Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2002 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא ניסיתי את הנירו כיוון שלא הייתה רלוונטית מבחינתי בתקופה ההיא, המגיב מעלי כן דיבר על הנירו ואמר שבין 2 כסאות לא יכנס ילד בן 4...

כן המרווחים דומים בגדול, החיפוש צריך להתמקד ברכבים עם 3 מושבים נפרדים מאחור או בעלי 3 התקני איזופיקס והכמות מועטה, פעם היתה הונדה frv עם 6 מושבים או פיאט מולטיפלה אבל הן נעלמו מן העולם ולא רלוונטיות למי שמחפש רכב חדש יותר.

ואז נכנס נושא הסנטימטרים, מחפשים ומחפשים עד שמוצאים רכב שגדול ב2-3-4 סנטימטר יותר מהשני, כדי לקנות לך עוד שנה שנתיים בזמן שהילד האמצעי גדל.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

החזקתי כמה שנים מולטיפלה (בנזין ידנית) ואכן זה היה אוטו מופלא,

כיום אין כאלו מכוניות גדולות באריזה קטנה, אלא אם הוא עולה לקטגוריית המנהלים.

פורסם
לפני 14 שעות, R'n'B כתב:

 

אהלן,

בבעלותי נירו 2020 ברמת גימור ex.

מאוחר מותקנים אצלי שני כסאות בטיחות, באמצע לדעתי גם לילד בן 4 יהייה קשה להידחס. אז לשלאתך לא.

ברמת גימור ex יש פיתוחי איוורור גם מאחורה.

מבחינת רמת גימור, אני לא אוהב את הפלסטיקה אבל הרכב מאוד מפנק. הבקרת שיוט אדפיטיבית עם בקרת סטייה מנתיב וזחילה בפקקים מאוד מקלים על הנהיגה.

המזגן מעולה, גם בימי הקיץ החמים הוא מאוד מורגש ומצליח לקרר די מהר את הרכב.

בניהגה משולבת אנחנו עושים כ20-21 ק״מ לליטר.

הרכב יושב מאוד יציב על הכביש למרות מרווח גחון של 15 ס״מ ושזה רכב יחסית גבוהה.

 

אם יש לך שאלות נוספות, מוזמן לשאול בכיף 

חבל הרכב נראה ממש ממש טוב ומתאים בדיוק מבחינת צריכת הדלק והאיבזור והיברידי אבל אם האישה לא תכנס מאחורה אז הרכב לא תהיה קנייה טובה. מבאס

לפני כשעה, llaavvii כתב:

אז אני מניח שניסית את הנירו (?), בכל מקרה אתה רק מחזק את מה שאני אומר, רובם המוחלט של הרכבים מציגים מרחב דומה, למרות שישנם כאלו שנראים "ענקיות" מבחוץ (פלואנס) או קטנות נירו...

 

לפותח השרשור תנסה את הסונטה הייבירד תקבל חסכון ומרווח פנים גדול יותר באותה אריזה אבל ללא הג'יפון....

הסונטה יקרה לי מידי. אין לי את התקציב לכך ואני גם רוצה רכב עם כל המערכות החדשות בקרת שיוט אדפטיבית מערכת לשמירת מרחק בלימה אוטונומית וכדומה :) אולי לוותר על הצריכת הדלק ולקחת גיפ בגודל מלא? או סקודה אוקטביה באה בחשבון?

לפני 8 דקות, CAPOBOSS כתב:

חבל הרכב נראה ממש ממש טוב ומתאים בדיוק מבחינת צריכת הדלק והאיבזור והיברידי אבל אם האישה לא תכנס מאחורה אז הרכב לא תהיה קנייה טובה. מבאס

הסונטה יקרה לי מידי. אין לי את התקציב לכך ואני גם רוצה רכב עם כל המערכות החדשות בקרת שיוט אדפטיבית מערכת לשמירת מרחק בלימה אוטונומית וכדומה :) אולי לוותר על הצריכת הדלק ולקחת גיפ בגודל מלא? או סקודה אוקטביה באה בחשבון? או יונדאי איוניק?

 

  • אחראי פורום
פורסם

עקב האכילס של הנירו זה תכנון המושב האחורי ולא הרוחב או המרחק מגב המושבים הקדמיים, ששניהם טובים.

שני המושבים מאחורה שקועים מאוד, מה שפוגע בכ-15 ס"מ קריטיים למי שמנסה לשבת באמצע.

ה-C5 שיש לנו לדעתי באותה מידת רוחב בין ידיות, אבל מושבים שטוחים יחסית (והם עוד נפרדים) מאפשרים לדעתי כל קומבינציית מושבים ובוסטרים.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

לחבר שלי יש סיטרואן c4 קקטוס הרכב לא נוח בעליל כל בור שיש אתה חוטף מכה די מעצבן. לא יודע איך לגבי c5 וסיטרואן החדשות אמינות?

  • אחראי פורום
פורסם

לגבי אמינות אין ממש מה להגיד, האוטו עם פחות מ-10,000 ק"מ.

