Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 4 שעות, sperial כתב:

1. סגר בנוסח סין.

 

מה אתה מעשן? רציני לחלוטין. אתה מודע לרמת הסגר בסין?

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 24 דקות, פינדר כתב:

מסעדות ופאבים זה לגמרי בחירה של אנשים. מי שרוצה מסיבת הדבקה עם כוס בירה שיהיה לו לבריאות.

מקומות עבודה ובתי ספר זה כבר לא נתון לבחירה אישית ודרושה הוראה רשמית.

אז אני שואל: מה אתה רוצה שתהייה ההנחיה? שכל מי שיכול לעבוד מהבית בהכרח יעבוד מהבית?

לפי מה יקבעו? מי יאכוף?

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
לפני 26 דקות, פינדר כתב:

 

מקומות עבודה ובתי ספר זה כבר לא נתון לבחירה אישית ודרושה הוראה רשמית.

לא יודע מה הולך בבתי ספר אבל במקומות עבודה זה נתון לבחירת המעסיק. הממשלה לא צריכה להכתיב למעסיקים איך להתנהל כשיודעים שכמעט בלתי אפשרי להימנע מהדבקה כל עוד לא עושים סגר בנוסח סין כמו שספריאל מפנטז. אז מה התועלת בזה? לא תידבק בעבודה, תידבק מהשכן שלך שדיבר איתך כשירדת לזרוק את הזבל, שהוא כן הלך לעבודה.

 

 

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 6 דקות, יבגניפ כתב:

לפי מה יקבעו? מי יאכוף?

בדיוק כמו שהיה לפני שנה. היו קריטריונים של תו סגול.

בגלל זה עבדו אצלנו בקפסולות של 25%.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני שעתיים, פינדר כתב:

למה החשיבה הבינארית? זו לא דיכוטומיה של סגר מלא או הדבקה מלאה.

יש הרבה מה לעשות כדי למתן את הגל הזה. אפשר לעבור אותו עם 80% נדבקים או עם 40%.

מעבר ללימודים מהבית בתיכונים. עבודה מהבית במקומות שאפשר. ביטול הופעות המוניות. יש הרבה מה לעשות.

 

זה לא מדוייק, סגר ומגבלות יכולות לשטח את העקומה ולפרוס את ההדבקות על יותר זמן,
הסגרים וההגבלות יכולים להקטין את מקדם ההדבקה אבל לא להוריד את מספר הנדבקים שצריכים על מנת לעצור את ההדבקות ולחזור לחיים בשגרה.
כמובן שגם חיסונים יכולים לעזור, אבל הציבור כבר עייף מחיסונים.

 

לפני שעה, snoop90 כתב:

בשעה טובה ומוצלחת ! 

ברצוני להודיע כי עברת לצד האפל, עוד מעט תתוייג כמתנגד חיסונים.

 

בכיף, תמיד הייתי בצד האפל, רק בצד האפל השני. 
אני מאמין בחיסונים ולדעתי עדיף לקבל חיסון מאשר את הוירוס המלא.
אם היו מאשרים לי הייתי רץ לקחת את המנה הרביעית ואז גם נחשף לאומיקרון על מנת להשלים את המנה.
 

אני קיבלתי 3 מנות חיסון ..  לא הייתי בבידוד בכל השנתיים האלה ולא עשיתי בדיקת PCR או בדיקת אנטיגן.

אבל כן נחשפתי למאומתי דלתא .. פשוט מחוסנים היו פטורים מבידוד ובדיקות, יתכן שגם עברתי חיסון טבעי של דלתא.. אין לי מושג. 
לגבי האומיקרון , הוא לא מפחיד אותי ואני דרך בטוח שאני אחשף אליו לא משנה איזה הנחיות יעבירו.

 

לגבי הנחיות לסגירת מקומות עבודה או חנויות .. זה בעיה , כי אז צריכים לשלם פיצויים ולאפשר הוצאה לחל"ת.
ואין לזה שום תועלת מעשית.

אבל שלא תטעה.. שנגיע ל 1500 (אם נגיע) חולים קשה בבתי חולים , אני אצרח פה שצריך סגר במודל של סין.
פשוט להודיע לכולם שיש להם שבוע לערוך קניות ולהתארגן. 

