Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 59 דקות, korola כתב:

באמת שאלה מה השוודים עושים ? 

 

טוענים שאנחנו מפיצים אצלם את האומיקורון (לא באמת)

  • מצחיק 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

ישבתי קצת על המספרים הרשמיים בארץ. כ1.4 מליון מאומתים רשמיים סה"כ, 8200 נפטרים. סביב מחצית האחוז תמותה. כמובן הרבה פחות מהאחוזים שדיברו בתחילת ההתפרצות. אבל, ללא כל מחלוקת (הרבה מחקרים משלל מדינות העולם) מספר המאומתים האמיתי גדול פי כמה (3,4,5,10 אלו המספרים שהופיעו במחקרים). בנוסף, לא מעט נפטרים שסיבת המוות הרשמית שלהם "קורונה" היו על ערש דווי בשל מחלות אחרות. מן המפורסמים המקרה של גבר שנהרג בת.ד. סמוך לטבריה, ובגלל שנתגלה כחיובי לקורונה, סיבת המוות נרשמה "קורונה".

כלומר הגיוני להניח שאחוז הנפטרים ה"אמיתי" הוא נמוך יותר באופן ניכר.

 

 

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

תנסה לשבת על הגרף הזה ולחשב שטחים,  שים לב שהמינימום השבועי זה 9 נפטרים בשבוע על כל 100,000.

אנחנו במדינה 9 מיליון , אז צריך להכפיל ב 90 (מינמום 810 מתים בשבוע) 
הפיק האמצעי , צבעתי רק את התמותה העודפת (במשולש הצהוב) , אבל בחורף 20 - 21 לא הייתה שפעת , אז המתים הרגילים של השפעת 

לא מתו משפעת אלא מקורונה. 

אבל אם באמת תציג את הגרף הזה בפרופורציות שלו (מתחיל מ=0 ולא מ-6), אז באמת 8,000 נפטרים בשנתיים שמתו באותה תקופה 110,000 איש בארץ.

זה באמת לא נורא. 

 

אבל זאת לא התמונה הגדולה, זאת התמונה לאור העובדה שנלחמנו בקורונה שנתיים,  סגרנו את המדינה לחודשים ארוכים.

נלחמנו מול פייזר להיות שדה הניסויים שלהם.

החוכמה לבדוק את האלטרנטיבה, מה היה קורה אם לא היינו משלמים בסגר ובחיסונים? מה אז הייתה התמותה.
מה אז היה הנזק הכלכלי ? 

לאף אחד אין תשובה כי לא עשינו את זה.

 

image.thumb.png.6913ff127023cd0ccf2987dd908ee132.png

פורסם

4000 נפטרים בשנת 20, 4000 בשנת 21 (אחרי חיסון של כ60-70% אוכלוסייה כללית, מעל 90% קבוצת סיכון). איך החיסונים הועילו בדיוק?

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

אולי בלי החיסונים היו כפול נפטרים?
או אולי בלי החיסונים היו דרושים מגבלות וסגרים ארוכים יותר על מנת לשמר את אותה כמות נפטרים.

 

אני לא חושב שיש מישהו שחושב שהחיסונים לא תרמו משהו

פורסם (נערך)

אם מספר הפטירות העודפות ב-2021 אכן דומה לזה של 2020 הרי שהחיסונים הועילו כלכלית - כי 2020 היתה שנת סגרים, ב-2021 לא היו סגרים אלא רק הגבלות לא קשות. 

 

ומה שנראה כעת הוא שעם האומיקרון הממשלה הולכת בכיוון של שוודיה בתחילת 2020 - שחרור כללי של המשק חוץ מהתיירות הנכנסת ועוד כמה פריטים יחסית קטנים. ולא לשכוח - המשק סובל גם מהמצב בשאר העולם.

