Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.12.27.21268416v1

יאללה פאסימים - תבאסו אותנו עוד.

אמלק: יש עוד הגנה ממחלה קשה - גם בלי הבוסטר - בעקבות זה שתאי T עדיין מגיבים כרצוי גם לאומניקורוני. 

אבל אני לא מבין בזה כלום, ועוד לא עבר ביקורת עמיתים

  • אהבתי 2

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

תראה, כל העולם החליט להוריד רגל מהגז של ההגבלות, כי כולם מקווים שהזן הזה פחות בעייתי. הצרפתים כבר 200k ליום, הבריטים גם שם, אפילו בישראל כבר הגיעו ל4k. ואף אחד לא מדבר אפילו על סגרים. טיפה מגבלות פה ושם, כדי להראות שכאילו עושים משהו. חלק מזה בכלל אינרציה של דברים שעבדו מקודם אז נעשה גם עכשיו. מנסים לפגוע כמה פחות במשק.

 

פרט להולנד, מה באמת הסיפור שלהם? שיורידו ראש וירגעו שם. זה אפילו חוקי.

פורסם
לפני 8 דקות, garicho כתב:

 

פרט להולנד, מה באמת הסיפור שלהם? שיורידו ראש וירגעו שם. זה אפילו חוקי.

לא חוקי. פשוט מעלימים עין. 

לא יודע למה לא עושים את זה חוקי.

 



למה סגר? כדי להראות שכאילו עושים משהו. סתם. באמת סתם.

  • אהבתי 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, פריג'י כתב:

מסתבר שאש כבר חתם על הצו שמחייב מסיכות בחוץ מאתמול, והשר הכריז כעת.

כמה טיפשות.

 

לא בטוח שזו כזו טיפשות, למשטרה ולעיריות יהיו מזה אחלה הכנסות בימים הקרובים (עד שהציבור יפנים שחובת המסיכה חלה גם בשטח פתוח) ; אני כבר רואה איך פקחים בבוגרשוב מחר יעופו על אנשים ברחוב.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם

הבנתי שהמסיכות זה רק להתקהלות של מעל 50 איש, לא סתם להסתובב ברחוב.

השאלה אם השוטר או הפקח מחליט שיש 51 איש בקו הראייה שלו?
מה קורה אז?

 

נניח אני יושב לבד בספסל של תחנת אוטובוס, ואז בדיוק עוצרים 2 אוטובוסים ויורדים 51 איש עם מסיכות.

וכולם עומדים סביבי ואני בלי מסיכה?

 

 

 

פורסם

מצידי שיחייבו גם בחוץ- מה הבעיה?

לי לפחות כל כך קר לפעמים שמסכה ששומרת על אף חם זו ברכה :-)

  • אהבתי 1

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

מתן מנת חיסון רביעית מתרחבת לבתי האבות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בינתיים לפי הדשבורד של משרד הבריאות לאוכלוסיה הכללית 2 חיסונים מספקים הגנה טובה מהידבקות לעומת מחוסנים 3 פעמים שנדבקים הרבה יותר.

מה ההסבר לכך? 

IMG-20211231-WA0007.jpg

פורסם

אתה מסתכל על העקומה הלא נכונה - זו של המספרים האבסולוטיים, שאינה מתחשבת במספר המחוסנים/מחוסנים חלקית/לא מחוסנים.

 

עבור לעקומה המתוקננת ל-100,000 איש, ואז אתה רואה יתרון למחוסנים שנעלם בתחילת השבוע האחרון מבחינת מספר המאובחנים. מבחינת הקשים (פאנל אחד מתחת) יתרון החיסון נשמר עד כה.

 

זה תואם לידיעות שאנו רואים כבר שבועיים על ירידת יעילות החיסון מפני הדבקה, אבל שמירתה מפני מחלה קשה או אשפוז.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

בטח אותו הסיפור כמו ה"זאב!, זאב!, ובסוף באמת הגיע זאב".

עבדו על הגוף 3 פעמים שכאילו הוא נידבק? 😅

 

בצחוק, 

אגב- תיראו את הגרף נידבקים בארה"ב: אחרי הסילבסטר ביכלל יהיה שמח שם.

 

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
בתאריך 29.12.2021 בשעה 18:15, gadik6 כתב:

 

אם קודם רק חשבתי שאת משרד הבריאות מנהלים אנשים היסטריים שלא יודעים לעשות ניהול סיכונים ולהסתכל קצת הצידה (כיאה למערכת ממשלתית), אז עכשיו אני בטוח בזה.

 

למרות המלצת רופא המשפחה להוציא את אשתי מבידוד, ולמרות 3 הבדיקות השליליות (אחת כ-24 שעות לפני הבדיקה החיובית ועוד 2 בטווח של 12-36 שעות אחריה), הם ממשיכים להתעקש שאשתי מחויבת ל-10 ימי בידוד (מחוסנת ב-3 מנות, כן).

 

במוקד של משרד הבריאות אין עם מי לדבר (את ההנחיות של עצמם הם אפילו לא מכירים, אז אחת על כמה וכמה כאשר מדובר במקרה מעט "מסובך"). מבחינתם אי אפשר לערער על בדיקה חיובית, ולא משנה כמה בדיקות שליליות תעשה (למרות שידוע שגם בבדיקות קורונה יש סיכוי קטן ל-false positive).