ובעוד שבוע מהיום אנחנו נכנסים לסגר הרמטי של שבועיים..   הכל סגור כולל הכל הכל הכל.
מאפשרים יציאה רק למשהו חיוני, אבל חיוני אמיתי, והייתי בונה מערכת ממשלתי של דיווח יציאה.

 

כל מי שיוצא חייב לדווח מראש באתר אינטרנטי  -

במלל קצר שכולל מספר ת"ז , שם פרטי ו3 שורות לאן הוא יוצא והערכה של שעות.
האתר - ידפיס לו אישור שכולל ברקוד הכולל חתימה אלקטרונית של האתר.
כל מי שיתפס בחוץ ללא אישור תקין יקבל קנס של 5,000 ש"ח.

 


 

פורסם
לפני כשעה, DareDevil כתב:

מה אתה מעשן? רציני לחלוטין. אתה מודע לרמת הסגר בסין?

אני מודע לרמת הסגר בסין (ערים שבהן נמצאו מאומתים), ולכן כתבתי בהמשך שזה לא יקרה. זה מתאיםצלמשטרים סופר נוקשים, לא לישראלי המחפף ולאכיפה שבמחוזותחנו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בתאריך 2.1.2022 בשעה 11:07, David32 כתב:

וכמובן, מאז המעבר לנטפליקס ולטקסס. ובטח מתחילת המגפה, רוגן לא מוציא שום דבר בעל ערך.

רוגן הוא מסוג האנשים שנשמעים מאוד חכמים, עד שאתה שומע אותם מדברים על משהו שאתה מכיר. ואז אתה מבין שאכלת את הלוקשים שלו גם בשאר הנושאים.

 

פה הוא מדבר על ישראל והפלסטינים, עם "עיתונאית" רדיקלית.

הידעת שבישראל מכניסים פלסטינים לכלא אם הם משתפים פוסט בפייסבוק? ואורך המאסר נקבע לפי כמות הלייקים שהפוסט צבר..

 

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני 36 דקות, פינדר כתב:

ואורך המאסר נקבע לפי כמות הלייקים שהפוסט צבר

רואים שזה בלוף, כל ילד יודע שצריך לנרמל בכמות התגובות אחרת זה בוודאות בוטים.

 

  • מצחיק 4
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
לפני שעתיים, פינדר כתב:

בדיוק כמו שהיה לפני שנה. היו קריטריונים של תו סגול.

בגלל זה עבדו אצלנו בקפסולות של 25%.

לפני שנה מסעדות ופאבים נסגרו או עבדו במתכונת מצומצת. בהצעה שלך או שצריך להמציא פרטנית תו סגול לכל סוג של מעסיק, או לסגור את מקומות הבילוי, חנויות, קניונים ועוד. אבל זה מחזיר אותנו להתחלה. זה לא יעזור בשיט בנקודה הזו גם ככה. וגם לא בטוח שיש לזה הצדקה עם וריאנט שנתפס כיותר חלש בינתיים.

לפני שעה, sperial כתב:

אני מודע לרמת הסגר בסין (ערים שבהן נמצאו מאומתים), ולכן כתבתי בהמשך שזה לא יקרה. זה מתאיםצלמשטרים סופר נוקשים, לא לישראלי המחפף ולאכיפה שבמחוזותחנו.

הרגע הזה שאתה אשכרה מוציא משפט שמלמד שאתה מעדיף את סין על ישראל. גם איזו בחירת מילים... "נוקשה" מול "מחפף". לא נגיד "מבצע רצח עם" או "שם אוכלוסיות שלמות במחנות חינוך מחדש" מול "מנסה להיות דמוקרטי בערך". יפה. רק בשביל זה היה שווה לחכות לעמוד ה-1847 בשרשור. 

 

אני באמת מבין את הזעם הרגיל על זה שהמגפה לא מנוהלת או מתנהלת כמו שאתה היית רוצה (ללא שום סיבה אמיתית להנחה שהתוצאה היתה שונה). אבל בוא. אני מניח שאפילו אתה לא באמת מספיק מפחד מהקורונה כדי לפנטז שישראל תתחיל להתנהל כמו סין. ואם אני טועה ואתה כן - למה אתה יוצא מהבית? איפה האחריות והדוגמא האישית? 

