Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה- האם להוציא צ'יפ או להשאיר???


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7733 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רגל כבדה על הגז היא רגל כבדה על הגז.

עם מנוע חלש יותר תצטרכי למשוך את ההילוך יותר זמן לפני שתעלי הילוך, וזה אומר יותר דלק.

זו הסיבה שלפעמים מנועים חזקים יותר באותה מכונית אינם צורכים יותר דלק.

יש לך אפשרות ליותר כוח מתחת לרגל הימנית- השתמשי בה כשאת צריכה, והעלי הילוך מוקדם יותר כאשר את לא רוצה להשתלב בכוח בכביש מהיר או להתחרות עם מישהו ברמזור.

סעי ותהני.

עד 27.1.2020 אני עסוק

פורסם
צי'פ באיביזה באמת מוסיף כמעט 50 כ"ס????

צ'יפ יוסיף בערך 30 (מדובר על גרסאת הטורבו!)

אבל לדניאל היו עוד דברים חוץ מצ'יפ ... אם אני לא טועה היה שם צנרת ו ווסת וכו ..

פורסם
צ'יפ יוסיף בערך 30 (מדובר על גרסאת הטורבו!)

אבל לדניאל היו עוד דברים חוץ מצ'יפ ... אם אני לא טועה היה שם צנרת ו ווסת וכו ..

ווסת בכלל מוסיף משהו? למעט תגובת מצערת חדה יותר

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

כשמעלים גדישה... והלחץ של הווסת הרגיל לא מספיק .. שמים מתכונן ..

 

ואם קמצנים ואין לכם כסף לצ'יפ , אז ברז ידני + ווסת ידני = צ'יפ בכאילו ..כמובן שחסר המון דברים כמו תזמון הצתה וכו ... אבל ... :)

פורסם
בכל רכב מוגדש בד"כ צ'יפ מוסיף בין 25-40 כ"ס

 

אבל למה סיאט דחפו פורק פנימי לאיביזה למה

 

מה ?

 

אתה מכיר רכב שיוצא מהמיפעל עם פורק שלא עושה מיחזור לאויר ? (כלומר לא פנימי..)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

ממה שתארת אפשר להבין חד משמעית כמעט שהאוטו ממש לא בשבילך .

יותר מידי כוח ? צריכת דלק בשמיים ? עם כל הכבוד לציפ חוצמה להוסיף מנת כוח קטנה- וקשה להאמין שהוא הוסיף מעבר לקיצוץ של שנייה- שנייה וחצי במיאוץ מ0-100 ואולי קצת קמשים בסוף הסקאלה . ההבדלים בצריכת הדלק אמורים להיות די מינוריים וגם הבלאי של החלקים לא אמור להעבור תהפוכות .

 

פעם ראשונה שאני שומע על בנאדם שמתלונן על עודף כוח באוטו - מי ישמע האיביזה טורבו היא איזה מכונית דראג

פורסם
ממה שתארת אפשר להבין חד משמעית כמעט שהאוטו ממש לא בשבילך .

יותר מידי כוח ? צריכת דלק בשמיים ? עם כל הכבוד לציפ חוצמה להוסיף מנת כוח קטנה- וקשה להאמין שהוא הוסיף מעבר לקיצוץ של שנייה- שנייה וחצי במיאוץ מ0-100 ואולי קצת קמשים בסוף הסקאלה . ההבדלים בצריכת הדלק אמורים להיות די מינוריים וגם הבלאי של החלקים לא אמור להעבור תהפוכות .

 

פעם ראשונה שאני שומע על בנאדם שמתלונן על עודף כוח באוטו - מי ישמע האיביזה טורבו היא איזה מכונית דראג

קודם כל: יפה, שהחלטת על סמך משפט אחד, שהאוטו ממש לא בשבילי...

ושנית: מעניין, אם היית חושב, ככה, אם הייתי בחור נחמד... (נראה לי שהתשובה ברורה)

שלישית: תתפלא, אבל לשלדה כמו של האיביזה, בהחלט יש דבר כזה, יותר מדי כוח, שגורם אפילו לזריקה של הזנב, אם לא שולטים טוב ברכב.

רביעית: סתם לידע כללי, האיביזה, מבין הספורטיביות הקטנות, בהחלט נחשבת למכונית חזקה, שלא מביישת את הנהג.

חמישית: אם הייתי קורא בכלל את השאלה שלי, היית רואה שלא שאלתי רק על הדלק (כי הצריכה הגבוהה נובעת בעיקר, מסגנון הנהיגה שלי, ואיתו אין לי בעיות בכלל), אלא בעיקר, על בלאי (בלמים, קלאץ, וכו').

שישית: תעשה סיבוב באיביזה טורבו ספורט, ואז נדבר.

פורסם
קודם כל: יפה, שהחלטת על סמך משפט אחד, שהאוטו ממש לא בשבילי...

ושנית: מעניין, אם היית חושב, ככה, אם הייתי בחור נחמד... (נראה לי שהתשובה ברורה)

שלישית: תתפלא, אבל לשלדה כמו של האיביזה, בהחלט יש דבר כזה, יותר מדי כוח, שגורם אפילו לזריקה של הזנב, אם לא שולטים טוב ברכב.

