Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1919 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא הבנתי את השאלה, Android Auto זה פיצ'ר, יכולת, של מערכת שיכולה לתמוך, או לא לתמוך בפיצ'ר הזה.

 

iGO זו אפליקציה ספציפית.

 

האם הם יכולים לחיות בצוותא על אותה מערכת? כן במערכת מאזדה דור קודם (3 דור 3) יש שידרוג שמאפשר Android Auto ובמקביל המערכת המובנית מכילה iGO (וצריך לקנות כרטיס מפות לאותה מדינה)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

להבנתי, ה-AA מאפשר רשימה מוגדרת של אפליקציות, בעיקר מטעמי בטיחות בנהיגה.

שמעתי שניתן לפרוץ, ולאפשר אפליקציות כמו YouTube (אסור בזמן נהיגה). סביר שבגרסה הפרוצה, גם iGO יכולה לרוץ.

פורסם

כאשר מחברים את הטלפון למערכת, אנדרואיד אוטו מופעל אוטומטית. 

כעת כאשר האנדרואיד אוטו עובד אני יכול להפעיל את תוכנת וויז או מפות גוגל  אשר מותקנות בטלפון. בנוסף מותקנת לי בטלפון תוכנת iGO, אך את תוכנה זו אינני יכול להפעיל דרך האנדרואיד אוטו.

 

אין כוונתי להתקין מערכת פרוצה לא בטלפון ולא ברכב, ברצוני ש iGO  יעבוד באותו אופן כמו שעובד הוויז ע"י בחירה דרך תפריט האנדרואיד אוטו.

פורסם

זה מצריך תמיכה מצד iGO עצמם, כלומר שיפתחו את ה-iGO עם תמיכה ב-Android Auto

 

יש יותר מידע פה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

נקווה ש IGO יפתחו את התמיכה הנ"ל, אך איך שהוא לא נראה לי שכדאי לי לעצור את הנשימה בצפייה לעדכון.

 

(חשבתי שאני מפספס משהו, אך לא כך הדבר)

פורסם

אני עדיין מחכה שפנגו או סלופארק יוסיפו תמיכה 😧

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני שעתיים, Ron Poh כתב:

נקווה ש IGO יפתחו את התמיכה הנ"ל, אך איך שהוא לא נראה לי שכדאי לי לעצור את הנשימה בצפייה לעדכון.

 

לקח לוויז, ששיכת לגוגל, שנים להוסיף תמיכה באנדרואיד אוטו אז באמת כדאי שלא תעצור את נשמתך בהמתנה לכך שאייגו תעשה את זה.

  • מצחיק 1
פורסם

לדעתי לא יקרה לעולם.

כל מודל המכירה שלהם מתבסס על ניווט מובנה במערכת המקורית של היצרן.

תמיכה באנדרואיד אוטו תייתר את זה.

פורסם

לא מובנת כוונתך.

נכון, יש רכבים שבהם מותקן במערכת עצמה.

אצלי מותקן בטלפון, האנדרואיד אוטו משקף את מה שמותקן אצלי בטלפון.

עכשיו אם לא מותקן לי IGO ברכב ואני שוקל לרכוש ולהתקין בטלפון. אבל אני יודע שאני לא יצליח לשקף את התוכנה על המסך הגדול של הרכב, יכול להיות שאני אוותר על הרכישה.

להתקין על המערכת ברכב פחות נוח בגלל שצריך לגשת למוסך ודבר נוסף בטלפון זה יכול לשמש אותי תמיד ובכל מקום בניגוד להתקנה ברכב שברור ששמישה רק ברכב.

אז בשורה התחתונה הם דווקא מפסידים לקוח פוטנציאלי.

פורסם

ה IGO לא קיים ברכבים שמגיעים לישראל בגלל עניני זכויות יוצרים למפות כאן.

אבל חברת NNG חתומה עם כמה עשרות יצרני רכב ומספקת להם בלעדית את תוכנת הניווט בתשלום כמובן. ועדכון המפות כרוך בתשלום קבוע.

ברגע שהם יבצעו התאמה לאנדרואיד אוטו, למה שהיצרניות ישלמו להם?

 

 

פורסם

בחול העדכונים שוטפים כי אין עניין של זכויות יוצרים כמו כאן בארץ.

בארץ כדי להשתמש במפות, הברירה של NNG היתה או לשלם תמלוגים עצומים לחברת מפה או..לייצר מפה בעצמה.

הם בחרו לייצר מפה בעצמם אבל מה שזה אומר שיש לעדכן באופן שוטף.

כאן נפלנו.

×
×
  • תוכן חדש...