Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 10 שעות, sperial כתב:

תקווה אינה תוכנית פעולה, וגם לא בסיס לכזו.

 

כיוון שאני נתקל בלא מעט בוגרי קורונה שסובלים לטווח ארוך קשה לי להיות אופטימי בלי נתונים מוצקים, ובינתיים מה שיש לנו זה עדיין לא יציב.

 

מפגש באמצע ינואר, בתקווה שאתה צודק. אבל בינתיים צריך להערך גם לתרחישים אחרים  והמדיניות שמובילות הממשלה והכנסת ממש מתאמצת לגרום להם.

 

עריכה: בינתיים קראתי על שיטפון של אשפוזים בארה"ב - בקליפורניה  אושפזו 4000 חולים ביום אחד, ומדובר במגמת חדה של עליה באשפוזים, כך שקשה לי לקבל את האופטימיות שלך.


הנתון של אשפוזים לא מעניין. מעניין כמה מהם הם מקרים באמת קשים.
בכל חורף הרי יש עליה גבוהה באשפוזים, זקנים זרוקים במסדרונות כי אין מקום והכל בגלל שפעת.
עכשיו קורונה זה לא שפעת, אבל עם חיסון היא אפילו פחות משפעת.
רוב רובה המוחלט של האוכלוסיה המבוגרת בישראל מחוסנת, כולל הורים להיפים מפרדס חנה.
שאר האוכלוסיה נמצאת בסיכון נמוך בסדרי גודל למחלה קשה. נוסיף את העובדה שהזן הזה לא אלים כמו הקודמים והמסקנה שלי היא שלא תהיה שום קטסטרופה.

דרום אפריקה מבחינתי היא אחלה מקרה מבחן, במיוחד ליעילות החיסון (מאמין שהוא יעיל מאוד במניעת מחלה קשה עדיין). אומרים שכולם שם צעירים ולא זקנים, אבל אצלנו כולם צעירים או זקנים מחוסנים (אחוז המבוגרים הלא מחוסנים בארץ הוא באמת אפסי, זה מה שקורה כשמלאך המוות מרחף), אז אם שם עברו את זה בלי קטסטרופה גם פה יעברו את זה בלי קטסטרופה אלה אם אנחנו מתחילים לפתח תאוריות גזעניות או שהחיסון הוא דרעק מוחלט ואז אני גם הופך למתנגד חיסונים.

 

לגבי תופעות של long covid זה לא מעניין איש באמת. אף אחד לא יסגור מדינה או שמיים כי יש אנשים חסרי מזל.


אני כותב בפורום ויכול להרשות לעצמי לטעות. בעוד חודש ו20 עמודים בשרשור הזה מי כבר יזכור מה אמרתי, אבל זה מה שיקרה.

 

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • רעיון טוב! 2

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 13 שעות, farkash7 כתב:

האומיקרון התגלה כלא יותר מדי מזיק להפך, חיסון מאלוהים.

 

מי מכיר את הסיפור על הבחור הדתי?

גר בעיירה מסוימת, נתנו התראה על הצפה צפויה, השכנים שלו אמרו לו "בוא נתפנה" והוא ענה "לא, אני דתי, מתפלל, אלוהים אוהב אותי אלוהים יציל אותי".

המים כבר הגיעו לגובה מטר, עבר לידו שכן עם סירה, אמר לו "בוא תעלה לסירה" והוא ענה "לא, אני דתי, מתפלל, אלוהים אוהב אותי אלוהים יציל אותי".

המים הגיעו לגובה הבית שלו, עלה על הגג, עברו עם מסוק, זרקו לו חבל אמרו לו "תעלה למסוק" והוא ענה "לא, אני דתי, מתפלל, אלוהים אוהב אותי אלוהים יציל אותי".

בסוף טבע, הגיע למעלה בא לאלוהים ואמר לו "אני דתי, מתפלל, אתה אוהב אותי?" אלוהים ענה לו "בוודאי" אז הוא שאל "אז למה לא הצלת אותי?"

אלוהים ענה לו, שלחתי התראה, אחרי זה שלחתי לך שכן עם סירה, אחרי זה שלחתי לך מסוק, אני לא יכול לעזור למי שלא עוזר לעצמו.

 

אלוהים או לא, שלח לנו את החיסונים של פייזר ושל מודרנה ושל J&J ושל AZ וכו'.

מי שאומר "אני דתי, מתפלל, אלוהים אוהב אותי אלוהים יציל אותי", אז אלוהים (או לא) שולח לו אומיקרון.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 3 שעות, farkash7 כתב:

אני כותב בפורום ויכול להרשות לעצמי לטעות. בעוד חודש ו20 עמודים בשרשור הזה מי כבר יזכור מה אמרתי, אבל זה מה שיקרה

לך תדע אם יהיה פורום במידה והאומיקרון הזה יביא את האפוקליפסה.