  • אהבתי 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני כשעה, יבגניפ כתב:

הרגע הזה שאתה אשכרה מוציא משפט שמלמד שאתה מעדיף את סין על ישראל.

 

מבטיח לך שזה רק כי הוא מרגיש ששם הוא היה מקורב למפלגה...

 

גם פינדר רוצה סגר רק כי זה יתן לו אופציה לעבוד מהבית בלי לדרוש את זה מהמעסיק.

  • רעיון טוב! 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)

יבגני, גם אתה קורא חצאי פוסטים? לא מתאים לך.

 

הבאתי את השיטה הסינית כאופציה. לא מועדפת, ובודאי לא מתאימה לישראל.

 

מה אני רוצה לראות? קצת יותר אחריות של אנשים לסביבתם. ואם המדינה צריכה להתערב שתעשה זאת באופן מדוד. לתת לנגיף להתפשט בלי שום אמצעי בקרה זה מרשם לקריסת הרבה מערכות, ובראשן הרפואה. לחנוק את המדינה - יקר ולא סביר. אבל קצת הגבלות והרבה אכיפה - יכולים להיות יעילים. 

 

והרבה הרבה חיסונים. אם בארה"ב יכולים לאלץ אנשים במקצועות מסויימים להתחסן (או לבחור לעוף מהעבודה) אין סיבה שכאן ישאירו אנשים לא מחוסנים שיסכנו את סביבתם. מי שעובד עם קהל, ובודאי עם קהל בסיכון חייב לנקוט בכל אמצעי הבטיחות הסבירים - וחיסון הוא אחד מהם. ומאומתים שנתפסים מסתובבים מחוץ למקום הבידוד יחטפו מכות כואבות מאוד.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 1 דקה, sperial כתב:

יבגני, גם אתה קורא חצאי פוסטים? לא מתאים לך.

לא אני לא. קראתי גם את הפוסט מהבוקר וגם את זה שציטטתי, במלואו יש לציין.

לפני 2 דקות, sperial כתב:

הבאתי את השיטה הסינית כאופציה. לא מועדפת, ובודאי לא מתאימה לישראל.

כתבת שזה "לא מתאים לישראלי המחפף". ואם הישראלי לא היה מחפף אז זה כן היה מתאים?! גם עכשיו אתה ממשיך. זה לא "בוודאי לא מתאימה לישראל". זה "לא מתאימה נקודה". גם לא לגרמניה או צרפת או ארהב או כל מדינה נורמטיבית בעולם. סין זה לא מקום ללמוד ממנו איך לנהל את המדינה. מצטער. גם לא בקורונה.

לפני 7 דקות, sperial כתב:

אבל קצת הגבלות והרבה אכיפה - יכולים להיות יעילים. 

זו דעתך וכנראה שאתה טועה. זה לא שיש עכשיו דעה רווחת שמושמעת על ידי מומחים רלוונטיים שאומרים שצריך קצת הגבלות והיה בסדר. לא. האמירה היא פלוס מינוס מה שכתבתי כבר כמה פעמים - "אין מה לעשות עם הגל הנוכחי. והדבר הכי טוב שאפשר לעשות הוא להפסיק לספור חולים אסימפוטמטיים ולייצר פניקה".

לפני 8 דקות, sperial כתב:

והרבה הרבה חיסונים. אם בארה"ב יכולים לאלץ אנשים במקצועות מסויימים להתחסן (או לבחור לעוף מהעבודה) אין סיבה שכאן ישאירו אנשים לא מחוסנים שיסכנו את סביבתם. מי שעובד עם קהל, ובודאי עם קהל בסיכון חייב לנקוט בכל אמצעי הבטיחות הסבירים - וחיסון הוא אחד מהם.

