Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

@sperial ידוע לך על גל חיסונים נוספים?

איזה חיסון מומלץ יותר לקחת מודרנה או פייזר?

אסטרה זניקה יגיע לארץ?

 

אולי קצת לונג שוט אבל מישהו מתכנן לטוס לחו"ל ולקבל שם את החיסון? יש דרכון אירופאי וחשבתי אולי לנצל את זה.. מה אומרים, כן לא? יתרונות חסרונות. אשמח לשמוע ממכם.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

עד כמה שאני מבין פייזר ומודרנה די דומים. בינתיים יש בארץ רק פייזר, כך שהבחירה לא רלוונטית. אמי מניח שגם כאשר יגיע חיסון מודרנה תקבל את מה שנמצא במוקד החיסונים באותו זמן.

 

אין לי מושג אם ומתי יגיע חיסון AZ, וכל הסיפור סביב המינון לא לגמרי ברור לי. עד כמה שהבנתי - ולא התעמקתי - המנה השניה שונה מהראשונה, יש איזה פטנט שקשור לנגיפים שבאמצעותם מושג החיסון. אבל, כאמור, לא התעמקתי, ואיני בטוח בטיב המידע.

 

לגבי קבלת החיסון בחו"ל - בינתיים לא הייתי בונה על זה. אולי בהמשך אסביר למה, אבל כעת אני צריך לזוז.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 19 דקות, DareDevil כתב:

אולי קצת לונג שוט אבל מישהו מתכנן לטוס לחו"ל ולקבל שם את החיסון? יש דרכון אירופאי וחשבתי אולי לנצל את זה.. מה אומרים, כן לא? יתרונות חסרונות. אשמח לשמוע ממכם.

יש לך יותר סיכוי לקבל את החיסון בישראל.

 

אם אתה צעיר אתה בתחתית הרשימה. אם אני לא טועה בגרמניה יתחילו לחסן כאלה רק בדצמבר (כן כן). בהולנד נראה לי שבכלל עוד לא התחילו לחסן, ושוב, תחתית הרשימה.

שלא נדבר על זה שמעבר לדרכון צריך להיות רשום בעירייה עם מספר תושב / תז / איך שלא קוראים לזה. ושיהיה לך ביטוח בריאות. ממש לך לקפוץ לקבל ולחזור.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 35 דקות, DareDevil כתב:

@sperial ידוע לך על גל חיסונים נוספים?

איזה חיסון מומלץ יותר לקחת מודרנה או פייזר?

אסטרה זניקה יגיע לארץ?

 

אולי קצת לונג שוט אבל מישהו מתכנן לטוס לחו"ל ולקבל שם את החיסון? יש דרכון אירופאי וחשבתי אולי לנצל את זה.. מה אומרים, כן לא? יתרונות חסרונות. אשמח לשמוע ממכם.

 

גל חיסונים נוסף כרגע מתוכנן לתחילת מרץ, הם מנסים להקדים אספקה ממרץ לפברואר.

מעבר לזה הבנתי ככה:

1. השבוע מתישהו כנראה יפסיקו בכלל לחסן מנה ראשונה.

2. הרבה מאוד מנות עברו לאנשים מאוכלוסיות שאינן מתועדפות, ולא במסגרת "רגע לפני שהולך לפח", בקומבינות כאלה ואחרות. זה כנראה ייצור בלאגן בגל חיסונים הבא או עד אליו. יש מצב שאנשים ישלמו בתפקידם על זה.

 

נראה שהמספרים של מודרנה קצת יותר טובים, אבל לך תדע. בבסיס מודרנה ופייזר בטכנולוגיה דומה.

אסטרה זניקה ככה"נ יגיע לארץ, חתמו על הסכם לזכות רכישה מצד אחד, ולא נראה שיקבלו מספיק מנות לכל האזרחים רק מפייזר ומודרנה.

 

לגבי השאר ענו לך אחרים יותר טוב ממני.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

אז איזה טקטיקה עדיפה, להמתין לתור שלי או לקפוץ על כל הודעה שנותרו מנות שאני מקבל בwhatapp?

גם הבנתי מספיראל שהמנה השנייה לא מובטחת אז מה נעשה?

אני חושב להמתין עד שאנשים יקבלו את המנה השנייה (כדי לראות מה קורה בשטח) אבל אז בטוח לא ישאר לי מנה ראשונה.

עריכה אחרונה על ידי DareDevil
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

בקופח אחרות מלבד מכבי נראה שממשיכים לחסן מכל הבא ליד. הטענה היא שמוזמנים פשוט לא מגיעים, אבל לא יודע. כשהייתי באלעד אמרו לי שכל אחד ואחד מהמוזמנים הגיע.




פורסם

לדעתי פשוט הגענו לאחוז המוכנים להתחסן מגלאי 60 ומעלה.

אני יודע על משפחה שלמה, אבא ואמא (גיל 50 פלוס) ושני ילדים - 16 ו 17. 

עמדו בתור שעתיים בתל אביב וקיבלו כל -4 חיסון. 

כן.. גם ילדים בגיל פחות מ18. אלא אם כן הוא עובד עלי. 