  • מצחיק 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

אני יכול לחשוב לפחות על שני יוזרים שיהיו פעילים גם במקרה הזה.
אחד יהיה יוזר חדש עם כינוי שמכיל את המאכל שניצל.
השני יהיה יוזר קיים ופעיל מאוד בשרשור הזה שבטח כבר ירד לבונקר עם מקפיא מלא בשניצל.
השאר כנראה ימותו ביניהם אחד שמת בחתונה, אחד בבר תל אביבי אחד בהונדה שלו במרמור על הילדות הסובייטית עד הרגעים האחרונים ואחד עם המילים האחרונות "אמרתי לכם שהאומיקרון והלוואות זה מסוכן".

אולי נשחק במשחק חדש?
ניחושים - איך חברי הפורום ימצאו את מותם.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • מצחיק 2

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

מה איתי? איך אני ימצא את מותי?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

האמת שאני עכשיו כבר רק איזה 30% משרת תכנות, עוד 20% משרת Scrum Master, ו-50% משרת Release Manager, כי אנחנו לקראת הוצאת גירסה.

כשזה קצת יותר רחוק מגירסה אז התכנות וה-Release Manager מתחלפים, 50% תכנות ו-30% Release Manager.

 

או כמו שקוראים לי עכשיו "אחראי שיחרורים" 🤣 - אף אחד לא משחרר בלי אישור שלי

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 5 דקות, m3x7r3m3 כתב:

מה איתי? איך אני ימצא את מותי?

כשיגיע אליך המוות, אתה תתווכח איתו על איזה משהו עד שהוא התייאש וילך לטפל במתנגדי חיסונים.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אז אתה אומר שאני חסין מפני המוות?

Culture-Success-Meme-Kid.jpg

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

בכלל לא רע, לכן זה המים של Success Kid

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לפי מה שנראה כרגע לא הולכים לתמותה המונית, אז נכון זה קצת חבל למי שהמקפיא שלו מלא בשניצלים, אבל נתמודד.
הסיכום השבוע מציג תמונה יפה.
בסה"כ 13,274 מאומתים , אבל רק 56 חולים קשה חדשים (שאולי הם קשורים למאומתים של השבוע הקודם).
בכל מקרה אחוז הגידול של המאומתים והחולים הקשה דומה, לכם זה יכול להעיד על התייצבות.

אם נגיע ל 10,000 מאומתים ביום יכול להיות שמספר החולים הקשה החדשים ביום יתייצב על 50 .
זה חצי ממה שהיה בתקופת הדלתא ודומה למספרים שמגיעים מאירופה (דיברו על 50-70 אחוז פחות מאושפזים).
עכשיו צריך לחכות למספרי הנפטרים. 

בעבר זה היה שליש ממספר החולים הקשה היומי, אז אפשר להכיל תמותה של 20 נפטרים ביום על 10,000 מאומתים יומי.
לא בשמיים ואף אחד לא ימות מזה..  (חוץ מה 20 שימותו). 

 

קטסטרופה זה אם נגיע ל 100,000 מאומתים ביום.. 500 חולים קשה ביום ו 200 נפטרים ביום .

החדשות הטובות הם שאם נגיע ל 100,000 מאומתים ביום זה יגמר מהר מאוד.. תוך שבוע שבועיים וזהו.
 

בניו יורק שהם כ 20 מיליון תושבים , הם הגיעו עכשיו ל 40,000 מאומתים ביום ויש להם כ 100-140 נפטרים ביום.
אז כל 9 מיליון תושבים אנחנו יכולים להגיע ל 20,000 ביום ו 50-70 נפטרים.

 

האם נוכל להכיל את זה או להכין לכם שניצלים ?

 

 

image.thumb.png.83daf3b71d48bcc796fb038201335ec3.png

פורסם

מצד אחד הממשלה הרימה ידיים ורק מוציאה המלצות לא מחייבות, מצד שני מוסדות כמו אוניברסיטאות ומקומות עבודה, לא עוברים ללמידה\עבודה מרחוק עד שאין הוראה מפורשת.

כל מי שרצה לחיות לצד הקורונה, כאילו אין קורונה, קיבל את מבוקשו.

מזכיר שתופעות לונג קוביד בילדים שלא חוסנו, כי ההורים מחכים או כי הם מתחת לגיל החיסון, הן לא נדירות בכלל ובכל בי"ס יהיו כמה ילדים שיפגעו.

שיהיה לנו בהצלחה.

  • רעיון טוב! 1

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

לא יודע כמה מפה עוד מכירים אנשים שגדלו בשנות ה-40-50, אבל אז פוליו הייתה בעיה קשה ועוד לא היו חיסונים.

אצל ה"עתיקים" הסתובבו תמיד סיפורים על הילדים שחטפו את הפוליו קשה, הם היו תמיד "ה"מסכנים.

  • מעניין 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

כשאנשים ראו בעיניים שלהם ילדים הופכים למשותקים, הם רצו לחסן את הילדים שלהם.

אבל ילדים עם בעיות זיכרון, קשב וריכוז וכו' זה לא משהו בולט ולא קופץ לאנשים לעיניים, אז קל להיתעלם ולהגיד שילדים לא נפגעים.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

×
×
  • תוכן חדש...