Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה- האם להוציא צ'יפ או להשאיר???


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7733 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
T-Maxximum, בשיא הרצינות, אל תטרח.

זה לא יעשה כלום.

 

דניאל

אל תדאג.. אין לי שום כוונה לשפר 206 5 דל' אוטומטית שעושה 0-100 ב15 שניות...

 

שום דבר לא ישפר עגלה כזו, ואין לי שום כוונה לשפר אותה.. סתם לידע כללי רציתי לדעת קצת מספרים.

לפחות בהתנהגות אין לה נכשל..

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ממה שתארת אפשר להבין חד משמעית כמעט שהאוטו ממש לא בשבילך .

יותר מידי כוח ? צריכת דלק בשמיים ? עם כל הכבוד לציפ חוצמה להוסיף מנת כוח קטנה- וקשה להאמין שהוא הוסיף מעבר לקיצוץ של שנייה- שנייה וחצי במיאוץ מ0-100 ואולי קצת קמשים בסוף הסקאלה . ההבדלים בצריכת הדלק אמורים להיות די מינוריים וגם הבלאי של החלקים לא אמור להעבור תהפוכות .

 

פעם ראשונה שאני שומע על בנאדם שמתלונן על עודף כוח באוטו - מי ישמע האיביזה טורבו היא איזה מכונית דראג

 

אתה קורא לתוספת של 35 כ"ס למנת כוח קטנה???!?!??!?!?!??!?!?!:shock:

קיצוץ של שנייה וחצי זה לא קריטי ?! ,ההבדל בין פורשה 911 ל-911 טורבו זה השנייה וחצי האלה ,וההבדל במחיר בינהם ענק

 

איפה אתה חי תגיד לי ,מאיפה באת ?

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

רוניר החביבה,

קודם כל : תעשי מה שאתה רוצה וחושבת שטוב לך.

שנית : אני במקומך הייתי משפר את ההתנהגות שלה.

שלישית : תורידי את הצ'יפ, חסכת בדלק, ברקסים הולכים לך פעם בחצי שנה, המוסכניק שלך עבר לעיר אחרת... את תיהי מבסוטה ? יהיה לך את אותו הכיף ? שוב אני אומר לך איביזה עם 180 כ"ס או אפילו 170 כ"ס זה לא איביזה עם 150 (בכוונה הורדתי לה את ה6) כ"ס. איביזה כמה שהיא נראית היא לא מכונית קלה כל כך. וההבדלים ה"פיצים" (באמת מאיפה נפלת אדון גורי - אם הייתה בעלים של אחת היית יודע שאיביזה עם 200 כ"ס היא אוברקיל או מה שזה לא יהיה...) האלה עושים את הפאן שבמכונית הזאת.

רביעית : אני שמח לדעת שיש איביזות בידיים אוהבות ושפויות, שלי הייתה ועודנה.

חמישית : הסגנון כתיבה הזה מעפן.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
בקשר לראשון - אני מצטער שזה לא מה שאת רוצה לשמוע ובהחלט עושה רושם שכן

 

שנית - לא ברור לי בכלל מה התשובה\מה את רוצה . יכול להיות שזה רק אני? אשמח להסבר

 

שלישית - תתפלאי , אני יודע והתנסתי בכמה רכבים שאפשר להגיד עליהם שבאמת יש יותר מידי כוח\אוברקיל ליכולות של השלדה . לשייך את האיביזה טורבו עם ציפ\בלי ציפ לקטגוריה הזאת אני לא יכול מצטער . וגברת קטנה אם את לא יכולה לשלוט באוטו שלך ולשמור על הזנב תעשי טובה לכולנו ואל תעלי איתו לכביש . כמו שכתב שלד - רצוי שתקחי קורס

 

רביעית - לא ערערתי על זה לרגע . האיביזה בהחלט מהטובה בקבוצתה . בכל מקרה לא על זה הדיון כרגע.

 

חמישית - קראתי טוב מאוד את השאלה שלך . שעונים לך תשובה ואת רוצה לשמוע משהו אחר זאת כבר בעיה שלך . בלאי במצמד ובבלמים זה תוצר של סגנון הנהיגה שלך ובטח שלא של הציפ . שוב פעם התשובה המתבקשת - קורס .

 

שישית - אני מודה לך מקרב הגרב על זה שאת דואגת שאני סיבוב באיביזה טורבו . "במקרה" הייתי בעלים של אחת .

מצטער להגיד לך שאתה מדבר שטויות...

ה33 כ"ס האלה משמעותיים מאוד.. מניסיון..!

לאיביזה עם הצ'יפ באמת יש המון כוח ומרגישים את זה ככה שאתה יכול לפרפר ולזרוק בכיף..

יש כאלה שזה כיף להם וטוב להם אבל אם היא אומרת שהיא מרגישה שזה יותר מדי כח אז שתוציא את הצ'יפ..

אם אתה לא יכול להוסיף את האיביזה עם הצ'יפ לקבוצה של המכוניות של ה"אוברקיל" מעניין אותי על כמה מכוניות נסעת שאתה יכול להשוות ובכלל אם נסעת על איביזה טורבו עם צ'יפ.

