Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

 

בתאריך 28.12.2020 בשעה 23:23, korola כתב:

הסגר המחורר הזה ממש לא יעזור.

תתנחמו בזה שבתחילת שבוע הבא יסגרו את הכל כולל הכל ...

 

 

בתאריך 29.12.2020 בשעה 09:22, יובל .מ. כתב:

איך אתה יכול להכריז על סגר ככשלון תוך 24 שעות? ההדבקות האלה זה הדבקות מחמישי/סופש.

 

 

לכולנו הספיקו 24 שעות להבין שסגר הוא לא באמת סגר, לכולנו היה ברור שהציבור כבר לא מוכן להיענות להגבלות 

כולנו ראינו שלא באמת מגבילים מסעדות בתל אביב לספק טייאווי. 

כולם פה ראו את התורים בכל המקומות הכאילו חיוניים.

כולם פה ראו את נותני השירותים ממשיכים לתת שירות גם בבתים של אנשים. 

 

 

ועכשיו משרד הבריאות מכין את הכסת"ח שלו,  הוא מגבש המלצות להחמרה. 

וכבר מוסיף "במצב הפוליטי הנוכחי יהיה קשה מאוד לעשות זאת".

 

יש מצב שבימין מכינים תרגיל, יביאו המלצות שבטוח כחול לבן לא יאשרו.

יתנו לתחלואה לעלות  (מה אכפת להם, הם כבר מחוסנים). 

יתנו לבתי החולים להגיע לקריסה אמיתית,  הם צריכים תמונות יפות לקמפיין. 

ויאשימו את ביטון וכחול לבן בקריסה .

 

בקיצור.. כמעט ואי אפשר לדעת מה יחליטו.  בדיוק כמו בסרט "הנסיכה הקסומה".

סצנת הכוסות עם הרעל,  באיזה כוס יש את הרעל? 

 

 

 

image.thumb.png.8d77dee3427f5112fad23f69e0a159ee.png

 

 

  • מעניין 1
פורסם
לפני 5 שעות, vadim6385 כתב:

אני מת לברוח דווקא ממקומות מהסוג השני, אחרי שאני רואה את המחירים בתפריט, וכבר לא אכפת לי וייב/אווירה/קהל/דיג'יי, כי אני, עם ג'ינס, נעלי אדידס, שעון קסיו והונדה 2002, בכל מקרה לא מרגיש קשור לשם

אין סתירה בין הדברים.

 

גם אני רוב הזמן (כל הזמן שאני יכול) עם ג'ינס ונעלי ספורט וזה לא מפריע לי לפעמים להתפנק במקום יוקרתי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

רציתי לשתף אותכם מתחסנים במשפחה.

הרישון דוד בן 86 היו כאבים במקום הזריקה וכאבי שריריים לקח אקמול.

הלך לנוח וקם רגיל. 

דוד ודודה בשנות השבעים התחסנו בלי תופעות.

אחותי וחבר התחסנו הוא עבר את ה70 היא יותר צעירה הסכימו לחסן אותה

אחי וגיסתי התחסנו חוץ מכאב במקום הזריקה הכל היה בסדר.

אחי אמר שזה כאב כמו בכל זריקה בכתף.

אבי הולך להתחסן ב 10.1 אחותי לוקחת אותו.

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם (נערך)

אני התחסנתי לפני 10 ימים - כאב קל בכתף בלילה שאחרי.

אשתי התחסנה לפני שבוע - כמה שעות כאב בכתף וכאב שרירים, למחרת חלף.

החם שלי (בן 90) התחסן - כמה ימים כאב במקום ההזרקה.

זוגתו של הבן התחסנה (צעירה, צוות רפואי) - לא שמעתי תלונות.

עמיתים שהתחסנו לא דיווחו על שום תופעות מיוחדות.

 

בסופו של דבר גם המחקרים הראו שתופעות מקומיות קלות נפוצות מאד, אבל תופעות חמורות נדירות מאד.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

עמדתי היום בתור כמו מפגר שעה, מחכה לשעת הסגירה. נשאר חיסון אחד והיו אחרים ברשימת המזל לפני. באסה.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

פורסם
לפני 23 שעות, vadim6385 כתב:

 

אני מת לברוח דווקא ממקומות מהסוג השני, אחרי שאני רואה את המחירים בתפריט, וכבר לא אכפת לי וייב/אווירה/קהל/דיג'יי, כי אני, עם ג'ינס, נעלי אדידס, שעון קסיו והונדה 2002, בכל מקרה לא מרגיש קשור לשם, ואני ניהיליסט מדי כדי שיהיה אכפת לי מכל המסביב.

