Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 15 שעות, korola כתב:

ליאור?  לא בדקת בכפר קאסם?  

 

עם מצב התחלואה שם אני לא מתקרב לכפר קאסם, הכי הרבה זה לקחת את הילדה מהגן וגם את זה בשיא הזהירות כי זה באיזור שיש בו גם הרבה תנועה של תושבי כפר קאסם.

יותר מזה, לעבודה אני הולך (בניגוד להנחיות החברה שאמרו 3 פעמים בשבוע) באופן נקודתי מאוד כשאני ממש חייב.

גם סופר אני הולך לשכונה קצת יותר רחוקה כי הסופר יותר גדול ויותר מרווח ואני משתמש באפליקציה של שופרסל ככה שאני סורק בעצמי את המוצרים ולא מחכה לקופאית וגם המעבר בקופה העצמית לוקח בערך דקה. בתוך הסופר אני מתרחק מאנשים אחרים.

 

חוצמזה אני לא לחוץ, אשתי בקרוב תקבל את החיסון דרך הצבא (כבר חיסנו למיטב ידיעתי את רוב או כל האל"מים, נשאר סא"לים ואז קבוצת הרס"נים שכוללת אותה), יגיעו חיסונים של מודרנה תכף, ונגמרות קבוצות הסיכון.

 

לפני 12 שעות, garicho כתב:

נשקל בצורה רצינית בהחלט. נראה מה יהיה עוד חודש-חודשיים. פה כל המערכות ממש אדישות. כנראה מנטליות שונה. בארץ זה מנטליות של ״הסורים על הגדרות״. פה כנראה לא ממש אכפת להם אם הגרמנים ישלטו... 😉

 

אתה מתכוון לא אכפת להם אם הגרמנים ישלטו כל עוד יביאו איתם מנות חיסון של פייזר 🤣

 

לפני 9 שעות, DareDevil כתב:

שאלה אחרת לחלוטין, יש אפשרות להוציא במרכז חיסונים, אישור רפואי בשביל להציג בעבודה אם יוצא מצב שאני לוקח את סבתא לחיסון קורונה? כמו אישור רפואי שמקבלים בעת ביקור במרפאה?

@sperial אתה אולי מכיר או יודע?

 

תבקש אישור רפואי כזה מהרופא המטפל של סבתא, אתה יכול לעשות את זה גם בפנייה דרך האתר או האפליקציה לרופא שלה

  • רעיון טוב! 2

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

איזה קטע, פתאום יש מיליון חיסונים של מודרנה שצפויים להגיע בקרוב. 

ולא רק זה.. אתמול חיסנו רק 145,000 וזה כולל גם את כל אלו שנדחפו בלי הזמנה, כלומר אם היו מחסנים רק בני 60 פלוס, 

היינו רואים מספרים הרבה יותר נמוכים.  

ככה הכי טוב, משדרים פאניקה לאזרחים, "רק היום רק היום" , מחר כבר יגמר.  

ואז במקום מראש להודיע שהסבב הבא יהיה של מודרנה ולהסתכן שבזה שאנשים יעדיפו לחכות למודרנה.

מודיעים שהמלאי כמעט נגמר.. מחסלים את המלאי ושבוע הבא מתחילים לחסן במודרנה. 

 

וגם , הופכים את הלימון ללימונדה,  אם הימים הקרובים תהיה צניחה במספר המתחסנים (כי אנשים מחכים למודרנה) , יתרגמו את זה למחסור בחיסונים. 

במקום להגיד שכולם מחכים למודרנה

 

 

ולקראת ישיבת הקבינט בישלו לנו 8000 מאומתים אתמול. 

פורסם
לפני 46 דקות, korola כתב:

איזה קטע, פתאום יש מיליון חיסונים של מודרנה שצפויים להגיע בקרוב. 

 

6 מיליון מנות, שזה לחסן 3 מיליון איש

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

כנראה שההבדל לא משמעותי. יש אפילו דיבור על עירוב חיסונים - מנה ראשונה של יצרן אחד ושניה של האחר - למרות שזה לא מגובה מחקרית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כמה מנות חיסון יש או יהיו?

6 מיליון - מודרנה

כמה פייזר?

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

כרגע אף אחד לא באמת יכול להגיד מה טוב יותר.

אבל אני זוכר שפרסמו את התוצאות של מודרנה , אז הם היו יותר טובים מבחינת תופעות לוואי.

מניעת מחלה קשה ואולי עוד סעיף.

 

נקודה שנייה, החיסון יותר עמיד.. הוא צריך רק מינוס 20 ולא מינוס 60.

הוא יכול להחזיק מעמד כמה ימים אחרי הפשרה ולא כמה שעות, כלומר סיכוי יותר טוב שתקבל חיסון תקין מאשר חיסון שאולי נפגע בדרך. 

 

אבל בגדול  "נותנים לך תיקח , מרביצים לך תברח" - מי שהיה יכול להתחסן אז סבבה, מי שיחכה ויקבל מודרנה גם טוב.

