Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

בבוקר זה היה לפני הקפה.

ועכשיו זה היה אחרי הקפה.

  

צודק, הזכות על הגרף שלך.

 

image.thumb.png.55fe55281c3e46d70a14f631ebd58d9b.png

 

הם לא הצליחו לעצור את זה , למה שאנחנו נצליח?

  • מצחיק 1
פורסם (נערך)

@korola לדעתי אכן שתי התשובות נכונות 

 

ראה את הגרף הזה:

image.png.0d6f8131b109acc53995abe2d046d677.png

 

אין לנו הכלים הסטטיסטיים כדי לבחון את ההבדלים בין שלוש הקבוצות. אבל "לפי העין":

 

1. כל הקבוצות מתחילות לעלות סביב 17.12 - זה מתאים לכניסת האומיקרון באופן משמעותית

 

2. המחוסנים נצמדים למחוסנים ללא תוקף - מה שמתאים לאבדן החיסוניות. זה גם די סביר מבחינת לוח הזמנים  אם אחרי המנה השניה החיסוניות החלה לרדת אחרי 4-5 חודשים. גם כעת אנחנו באותו לו"ז, כי המסה הגדולה של מקבלי המנה השלישית קיבלו אותה באוגוסט.

 

מה שמעניין הוא גם גרף הקשים החדשים - גם כאן ה"מחוסנים ללא תוקף" וה"מחוסנים" נצמדים .העניין הוא שהרזולוציה של הגרף לא מספקת (שימו לב שלקחתי 3 חודשים אחורה, בגרפים הקודמים זה היה חודש), והמספרים קטנים, כך שכנראה שסטטיסטית זה לא מובהק.

 

image.png.97894b572b5608172dea8788a1d3e6af.png

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 9 שעות, korola כתב:

צודק, הזכות על הגרף שלך.

יש לך מזל.

לפני 5 שעות, sperial כתב:

ראה את הגרף הזה:

image.png.0d6f8131b109acc53995abe2d046d677.png

ראה את הגרף הזה, זה הגרף שלך רק במקום הסינון של "ל-100 אלף תושבים" בחרתי ב"מספר מוחלט" והתמונה "קצת" שונה לא?

אך זה הגיוני אך הם מבצעים את החישוב?O_o

1.thumb.PNG.b9dfa95769340d2c42a7626e2a55b0db.PNG

 

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

פורסם

אז אם עכשיו פורסים גרסה 4 ומתחילים עם גיל 70 ומעלה, מתי יגיעו לגילאי 30? סוף ינואר?

 

מישהו יודע אם פורסם changelog לגרסה?

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם (נערך)

@korola המספר המוחלט מטעה כי לא מתחשב במכנה - מספר הץושבים הכללי בכל קבוצה.

 

@Gosser1860לדעתי תלוי בהענות, וכיוון שלא תהיה גבוהה זה יתקדם די מהר.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
  • מעניין 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 6 דקות, Gosser1860 כתב:

אז אם עכשיו פורסים גרסה 4 ומתחילים עם גיל 70 ומעלה, מתי יגיעו לגילאי 30? סוף ינואר?

 

מישהו יודע אם פורסם changelog לגרסה?

 

לא יצא Release Notes, אני חושד שמדובר בגירסה ממוחזרת

  • מבאס 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 21 דקות, Electron כתב:

ראה את הגרף הזה, זה הגרף שלך רק במקום הסינון של "ל-100 אלף תושבים" בחרתי ב"מספר מוחלט" והתמונה "קצת" שונה לא?

אך זה הגיוני אך הם מבצעים את החישוב?O_o

1.thumb.PNG.b9dfa95769340d2c42a7626e2a55b0db.PNG

 

 

זה כנראה מה שמפחיד את משרד הבריאות,  120 ביום  בני 60 פלוס שנדבקים למרות שהם מחוסנים, זה יותר מפחיד מ 10 בני 60 לא מחוסנים שנדבקים.
שמציגים את זה לפי 100,000 אז אכן נראה שהלא מחוסנים מאיימים על המערכת , אבל התרומה של הלא מחוסנים היא זניחה לעומת המחוסנים. 
מה לעשות המחוסנים מגיעים במסות גדולות. 
 

