Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מה שאני לא מצליח להבין איך למרות התחלואה הגבוהה ה-R במגזר החרדי הוא הנמוך ביותר (בהשוואה לכללי ולערבי). משהו לא מסתדר לי - אבל הסיפור הזה כבר הולך זמן מה - פעם ה-R המוך ביותר הוא אצל החרדים ופעם אצל הערבים, אבל אף פעם לא במגזר הכללי.

 

@98civic החיסונים של מודרנה ופייזר דומים אך לא זהים. אני מסופק אם מישהו יטרח לבצע השוואות שלהם ראש בראש, במיוחד לאור התוצאות המצויינות של שניהם במחקרי שלב 3 שפורסמו ב-3 השבועות האחרונים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 26 דקות, David32 כתב:

וכמובן שהאחוזים הנותרים זה אנשים שישבו ולקחו טייק אווי ממסעדה.

 

אין כמו לקנות שווארמה, ולאכול אותה מעל הבגאז׳.

ואז לנסוע עם כתמים של טחינה, עמבה ושאריות חמוצים על האוטו. עדיף שזה יהיה על האוטו, מאשר בתוך האוטו.

 

זה אחד היתרונות של סדאן על האצ׳בק/סטיישן, שיש לך בגאז׳ שיכול לשמש בתור שולחן.

  • מצחיק 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אני רואה בטלוויזיה את כל השווקים פתוחים

כשזה חרדים אז ביבי אשם

כשזה ערבים אז המשטרה מפחדת

למה בשוק לא סוגרים ? כי מי מפחד?

אולי פשוט נודה שמעלימים עין ואוכפים רק נגד החלשים ?

 

בטח שאנשים ימשיכו להפר הנחיות. אחרי שני סגרים שאתה לא עובד אתה רואה שיש מגזרים שלמים שמתראיינים בטלוויזיה ומתגאים במתחי ענק שפתוחים נגד ההנחיות ואף אחד לא מעיר להם. אין שום סיבה שבעל עסק אחר ישב בבית ויסכים לא לעבוד

  • רעיון טוב! 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא אוכפים את מגבלת המרחק בכלל. נסעתי עכשיו מרמת גן ליס פלאנט בראשלצ ובחזרה כדי להרדים את הילד ולשמור על המצבר, אין שוטרים, אין מחסומים, ויש לא מעט רכבים בכביש. גם כשאני הולך לעבודה אני לא רואה בכלל פקחים ברחובות, מה שכן הייתי רואה בסגרים הקודמים. הסגר הזה נאכף כנראה בעיקר על עסקים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 2 דקות, SlowRide כתב:

לא אוכפים את מגבלת המרחק בכלל. נסעתי עכשיו מרמת גן ליס פלאנט בראשלצ ובחזרה כדי להרדים את הילד ולשמור על המצבר, אין שוטרים, אין מחסומים, ויש לא מעט רכבים בכביש. גם כשאני הולך לעבודה אני לא רואה בכלל פקחים ברחובות, מה שכן הייתי רואה בסגרים הקודמים. הסגר הזה נאכף כנראה בעיקר על עסקים.

 

אתה מבין...ואני בלית ברירה ויתרתי על ארוחה אצל חברים בשרון 

אבל עזוב מגבלת מרחק 

 

פתיחת עסקים, התקהלויות אנשים מתגאים בטלוויזיה איך שוק שלם פתוח

המשטרה יודעת על זה (בכל זאת אי אפשר לפספס שוק), העיריה יודעת, הממשלה יודעת, אף אחד לא אוכף

 

ואז אנשים בוכים למה עושים חתונה? זה צביעות

פורסם
לפני 27 דקות, SlowRide כתב:

נסעתי עכשיו מרמת גן ליס פלאנט בראשלצ ובחזרה כדי להרדים את הילד

 

לא חשבתי שאנשים באמת עושים את זה.

 

הייתה פעם פרסומת של יונדאי, שמישהו עשה את זה, ואז היה מעיר את הילד כי הוא כביכול כל כך נהנה לנהוג באוטו, שלא רוצה להפסיק.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

בטח שעושים. ואז איך שהם נרדמים אתה בא להוציא אותם מהאוטו והם מתעוררים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 13 שעות, vadim6385 כתב:

 

לא חשבתי שאנשים באמת עושים את זה.

 

הייתה פעם פרסומת של יונדאי, שמישהו עשה את זה, ואז היה מעיר את הילד כי הוא כביכול כל כך נהנה לנהוג באוטו, שלא רוצה להפסיק.

שזה תואם למציאות ללא ספק של נהיגה ביונדאי אלנטרה(הרכב עליו היה הפרסומת).

 

אבל אם וויתרת על ארוחה בשרון הרי הסגר עובד בצורה כזאת או אחרת, גם אני גר באיזור שלרוב בסופשים הומה במבקרים וגם אתמול בלילה וגם היום בבוקר שקט אצלי מחוץ לחלון לחלוטין - משמע, יש הפרות אבל בבסיס של העניין יש פחות מגעים.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
לפני 14 שעות, SlowRide כתב:

לא אוכפים את מגבלת המרחק בכלל. נסעתי עכשיו מרמת גן ליס פלאנט בראשלצ ובחזרה כדי להרדים את הילד ולשמור על המצבר, אין שוטרים, אין מחסומים, ויש לא מעט רכבים בכביש. גם כשאני הולך לעבודה אני לא רואה בכלל פקחים ברחובות, מה שכן הייתי רואה בסגרים הקודמים. הסגר הזה נאכף כנראה בעיקר על עסקים.

טוב מאוד. מה הטעם לעצור מישהו באוטו שלו עם המשפחה הגרעינית שלו?

מניעת התקהלויות, זה כל מה שצריך. 

 

 

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני שעה, Blaz00r כתב:

כי 5 משפחות כאלו יוצרות התקהלות…

איזה התקהלות נוצרת מישיבה במכונית נוסעת?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הכוונה היתה ש-5 משפחות כאלה שנוסעות להיפגש אחת עם השניה יוצרות התקהלות לכן יותר קל והגיוני למנוע מהן להגיע מראש למקום ההתקהלות מאשר לפזר אותן אחרי מעשה

האם ידוע לכם אם יש היום מחסומים בדרך מהמרכז צפונה? מישהו נתקל? 
תפתח ווייז, תכניס יעד, ותוכל לראות בפירוט מסלול אם יש משטרות (אם הן מופיעות במקומות מרכזיים כמו יציאה מערים וכו' אזסביר שזה מחסום)
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...