Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 25 דקות, Potato כתב:

עוד לא פגשתי חתן שמעניין אותו האירוע.

"תעשה מה שהיא רוצה ושחרר אותי",

העיקר לא לריב סביב זה.

כל עוד מה שהיא רוצה זה במגבלות התקציב, בתכלס זה לא מעניין אף אחד. אבל הדבר היחיד שבאמת מעניין זה האוכל. אם הייתי נותן לאשתי להחליט לבד על זה היתה לנו חתונה של סלטים, פסטה ואולי קצת סושי. הייתי מזמין מקדונלדס ונועל את עצמי בשירותים מרוב בושה.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

ברחוב צר תסתדר מצויין גם עם 25 קמ"ש אז בוא נפסיק ללכת סחור-סחור ותגיד שאתה מחפש תחליף רכב/אופנוע שתוכל לרכב בעיר ללא רגולציה. בישראל, כמו תמיד דברים מתחילים בכוונות טובות ויוצאים מכלל שליטה ואני צריך לראות ולהתמודד על בסיס יומיומי עם המטומטמים האלה שרוכבים על קורקינט בנתיבי איילון או מסיעים את הקניות שלהם מהסופר תוך כדי שהם חוצים צומת אחר צומת באור אדום או מזגזגים בין הולכי רגל על המדרכות. בנוסף, אני מפחד שיום אחד ילד יקרא את הקשקוש שלך (שיאומי ב-1,200 שקל עם ABS חחחחחחחחחחחחח) ויחשוב שהצעצועים החצי אפויים האלה ששפכו ברחובות הערים יכול להחליף אמצעי תחבורה אמיתי. 

 

אתה צריך להפריד את השנאה העזה שלך לכל הדברים האלו בכללותם מהמציאות האובייקטיבית. אין לי מושג אם איזשהו פושטק כבר התרסק עליך, אבל גם אם כן, אתה לא אמור לתת לזה להשפיע על בחינת דברים בצורה יבשה.

ברחוב צר אתה תסתדר מצוין עם 25-30 קמ"ש יציב ולא משתעל, כן. מה שמתאפשר כרגע בארץ- לא מאפשר את זה.

לא, אני לא מחפש תחליף רכב/אופנוע שיאפשר לי לרכב בעיר בלי רגולציה. אני גם לא גר בעיר.

אז ראית דביל שנוסע עם קורקינט בנתיבי איילון. על כל דביל כזה, יש 1000 שלא.

 

אם אתה רוצה לחזור לנושא ה ABS, אני הסברתי בדיוק מה יש על כל דבר, אתה בינתיים עסוק בלהטיח כלפי הכל, כפי שביטא את זה משתמש אחר בנוגע לנושא אחר" קקי! קקי! קקי!!#!#!# הכל קקי!!!!!!"

עריכה אחרונה על ידי Pika007
פורסם
לפני 3 שעות, sperial כתב:

יבגני - נמשיך לריב על הכנוים האלה שנכנסו ללקסיקון מסיבות שונות .אני מחזיר אותך לארץ נהדרת, לא לשום מקום אחר. בדיוק כמו הטבריינים ושאר הדמויות של הגשש.

 

וכדי קת לאזן, מתארחת אצלי כרגע בת הזוג של אחד הבנים, שעונה לשם לובוב.

די אף אחד לא משתמש בלקסיקון הזה. ואתה יכול לשאול את עצמך למה לך זה כ"כ חשוב. לנושא התנהלות כלכלית, אני לא איזה מדגם מייצג, כמו כל אדם בודד אחר. אני מכיר המון אנשים שדי יכולים לבזבז כמה בא להם על מה שבא להם. יש מגוון עצום בארץ, שאתה לא נחשפת אליו. לא נורא. ואתה לא צריך לבנות תאוריות כלכליות על סמך אנקדוטות מהסופר. רד מזה. באמת. קבל את העובדה הבסיסית שיש אנשים שהם לא עבריינים, לא חיים במינוס אינסופי והלוואות של 6% בשנה, ויכולים להרשות לעצמם מה שבא להם. וקבל את העובדה הבסיסית שיועץ כלכלי או קואצ'ר אתה לא. ואתה לא יודע שום דבר על כלום על העו"ש או ההוצאות של אף אחד מהאנשים שאתה מגיב להם כאן ומנסה לחנך אותם בהתנשאות חביבה, על סמך טעויות אישיות שעשית בעבר. והעירו לך על זה לדעתי כבר מאות פעמים במצטבר, אנשים די שונים עם מעט משותף ברקע האישי שלהם (כולל אותי אבל אני אוהב לחזור על עצמי כידוע).

...

