Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2039 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי מה נשמע חברים , אחרי תקופה שאני מחפש רכב ספורט ואחרי כמה המלצות העדפתי לא ללכת על רכבים חדשים יחסית , והחלטתי ללכת על סיביק האצבק 98. ועשות לה פרויקט קטן מבחינת חווית נהיגה ואולי בהמשך אולי להוסיף כבר שיפורי מנוע 

אז ככה טיפה נתונים :

153 אלף קמ

יד 3

מנוע d16y8 1.6  (הוחלף עם המנוע המקורי)

גיר ידני p0s20

 

אז ככה אני חושב שלא כדי לעשות בדיקה במוסך לשנתון הזה סתם בזבוז כסף .ולבחון עצמאית את הרכב .

על מה כדי להסתכל ולבדוק שאני יהיה כבר ליד הרכב מה אמור להדליק לי נורות שלא כדי להתקרב לרכב .

לאחר מכן במידה ואני אקנה מה הטיפולים שצריך לעשות לרכב מבחינה מכנית לרכב .

פורסם

האם הק"מ שציינת הוא הק"מ עם המנוע החדש או הק"מ הכללי שהרכב עבר?
כי זה נמוך במידה מחשידה, גם כאשר מחליפים מנוע לרוב מתחילים ספירה מ0 אבל המנוע לרוב לא חדש ולכן הק"מ כנראה לא נתון שכדאי לחשב.

 

בגלל שיש מספר ידיים יחסית נמוך, מומלץ לבדוק שהטיפולים בוצעו כראוי ויש תיעוד עד כמה שאפשר לבקש מרכב בן 22/23.

 

בגדול, אם אתה מחפש רכב ספורט אני לא בטוח שסיוויק 98 תענה על הדרישות ואני לא בטוח שלהיכנס להרפתקאה עם רכב כזה זקן זו החלטה כזו חכמה, אבל אני לא יודע מה המצב שלך אישית.

 

כמה ק"מ אתה מתכנן לעשות בשנה? עד כמה אמינות חשובה לך? מה התקציב רכישה? אולי יש אופציות עדיפות.

פורסם (נערך)

תציין מה התקציב שלך (רכישה, בלי יישור קו), מה המטרות שלך (סופי שבוע בלבד, נסיעות יויומיות), מה חשוב לך ולא וכ"ו ואז נדע להכווין אותך.

בגדול, הסיוויק הנ"ל זריזות לתקופתן אך בהחלט לא ספורטיביות.

 

תראה, בגדול יהיה לך יישור קו לא קטן תיהיה בטוח, ככה זה ברכבים מזדקנים ועוד רכבים מזדקנים שבדר"כ נהגו עליהם "צעירים" וצעירים. רכב זה לא רק מנוע שהוחלף, זה עוד 1001 רכיבים (משאבות, בולמים, גומיות, ומה לא) שהם כן עברו את הק"מ המקורי של האוטו ואתה לא יודע בדיוק כמה זה.

קח בחשבון שזה שני טסטים בשנה, אם אתה רוצה להתחיל לשפר אותה ולשחק עם המנוע, אז שתדע שתצטרך "להעביר" את האוטו פעמיים בשנה טסט ואני מקווה שהבנת למה שמתי מרכאות

תבדוק שמס' המנוע אכן מאושר ברישיון, אתה לא רוצה לקנות רכב בלי מס' מנוע מאושר, כמו כן, תבדוק מקוריות גיר. יש כאלו מוסבות ואם בוחן תנועה תופס ותך זה הורדה.

תיהיה בטוח שמתישהו שיחקו עם השעון ק"מ כלפיי מטה, אולי כאשר החליפו מנוע, אולי לפני, אין לדעת. זה ממש לא מורכב לפרק שמה את הלוח שעונים. ככה אני חושב מהניסיון שלי עם הרכבים האלו.

הידיים נמוכות וזה משחק לטובתך אז באמת אולי אפשר להמציא היסטוריית טיפולים מהבעלים, אולי רשם דברים.

לפני 4 שעות, Ceyt כתב:

אז ככה אני חושב שלא כדי לעשות בדיקה במוסך לשנתון הזה סתם בזבוז כסף

הפוך אחינו: לרכבים ישנים כאלו מומלצת רק בדיקה במוסך, לא במכון. אתה מתכוון לבדוק רכב ועוד רכב ישן בלי להרים אותו על ליפט? טעות קשה ביותר!

 

אישית אני חושב שתחפש משהו יותר חדש אבל זו החלטה שלך כבר.

 

עריכה אחרונה על ידי dotan123
פורסם

בגדול מדובר באחלה אוטו אבל בשנתון כזה לך תדע.

ממליץ בחום בדיקה במוסך שמכיר הונדה, אתה יכול להנות ממנוע חסר תקלות וגיר ידני שעושה חצי מליון קילומטר בלי למצמץ אבל להוציא הון על משולשים וגומיות ומסרק הגה ומשאבת דלק וכו וכו וכו...

מנוע הd16 הוא אחלה פלטפורמה לשיפורים כולל קיטים של טורבו מוצלחים מאוד וגם קהילה של משפרי הונדה בארץ עם כלים שרצים על 300 כ״ס אבל  אלא אם יש לך קומבינה משמעותית במכון הרישוי אתה בדרך להסתבך, בטח כשלא מדובר על סליפרית לגיטימית שחומקת מתחת לרדאר של ניידות המשטרה.

יש באמזון גם קיטים להנמכה, חיזוקי שלדה ומה לא אבל אז מגיע השלב שבו אני צריך לשאול אותך כמה אתה רציני בכיוון שלך כיוון שכל ייבוא של חלק כזה גורר אחריו הרבה כאב ראש.

יכול להיות שאלא אם אתה לא איזה הונדה גיק יהיה לך זול יותר פשוט לקנות איזו ואגית עם תוכנה ולקבל מוצר לא פחות מלהיב עם הרבה פחות כאב ראש.

×
×
  • תוכן חדש...