Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1705 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 36 דקות, YNV כתב:

אני גם התקנתי באותה השיטה ואצלי ה-AA תקין ומתעדכן דרך ה-play.

לצורך הניסוי אני לא מבטל את העדכון האוטומטי ונראה אם הוא ימשיך לעבוד אחרי העדכון לגרסא 6.

כרגע הוא על 5.9.604634

 

אבל מה שונה אצלך מאשר אצלי? כאילו מה אנחנו בודקים בניסוי?

 

ואם כבר אז על הדרך מדריך לעשות שינמוך:

נכנסים ללינק הזה, מורידים את ה-APK המתאים בשבילכם (בד"כ זה arm64-v8a, מכשירים ישנים יותר צריכים armeabi-v7a, מכשירים מוזרים צריכים x86/x86_64)

מעבירים את ה-APK לזכרון של המכשיר (או מורידים מראש במכשיר הנייד), נכנסים להגדרות, יישומים, בוחרים את Android Auto.

נכנסים לקטגוריה של "אחסון" או Storage, לוחצים על הכפתורים Clear Cache ו-Clear Storage ומאשרים, אחרי זה חוזרים למסך הקודם ועושים Uninstall.

זה מוודא שלא נשאר שום קובץ של האפליקציה מאחור שעלול לדפוק אותנו בתהליך השנמוך.

 

אחרי זה הולכים לזכרון של המכשיר, מתקינים את ה-APK שהורדנו, מאשרים את כל ההגדרות וכו', הולכים לרכב, להגדרות של Android Auto במערכת המדיה של הרכב, מגיעים למכשיר ועושים לו Forget This Device.

אחרי זה מחברים את המכשיר לרכב ועושים צימוד (כאילו זו פעם ראשונה שמחברים).

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3
  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אצלי ה-AA הותקן במהלך ביקור באוסטריה לפני כמה שנים, מתוך הפלייסטור (שאיפשר את ההתקנה, כמובן), ומאז פעל והתעדכן בלי שום בעייה. אני קצת סקרן לראות מה יקרה אחרי העדכון לגירסה 6- הרי ההתקנה המקורית הייתה "לפי הספר", אבל הנייד נמצא באיזור (ישראל) ללא תמיכה ב-AA.

 

ניחוש שלי- לא יפעל, כרגע בוחר לחסום עדכון אוטומטי.

פורסם

ניחוש מופרע שלי גם אומר שזה קשור בצורה מסוימת למיקום הנוכחי

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

איזה מוזר. אצלי הורדתי APK (אנדרואיד 9) ואף פעם לא התעדכן לי מהחנות. כל כמה חודשים הייתי מעדכן ידנית (מסיר ומתקין APK חדש). אני גם לא רואה אופציה לבטל עכון אוטומטי מין הסתם (לא מופיע לי android auto ברשימת אפליקציות מותקנות בגוגל פליי).

עריכה אחרונה על ידי motek
לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

פורסם

יכול להיות שהוא מתעדכן אצלי אך ורק כשאני מחובר ל-VPN של העבודה (מזוהה כבריטניה בד"כ)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

יכול להיות שהבעיה קשורה איכשהו גם לגרסת האנדרואיד והעובדה שבאנדרואיד 9 ומטה אין את האפליקציה הזאת מובנית, כלומר באופן "חוקי" גוגל לא תומכת בזה. אם אני מחפש Android auto בפליי סטור, אני לא מוצא (החשבון שלי מוגדר בישראל) - אבל זה כן מותקן לי (אנדרואיד 10) ומופיע באפליקציות המותקנות בפליי סטור. 

 

פורסם

אם יש כאן עוד מישהו שעידכן לגירסה חדשה - אנא שתפו אם גם אצלכם זה נחסם.

ציינו גם את גירסת אנדרויד שלכם

 

פורסם

בינתיים לא קבלתי שום עדכון או אפשרות לעדכון.

הגירסא שלי היא 5.9.

לא התקנתי מ- APK , ה- Android auto נהיה מובנה במכשיר לאחר העדכון לאנדרואיד 10. 

פורסם

גוגל משחררים עדכונים בהדרגה, אצל חלק זה כבר התעדכן ואצל אחרים בהמשך.

באתרים כמו apkmirror תמיד תהיה הגרסה הכי עדכנית.

  • אהבתי 1
פורסם

אני התקנתי AA כשהייתי בארה"ב. אצלי כתובת החשבון גוגל שלי היא ארה"ב ולא ישראל ואני תמיד מקבל עדכונים רשמיים מהחנות של גוגל.

השאלה אם כשאני נמצא בישראל, האם הגירסא החדשה לא תעבוד בגלל שהמכשיר ידווח על מיקום נוכחי של המכשיר בישראל? משהוא יודע להעריך או שכבר בדק?

פורסם
בתאריך 14.1.2021 בשעה 18:52, ldti כתב:

התקנתי את גרסא 6 מapk. 

עובד כמו שעבד מקודם, לא רואה שום הבדל. 

גלקסי 9 עם אנדרואיד 10.

 

 

כנ"ל  - גרסה 6 על אנדרואיד 10 ועובד ללא חסימות. 

פורסם
בתאריך 14.1.2021 בשעה 18:52, ldti כתב:

התקנתי את גרסא 6 מapk. 

עובד כמו שעבד מקודם, לא רואה שום הבדל. 

גלקסי 9 עם אנדרואיד 10.

 

עם אנדרואיד 10 אתה לא צריך להתקין APK, ולדעתי זה גם לא באמת יתקין, שכן AA כבר אפליקציה מובנית ברום.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

עם אנרואיד 10 זה לא מתקין אוטומטית וכן אפשר וזה מה שאני עושה,  עם APK. לפחות לא עם ה 9 שלי. 

בכל אופן, זה כלל לא מופיע בPLAY. 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...