במעבר חד, @Pika007, מעבר לזה שהתעסקות בהתחמקויות ובלימת חירום שמורה לחבר הפורום שעזב והזכרתי כבר אתמול, אפשר לתרץ הכל תמיד. "המדינה" זה מושג שלדעתי אין בו הרבה תוכן. יש חברה. בקצה אחד שלה תמצא ראש ממשלה שמקמבן סיגרים. בקצה השני תמצא רוכבי קורקינטים בתל אביב, שגילו שאפשר לא לעצור אף פעם באדום, לדלג בין מדרכה לכביש, לאיים על הולכי רגל, לעבור סנטימטר לידם.

 

מה ההבדל? אני לא מוצא.

 

ואני קורא בקבוצות של "רוכבים מודעים", שמדברים על תשתיות וחולמים על אמסטרדם. הבעיה היא שרובם ככולם חושבים שהמטרה מקדשת את האמצעים (כלומר אם אין להם רכב אז כל השאר לא משנה) ושהפירוש של המילה "תשתית" הוא "קטע כביש שמאפשר לרכב בלי הצורך להאט או לעצור אף פעם". ואין כזה ולא יהיה כזה. וגם בשבילי אופניים שיש היום, הרוכב הממוצע לא טורח לעצור או להאט שצריך. וזה לא ישתנה לא משנה כמה קילומטרים של שבילים יסללו. כי זה (קומבינה!!11), זה *הקסם* של הרכיבה בעייני הרוב. ולמען הסר ספק, אין לי בעיה עם מי שרוכב לאט על מדרכה ומתאים את עצמו לקצב של הולכי הרגל. כרגיל, העולם לא שחור ולבן.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)
לפני 12 דקות, Pika007 כתב:

 

אתה צריך להפריד את השנאה העזה שלך לכל הדברים האלו בכללותם מהמציאות האובייקטיבית. אין לי מושג אם איזשהו פושטק כבר התרסק עליך, אבל גם אם כן, אתה לא אמור לתת לזה להשפיע על בחינת דברים בצורה יבשה.

ברחוב צר אתה תסתדר מצוין עם 25-30 קמ"ש יציב ולא משתעל, כן. מה שמתאפשר כרגע בארץ- לא מאפשר את זה.

לא, אני לא מחפש תחליף רכב/אופנוע שיאפשר לי לרכב בעיר בלי רגולציה. אני גם לא גר בעיר.

אז ראית דביל שנוסע עם קורקינט בנתיבי איילון. על כל דביל כזה, יש 1000 שלא.

 

אם אתה רוצה לחזור לנושא ה ABS, אני הסברתי בדיוק מה יש על כל דבר, אתה בינתיים עסוק בלהטיח כלפי הכל, כפי שביטא את זה משתמש אחר בנוגע לנושא אחר" קקי! קקי! קקי!!#!#!# הכל קקי!!!!!!"

 

אז עוד הפעם אתה מבלבל את המוח על הדברים שאין לך מושג בהם. בוא לעיר הגדולה ותראה כיצד אנשים שגרים בעיר צריכים להתמודד עם כל הקורקינטים/אופניים חשמליים שמזגזגים על המדרכות וחוצים צמתים באור אדום. בוא אגלה לך עוד סוד יש הרבה ערים בעולם שהתחילו לאסור על הכלים האלה.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 13 דקות, SlowRide כתב:

כל עוד מה שהיא רוצה זה במגבלות התקציב, בתכלס זה לא מעניין אף אחד. אבל הדבר היחיד שבאמת מעניין זה האוכל. אם הייתי נותן לאשתי להחליט לבד על זה היתה לנו חתונה של סלטים, פסטה ואולי קצת סושי. הייתי מזמין מקדונלדס ונועל את עצמי בשירותים מרוב בושה.

מישהו אמר לי שמה שהכי חשוב בחתונה זה דיג׳יי כי את האוכל אף אחד לא זוכר.

 

בחתונה האחרונה שהייתי בה נתקעתי עד הסוף(טעות חיי,באתי עם מישהו) ויצאתי באיזה 3 ורבע.

המוזיקה הייתה סבירה,כמו כל מסיבה שהייתי בה פחות או יותר אבל את האוכל הבינוני להחריד לא שכחתי.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

אז עוד הפעם אתה מבלבל את המוח על הדברים שאין לך מושג בהם. בוא לעיר הגדולה ותראה כיצד אנשים שגרים בעיר צריכים להתמודד עם כל הקורקינטים/אופניים חשמליים. בוא אגלה לך עוד סוד יש הרבה ערים בעולם שהתחילו לאסור על הכלים האלה.

 

מסכים עם כל מילה

חרא של כלים

אנשים לא יודעים להתנהג איתם

זה לא משנהאם אתה בן 15 או 30, לא הגיוני שיסעו בנתיב השמאלי, לא הגיוני שיתעלמו מאור אדום

זה מסכן את כל  הציבור. אף אחד לא צריך לשבת בכלא בגלל שאיזה בן זונה עבר באדום

וזה שיש אחוז קטן ששומר על הכללים לא אומר  שכולם בסדר

הגיע הזמן שיטפלו גם בזה 

Just now, Potato כתב:

מישהו אמר לי שמה שהכי חשוב בחתונה זה דיג׳יי כי את האוכל אף אחד לא זוכר.