 

 

 

 

 

 

אחרי שפרסמתי את הסיפור בפייסבוק, מישהי פנתה אליי עם סיפור כמעט זהה - עשתה השבוע בדיקה אחרי חזרה מחו"ל אשר יצאה חיובית (אחרי בדיקה שלילית בנתב"ג), ואז עשתה עוד בדיקה (אחרי 4 שעות, בקופת חולים) אשר יצאה שלילית.

כרגע מחכה לתוצאה של בדיקה נוספת כדי לוודא שגם אצלה עשו טעות, לכאורה.

 

ולא רק שמדובר באותה חברה אלא שזאת לא הפעם הראשונה שזה קורה אצלם:

 

https://www.mako.co.il/tv-morning-news/articles/Article-84faa68075cda71027.htm?fbclid=IwAR03IJt6el8kxfSgCylELSaLRFFLkvu96k2rdUg5VxsnFhIj4LmVBeqJmpQ

 

בהנחה ומשרד הבריאות מכיר את המקרה הקודם, הזוי שהוא עדיין מתייחס לבדיקה חיובית כתורה מסיני למרות קיומן של בדיקות שליליות. 

 

פורסם

בכיתה של הבן שלי יש מגן חינוך - כל יום שני מבצעים בדיקות בבית הספר ונותנים תו ירוק לשבוע.

השבוע אחת הילדות ( קיבלה חיסון שני כמה ימים לפני הבדיקה ) יצאה חיובית גבולית.

בעקבות התוצאה שלחו את כולם לבידוד ולבדיקות.

אותה הילדה יצאה שלילית בבדיקה חוזרת,

אבל 14 ילדים בכיתה יצאו חיוביים (48 שעות אחרי שכולם היו שליליים ). חלקם מחוסנים,  אחד כבר חלה בקורונה לפני 3 חודשים בלבד.

בכיתות אחרות יש חולה בודד פה ושם.

יש תובנות?

 

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
בתאריך 30.12.2021 בשעה 20:46, פריג'י כתב:

 

איזה אדם סביר במציאות של היום נכנס להצטופף בלי מסכה עם עוד 50 איש? 

אם מישהו מספיק דביל, שיהיה לו לבריאות. לא צריך משטרה. 

 

 

מי במזג אוויר הזה מתקהל בחוץ ?

מה משעמם לאנשים ?

 

פורסם
לפני 7 שעות, vladclar כתב:

בכיתה של הבן שלי יש מגן חינוך - כל יום שני מבצעים בדיקות בבית הספר ונותנים תו ירוק לשבוע.

השבוע אחת הילדות ( קיבלה חיסון שני כמה ימים לפני הבדיקה ) יצאה חיובית גבולית.

בעקבות התוצאה שלחו את כולם לבידוד ולבדיקות.

אותה הילדה יצאה שלילית בבדיקה חוזרת,

אבל 14 ילדים בכיתה יצאו חיוביים (48 שעות אחרי שכולם היו שליליים ). חלקם מחוסנים,  אחד כבר חלה בקורונה לפני 3 חודשים בלבד.

בכיתות אחרות יש חולה בודד פה ושם.

יש תובנות?

 

דווקא מתאים מאוד להדבקה באומיקרון, בעיקר בילדים.
האומיקרון נתפס מהר, מתרבה במהירות בדרכי הנשימה העליונות , מדבק מהר ונעלם מהר מאוד.

 

משהו מאוד מוזר בכל העולם, הרבה מדינות באיזורים שונים של העולם יש פיק מטורף ב-3 ימים האחרונים.

כרגע התחזיות הן שנגיע ל 25,000 מאומתים ביום תוך פחות משבועיים , ואז מערך הבדיקות שלנו יקרוס לתוך עצמו.
נגיע למצב בפעול שאם החיים ימשכו כרגיל אז כל יומיים כל האוכלוסייה תצטרך להיבדק.
ולכן בתכלס הבדיקות לא יהיו אפקטיביות , לא נדע כמה מאומתים באמת יש בכל יום,  יהיו הרבה מאומתים לא מאובחנים.

וכל מערך הבידודים שאולי עוד אפקטיבי ועוזר בשמירה על מקדם ההדבקה יקרוס.

החדשות הטובות שזה יביא אותנו לשיא הגל ומשם אפשר רק לגלוש למטה. 

 

מתקרבים ל 2 מיליון מאומתים ביום בעולם

image.thumb.png.ae84f1ef3079cd57cc20e319e97f3865.png

 

ארה"ב מובילה את הקפיצה עם 600,000 מאומתים ביום (רק בימים האחרונים)

image.thumb.png.b37897a9690aaebd689a0a18d66e78c5.png

 

UK  עם כמעט 200,000 מאומתים ביום 

image.thumb.png.86711a26d7edfdd092fccec5a332fb28.png

 

ספרד עם מעל 150,000 ביום.

 

image.thumb.png.cad4a0afb3bf181192e081186cf4b699.png

 

 

בקיצור תחזיקו חזק... הולך להיות מעניין בשבועיים הקרובים. 

זה באמת כבר לא משנה, מסיכות, בידודים , מגבלות, תו ירוק , תו סגול

בשבועיים הקרובים כולנו ניחשף להרבה מאוד חולי קורונה (אומיקרון) לא מאובחנים.
 

 

 


 

פורסם (נערך)

זה בסדר . מס' המאומתים הוא ממילא הערכה בלבד. במיוחד שחצי מהנדבקים הם ילדים אסימפטומטים . בקצב הזה פשוט לשמור את הבדיקות למדוכאי חיסון וצוותי חירום. לגרוס  את בדיקות האנטיגן שנותרו מהזנים הישנים. 

 

עריכה אחרונה על ידי save
×
×
  • תוכן חדש...