אני מניח שיש לזה כח די מוגבל שמסתמך על זה שהרוב מחוסנים - מה שקורה בכל מקרה. אתה אולי רוצה לטעון שלא מספיק לוקחים בוסטרים. וגם לזה יש סיבות ואנחנו חוזרים על זה במעגלים. המפגה הפסיקה להפחיד את האנשים והתישה אותם. הבוסטרים מלווים ביומיים די ברורים של מחלה לא נעימה כרגע. ועל זה אפשר להוסיף שהיעילות של הבוסטר התורן מוטלת בספק, הזמנים בין לבין מתקרצים ופייזר לא עשו דבר בינתיים כדי לספק הגנה יותר טובה מול וריאנטים חדשים. אז כן, זו התוצאה. 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

ילדים לא לריב,  אתם לא בקואליציה.
ממשלה מצחיקה - מצד אחד יוצאים בהכרזות שלא הולכים על הדברה המונית לא הולכים על חסינות עדר, 

כנראה היועץ המשפטי שלהם מכין אותם לועדת החקירה ודואג להבהיר להם שזה לא נכון להציג את זה.
אבל בנט, מבקש מכל השרים לדבר ולקבל הסכמות לגבי מה עושים עם נגיע ל 3500 חולים קשה ו600 מונשמים.
הוא פשוט חושש שנגיע למספרים האלה ובזמן אמת הם לא יצליחו להגיע להסכמות.

אבל גם היום הם לא מסוגלים להפעיל את הדמיון ולהבין שאם נגיע למצב כזה, זה מצב חירום ולא משחקים פוליטיקה.
 

אני בעד לשחרר הכל והכל .. אבל להיות עם אצבע על הדופק.. וב 1000 חולים קשה ו 200 מונשמים להכין את העם לסגר במתכונת סינית (שספיראל גם יהיה שמח) לתקופה קצרה.

אני חושב שאם מודיעים מספיק זמן מראש , כולם יכולים להתארגן לשבוע או 10 ימים לסגר מלא בבית. 
עדיף הכל פתוח לגמרי ואז מכה של 10 ימים להוריד את המספרים ושוב לחזור להכל פתוח. 

 

אבל סגר מלא , זה באמת הכל .

כי 50,000 מאומתים ביום , זה מלא מלא מלא מובדדים ומלא מקומות שגם ככה לא עובדים כראוי 

פורסם

העניין הוא שכשאתה מגיע ל-1000 חולים קשים אתה בפיגור של שבועיים וה-1000 האלה יוכפלו כמה פעמים בשבועיים הראשונים (ואולי יותר) של סגר, אפילו בנוסח שיאן. ו-50,000 מאומתים ביום לא יהיו, כי הבדיקות לא יספיקו לאימות. כלומר, אם במערכת שלנו יהיו 50,000 מאומתים זה אומר שיש עוד 50,000-100,000 נדבקים שלא נבדקו. אנשים יצטרכו להכניס עצמם לבידוד כמו עם כל מחלת חום שגרתית בלי להבדק - זה אחד המרכיבים של מה שאני קורא משמעת. 

 

הבעיה היא שבממשלה הזו ובשלוחתה בכנסת יש מפלגה של משהו שגובל במכחישי קורונה ומתנגדי חיסונים. טוב, לא סתם הם קוראים לעצמם "תקווה" - נראה שזו תוכנית הפעולה שלהם, ובמיוחד שלהן.

 

דרך אגב, הזרוע שלי קיבלה היום מנה מס' 4, ואני חייב לציין שמוקד החיסונים היה פעיל מאוד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 4 דקות, sperial כתב:

שכשאתה מגיע ל-1000 חולים קשים אתה בפיגור של שבועיים

למה שבועיים? זה כבר לא זן אלפא. זה מתנהג אחרת.

לפני 5 דקות, sperial כתב:

אנשים יצטרכו להכניס עצמם לבידוד כמו עם כל מחלת חום שגרתית בלי להבדק - זה אחד המרכיבים של מה שאני קורא משמעת. 

ברגע שהמדינה תכריז שהיא משנה את החוק ואפשר יהיה להשתמש בימי מחלה מהיום הראשון בכל המשק בלי פגיעה בשכר (המדינה גם יכולה לסייע במימון), ומצד שני תהיה תקנה ממשלתית שעם תסמינים מסוימים אנשים לא יכולים להגיע לעבודה וצריכים לקבל אישור מחלה, פתאום אנשים יהיו יותר אחראים.

×
×
  • תוכן חדש...