Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה- האם להוציא צ'יפ או להשאיר???


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7731 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי את הרכב (בזמנו) עם הצ'יפ.

האוטו נוסע מעולה. לפעמים, זה מרגיש שיש לו קצת יותר מדי כוח, אבל סה"כ אני מרוצה מהביצועים (לכן, עד היום לא הוצאתי את הצ'יפ).

מי שמכיר את האיביזה, יודע שהיא לא צריכה שיפורים כאלה, אבל לא אני שמתי אותו מלכתחילה...

הבעיה- הוצאות האחזקה שלו מטורפות. (לא רק דלק, אלא הכל)

סביר להניח, שהוצאת הצ'יפ תקטין את עלות האחזקה שלו, אבל אני בהתלבטות....

האם יש בעיות שיכולות להתעורר כתוצאה מההוצאה של הצ'יפ?

האם ההבדל הוא משמעותי או שולי בעלויות?

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

איזה הבדל מלבד צריכת הדלק אתה חושב שיהיה עם הסרת הצ'יפ ?

אם כלכך מפריע לך צריכת הדלק , תלחץ פחות על הגז, תמשוך את הסל"ד קצת פחות .

פורסם
איזה הבדל מלבד צריכת הדלק אתה חושב שיהיה עם הסרת הצ'יפ ?

.

הצ'יפ גורם לבלאי של הרבה דברים, כולל קלאץ, בלמים וכו'.

פורסם

וכל הבלאי לרכיבים הנ"ל נגרם כתוצאה מתוספת הכוח, אם בכלל.

כעצתו של שלומי, אתה מוזמן ללחוץ פחות על הגז וכך לא יגרם בלאי מוסף, כולל הדלק.

סע רגוע במיוחד, אתה בעצמך אמרת שלפעמים אתה מרגיש שיש לה יותר מדי כוח, ורק כשממש אתה נזקק לכוח הנוסף הדבק את הדוושה לרצפה.

 

כמובן שהינך יכול להסיר את הצ'יפ ולהחזיר את הרכב למצב בו יצא מהמפעל, אך איני רואה מטרה ממשית לעשות זאת.

בברכה,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם

סגנון הנהיגה שלי לא כל כך מאפשר זאת, ואם הייתי מעוניינת (כן, אני בחורה, תירגעו), לסוע רגוע, הייתי נוסעת במזדה לנטיס, ולא באיביזה טורבו ספורט.

פורסם

נו , ידעתי שזה צ'יפ-נדייל :lol:

 

 

לא הבנתי את עניין "סגנון הנהיגה שלי לא מאפשר זאת".

אפשר לגמור בלמים /קלאץ' השד יודע גם עם 35 כ"ס . תאמיני לי.

 

מישהו חכם כבר אמר - "אם אתה נוסע ברכבך כמו במכונית מירוץ , צפה לתקלות כמו של מכונית מירוץ"

 

הבעייה היא בצ'יפ שבמוח , לא בצ'יפ שבמנוע. הוצאתו לא תעזור בכלום.

פורסם

לא התכוונתי שאני נוהגת כמו בחורה... (אפשר לגמור קלאץ גם ב 35 כ"ס), אלא שאני נוהגת נהיגה ספורטיבית, ולא ממש חסכונית, אבל זה מה שעושה לי טוב, לא יעזור כלום.

השאלה שלי הייתה- איך ממזערים את הנזק? האם כשנוהגים ככה, יש בכלל משמעות לצי'פ? האם הוא מוסיף או גורע?

ובעיקר, שאלתי, האם יש נזק אחרי שמוציאים אותו למערכות האחרות?

פורסם

החברה תיכננה את המחשב מנוע כך שיפעיל את מערכות הרכב בצורה לא הכי אופטימלית משיקולים של אמינות ,ותצרוכת דלק,אולי אפילו פליטת גזים .