 

בג'פניקה לפחות מקבלים סיבוס.

 

אם היו חושבים שהמקום הזה מתאים לכולם, הוא היה בנוי להכיל 1000 איש ולא 100

אבל טוב להם שמכיל רק 100 ויש כל הזמן רשימות המתנה

למקומות כאלה לא תמיד יוצאים כי רעבים, לפעמים יוצאים בשביל לשתות משהו ולהנות מהאווירה. אתה יושב שעות ולא רוצה לקום

פורסם

רק לפני כמה ימים טחנו לנו את המח בתקשורת שאין עומס בבתי החולים , דאגו להביא דוגמאות של 10% תפוסה.

משרד הבריאות טען שלפי התחזית תוך שבועיים יהיה עומס.. כולם צחקו.

 

עברו 3 ימים ופתאום משנים תקליט , עכשיו מתחילים להביא ציטוטים ממנכ"ל  של בתי חולים , שיש עומס גדול במיוחד - הרבה מעבר למה שחווינו בגל השני.

הוא גם יודע שאין באמת סגר, וגם אם יטילו עכשיו סגר יקח עוד שבועיים לראות את ההשפעה.

ובתי החולים שלו ימשיך עוד חודש לעבוד בעומס גבוה. 

 

 

image.thumb.png.c2a3a481d27f9aca77303555547bb204.png

פורסם

מה ההפתעה?
עדיין מתגלים חולים שנדבקו לפני תחילת ההגבלות ( שבטעות נקרא "סגר" ) ומבצע החיסונים.
לא רואים עדיין האם יש השפעה של שתי הפעולות האלה על קצב ההידבקות.
אחוז החיוביים גדל, אבל בקצב מתון ורחוק מזה שהיה לפני תחילת הסגר השני.
מגלים ביום קרוב ל 6000 מאומתים, אבל גם מבצעים מעל 100 אלף בדיקות.


toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מבצעים יותר בדיקות ואחוז המאומתים הולך ועולה, מה שמראה שלא מספר הבדיקות הוא סיבת ריבוי המאובחנים, אלא מספרם האמיתי באוכלוסיה (וכנראה שיש הרבה פקשושים).

 

את השפעת מבצע החיסונים נתחיל לראות רק כאשר יהיה מספר משמעותי של מקבלי מנה שניה - מה שלא יהיה לפני תחילת ואפילו אמצע פברואר. לא לשכוח - החיסון הופך יעיל רק שבוע אחרי המנה השניה, וכבר בשבוע שעבר היה קושי לקבל תור למנה השניה 21 יום אחרי הראשונה.

 

מה שדי ברור לי (מתוך המעט שאני רואה בפייסבוק) הוא שההקפדה על מתן חיסונים רק מעל גיל 60 נשברה, אם כי איני יודע באיזו מידה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בסגר הראשון כולם ישבו בבית. בסגר השני חצי ישבו בבית. עכשיו נראה לי רבע יושבים בבית. התנועה במרכז העיר בבוקר היתה די רגילה ל-10 בבוקר בימי שישי. רוב בתי הקפה עובדים בלי להסתיר את זה בכלל. גם חלק מהחנויות. לא יודע אם העיריה לא מתערבת בכוונה. לדעתי זה אכן המצב ובצדק. מניח שאם ירצו להאריך את הסגר רוב חנויות הרחוב יתמרדו. בצדק. אין למדינה מה להציע להם אחרי שנה של הרס מתמשך וחיסול של אלפי עסקים, שנמחקו. מזל שלפחות אנחנו טובים בלשלם יותר על חיסונים, מה שאולי יביא את הסוף לכל הבולשיט הזה של הענישה הקולקטיבית.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

ב 1.10.20 אחוז בדיקות חיוביות היה 13.6% מתוך 65,700 בדיקות.
עכשיו זה מתקרב ל 6%.
אז נכון שנסגר הוא לא סגר, אבל עדיין יש פחות מפגשים בין אנשים ממה שהיה לפני שבוע.
ולפי הדיווחים השפעת החיסון מתחילה שבוע אחרי המנה הראשונה.
צריך לחכות עוד שבוע ולא להיכנס לפאניקה או לקבוע את במסכנות על סמוך מה שמתגלה היום.

ברמת גן, ממה שאני זוכר, ראש העיר הודיע בפומבי שלא יאכפו הגבלת טייק אווי.



toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...