 

בחתונה האחרונה שהייתי בה נתקעתי עד הסוף(טעות חיי,באתי עם מישהו) ויצאתי באיזה 3 ורבע.

המוזיקה הייתה סבירה,כמו כל מסיבה שהייתי בה פחות או יותר אבל את האוכל הבינוני להחריד לא שכחתי.

 

 

יוצא לי לעשות עד הבוקר באולמות עם אוכל פח זבל

בתכלס זה לא מענין את הצעירים שבאים לשתות, לחגוג ולעשות עוד כמה דברים

הם אפילו לא זוכרים מה היה לאכול..הם שיכורים בשעות האלה

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

אוכל פחות חשוב מאלכוהול ומוזיקה?!

תשמע, אני זוכר כל אירוע שהייתי בו אך ורק בגלל האוכל. מצידי שימו מוזיקת מעליות חינמית של יוטיוב כל האירוע אבל תגישו מעדנים מדהימים, אני אזכור את החתונה שלכם עד יומי האחרון, בתקווה שלא אחטוף אלצהיימר.

עדיף פי מליון מרעש מחריש אזניים, אורות צבעוניים מהבהבים וערסים שמסתובבים עם קיא על החולצה ונתקלים בך בדרך החוצה.

 

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • מצחיק 1
  • מעניין 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 2 דקות, SlowRide כתב:

אוכל פחות חשוב מאלכוהול ומוזיקה?!

תשמע, אני זוכר כל אירוע שהייתי בו אך ורק בגלל האוכל. מצידי שימו מוזיקת מעליות חינמית של יוטיוב כל האירוע אבל תגישו מעדנים מדהימים, אני אזכור את החתונה שלכם עד יומי האחרון, בתקווה שלא אחטוף אלצהיימר.

עדיף פי מליון מרעש, אורות צבעוניים וערסים שמדדים עם קיא על החולצה. 

 

 

המשפט האחרון זה משפט לחתימה!

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 2 דקות, SlowRide כתב:

אוכל פחות חשוב מאלכוהול ומוזיקה?!

תשמע, אני זוכר כל אירוע שהייתי בו אך ורק בגלל האוכל. מצידי שימו מוזיקת מעליות חינמית של יוטיוב כל האירוע אבל תגישו מעדנים מדהימים, אני אזכור את החתונה שלכם עד יומי האחרון, בתקווה שלא אחטוף אלצהיימר.

עדיף פי מליון מרעש מחריש אזניים, אורות צבעוניים מהבהבים וערסים שמסתובבים עם קיא על החולצה ונתקלים בך בדרך החוצה.

 

 

בשביל אנשים שבאים לרקוד, לשתות ולעשות בשירותים.האוכל זה סתם על הדרך

הם בכלל כמעט ולא אוכלים

 

אתה מדבר ממבט של מבוגר שבא לארוחת ערב

לא ממבט של צעיר שבא  למסיבה

פורסם
לפני 17 דקות, יבגניפ כתב:

די אף אחד לא משתמש בלקסיקון הזה. ואתה יכול לשאול את עצמך למה לך זה כ"כ חשוב. לנושא התנהלות כלכלית, אני לא איזה מדגם מייצג, כמו כל אדם בודד אחר. אני מכיר המון אנשים שדי יכולים לבזבז כמה בא להם על מה שבא להם. יש מגוון עצום בארץ, שאתה לא נחשפת אליו. לא נורא. ואתה לא צריך לבנות תאוריות כלכליות על סמך אנקדוטות מהסופר. רד מזה. באמת. קבל את העובדה הבסיסית שיש אנשים שהם לא עבריינים, לא חיים במינוס אינסופי והלוואות של 6% בשנה, ויכולים להרשות לעצמם מה שבא להם. וקבל את העובדה הבסיסית שיועץ כלכלי או קואצ'ר אתה לא. ואתה לא יודע שום דבר על כלום על העו"ש או ההוצאות של אף אחד מהאנשים שאתה מגיב להם כאן ומנסה לחנך אותם בהתנשאות חביבה, על סמך טעויות אישיות שעשית בעבר. והעירו לך על זה לדעתי כבר מאות פעמים במצטבר, אנשים די שונים עם מעט משותף ברקע האישי שלהם (כולל אותי אבל אני אוהב לחזור על עצמי כידוע).

 

יבגני זה לא השם של המאבטח בכניסה לסופר?

ועכשו אתה מצפה שלא אעביר לך שיעור בכלכלה בהתבסס על ההנחה שאתה מרוויח 5600 נטו?