 

ואמרה אחרונה לפוסט זה.. "במקום שעובדים ניתזים שבבים"  -  מישהו חשב שבמצבע ענק של חיסונים ..לא יגלו פתאום חולי קורונה ישלחו עשרות/מאות לבידוד? 

 

 

image.thumb.png.76d81d4e797ffd3aee2f794559035969.png

  • מעניין 1
פורסם (נערך)

בגלל זה צריך להקפיד על כללי הריחוק ועל שהיה קצרה ככל האפשר במתחם בכלל ובחדר האחות בפרט. בשהיה קצרה ועם כל הנוכחים עוטים מסכות יש מצבים בהם קיימת האפשרות לקבל פטור מבידוד.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעה, יובל .מ. כתב:

@m3x7r3m3 6 מיליון במהלך כל שנת 2021.

 

כן, אבל שוב הנקודה שהעליתי קודם, ברגע שמודרנה ייכנסו לישראל, וזה יקרה החודש, תתחיל תחרות.

מה גם שישראל משלמת יותר פר חיסון, אז למודרנה עדיף להעיף 6 מיליון מנות חיסון כמה שיותר מהר לישראל, לקבל את הכסף עבור המנות חיסון האלה, ולהילחם עם החברות האחרות לספק את שאר החיסונים למדינת ישראל שמשלמת היטב על כל מנת חיסון.

 

מה עדיף להם לעשות? למכור מוצר לישראל שמשלמת 30 דולר עבור המוצר הזה? או לגרמניה שמשלמת 15 נדמה לי? או לארה"ב שמשלמת 10?

חוצמזה הם יודעים שכרגע המנות של פייזר מכסות בערך 1.9 מיליון איש, המנות של פייזר עוד 3 מיליון, זה 4.9 מיליון, נשארו יותר מ-4 מיליון איש, שזה יותר מ-8 מיליון מנות, כפול 30 דולר, יש על השולחן 240 מיליון דולר, Up for grabs, מי שיסיים לספק לישראל את מה שהוזמן בחוזה יוכל להתמודד על ה-240 מיליון דולר האלה.

 

עכשיו יותר מזה, אם יספקו נניח עד מרץ את כל הכמות הזו, זה אומר שככל הנראה בתחרות על ה-240 מיליון דולר יתחרו רק הם ופייזר, גם אם הם יקבלו רק חלק מה-240 מיליון זה רווח טוב.

 

לפני כשעה, DareDevil כתב:

כמה מנות חיסון יש או יהיו?

6 מיליון - מודרנה

כמה פייזר?

 

כרגע 3.8 מיליון מנות של פייזר הגיעו, שזה 1.9 מיליון איש, אני חושב שבחוזה יש אספקה נוספת שאמורה להגיע במרץ ואולי תוקדם לאפריל.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

שתי הערות:

 

1. אם אתה מוריד את הצעירים מתחת גיל 16/18 יש לך 5-6 מיליון מתחסנים פוטנציאליים, לא 9 מיליון. תוריד עוד כמה מאות אלפי מחלימים שעדיין לא ברור אם ייזקקו לחיסון, אם כי סביר שבסופו של דבר יחוסנו.

 

2. ראיתי איזה פרסום לגבי המחיר הקטלוגי של החיסונים, פייזר זה 12 אירו ומודרנה 18 אירו (אולי דולר, אבל אאל"ט זה היה באתר הולנדי). גם לא זוכר אם המחיר למנה או לשתיים, אבל אני חושב שלאחת

 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

צעירים לא מתחסנים כי לא חקרו את זה, בסוף לדעתי יחסנו אותם.

 

ישראל לא משלמת מחיר קטלוגי אלא גבוה יותר, לכן התיעדוף על פני מדינות אחרות

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

אני לא יודע מה תוכניות המחקר של היצרנים, זה מה שיקבע את קצב החיסון בגילים אלה.

 

לגבי המחיר שישראל משלמת - זה סוד מסחרי. זה נכון גם למדינות אחרות. אל תשכח שישראל היא ה-testbed של היצרנים, אין אף מדינה עם תשתיות כמו שלנו שמאפשרות חיסון בקצב כה גבוה ומעקב מסודרהאחר המתחסנים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 5 דקות, sperial כתב:

אני לא יודע מה תוכניות המחקר של היצרנים, זה מה שיקבע את קצב החיסון בגילים אלה.

 

לגבי המחיר שישראל משלמת - זה סוד מסחרי. זה נכון גם למדינות אחרות. אל תשכח שישראל היא ה-testbed של היצרנים, אין אף מדינה עם תשתיות כמו שלנו שמאפשרות חיסון בקצב כה גבוה ומעקב מסודרהאחר המתחסנים.

איך אתה מרגיש? צמח כבר זנב מאז החיסון לקורונה?

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

ממתין בקוצר רוח למנה השניה.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...