Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 9 דקות, Transporter כתב:

יש הבדל בין הליכה ברחוב לבין ישיבה של אנשים עם טייק אווי ברחוב

 

מה הבעיה עם זה? יש לך רפרנס כלשהו שיכול לספר לי כמה אנשים נדבקו מישיבה ואכילה ברחוב? 

..

לפני איזה יומיים סיפרת שאתה מצדיע לאנשים שמארגנים חתונות בניגוד להנחיות עכשיו. מצחיק, כי לגבי אירועים כאלו המידע דווקא יותר חד משמעי. אולי כי זה לא רק אכילה באוויר הפתוח אלא גם מגע, שבדרך כלל פחות קיים בין אנשים זרים שיושבים במסעדה או לידה. אני לא יודע. אבל איך שלא יהיה, אני באמת לא מבין איך אתה לא רואה את הסתירה הבסיסית בגישה שלך. 

 

 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)
לפני 7 דקות, יבגניפ כתב:

מה הבעיה עם זה? יש לך רפרנס כלשהו שיכול לספר לי כמה אנשים נדבקו מישיבה ואכילה ברחוב? 

..

לפני איזה יומיים סיפרת שאתה מצדיע לאנשים שמארגנים חתונות בניגוד להנחיות עכשיו. מצחיק, כי לגבי אירועים כאלו המידע דווקא יותר חד משמעי. אולי כי זה לא רק אכילה באוויר הפתוח אלא גם מגע, שבדרך כלל פחות קיים בין אנשים זרים שיושבים במסעדה או לידה. אני לא יודע. אבל איך שלא יהיה, אני באמת לא מבין איך אתה לא רואה את הסתירה הבסיסית בגישה שלך. 

 

 

 

 

ככה החליטו אז ככה החליטו

אני לא  הטיפשה הזאת שצועקת בועדות קורונה שצריך להסביר נתונים. ככה קבעו וגם אם זה מטומטם צריך לאכוף את זה

אני עדיין מצדיע לאנשים שעושים אירועי ענק, כי מפלים את הענף הזה משאר הענפים (בשגרה לא בסגר) בלי שום סיבה מוכחת. אם הכל סגור ומחליטים שאין אירועים אז אין לי מה להגיד.

כבר הסברתי לך שגם בחתונות אף אחד לא באמת יושב ליד אנשים זרים ולא מתקרב אליהם. אנשים מפחדים בדיוק כמוך ואף אחד לא רוצה להיות בבידוד.

בדיוק כמו שאתה לא מתקרב במסעדה לאנשים זרים ככה גם בחתונות.

 

ועדיין אם כבר עושים סגר וסוגרים הכל אז אני מכבד את זה.

כשאין סגר ועושים שכונה בנתבג ובקניונים וכו' אני מצדיק את כל מי שמארגן חתונה ל 500 איש

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 6 דקות, Transporter כתב:

כבר הסברתי לך שגם בחתונות אף אחד לא באמת יושב ליד אנשים זרים ולא מתקרב אליהם.

כן, זה לא נכון. עובדתית. יש רקורד מרשים של נדבקים מקורונה בחתונות. אצל הערבים, אצל החרדים. אצל כל מי שהתחתן. והייתי בחתונה בין הסגרים. היא התנהלה די כרגיל. בטח אחרי שכולם שתו קצת. וכמובן שאתה "שוכח" שבחתונה ממוצעת אתה יכול לפגוש עשרות אנשים שאתה לא רואה ביומיום, שמבחינת היכולת שלך להדביק או להדבק מהם, הם זרים. כי אתה עדיין בא איתם במגע. 

 

כמובן שגם לא ענית על מה ששאלתי ("האם אתה מבין שלא כל אירוע חברתי יש בו אותו הסיכוי להדבקה?"). אבל אני מבין שהתשובה היא לא. 

 

...

 

יאללה, זה באמת כבר לא מעניין. 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 10 דקות, יבגניפ כתב:

כן, זה לא נכון. עובדתית. יש רקורד מרשים של נדבקים מקורונה בחתונות. אצל הערבים, אצל החרדים. אצל כל מי שהתחתן. והייתי בחתונה בין הסגרים. היא התנהלה די כרגיל. בטח אחרי שכולם שתו קצת. וכמובן שאתה "שוכח" שבחתונה ממוצעת אתה יכול לפגוש עשרות אנשים שאתה לא רואה ביומיום, שמבחינת היכולת שלך להדביק או להדבק מהם, הם זרים. כי אתה עדיין בא איתם במגע. 

 

כמובן שגם לא ענית על מה ששאלתי ("האם אתה מבין שלא כל אירוע חברתי יש בו אותו הסיכוי להדבקה?"). אבל אני מבין שהתשובה היא לא. 