לגבי נוחות, לא נסעתי על קקטוס ומפתיע לשמוע את זה, כי הוא נחשב ע"י רבים לרכב מאוד נוח.

ב-C5 רמת הנוחות מאוד גבוהה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

המתלים על הצד הנוקשה מאוד מרוסן אפילו היונדאי שלי יותר רכה ותתחדש על הרכב :) מה השיקולים בלקנות רכב חדש יש ירידת ערך כל כך גבוהה שזה אפילו לא משתלם אבל לפעמיים גם אתה אומר שדוגמא רכב חדש מהחברה 140 אלף שנה לאחר מיכן 120 אלף יש לפעמיים שיקול לקנות חדש וזהו..

פורסם
לפני שעתיים, CAPOBOSS כתב:

לחבר שלי יש סיטרואן c4 קקטוס הרכב לא נוח בעליל כל בור שיש אתה חוטף מכה די מעצבן. לא יודע איך לגבי c5 וסיטרואן החדשות אמינות?

קקטוס? חוטף מכות? לא זכור לי דבר כזה, דווקא זכורה לי נסיעה נעימה מאוד בהרבה מרכבים אחרים שהכרתי, רכות מצוינת.

רעשי כביש מעל 110- 115 קמש קצת מובילים והרכב לא שקט, אבל לא חובט בך ולא חוטף מכות כלל.

אתה צריך לנסוע בפיאט 500X שלי ולהרגיש את המילה חובט או חוטף מכה.

פורסם

יש לי נירו, עם סלקל ובוסטר גב (קצת יותר גדול מהרגיל),הבן הגדול שלי בן 9 מצליח לשבת בניהם אבל לא בנוחות.
התכנון הוא לעבור לבוסטר פשוט ולהרוויח עוד כמה סנטימטרים.
הפלואנס מרגישה מרווחת יותר (שנת 2010,2 ליטר)
אם זה משנה משהו.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

  • אחראי פורום
פורסם
לפני 9 שעות, CAPOBOSS כתב:

המתלים על הצד הנוקשה מאוד מרוסן אפילו היונדאי שלי יותר רכה ותתחדש על הרכב :) מה השיקולים בלקנות רכב חדש יש ירידת ערך כל כך גבוהה שזה אפילו לא משתלם אבל לפעמיים גם אתה אומר שדוגמא רכב חדש מהחברה 140 אלף שנה לאחר מיכן 120 אלף יש לפעמיים שיקול לקנות חדש וזהו..

תודה.

במקרה של הסיטרואן פשוט לא היה משומש.

וכן, יש מצבים, כמו נירו בן שנה למשל, שמאבד יחסית מעט ערך וקרוב מדי למחיר של חדש.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם (נערך)
לפני 12 שעות, NP1 כתב:

יש לי נירו, עם סלקל ובוסטר גב (קצת יותר גדול מהרגיל),הבן הגדול שלי בן 9 מצליח לשבת בניהם אבל לא בנוחות.
התכנון הוא לעבור לבוסטר פשוט ולהרוויח עוד כמה סנטימטרים.
הפלואנס מרגישה מרווחת יותר (שנת 2010,2 ליטר)
אם זה משנה משהו.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 

אז לצערי הנירו לא הכי מתאימה כי יש לי כיסא בטיחות של be safe לבנתיים אחד אבל אנחנו מתכננים לגדול אז אם אצלך רק סלקל ובוסטר אז זה אצלי יהיה מצב דומה אז היא בהחלט לא מתאימה 

לפני 10 שעות, itaysamurai כתב:

תודה.

במקרה של הסיטרואן פשוט לא היה משומש.

וכן, יש מצבים, כמו נירו בן שנה למשל, שמאבד יחסית מעט ערך וקרוב מדי למחיר של חדש.

כמו שרבים כתבו פה הנירו לא ממש מתאימה למשפחות עם ילדים אני אצטרך לחשוב שוב מה מתאים עבורי ואולי עד אז לחסוך קצת יותר ולקנות ג'יפ בגודל מלא לצערי נטול היברידי  או ראב 4 בהחלט עונה על הקריטריונים אבל הוא עולה כמעט כפול ממה שיש לי (אין כאלה כמעט ויד 2) אחרי מתיחת הפנים

עריכה אחרונה על ידי CAPOBOSS
פורסם

הרכב המתאים לצרכים שלך ולרצון שיהיה היברידי - טויוטה פריוס פלוס.
והוא הרבה יותר מתאים מאשר ראב4 מבחינת סידור המושבים בשורה השניה.
אני מציע שתתמקד בחיפושים אחרי פריוס פלוס במצב שמור, גם בלוח יד 2 וגם באתר טויוטה סלקט.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

פריוס פלוס, לא פריוס.
הבעיה של כל הג'יפונים, לא משנה עד כמה הם נראים גדולים חיצונית ( חוץ מ 5008 וסיטרואן c5 איירקרוס ), זה שהמושבים בשורה השניה למעשה מחולקים ל 2.5 מקומות ישיבה, ואין בהם אפשרות להכניס נוסע בין שני מושבים בטיחות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.


×
×
  • תוכן חדש...