רביעית: סתם לידע כללי, האיביזה, מבין הספורטיביות הקטנות, בהחלט נחשבת למכונית חזקה, שלא מביישת את הנהג.

חמישית: אם הייתי קורא בכלל את השאלה שלי, היית רואה שלא שאלתי רק על הדלק (כי הצריכה הגבוהה נובעת בעיקר, מסגנון הנהיגה שלי, ואיתו אין לי בעיות בכלל), אלא בעיקר, על בלאי (בלמים, קלאץ, וכו').

שישית: תעשה סיבוב באיביזה טורבו ספורט, ואז נדבר.

Is it because i is black???

הוא צודק.

אין כזה דבר יותר מדיי כוח, יש כזה דבר נהג שלא מסוגל להתמודד עם כוח שיש לרכב.

מי אמר שזריקת זנב זה דבר כלכך נורא?(טוב אולי בפניה ב-170 קמ"ש)

אם את חושבת שאת לא מסוגלת לשלוט על הרכב עם כמות הכוח שהוא מספק לך, קחי קורס נהיגה מתקדמת... חבל על הכסף והזמן שתשקיעי בלהוציא את הצ'יפ הזה...

 

לבחור ששאל על תוספת הכוח לפיג'ו...

חבל על הכסף שלך. אולי כ"ס אחד. וגם זה בלחץ.

 

מוטי, אולי תלמד אנשים כאן ששיפורים זה לא רק טורבו, צ'יפ, ופילטר פתוח???

באמת!

איפה הקיטים של שסתומי טיטאניום? איפה גלגלי התנופה הקלים? איפה הקלאצ'ים הקרמיים? איפה הפורטינגים...

באמת...

 

שלד

פורסם

אני מסכים עם רוניר.

גם בתצורת המנוע המקורית, לאיביזה יש די והותר כח עבור השילדה שלה.

תת-היגוי הוא מחזה לא נדיר באוטו הזה. לא כיף.

 

רוניר, לא חשבת לרכוש מיאטה? :wink:

 

דניאל

MCS 2008

פורסם

אם הצ'יפ מוסיף מומנט ובכמות בריאה הקלאצ' יסבול.

 

זה אותו קלאץ כמו בגולף אז הוא בוודאי גם יקר.

 

כשיש יותר כוח ואמביציה לרכב מן הסתם גם נוסעים מהר יותר בולמים מאוחר יותר מכאן קצרה הדרך לבלאי מוגבר בדיסקים.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם
קודם כל: יפה, שהחלטת על סמך משפט אחד, שהאוטו ממש לא בשבילי...

ושנית: מעניין, אם היית חושב, ככה, אם הייתי בחור נחמד... (נראה לי שהתשובה ברורה)

שלישית: תתפלא, אבל לשלדה כמו של האיביזה, בהחלט יש דבר כזה, יותר מדי כוח, שגורם אפילו לזריקה של הזנב, אם לא שולטים טוב ברכב.

רביעית: סתם לידע כללי, האיביזה, מבין הספורטיביות הקטנות, בהחלט נחשבת למכונית חזקה, שלא מביישת את הנהג.

חמישית: אם הייתי קורא בכלל את השאלה שלי, היית רואה שלא שאלתי רק על הדלק (כי הצריכה הגבוהה נובעת בעיקר, מסגנון הנהיגה שלי, ואיתו אין לי בעיות בכלל), אלא בעיקר, על בלאי (בלמים, קלאץ, וכו').

שישית: תעשה סיבוב באיביזה טורבו ספורט, ואז נדבר.

בקשר לראשון - אני מצטער שזה לא מה שאת רוצה לשמוע ובהחלט עושה רושם שכן

 

שנית - לא ברור לי בכלל מה התשובה\מה את רוצה . יכול להיות שזה רק אני? אשמח להסבר

 

שלישית - תתפלאי , אני יודע והתנסתי בכמה רכבים שאפשר להגיד עליהם שבאמת יש יותר מידי כוח\אוברקיל ליכולות של השלדה . לשייך את האיביזה טורבו עם ציפ\בלי ציפ לקטגוריה הזאת אני לא יכול מצטער . וגברת קטנה אם את לא יכולה לשלוט באוטו שלך ולשמור על הזנב תעשי טובה לכולנו ואל תעלי איתו לכביש . כמו שכתב שלד - רצוי שתקחי קורס

 

רביעית - לא ערערתי על זה לרגע . האיביזה בהחלט מהטובה בקבוצתה . בכל מקרה לא על זה הדיון כרגע.

 

חמישית - קראתי טוב מאוד את השאלה שלך . שעונים לך תשובה ואת רוצה לשמוע משהו אחר זאת כבר בעיה שלך . בלאי במצמד ובבלמים זה תוצר של סגנון הנהיגה שלך ובטח שלא של הציפ . שוב פעם התשובה המתבקשת - קורס .

 

שישית - אני מודה לך מקרב הגרב על זה שאת דואגת שאני סיבוב באיביזה טורבו . "במקרה" הייתי בעלים של אחת .


×
×
  • תוכן חדש...