Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1704 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר עדכון אנדרואיד אוטו לגירסה 6 יש מסך חדש בו מקבלים הודעה שהתוכנה לא נתמכת במדינה בה אתה נמצא!

 

גירסה 5.9 האחרונה עובדת יופי, כנ"ל שינמוך. אם תהיה דרישה אעדכן איך לבצע שינמוך.

 

לפי מה בטוח הוא לא עושה בדיקה - שפת התפריטים כיוון שאצלי שפת התפריטים היא אנגלית - בריטית.

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

הבדיקה כנראה נעשית לפי "מוצא" חשבון הגוגל שלך.

פעם חיברתי מכשיר אנדרואיד לחנות אפליקציות של מדינה אחרת כדי להוריד את האנדרואיד auto. בשביל זה היה צורך בהסרה של הגוגל services לגמרי מהמכשיר, שינוי מיקום (על ידי VPN) והתקנת שירותי גוגל מחדש עם משתמש גוגל חדש (כאשר אני מחובר דרך VPN למדינה אחרת). בכל אופן הניסיון הזה כשל לאחר כמה ימים בגלל עדכון של google services שעדכן את המוצא של חשבון הגוגל. סתם חפרתי בקיצור.

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

פורסם

העדכון מגיע "אוטומטית" בחנות או שאתה מדבר על התקנה עצמית דרך קובץ apk?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אין את האפליקציה הזאת בחנות של גוגל בארץ. הוא מדבר על הורדת APK.

  • רעיון טוב! 1
לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

פורסם

זה מוזר, כי באנדרואיד 10 זה מגיע מובנה, בלי להתקין שום דבר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אה נכון. השאלה דרך איפה זה מתעדכן באנדרואיד 10. אולי דרך העדכונים של המכשיר ואז אין לך שליטה על זה.

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

פורסם

אצלי אנדרואיד 10 הוא מתעדכן דרך הגוגל פליי. צריך פשוט לכבות עדכונים אוטומטיים ולא לעדכן אותו.

פורסם

איך עושים את זה?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

נכנסים לגוגל פליי - הגדרות - עדכון אפליקציות באופן אוטומטי - ובוחרים אין לעדכן אפליקציות באופן אוטומטי.

אחת לכמה ימים תקבל הודעה ש-XX אפליקציות ממתינות לעדכון, תוכל להיכנס ולעדכן רק את אלה שאתה רוצה.

  • אהבתי 1
פורסם

אפשר גם דרך גוגל פליי לבטל עדכון אוטומטי רק של אנדרואיד אוטו.
צריך לחפש את האפליקציה ברשימת המותקנות, ללחוץ על שלוש נקודות למעלה משמאל, ולבטל את ה v בעדכון האוטומטי.


Sent from my SM-G985F using Tapatalk

פורסם

כנראה כי השוק בישראל קטן יחסית ולא כלכלי להם לשחרר גרסא ישראלית, שמבחינתם זה אומר תפריטים ופקודות קוליות בעברית. בקיצור, עלויות פיתוח שלא שוות את גודל השוק פה.

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

פורסם
לפני 13 שעות, motek כתב:

הבדיקה כנראה נעשית לפי "מוצא" חשבון הגוגל שלך.

פעם חיברתי מכשיר אנדרואיד לחנות אפליקציות של מדינה אחרת כדי להוריד את האנדרואיד auto. בשביל זה היה צורך בהסרה של הגוגל services לגמרי מהמכשיר, שינוי מיקום (על ידי VPN) והתקנת שירותי גוגל מחדש עם משתמש גוגל חדש (כאשר אני מחובר דרך VPN למדינה אחרת). בכל אופן הניסיון הזה כשל לאחר כמה ימים בגלל עדכון של google services שעדכן את המוצא של חשבון הגוגל. סתם חפרתי בקיצור.

 

יכול להיות, לא חפרתי לעומק בזה, אלא עשיתי שנמוך ותוך 7 דקות הכל היה תקין חזרה

 

לפני 13 שעות, dorsht כתב:

העדכון מגיע "אוטומטית" בחנות או שאתה מדבר על התקנה עצמית דרך קובץ apk?

 

לפני 13 שעות, motek כתב:

אין את האפליקציה הזאת בחנות של גוגל בארץ. הוא מדבר על הורדת APK.

 

ההתקנה הראשונית דרך APK (למי שעם אנדרואיד 9 ומטה), העדכונים מגיעים דרך החנות.

 

לפני 13 שעות, dorsht כתב:

זה מוזר, כי באנדרואיד 10 זה מגיע מובנה, בלי להתקין שום דבר.

 

נכון אבל עדיין מקבל עדכונים דרך החנות

 

לפני 11 שעות, דניאל1983 כתב:

אפשר גם דרך גוגל פליי לבטל עדכון אוטומטי רק של אנדרואיד אוטו.
צריך לחפש את האפליקציה ברשימת המותקנות, ללחוץ על שלוש נקודות למעלה משמאל, ולבטל את ה v בעדכון האוטומטי.


Sent from my SM-G985F using Tapatalk
 

 

בדיוק, אצלי ככלל השיטה של @Mike808 ואני מאשר עדכונים אחת ליום/יומיים.

אבל גם זה עובד (בתנאי שאתה חושד מראש באותה אפליקציה שעדכון שלה בעייתי)

 

לפני 11 שעות, asafasraf כתב:

מישהו יכול להסביר מה הסיבה המטופשת שזה לא נתמך בארץ, ועוד אצל גוגל שדואגת שהכל יהיה פתוח.

 

לפני 10 שעות, motek כתב:

כנראה כי השוק בישראל קטן יחסית ולא כלכלי להם לשחרר גרסא ישראלית, שמבחינתם זה אומר תפריטים ופקודות קוליות בעברית. בקיצור, עלויות פיתוח שלא שוות את גודל השוק פה.

 

פקודות קוליות בעברית שלא נתמכות, כרגע

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 14 שעות, motek כתב:

הבדיקה כנראה נעשית לפי "מוצא" חשבון הגוגל שלך.

פעם חיברתי מכשיר אנדרואיד לחנות אפליקציות של מדינה אחרת כדי להוריד את האנדרואיד auto. בשביל זה היה צורך בהסרה של הגוגל services לגמרי מהמכשיר, שינוי מיקום (על ידי VPN) והתקנת שירותי גוגל מחדש עם משתמש גוגל חדש (כאשר אני מחובר דרך VPN למדינה אחרת). בכל אופן הניסיון הזה כשל לאחר כמה ימים בגלל עדכון של google services שעדכן את המוצא של חשבון הגוגל. סתם חפרתי בקיצור.

 

אני גם התקנתי באותה השיטה ואצלי ה-AA תקין ומתעדכן דרך ה-play.

לצורך הניסוי אני לא מבטל את העדכון האוטומטי ונראה אם הוא ימשיך לעבוד אחרי העדכון לגרסא 6.

כרגע הוא על 5.9.604634

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
לפני 11 שעות, asafasraf כתב:

מישהו יכול להסביר מה הסיבה המטופשת שזה לא נתמך בארץ, ועוד אצל גוגל שדואגת שהכל יהיה פתוח.

 

גוגל חוסמים אותנו כי רוב הישראלים בעד טראמפ.

  • מצחיק 1
×
×
  • תוכן חדש...