Jump to content

Daniel009

  • פרסום הודעות

    54
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

3 נייטרלי

אודות Daniel009

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

280 צפו בפרופיל
  1. שלום לחברי הפורום. ברשותי רכב פרטי אשר עומד להגמר לו הטסט. כשזה יקרה ברצוני לחדול מלהתנייד בו ובמקום זאת לשמור עליו (בשטחי הפרטי) לתקופה מסוימת, עד שאחליט להשמישו שוב לנסיעה. מדובר ברכב צרפתי לא מיוחד. גילו של הרכב הוא כ-12 שנים. אשמח לדעת: 1. האם לאחר שהרכב עמד כמה שנים ללא טסט, כשרוצים לעבור מבחן רישוי יהיה צורך לשלם רטרואקטיבית על כל השנים בהם לא שולמה אגרת טסט? (למשל, אם הרכב עמד שלוש שנים ללא טסט, האם אצטרך לשלם אחורנית על שלוש אגרות הטסט שפספסתי?) 2. להבנתי, לאחר עמידה של כמה שנים ללא טסט (והחל מגיל מסויים של הרכב) יהיה צורך לקחת אותו לאישור מעבדה. כמה ע
  2. אוטומטית, אבל תתאים לחלק מהדרישות שלך (זולה לפחות לרכישה, יפה, 3 דלתות, הדגם עם המנוע החזק). https://www.yad2.co.il/vehicles/private-cars?manufacturer=33&model=292&engineval=2000-2000&open-item-id=lw5u8jlg&view=image-gallery על פניו מתוחזקת (אבל אלו דברים שיש לבדוק לעומק).
  3. https://carsforum.co.il/topic/680260-דיון-רכב-חזק-בתור-רכב-ראשון-מצריך-קורס-נהיגה-מתקדמת/?do=findComment&comment=6082890
  4. באינטרנט ממליצים על מוסך אנרג'י. אין לי נסיון אישי.
  5. אני מניח שברגע זה הוכחת סוף סוף את האגדה האורבנית המוכרת
  6. מהי "חווית נהיגה" כהגדרתך?
  7. כנראה מתוך הרגל שנבע מנהיגה על Kart אוטומטי 🙄
  8. שלום חברים. בהמשך לשרשור הבא: *עבור מי שמעדיף להימנע מלהכנס לשרשור ההוא, אסכם שבזמנו הגעתי למוסך בעקבות תחושת נסיעה "לא חלקה". אובחן קליפר "תפוס" והבעיה תוקנה. כמו כן, באותה הזדמנות הוחלף שמן בלמים. לענייננו, מיד לאחר תיקון הקליפר, המוסכניק שטיפל ברכב ביקש ממני להיכנס לרכב. לאחר מכן האוטו עולה לגובה (על הליפט) והתבקשתי ללחוץ חזק על דוושת הברקס, כמה פעמים, לסירוגין. לאחר מכן, כשהרכב היה למטה, המוסכניק אמר לי שיתכן שהדוושה תרגיש רכה יותר, בגלל שרפידה אחת הינה כעת שחוקה יותר מהאחרת (זוכרים? בעקבות הקליפר שנתפס). שאלותיי: 1. האם ישנה שיטה
  9. תודה לכולם על התשובות. - חידוד קטן, במשפט זה: כוונתי הייתה בפרט להתרעה "חשמלית". - * האם מנסיונכם ברפידות מסוג זה קיימת אופציה מובנית לפירוק/שליפת האינדיקטור הנ"ל במידה ורכבי "לא תומך" בפונקציה?
  10. שלום. בקישור הבא ניתן לקרוא על סוגי ה-"אינדיקטורים" (אשר תפקידם להתריע על בלאי הרפידות) אשר בהם נעשה שימוש כיום (כמו כן, ישנו הסבר על אופן הפעולה של חיישן חשמלי) : https://en.wikipedia.org/wiki/Brake_wear_indicator 1. האם ניתן לעשות שימוש במאפיין זה המתריע על עובי הרפידות ברכבים עממיים שיוצרו לפני למעלה מעשור? 2. עד כמה נפוצה מכירת רפידות מסוג זה בשוק החלפים? תודה על המענה.
×
×
  • תוכן חדש...