Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אולי זה מסביר את ירידת מחיר הערכות הביתיות - היום נתקלתי בפרסום ל-5 ערכות ב-85 ש"ח (כלומר 17 ש"ח לערכה).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה שהן שוות לתחת?

  • מצחיק 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

נראה לי שהתחת יותר שימושי.

  • מצחיק 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ערוץ 12 הביא הקלטות של הדיונים.. זה ממש מצחיק איך מתקבלות החלטות.
אבל הסיפור על איתמר הכי מצחיק.. 
נשחרר אותו מהבידוד , אבל אומרים לו להיזהר מזקנים ולא ללכת למקום הומה אדם.

 

אבל באמת כל הכבוד להם , צריך שק אשכים רציני ללכת על מהלך כזה 
כנראה שליאור צודק וכל הדיונים האלה זה סוג של כסת"ח על מנת שלא באמת יהיה רשום שהולכים על מודל הדבקה המוני.
אבל איך שלא תהפכו את זה .. אנחנו הולכים על המודל השוודי . שלא יעבדו עלינו 

 

image.thumb.png.433f79d03c6dbfa63ad8ffb51d4e6292.png

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 8 דקות, korola כתב:

ערוץ 12 הביא הקלטות של הדיונים.. זה ממש מצחיק איך מתקבלות החלטות.

אתה מכיר את שיטת שקד? ואיך מתבצעות הקלטות?

לא קשור ישירות לעניין ההקלטות אבל בהחלט בסביבה. 

אני מקווה שבקרוב נוכל לשמוע את דיוני הקורונה הראשונים שהיו, ככה שיהיה יותר שקיפות בעניין. 

  • רעיון טוב! 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

דיוני הקורונה הראשונים היו בסביבה של חוסר ודאות מטורפת.
לא ממש היה על מה לדון ולדבר.. 
 

זאת היתה החלטה פשוטה יחסית ..

1) מנסים את מזלנו אולי לא יהיה פה איטליה,
או 2) מכניסים את כולם לסגר 100 מטר ושיחנקו. 

אל תשכח שיחסית אנחנו יצאנו בזול, לבני ברק הכניסו את הצבא, זה קרה שהם הגיעו להכפלה כל יומיים.
ברמת גן כבר הרימו גדרות בכל המעברים בין בני ברק לרמת גן. 

 

 

פורסם

אנשים קצת שוכחים מה היה בעולם בתחילת המגיפה, וכולם אופטימיים שהאומיקרון לא יגרום יותר מדי תחלואה - בעוד שהנתונים רחוקים מלשכנע (הזן חדש מדי, ורק בעוד כשבועיים יהיה מידע מספק ממדינות מערביות). ויותר מזה, יש רמזים דווקא לתחלואה משמעותית של ילדים - ואחד החברים כאן העלה כתבה עיתונאית על הנושא.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא יהיה סגר.

האומיקרון התגלה כלא יותר מדי מזיק להפך, חיסון מאלוהים.

חזרה לשגרה בעוד חודש.

 

*מקווה לא לצאת חומוס אבל אני מרגיש מאוד בטוח עם הניחוש שלי.

  • רעיון טוב! 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 25 דקות, sperial כתב:

אנשים קצת שוכחים מה היה בעולם בתחילת המגיפה, וכולם אופטימיים שהאומיקרון לא יגרום יותר מדי תחלואה - בעוד שהנתונים רחוקים מלשכנע (הזן חדש מדי, ורק בעוד כשבועיים יהיה מידע מספק ממדינות מערביות). ויותר מזה, יש רמזים דווקא לתחלואה משמעותית של ילדים - ואחד החברים כאן העלה כתבה עיתונאית על הנושא.

אתה שוב סוחט את התחזית הכי פסימית שאתה יכול מכל דבר שקורה.

המציאות בחוץ היא המציאות בחוץ. 

אם יכול להיות זן שיהרוג את כולנו? כן יכול להיות. אבל כל הזמן לדבר לאנשים סביב כאילו עוד רגע סוף העולם מגיע לא משרת שום מטרה. חוץ מזה שאם חלילה תפגע בתחזיות שלך תוכל להנות מ"אמרתי לכם!" מתישהו.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 17 דקות, farkash7 כתב:

חזרה לשגרה בעוד חודש.

 

אפשר אבל עדיין לעבוד (לפחות) חצי מהשבוע מהבית?

 

 

יבגני - חכה שבועיים. ואז עוד שבועיים.

  • רעיון טוב! 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)

תקווה אינה תוכנית פעולה, וגם לא בסיס לכזו.

