Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מחטף : במנוע דיזל הילד נרדם איך שאתה מנווט בחניה. רטט חזק (תושבות גמורות) וטורים נמוכים. לא צריך לשבור סגר והרבה יותר חסכוני.
טרקטור חקלאי אפילו מתעלה על זה: לקחתי פעם את הילד לקטיף הדרים . בפניה הראשונה כבר לא היה עם מי לדבר.

פורסם

 חשש אלפי תורים לחיסונים ידחו.

N12 - אלפי תורי חיסון יידחו - כדי לשמור מנות לאלו שחוסנו‎ (mako.co.il)

עוד פעם רוצה לסגור תציפורים בכלוב.

לקראת הבחירות ישחרר הציפורים.

ויגיד אני אני רק אני.

רק צריך להגיד שלא יהיה עסקים להציל.

 

אלפי תורי.jpg

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם

לא הבנתי דבר אחד,
כל בני ה60+ שקבעו תור, נקבע להם אוטומטית תור גם למנה השניה (אחרי 3 שבועות).
מה עם כל אלו שנדחפו/הגיעו "בסוף היום" או לא משנה הסיבה, בקיצור הגיעו וקיבלו זריקה בלי לקבוע תור? מה עם המנה השנייה שהם אמורים לקבל? נראה שהולך להיות פרטאץ' עם העניין הזה

פורסם

לא. יש להם תורים במסגרת ספירת המלאי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

 

https://www.mako.co.il/news-columns/2020_q4/Article-988cb0d5797b671027.htm?sCh=31750a2610f26110&pId=1714791232

 

ניתוח יפה של פרופ' ערן סגל. 

נוגע בכל הנקודות , גם ביחס לחיסון וההשפעה שלו ביחס לתחלואה אצל צעירים (למי שחושב שלא צריך לסגור כי הקשישים מחוסנים). 

גם ביחס למוטציה החדשה שסביר להניח שכבר בישראל והשפעתה על התחלואה והתמותה.

 

 

 

image.thumb.png.75103bc085c48d94e760b0116ae59d8c.png

פורסם
לפני 29 דקות, korola כתב:

יפעילו עליהם את הנוהל הבריטי. 

מנה שנייה בעוד 3 חודשים

הנוהל הבריטי נשמע כמו "העיקר תזריקו משהו"

 

  • מצחיק 3

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

בני 60 מקבלים מיד מועד שני אחרי 21 יום .
מי שנדחף לתור או זכה בעודף , יקבל חיסון שני במועד שהקופ"ח תמצא לנכון (במסרון)
ניתן לקבל מנה שנייה גם אחרי חודשיים והאפקט הסופי יהיה זהה.



פורסם

מישהו הבין את ענייני הדרכון הירוק ושטויות כאלה שדיברו עליהם?

מי שהתחסן בבית חולים - האם הקופה שלכם מעודכנת לגבי זה שהתחסנתם? האם החיסון השני בהכרח יהיה גם בבית חולים?

פורסם

https://www.ynet.co.il/news/article/SkJpo60pP#autoplay

image.thumb.png.697c118a14d00bf9b48bca678d897a3c.png

 

גם הוא התחיל עם זה? לא מבין למה להתחיל לעשות קיצורי דרך.

 

או שהתחילו לחסן המונים בלי שיש מספיק חיסונים, ויודעים שלא יגיעו מספיק אבל חיסנו בשביל להתלהב ש"ישראל ראשונה בעולם"?

  • אהבתי 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

מי שמתלהב זה עם ישראל. צובאים על מרכזי החיסונים, וכנראה שההוראה היא שכל עוד יש חיסונים מי שבא ברוך הבא. בסופו של דבר עדיף שהמנה תהיה בזרוע של בן 30 ולא בפח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

יש סיפור עם עתיק  שמסביר משהו על החיים. 

 

גוזל מסכן היה תקוע לבד בקן ,

השתעמם המסכן, אז התחיל לטייל. 

פתאום הוא נפל מהעץ ישירות לשלג הקפוא שמתחת לעץ. 

התחיל לקפוא המסכן,  מרוב קור הוא לא היה יכול לזוז או לצייץ.

פתאום עברה פרה , והטילה עליו גוש חם ונעים של Xרא, 

עכשיו היה לגוזל חם ונעים, אז הוא התחיל לשיר ולצייץ. 

שועל שעבר מרחוק שמע את הגוזל, הגיע בזריזות הוציא אותו מהXרא ובלע אותו שלם.

 

מה מוסר ההשכל? 

1) לא כל מי שמXרבן עליך רוצה ברעתך.

2) לא כל מי שמוציא אותך מהXרא רוצה ברעתך.

3) והכי חשוב, אם חם לך וטוב לך , שם בשקט ואל תספר על זה לכולם.

 

אפשר לדון הרבה על 1 ו2 ..לגבי משרד הבריאות, משרד החינוך, ראש הממשלה , חברות החיסונים .. ועוד.

 

אבל מה שבטוח זה .. משרד הבריאות + התקשורת הישראלית שחגגה את הגעת כמויות של חיסונים מטורפות לישראל,

והחפירה האין סופית של התקשורת לגבי הדלפות של "יש מיליון חיסונים של מודרנה מוכנים למשלוח לישראל"

"ישראל תקבל 4 מיליון חיסונים עד תום ינואר".

"האם יש או אין מיליון וחצי חיסונים בארץ למה השנייה?"

 

כל החפירות האלה הגיעו לאוזניים של שועלים במדינות אחרות , גדולות יותר מאיתנו .  וזאת התוצאה.

סביר להניח שזה מה שגרם לעצירת משלוחי החיסונים לארץ. 

 

"בתחבולות תעשה לך מלחמה"  - בתכלס, היו צריכים לאסוף כמה שיותר חיסונים... לבכות שאין לנו מספיק למנה השנייה.

ולהפיץ בעולם שאנחנו מחסנים מנה אחת בלי שיש לנו את המנה השנייה קבורה במקרר. 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...