פורסם

לפותחת התרד:

 

את מוזמנת לעשות סיבוב על רכב דומה לשלך בתצורתו הסטנדרטית לפני שתחליטי על סירוס רכבך. אני מבטיח לך שתתבאסי ותבחרי להשאיר את שידרוג התוכנה.

את מוזמנת להכנס ל- www.vag-club.com ולהתייעץ עם עוד בעלי איביזה טורבו ורכבים ספורטיביים אחרים מבית VAG .

תצרוכת הדלק עם צ'יפ איננה חייבת להיות גבוהה יותר. הצ'יפ מאפשר לך לשרוף יותר דלק אבל לא מחייב אותך. למעשה אם נוסעים רגוע, יש עדויות לחיסכון בדלק. הבלאי לשאר מערכות הרכב אינו גבוה באופן ניכר. במיוחד אם הצ'יפ נעשה בידי טיונר אחראי.

יכול להיות שאת מפרשת את הבלאי הסטנדרטי של הרכב שלך כבלאי מואץ.

כמה קילומטרים עבר רכבך? איזה רכיבים מכניים הוחלפו בו? מה לדעתך דורש החלפה?

איזה בעיית התנהגות מפריעה לך ביותר ברכב?

אחיזת כביש בהאצה? אחיזת כביש בפניות? שיכוך מהמורות?

 

גם אני מצטרף להמלצה של הכותבים הנוספים בת'רד:

קורס נהיגה מתקדמת מומלץ ביותר לכל נהג, גם מנוסה, ובמיוחד ברכב ספורטיבי.

פורסם
לפותחת התרד:

 

את מוזמנת לעשות סיבוב על רכב דומה לשלך בתצורתו הסטנדרטית לפני שתחליטי על סירוס רכבך. אני מבטיח לך שתתבאסי ותבחרי להשאיר את שידרוג התוכנה.

את מוזמנת להכנס ל- www.vag-club.com ולהתייעץ עם עוד בעלי איביזה טורבו ורכבים ספורטיביים אחרים מבית VAG .

תצרוכת הדלק עם צ'יפ איננה חייבת להיות גבוהה יותר. הצ'יפ מאפשר לך לשרוף יותר דלק אבל לא מחייב אותך. למעשה אם נוסעים רגוע, יש עדויות לחיסכון בדלק. הבלאי לשאר מערכות הרכב אינו גבוה באופן ניכר. במיוחד אם הצ'יפ נעשה בידי טיונר אחראי.

יכול להיות שאת מפרשת את הבלאי הסטנדרטי של הרכב שלך כבלאי מואץ.

כמה קילומטרים עבר רכבך? איזה רכיבים מכניים הוחלפו בו? מה לדעתך דורש החלפה?

איזה בעיית התנהגות מפריעה לך ביותר ברכב?

אחיזת כביש בהאצה? אחיזת כביש בפניות? שיכוך מהמורות?

 

גם אני מצטרף להמלצה של הכותבים הנוספים בת'רד:

קורס נהיגה מתקדמת מומלץ ביותר לכל נהג, גם מנוסה, ובמיוחד ברכב ספורטיבי.

 

סוף סוף תשובה נורמלית. כל הכבוד.

ולגופו של עיניין - איביזה משופרת בעזרת צ'יפ חזקה משמעותית מאיביזה סטנדרטית. מה גם שאני מבין שאצלה שיפרו גם כל מיני מרכיבים מכניים. מנהיגה בכזאת משופרת באמת ישנו הרושם שהאוטו הוא חזק מידי. נהג מיומן ושמכיר את הרכב יוכל להביא אותו לביצועים מרשימים (במיוחד בפניות) ולהפיק ממנו הנאה גדולה. במידה ויודעים לנהוג ולא לעבור את המגבלות, עלויות האחזקה של הרכב לא יהיו גבוהות מאיביזה סטנדרטית ללא צ'יפ.

הייתי ממליץ על החלפת צמיגים, ברקסים ואולי אף שיפורי שילדה שאני לא מתמצא בהם כל כך.

כמו כן, בלי קשר לסוג הרכב ואם הוא משופר או לא - קורס. חובה.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

תודה על התשובות האחרונות!

 

אין ספק, שלאיביזה יש יותר כוח עם הצ'יפ, ואין ספק, שאני בסה"כ, די נהנית מכל התוספת הזו...

 

למי שדיבר על צמיגים- החתך של הצמיגים שלי נמוך, ומומלץ לפי היצרן. (ופירלי זה תמיד טוב...)

 

לעניין הקורס- אני מעוניינת בקורס כזה כבר הרבה זמן...(תמיד יש מה ללמוד), אבל קשה למצוא את הזמן ואת הכסף...יום יבוא, ואני בהחלט ילך על זה.

 

כנראה שאני אשאיר את הצ'יפ בינתיים....רק כדי שאוכל להביס את אדון גורי (באמת מאיפה באת?), אם ניפגש יום אחד על הכביש....(למרות שיש לי רק איביזה, ולא איזו מכונית ספורט...) :)

סתתםםם....

תודה על התגובות!

רוני


×
×
  • תוכן חדש...