 

...

 

יאללה, זה באמת כבר לא מעניין. 

 

רק חבל שאתה שוכח שפעם אחרונה שהיו אולמות אירועים הייתה ביוני 2020

ולקראת הסגר השני אנשים פשוט הפסיקו לשתף פעולה עם החקירות

אז אתה לא באמת יכול להשוות את זה להדבקות ברמי לוי, בקניון, בחנות ובמסעדה

אבל דבר אחד כולנו יודעים

מאז שסגרו את האולמות לא ראינו שום ירידה בתחלואה אלא עליה הרבה יותר קיצונית

 

החתונה מתנהלת כרגיל אבל אף אחד לא הולך ומחבק אנשים שלא קרובים אליו באופן אישי ונפגשים איתו יום יום

לי אין בעיה לחבק את העובדים שלי וחברים שלי שיושבים אצלי כל סופש. הרי אנחנו ממילא ביחד אז זה לא משנה אם זה בחתונה או בבית

 

כבר שאלת לגבי אותו סיכוי הדבקה ועניתי לך על זה. אין לך שום הוכחה שאנשים לא נדבקים כשיושבים ביחד באוויר הפתוח

ואם באמת זה לא מדבק  אז שיתנו לי להכניס 50 איש במרפסת לכבוד הסילבסטר

ויתנו לעשות אירועים באוויר הפתוח

 

פורסם
לפני שעה, korola כתב:

ואז ערבבת שוב... בריטניה מחסנת בחיסון של אסטראזניקה- זה חיסון בטכנולוגיה אחרת,   לא ראיתי את כל הגרפים של התוצאות

 

הם מחסנים במנה אחת של פייזר, כי החליטו שעדיף כמות על איכות. תבדוק שוב..

אני חייב לציין שאני מופתע לטובה ממהירות החיסון בישראל, ומופתע לרעה מחוסר המהירות וההחלטיות במדינות אחרות, במיוחד באיחוד האירופאי (אבל לא רק, גם במדינות שהן לא חלק מהאיחוד אבל מתקדמות ועם מערכת בריאות לא פחות טובה מהישראלית).

פורסם (נערך)

אל תהיה מופתע. למערכת הבריאות הישראלית מאפיין ייחודי מאד: המבטח הוא גם ספק שירותי הבריאות. יש בעולם מעט מאד ארגונים שפועלים בשיטה הזו. במקרה של החיסונים זה מרכיב גדול בהצלחה: מערכות הלוגיסטיקה והמידע של הקופות בנויות למתן שירות למיליוני מבוטחים, המרכזים הרפואיים שייכים לקופות, חלק נכבד מאד מעובדי הבריאות הם שכירים של הקופות, כך שקל מאד להגיע אליהם ולנייד אותם לפי הצרכים. חשוב לך לפתוח מרכז חיסונים? אתה מגייס אחיות ופקידות ממרפאה שעבודתה הצטמצמה, אפילו מצמצם פעילות אחרת שבעדיפות יותר נמוכה - ומציב אותם במרכז החיסונים. מערכות המידע בנויות לאפשר זימון התורים, הרכזים צריכים להגדיר במערכת את המקום והתורים והעסק עובד. 

 

נכון שיש תלונות על כך שהמבוגרים מתקשים להשתמש בשירותים הטכנולוגיים - אבל זה נכון לכל שירות, אלה אותם אנשים שילכו לדואר לשלם חשבון מים ולמזכירת המרפאה לקבוע תור לרופא. העובדה שיש כאלה אינה סיבה למנוע מאחרים ליהנות מהתשתיות המתקדמות שיש לכל הקופות.

 

דרך אגב - יש היום מאמר של נדב אייל ב"YNET" שמסביר איך האינטרסים הפוליטיים התחברו ליכולות ולצורך המבצעי ואפשרו את המבצע, יחד עם הבנתה של "פייזר" שהתשתיות הישראליות מתאימות למבצע מהיר שיאפשר בדיקה מהירה של יעילות החיסון בעולם האמיתי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

טרנספורטר אין לי כח לפרט כמה פעמים אתה סותר את עצמך, זה מייגע ומתיש. לפעמים גם אני מבין מה המגבלות של הצד השני שאני מנסה להתדיין איתו.

בהצלחה בהמשך הדרך.

 

  • אהבתי 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני כשעה, garicho כתב:

הם מחסנים במנה אחת של פייזר, כי החליטו שעדיף כמות על איכות. תבדוק שוב..

