Jump to content

Guri10K

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Guri10K

  1. בקשר לראשון - אני מצטער שזה לא מה שאת רוצה לשמוע ובהחלט עושה רושם שכן שנית - לא ברור לי בכלל מה התשובה\מה את רוצה . יכול להיות שזה רק אני? אשמח להסבר שלישית - תתפלאי , אני יודע והתנסתי בכמה רכבים שאפשר להגיד עליהם שבאמת יש יותר מידי כוח\אוברקיל ליכולות של השלדה . לשייך את האיביזה טורבו עם ציפ\בלי ציפ לקטגוריה הזאת אני לא יכול מצטער . וגברת קטנה אם את לא יכולה לשלוט באוטו שלך ולשמור על הזנב תעשי טובה לכולנו ואל תעלי איתו לכביש . כמו שכתב שלד - רצוי שתקחי קורס רביעית - לא ערערתי על זה לרגע . האיביזה בהחלט מהטובה בקבוצתה . בכל מקרה לא על זה הדיון כרגע. חמישית - קראתי טוב מאוד את השאלה שלך . שעונים לך תשובה ואת רוצה לשמוע משהו אחר זאת כבר בעיה שלך . בלאי במצמד ובבלמים זה תוצר של סגנון הנהיגה שלך ובטח שלא של הציפ . שוב פעם התשובה המתבקשת - קורס . שישית - אני מודה לך מקרב הגרב על זה שאת דואגת שאני סיבוב באיביזה טורבו . "במקרה" הייתי בעלים של אחת .
  2. ממה שתארת אפשר להבין חד משמעית כמעט שהאוטו ממש לא בשבילך . יותר מידי כוח ? צריכת דלק בשמיים ? עם כל הכבוד לציפ חוצמה להוסיף מנת כוח קטנה- וקשה להאמין שהוא הוסיף מעבר לקיצוץ של שנייה- שנייה וחצי במיאוץ מ0-100 ואולי קצת קמשים בסוף הסקאלה . ההבדלים בצריכת הדלק אמורים להיות די מינוריים וגם הבלאי של החלקים לא אמור להעבור תהפוכות . פעם ראשונה שאני שומע על בנאדם שמתלונן על עודף כוח באוטו - מי ישמע האיביזה טורבו היא איזה מכונית דראג
  3. כנראה הבנטלי קונטיננטל GT של ברקוביץ . 0-100 ב4.7 שניות ומהירות סופית לא מוגבלת במחשב - 320 קמש . בכל מקרה אוטו כזה הוא Overkill לגמרי לכבישים האיכותיים של הארץ
×
×
  • תוכן חדש...