 

כיוון שאני נתקל בלא מעט בוגרי קורונה שסובלים לטווח ארוך קשה לי להיות אופטימי בלי נתונים מוצקים, ובינתיים מה שיש לנו זה עדיין לא יציב.

 

מפגש באמצע ינואר, בתקווה שאתה צודק. אבל בינתיים צריך להערך גם לתרחישים אחרים  והמדיניות שמובילות הממשלה והכנסת ממש מתאמצת לגרום להם.

 

עריכה: בינתיים קראתי על שיטפון של אשפוזים בארה"ב - בקליפורניה  אושפזו 4000 חולים ביום אחד, ומדובר במגמת חדה של עליה באשפוזים, כך שקשה לי לקבל את האופטימיות שלך.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 13 דקות, sperial כתב:

תקווה אינה תוכנית פעולה, וגם לא בסיס לכזו.

 

גם לא פחד, פניקה וחרדה.

לפני 16 דקות, sperial כתב:

כיוון שאני נתקל בלא מעט בוגרי קורונה שסובלים לטווח ארוך קשה לי להיות אופטימי בלי נתונים מוצקים, ובינתיים מה שיש לנו זה עדיין לא יציב.

 

אני מניח שמדובר בהטייה שגם מזינה את עצמה מעצם זה שאתה כנראה מאוד מפחד מקורונה. אבל, שוב, זו גם לא תוכנית פעולה. וגם לא בסיס לאחת.

 

אנחנו דווקא זוכרים מה היה לפני שנתיים, בעידן הצ'מגיא והציפיה למגפה שחורה על סמך דיווחים מאיטליה וכו'. ואז לא היו לך 50-60% מחסונים בשלושה חיסונים. ולא היתה תרופה. ולא היו אינספור מאמרים מדעיים ומחקרים שונים על המחלה. ולקח גם זמן לאנשים לאמץ מסכות. ולא היו בכלל עסקים שבדקו תו ירוק (היום יש הקפדה לפחות חלקית). ובדיקות מהירות ובדיקות במקומות עבודה ולפני ואחרי טיסות.

 

המדיניות של הממשלה לא מתאמצת לגרום לשום דבר חוץ משמירה על שגרת חיים, מתוך הנחה שהאלטרנטיבות גרועות יותר. אין ברשותה גם הרבה אמצעים למנוע את הפצת המחלה. ורוב הדברים שנעשים, כמו ההתעסקות במדינות אדומות, זה משחקים בקקי שלא מובילים לשום דבר. אתה יכול כמובן לצפות מהם שיכריזו על סגר, אבל אם אני זוכר נכון אפילו אתה כבר מבין שזה לא הפתרון. אז מה כן? לסגור ענפים פרטניים ולספר שזה עושה משהו? כי זה לא.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני כשעה, David32 כתב:

יבגני - חכה שבועיים. ואז עוד שבועיים.

רואה @יבגניפ זה כן מתכנס במידה שווה לשבועיים. זהו, מעכשיו חיים בקבועי זמן של שבועיים. 

  • מצחיק 1
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
לפני שעה, sperial כתב:

עריכה: בינתיים קראתי על שיטפון של אשפוזים בארה"ב - בקליפורניה  אושפזו 4000 חולים ביום אחד, ומדובר במגמת חדה של עליה באשפוזים, כך שקשה לי לקבל את האופטימיות שלך.

 

נכון, יש שם שיטפון של אשפוזים , אבל רובם לא מחוסנים.
ואצלנו זה לא יקרה , כי האמבולנסים של מד"א יהיו תקועים בפקקים (כי אין סגר)

אז הם לא יצליחו להביא את השיטפון לבתי חולים.
קופות החולים המציאו את האישפוז הביתי, אם יהיה עומס אז יחברו את האנשים למחולל חמצן ביתי של 5 ליטר בדקה.
ואנחנו נכיל את המתים וזה יגמר.

 

מה שיפה בגל הזה, זה שאף אחד לא יוכל להגיב.  כי אם זה באמת יהיה קטסטורפה אז אנחנו כבר נהיה עמוק בתוך זה ושום דבר לא יעזור. 

פורסם
לפני 5 שעות, sperial כתב:

עריכה: בינתיים קראתי על שיטפון של אשפוזים בארה"ב - בקליפורניה  אושפזו 4000 חולים ביום אחד, ומדובר במגמת חדה של עליה באשפוזים, כך שקשה לי לקבל את האופטימיות שלך.

 

הנתונים היבשים שהכתבה מכילה קישור אליהם מספרים סיפור שונה:

 

https://public.tableau.com/views/COVID-19HospitalsDashboard/Hospitals?%3Aembed=y&%3AshowVizHome=no

 

 

 

 

No worries 8)

×
×
  • תוכן חדש...