בקשר לראשון - אני מצטער שזה לא מה שאת רוצה לשמוע ובהחלט עושה רושם שכן
שנית - לא ברור לי בכלל מה התשובה\מה את רוצה . יכול להיות שזה רק אני? אשמח להסבר
שלישית - תתפלאי , אני יודע והתנסתי בכמה רכבים שאפשר להגיד עליהם שבאמת יש יותר מידי כוח\אוברקיל ליכולות של השלדה . לשייך את האיביזה טורבו עם ציפ\בלי ציפ לקטגוריה הזאת אני לא יכול מצטער . וגברת קטנה אם את לא יכולה לשלוט באוטו שלך ולשמור על הזנב תעשי טובה לכולנו ואל תעלי איתו לכביש . כמו שכתב שלד - רצוי שתקחי קורס
רביעית - לא ערערתי על זה לרגע . האיביזה בהחלט מהטובה בקבוצתה . בכל מקרה לא על זה הדיון כרגע.
חמישית - קראתי טוב מאוד את השאלה שלך . שעונים לך תשובה ואת רוצה לשמוע משהו אחר זאת כבר בעיה שלך . בלאי במצמד ובבלמים זה תוצר של סגנון הנהיגה שלך ובטח שלא של הציפ . שוב פעם התשובה המתבקשת - קורס .
שישית - אני מודה לך מקרב הגרב על זה שאת דואגת שאני סיבוב באיביזה טורבו . "במקרה" הייתי בעלים של אחת .