אני חייב לציין שאני מופתע לטובה ממהירות החיסון בישראל, ומופתע לרעה מחוסר המהירות וההחלטיות במדינות אחרות, במיוחד באיחוד האירופאי (אבל לא רק, גם במדינות שהן לא חלק מהאיחוד אבל מתקדמות ועם מערכת בריאות לא פחות טובה מהישראלית).

כמו הסגר הראשון הצלחה מטורפת אבל אחריה כישלון חרוץ. צריך להמתין עוד חודש חודשיים בשביל לראות אם הצלחנו או לא.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

לא חודש - חודשיים כי אם חצי שנה ואולי יותר - צריך מסה מספיק גדולה של מחוסנים כפול מספר חודשי מעקב. כיוון שראשוני המחוסנים (נתניהו ואדלשטיין) יגיעו לסטטוס "מחוסן" ב-16 בינואר, והמסה שמתחסנת כעת בסביבות תחילת פברואר רק אז יתחיל המעקב שיראה לנו עד כמה החיסון באמת מועיל.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

התכוונתי ניהולית\מבצעית ולאו דווקא מבחינת החיסון עצמו. החיסון אני מאמין שהוא מספיק טוב בשביל לעבוד ולהציל אנשים.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

תראה, גם אני מאמין שהחיסון יעיל, והייתי מראשוני המתחסנים. אבל האם היעילות בעולם האמיתי תגיע ל-95% כמו במחקרים? שאלה חשובה, שכאמור, אנחנו רחוקים מלדעת את התשובה עליה. לא יודעים כמה טלטולי הדרך פוגמים בחיסון, האם ההובלה, האחסנה, המיהול וההזרקה נעשו ת בטכניקה נכונה, כמה אשים יקבלו במציאות את המנה השניה, וכמובן הבדלים בין אוכלוסיות המחקר לאוכלוסיה הישראלית.

 

אישית אמשיך להקפיד על אמצעי הזהירות המקובלים כעת (ריחוק חברתי, מסכה והיגיינת ידיים), ולקוח שינסה להסיר את המסכה לידי יספוג שאגה.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעתיים, garicho כתב:

אני חייב לציין שאני מופתע לטובה ממהירות החיסון בישראל, ומופתע לרעה מחוסר המהירות וההחלטיות במדינות אחרות, במיוחד באיחוד האירופאי

ישראל זה פרדוקס אחד גדול, לטוב ולרע, עם חיבה מיוחדת במינה לקומבינות - כשקומבינות כוללות גם קניית סחורה שמיועדת בכלל למדינה אחרת בעזרת המוסד. זה מה שקרה עם מסיכות ומכונות הנשמה, לא עקבתי במיוחד אחרי החיסונים אבל מן הסתם אני משער שהיו "מבצעים נועזים" מאותו סגנון פלוס מעטפות מתחת לשולחן.

המדינות האירופיות הן דוגמה טובה לאי יכולת לחשוב מחוץ לקופסה, הן עדיין עסוקות בלתכנן בפרטי פרטים כיצד יחולק החיסון בעוד שבארץ כנראה סגרו את שלב התכנון תוך כדי תנועה. 

 

אגב, עוד משהו מאוד מאוד מעניין קורה בארץ - בשלב הראשון אנחנו נגיע לכמות שווה של מתחסנים לכל סוג חיסון, משהו בסדר גודל של מיליון איש לפייזר ומיליון איש למודרנה. פשוט תנאים מושלמים להוכחת מובקהות של ניסוי מדעי. :-)

  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

@hansההתארגנות הזריזה וניצול התשתיות הקיימות הן לזכות ישראל.

 

החלוקה בין פייזר ומודרנה אינה ניסוי מאוזן כי מודרנה יגיעו אחרי שכבר יהיו 1.5-2 מיליון מחוסני פייזר, ואז יהיו שני הבדלים עקרוניים:

 

1. אוכלוסיות שונות - חיסון מודרנה יהיה לאוכלוסיות בסיכון יוצר נמוך.

 

2. חיסון מודרנה "יהנה" מכך שחיסון פייזר כבר מוריד את התחלואה (בהנחה שכך יהיה).

  • רעיון טוב! 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בואו באמת נקווה שהחיסון יעבוד אחרת העולם בבעיה רצינית. ולמה שפייזר ומודנה יהיו שונים? הרי מדובר באותו תהליך ייצור, לא?

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

ערוץ 12: למעלה מ-40% מהנדבקים מהמגזר החרדי. אחוזי התמותה של המבוגרים שם גם יותר גבוהים ממה שהם באוכלוסיה הכללית. אחת הסיבות העיקריות לעליה בתחלואה זה חגיגות חנוכה וחתונות במגזר.

 

🤷‍♂️

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
×
×
  • תוכן חדש...