 

בסוף עוד יתברר שבכלל אין מחסור, וכל המשלוחים מפייזר מגיעים בזמן.

הם פשוט מבלבלים את האוייב.

ככה גרמניה ובריטניה לא כועסים על פייזר מצד אחד,  ואנחנו ממשיכים בעוצמה גובה בחיסונים.

ואם תבדוק לגבי מי האוכלוסייה שרצה לעמוד בתור לעודפים , זאת כנראה אותה אוכלוסייה במילא פחות שמרה על עצמה.

ולכן זה דווקא הגיוני לחסן אותם קודם. 

  • מעניין 1
פורסם
לפני 28 דקות, DareDevil כתב:

אז איזה טקטיקה עדיפה, להמתין לתור שלי או לקפוץ על כל הודעה שנותרו מנות שאני מקבל בwhatapp?

גם הבנתי מספיראל שהמנה השנייה לא מובטחת אז מה נעשה?

אני חושב להמתין עד שאנשים יקבלו את המנה השנייה (כדי לראות מה קורה בשטח) אבל אז בטוח לא ישאר לי מנה ראשונה.

 

לקפוץ על הודעה, בישראל מעדיפים ללכת על ה-Safe Side ומחסנים לפי ההוראות, משמע עם מנה שנייה בטווח זמן מסוים.

גם עכשיו העצירה כוללת בתוכה שמירה בצד של 1.9 מיליון מנות בשביל המנה השנייה של כל מי שיקבל מנה ראשונה.

 

לפני 23 דקות, Nemesis כתב:

בקופח אחרות מלבד מכבי נראה שממשיכים לחסן מכל הבא ליד. הטענה היא שמוזמנים פשוט לא מגיעים, אבל לא יודע. כשהייתי באלעד אמרו לי שכל אחד ואחד מהמוזמנים הגיע.

 

יודע גם בקופות אחרות שעצרו סוסים בנושא הזה.

כרגע בקופה מסוימת בעיר מסוימת יש מנות שחייבים לחסן היום, אז הם מתקשרים לכאלה שקבעו תור להמשך השבוע ושבוע הבא ולא מחסנים מכל הבא ליד.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

קורולה 

לפי מה שאני שמעתי מותר לחסתן מגיל16 ומעלה.

מתחת לגיל 16 לא נבדקו.

ולחן לא מחסנים.

עריכה אחרונה על ידי yor2

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם (נערך)

@DareDevil עכשיו אני יכול להסביר למה לדעתי עדיף לקבל את החיסון בארץ:

 

1. אם תיסע לאירופה תדרש לבידוד 14 יום שם + 14 יום בחזרה ארצה (אולי יוותרו לך אם תציג שהות של 1-2 שבועות אחרי המנה השניה).

 

2. אני לא יודע מה התנאים לקבלת חיסון במדינות השונות באירופה, אבל אני מניח שצעירים שאינם תושבים יהיו בתחתית העדיפות, וסביר שבאירופה המערבית, או לפחות הצפונית - מערבית (והנורדית) יהיו פחות קומבינות מאשר בארץ, מה גם שאתה זר ולא מכיר את המערכת

 

3. הוזכר ביטוח בריאות - איני יודע האם הוא ידרש באירופה לצורך החיסון, אבל לאור הסעיף הקודם לדעתי השאלה כלל לא רלוונטית. 

 

4. נושא הכרה בחיסונים השונים לא הוסדר - צריך לוודא שמשרד הבריאות הישראלי מכיר בחיסונים שניתנו בחו"ל, ובכלל בסוגים השונים.

 

המקרה היחיד בו הייתי חושב על נסיעה כזו היא אם מובטח לי שאוכל לקנות את החיסון, ולהביא בחשבון הוצאות של שהות 6-8 שבועות לצורך זה (שבועיים בידוד, 3-4 שבועות בין המנות ואולי שהות נוספת אם באותה מדינה תהיה מדיניות של הגדלת הריווח בין המנות או לצורך מניעת הבידוד בחזרה ארצה, או, לחילופי, עוד  שבועיים בידוד בחזרה ארצה).

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ספיראל נתת לי מספיק בשביל לבדוק לעומק את הנושא. נחזור עם תשובות אם יהיה משהו רלוונטי

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

בכל המדינות מתעדפים לפי אותו קונספט, רק שבאחוזים ישראל מקבלת הרבה יותר מנות חיסון ממדינות אחרות.

משמע אם כבר כדאי ל- @David32 ו- @garicho לבוא לישראל ולקבל פה את החיסון מאשר לחכות באירופה עד שיגיע תורם

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

וכל זה בלי להתחשב בכלל בקצב החיסונים המחפיר באירופה, שכלל לא ברור עד כמה יצליח להאיץ.          

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 20 דקות, sperial כתב:

וכל זה בלי להתחשב בכלל בקצב החיסונים המחפיר באירופה, שכלל לא ברור עד כמה יצליח להאיץ.          

או בקצב האטה שיהיה פה במהלך החודש הקרוב..

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
×
×
  • תוכן חדש...