 

מה שנראה לי הוא שמשרד הבריאות ועוד כמה יועצים הבינו שהפוליטיקאים נכנעים ללחצים ענפיים ויאפשרו לנגיף הפצה כמעט בלתי מוגבלת, גם במחיר ריסוק מערכת הבריאות וענפים אחרים והרבה תמותה, ולהערכתי גם תשלום הרבה פיצויי נכות במהלך הרבה שנים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

ההחלטה אתמול על קיצור הבידודים אכן מראה שהמטרה היא לעבור את הגל ולנשוך שפתיים. עשו חישוב מהיר שסגר מוצהר או לא מוצהר (המון מבודדים) יעלה למשק המון. פיצויי ענק לענפים במצוקה. מתווה הקניונים קרס. אין שיתוף פעולה מהם, אין בדיקות בשער (הייתי אתמול) , הציבור עייף מדי. לא סגול ולא ירוק. דרכון פח. 

גם בדיקות חינם עולות לא מעט. כמיליון ש"ח ליום . לכן גם שם יקצצו.  קחו את כל התקציבים הללו ותנו למשרד הבריאות . אולי נצא מפה עם מערכת בריאות על סטרואידים. 

שלא יהיה ספק החיסון הציל את מערכת הבריאות ב 2021 מול גל דלתא קטלני. 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

הבעיה במדיניות הנוכחית היא הילדים - יש בעולם דיווחים על ריבוי אשפוזי ילדים, ואם זה נכון, ובתוספת הכשלון המוחלט של חיסון הילדים, צריך לצפות להרבה נזקים ארוכי טווח, שיעלו ביוקר רב. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 3 שעות, sperial כתב:

מה שנראה לי הוא שמשרד הבריאות ועוד כמה יועצים הבינו שהפוליטיקאים נכנעים ללחצים ענפיים ויאפשרו לנגיף הפצה כמעט בלתי מוגבלת, גם במחיר ריסוק מערכת הבריאות וענפים אחרים והרבה תמותה, ולהערכתי גם תשלום הרבה פיצויי נכות במהלך הרבה שנים.

נראה לי שעד עכשיו טעית בכל התחזיות הפסימיות שלך לא?

 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 6 דקות, יבגניפ כתב:

נראה לי שעד עכשיו טעית בכל התחזיות הפסימיות שלך לא?

 

מצחיק, כי שנתיים בחXא זה לא מספיק גרוע? 

נכון, בישראל הצלחנו לנווט לעבור את התקופה יחסית בפגיעות קלות.

אבל לא ראית סרטונים מהודו? ברזיל? מקסיקו? איטליה?  
בשנתיים האחרונות היו מקומות בעולם שהיו יותר חמים מהגהנום מבחינת כמות הגופות שרפו שם

פורסם
לפני 3 דקות, korola כתב:

אבל לא ראית סרטונים מהודו? ברזיל? מקסיקו?

לא ראית סרטונים משם ברגיל? גם כן לא פינוק...

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

 

אתמול סגרו את הספירה קצת לפני 3000, לא רצו להחליף קידומת ל-3 

אז לא הייתה להם בעיה להעביר כמעט 800 מאומתים לספירה של היום.
אנחנו הולכים באותו מסלול כמו מדינות אירופה, מקווה שזה יהיה גל מהיר וקצר,
שלא ימשכו אותו יותר מידי זמן עם הגבלות שאין להם שום סיכוי לעצור את ההתפרצות. 

 

image.png.b0988f5f678499e8f2e5ea773eb73222.png

לפני 1 דקה, David32 כתב:

לא ראית סרטונים משם ברגיל? גם כן לא פינוק...

 

d7a9d79cd795d7a9d7aa-d794d7a7d795d7a4d799d79d.jpg

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הבדיקות הביתיות לקורונה שמוכרים בסופר פארם לא מזהות את האומיקרון? יש מצב שכבר חלינו בזה בבית. 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

גם אצלנו הם נותנות תשובה שלילית למרות שיש תסמינים קלים של שפעת שזהים לאומיקרון. 
והחברות של הבת עשו PCR ויצא חיובי. 

×
×
  • תוכן חדש...