מכוניות ספורטיביות מהסוג שלך גם תוכננו לעמידות מכלולים גבוהה יותר ,הם ידעו בחברה שיש מישיגינע'ס :-P שאוהבים להתפרע

לעיניינינו:

כששמת את הצ'יפ שינית את הפרמטרים של המנוע ובכך האצת את הבלאי וגם את תצרוכת הדלק

שיפור של 35 כ"ס באיביזה אם אני לא טועה זה מאוד משמעותי ,חוץ מתצרוכת דלק גבוהה

יש לך יותר כוח בגלגלים לכן יותר צורך בבלימה ,שחיקה מוגדלת של מניפת הטורבו ,ומכלולי פנים המנוע ועוד מלא דברים שאין לי מושג לגביהם ,אבל הכיוון ברור ,יותר כוח על המכלולים יאיץ את הבלאי ללא ספק .

 

לכן אני בעד הגדרות היצרן .

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

אם תוציאי זה לא יעזור בצריכת הדלק.

 

איזה צ'יפ יש לך שם?

 

"האיביזה לא צריכה שום צ'יפ"...

את התרגלת לרכב עם כמעט 200 כ"ס על 1100 ק"ג והרבה מומנט. לרדת חזרה ל156 (גם לא) על אותו המשקל, הצ'יפ יחזור מעצמו. בלי שתוכלי לעשות דבר. איביזה בלי צ'יפ נשלטת יותר אבל היא כבר לא אותה הגרזן.

 

רוצה עלות צריכת דלק נמוכה, קני קליאו 1.2.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

נסי לברר מי התקין את הצ'יפ ולברר ישירות עימו מה האפשרויות העומדות בפנייך. על מנת להחזיר את המנוע למצבו המקורי יתכן ותאלצי להשקיע ברכיבים נוספים שיתכן והוחלפו, כגון וסתים במערכת הטורבו.

 

לא כל "צ'יפ" אפשר להחליף. חלק מהשיפורים מתבצע באמצעות שינוי (ודריסת...) נתונים בתוכנה המקורית הקיימת והשחזור כמעט בלתי אפשרי. אחרים משנים את הצ'יפ פיסית ולא מחזירים לך את הצ'יפ המקורי כי הם עושים בו שימוש אצל הקורבן הבא...

 

להערכתי, אכן אין מקום לבצע שיפורי כח באיביזה בשל שילדה גמישה יתר על המידה מלפנים ומערכות בלימה בינוניות. גם עם המנוע המקורי השילדה ומערכות הבלימה קטנות עליו בכמה מידות. השיפור הטוב ביותר שניתן לעשות באיביזה הוא ... קורס לנהיגה מתקדמת!

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם
נסי לברר מי התקין את הצ'יפ ולברר ישירות עימו מה האפשרויות העומדות בפנייך. על מנת להחזיר את המנוע למצבו המקורי יתכן ותאלצי להשקיע ברכיבים נוספים שיתכן והוחלפו, כגון וסתים במערכת הטורבו.

 

לא כל "צ'יפ" אפשר להחליף. חלק מהשיפורים מתבצע באמצעות שינוי (ודריסת...) נתונים בתוכנה המקורית הקיימת והשחזור כמעט בלתי אפשרי. אחרים משנים את הצ'יפ פיסית ולא מחזירים לך את הצ'יפ המקורי כי הם עושים בו שימוש אצל הקורבן הבא...

 

להערכתי, אכן אין מקום לבצע שיפורי כח באיביזה בשל שילדה גמישה יתר על המידה מלפנים ומערכות בלימה בינוניות. גם עם המנוע המקורי השילדה ומערכות הבלימה קטנות עליו בכמה מידות. השיפור הטוב ביותר שניתן לעשות באיביזה הוא ... קורס לנהיגה מתקדמת!

שלדה גמישה אפשר לחזק עם strut braces ,העניין הוא לא הפוטנציאל של הרכב ,היא דואגת לבלאי המוגבר לנוכח צורת הנהיגה שלה .

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם
צי'פ באיביזה באמת מוסיף כמעט 50 כ"ס????
מפתאום!

קאליפרים צבועים מוסיפים עוד בערך 10-15 כ"ס, ג'אנטים עם חתך נמוך מוסיפים בערך עוד 20-30 כ"ס, כמובן שהפורק האטמוספרי של הטורבו מוסיף עוד איזה 5 כ"ס לפחות...

:| :| :|


×
×
  • תוכן חדש...