אין הרבה מה לעשות , אלא רק לחכות.   חבל שאין לי אנטריקוט במקפיא, היום יש יום שמש יפה למנגל בחצר


 

 

 

 

image.thumb.png.22785d904843eb41c49e6012333ea31e.png

 

בנט צודק,  "איש לא יחמוק מהגל הזה"  
שראש הממשלה מרים ידיים (לדעתי בצדק) והממשלה לא מצליחה להחליט כלום.
אז זה מה שנותר לעשות.. לשדר ייאוש לציבור, ואז כולם נכנסים למוד שבמילא זה יגיע לכולם ובמילא כולם יחשפו וידבקו.

ואז זאת נבואה שמגשימה את עצמה בקלות. 

 

אומנם שייך לשירשור אחר, אבל אותו דבר קרה עם מחירי הנדל"ן, היו כמה התבטאוית של שר האוצר על כך שהוא לא רואה דרך לעצור את עליית המחירים בשנתיים הקרובות.

זה שידר פאניקה לרוכשים ולמוכרים ובום.. המחירים זינקו בפראות. 

 

אבל זה לא נכון !!!!  יהיו 30%  (או אחוז אחר) שלא ידבקו .. הגל לא ממש חייב לעבור על כולם על מנת שהוא יעצר.
אפשר לנסות להאט את הגל ע"י כך שיסבירו לציבור שלא כולם יפגעו ..  הגל ישטוף את המדינה ויעצור אחרי שמסה קריטית תידבק.

כל אחד יכול להחליט האם הוא רוצה להיות במסה הקריטית הזאת או להיות ב 30% שלא ידבקו. 

 

אבל מה אכפת לי .. ככה הגל יעבור מהר יותר 

 

פורסם
לפני 34 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

לא יצא Release Notes, אני חושד שמדובר בגירסה ממוחזרת

מצד שני, לפעמים כל מה שצריך להתקין מחדש.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם

או לכבות ולהדליק מחדש

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני כשעה, m3x7r3m3 כתב:

או לכבות ולהדליק מחדש

 

מצחיק , אבל זה בעצם מה שהאומיקרון עשה.
הוא לא גרסה מתקדמת יותר של הדלתא, אלא סדרת מוטציות חדשה שיצאה מהגרסה המקורית 

 

פורסם (נערך)

אני חושב שאפילו במשרד הבריאות מבינים שגם מנה 4 לא תעצור את הזן הזה. הוא מדביק דיי בקלות , בטח אם אתה עם מערכת חיסונית על חצי קלאץ' ,מודל 69,  משאבת דלק כמעט גמורה ורדיאטור דולף. 

קצת מזכיר את הלחוצים של מלחמת המפרץ שעם הבום הראשון היו תוקעים לעצמם מזרק אטרופין. שיהיה. 

גם אם מנה 4 היתה מספקת הגנה הרמטית , עד שהיא תגיע לשיא היעילות יחלפו כ 10 ימים. כבר איחרנו. נקסט. 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

מישהו יודע לומר אם בדיקות ביתיות שוות משהו אל מול האומיקרון? מכר התחיל לפתח תסמיני ומחוסן בשלישית, ביצע הבוקר בדיקה אנטיגן ביתית ויצא שלילי אבל כעת המצב "חמור" יותר (עלה החום) ; מחר לדבריו יבצע PCR.

פורסם

השאלה עוד יותר מורכבת - כי יש גן חיות שלם של בדיקות ביתיות שונות.

 

צריך לברר באתרים של היצרנים (והשאלה היא האם הם בדקו את ההתאמה והאם הם פרסמו את הממצאים).

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 18 שעות, korola כתב:

הם לא הצליחו לעצור את זה , למה שאנחנו נצליח?

אתה צריך להשוות עם השוודים אצלנו...

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

image.png.ffd14c6ae0baab6ce5e7df332192d9b6.png

 

שימו לב .. 2007 מאומתים עד שעה 17:30 , וזה על 100,000 בדיקות.
ממוצע הבדיקות ביום הוא 125,000  
אם אחוז החיוביים ישאר על 2.5% אז עד חצות נגיע ל 2500 מאומתים.
ולפי מדיניות הבידוד החדשה , מחוסנים לא נכנסים לבידוד גם אם המגע היה אומיקרון,  אז החגיגה תמשיך.

באמת שאלה מה השוודים עושים ? 

 

 

ויש גם קצת אופטימיות, חולים קשה רק 84.   לא רע בכלל.

 

×
×
  • תוכן חדש...