Jump to content
בעקבות "מתקפת בוטים" הפורום הטכני נסגר לכתיבת אורחים. לכל שאלה, מוזמנים לפנות באמצעות ה"צור קשר" בתחתית העמוד
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התראות השתגעו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1973 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
פורסם

אצלי זה מקפיץ לי התראות על שרשור הואגיו ומחזיר אותי אחורה בשרשור כמה ימים.

הרגע היתה התראה אבל להודעה אחרונה בשרשור, שכבר קראתי.

זה גם מתריע כאילו ההודעה נכתבה נניח "לפני 14 דקות" כשהיא נכתבה לפני כמה שעות.

עוד עניין, אין לי התראה על פוסטים חדשים בשרשור "הרכב הראשון שנהגת עליו" שהגבתי בו, כמובן מבלי שהגדרתי להפסיק לעקוב.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם (נערך)

 

screencapture-carsforum-co-il-notifications-2021-01-20-18_01_38.thumb.png.f5174019dc8ff6bd593a68977a968130.png

עריכה: לפני דקה עוד פעם התחילו להשתגע.

עריכה אחרונה על ידי Electron

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

פורסם

גם אצלי יש את הבעיה הזאת, משום מקום קופצות התראות על הודעות "חדשות" בשרשור מסויים כשאין באמת הודעה.
אני יכול סתם לדפדף בפורום ופתאום תקפוץ לי התראה על הודעה חדשה מבלי שבאמת יש כזאת.

הפעם הראשונה ששמתי לב למשהו מוזר הייתה עם ההודעה המצורפת של Daniel009 שחוזרת שוב ושוב ושוב 

 

123123.jpg

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, FiS כתב:

הפעם הראשונה ששמתי לב למשהו מוזר הייתה עם ההודעה המצורפת של Daniel009 שחוזרת שוב ושוב ושוב 

גם אצלי אותו הדבר מה שמחזיר אותנו לתאריך 14.1 

@Daniel009 רוצה לספר לנו משהו?:D 

עריכה אחרונה על ידי Electron

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

פורסם
לפני 22 דקות, Electron כתב:

גם אצלי אותו הדבר מה שמחזיר אותנו לתאריך 14.1 

@Daniel009 רוצה לספר לנו משהו?:D 

 

ולחשוב שכעת בעקבות התופעה הזו כל הפורום יאלץ לקרוא את שאלתי המביכה בשרשור ההוא 😨

 

 

  • מצחיק 1
פורסם
לפני 4 שעות, itaysamurai כתב:

אצלי זה מקפיץ לי התראות על שרשור הואגיו ומחזיר אותי אחורה בשרשור כמה ימים.

הרגע היתה התראה אבל להודעה אחרונה בשרשור, שכבר קראתי.

זה גם מתריע כאילו ההודעה נכתבה נניח "לפני 14 דקות" כשהיא נכתבה לפני כמה שעות.

 


גם לי בדיוק באותו שרשור

פורסם

אצלי הטרלול התחיל לפני שבוע-שבועיים

 

* התראות על הודעות "לפני 5דק" כשבפועל מדובר על הודעה לפני כמה שעות וכבר לא האחרונה בשרשור, ולעיתים ההודעה שאליה אני מועבר היא הודעת רפאים ולא קיימת בכלל(או שמדובר בהודעה ישנה יותר אבל אני מועבר להודעה אחרת).- חשבתי שמדובר בהודעות שנמחקו ולכן ההתראה עדיין קיימת אך ההודעות כבר לא.

* לסירוגין יש\אין התראות על שרשורים שאני עוקב אחריהם ופורסמו הודעות חדשות. התחלתי לשים לב לתופעה כשלהפתעתי פורסמו הרבה הודעות בשרשורים במעקב אך לא קיבלתי התראה כלל.- חשבתי שאני לחצתי משהו והסרתי את עצמי ממעקב השרשור. לא טרחתי לבדוק את העניין.

 

כרגע אני לא מתייחס להתראות ופשוט נכנס ידנית לשרשורים שאני עוקב אחריהם. לא הכי נוח, אך גם לא דרמטי מבחינתי.

פורסם

לפי כל הסימנים, נראה שהצלחנו לעלות על מה שגרם לבעיה ולסדר אותו. 

נראה שהיו למערכת הרבה משימות שליחת התראות "תקועות במחסנית" וזה גרם לכך שהן תישלחנה אחרי זמן מאוד משמעותי, לפעמים כמו שציינתם - אפילו ימים.

כרגע אני רואה שאין עוד משימות בתור ומאתמול בערב כשזה תוקן ההתראות קפצו בזמן.

שימו לב אם העניין הזה ממשיך או שהוא אכן נפתר. אם הוא ממשיך, נא עדכנו.

  • אהבתי 2

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

אצלי ממשיך לשלוח אותי להודעות מוקדמות מדי כשאני לוחץ על התראה (הודעות שכבר קראתי, במקום לאחרונה שלא קראתי).

 

עריכה אחרונה על ידי XVSTI
פורסם

תנסה למחוק את ה-Cache של הדפדפן, כי מהבדיקות שלי עולה שהבעיה די נפתרה.

  • רעיון טוב! 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

×
×
  • תוכן חדש...