לפני 3 דקות, Transporter כתב:

בשביל אנשים שבאים לרקוד, לשתות ולעשות בשירותים.האוכל זה סתם על הדרך

הם בכלל כמעט ולא אוכלים

זה עצוב שזה נהיה סם חתונות.

לעשות קוק בשירותים של אולם אירועים זה הכי רחוק ממשהו להתגאות בו.

  • רעיון טוב! 2

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

הוא מדבר על קוק? ממתי עושים קוק בחתונות?! 

חשבתי שהוא מתכוון לזה שהם הולכים לשירותים לשלשל ולהקיא אחרי ששתו יותר מדי וודקה רדבול ועשו ברייקדאנס שעתיים ברצף.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • מעניין 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם



זה עצוב שזה נהיה סם חתונות.
לעשות קוק בשירותים של אולם אירועים זה הכי רחוק ממשהו להתגאות בו.


לא להתגאות. לשאוף.
  • מעניין 1
פורסם
לפני 2 דקות, SlowRide כתב:

הוא מדבר על קוק? ממתי עושים קוק בחתונות?! 

חשבתי שהוא מתכוון לזה שהם הולכים לשירותים לשלשל ולהקיא אחרי ששתו יותר מדי וודקה רדבול ועשו ברייקדאנס שעתיים ברצף.

 

כן זה דיי "טרנד" בחתונות של צעירים עשירים.

למה חשבת שהוא דיבר על זה שכולם הולכים לשירותים?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני כשעה, ChemGuy85 כתב:

 

אז עוד הפעם אתה מבלבל את המוח על הדברים שאין לך מושג בהם. בוא לעיר הגדולה ותראה כיצד אנשים שגרים בעיר צריכים להתמודד עם כל הקורקינטים/אופניים חשמליים שמזגזגים על המדרכות וחוצים צמתים באור אדום. בוא אגלה לך עוד סוד יש הרבה ערים בעולם שהתחילו לאסור על הכלים האלה.

 

כי הרי ידוע שאם אני לא גר בעיר זה אומר שלא הייתי בעיר, זה כמובן פוסל לחלוטין את האפשרות שגם רכבתי שם ונהגתי שם, וחוויתי מספיק את כל המדובר משני הצדדים, בתקופה מסוימת פעמיים בשבוע, ברוב הזמן קצת פחות.

אנחנו גרים בישראל. המרחק בין "העיר" ל "לא בעיר" זה פאקינג חצי שעה.

 

אני יודע בדיוק מי נוסעים, איך נוסעים, איך מזגזגים, חותכים צמתים, מתעלמים מאדום, וכל מה שתרצה. איך זה רלוונטי לדיון? זה לא. אתה שוב מכניס לכאן את הקריז האישי שלך נגד כל התחום הזה, וזה לא הופך שום דבר מכל מה שכתבתי פה עד עכשיו ללא נכון.

נ.ב- גם עם כל הפושטקים על חשמלי, הקטנועים בתל אביב הם מבחינתי עדיין מכה הרבה יותר גדולה. בביקור ממוצע בת"א יוצא לי "כמעט להוריד" רוכב אופניים אחד. במקביל, יוצא לי גם "כמעט להוריד" 3 קטנועים שהחליטו שהם הולכי רגל עכשיו, שיש נתיב שלישי ביני לבין הרכב שצמוד אלי, ועוד ועוד.

בשניה שאני רואה ארגז שכתוב עליו "פולגז" אני תופס מרחק עד כמה שאפשר.

 

@יבגניפ- אגיב לך מעט מאוחר יותר בפירוט, אני לא הוזה שתל אביב תהפוך לוינה, ממש לא, ו "תשתית" לא אומרת "לרשת כל נקודה עד המטר האחרון". זה לא ריאלי. 

בתור מי שנמצא משני צדי המתרס, גם חשמלי וגם רכב, אין לי שום חלומות בהקיץ על עולם מושלם. אני מנסה לגבש את הדעה סביב מה שיפתור כמה שיותר בעיות לשני הצדדים, תוך כדי סיכון כמה שפחות אנשים.

עריכה אחרונה על ידי Pika007
פורסם
לפני 1 שעה, itaysamurai כתב:

(בנתיים פעם אחת)

או וואה, אין פחד אני מבין.

 

לפני 1 שעה, ChemGuy85 כתב:

בקיצור בחיים לא רכבת על דו"ג אמיתי

ואתה?

 

לפני 1 שעה, Pika007 כתב:

 מה שאני רוכב עליו מסוגל לבצע שמיניות גם על היקף של כדורגל

 

חד אופן?

 

לפני כשעה, יבגניפ כתב:

וזה לא ישתנה לא משנה כמה קילומטרים של שבילים יסללו. כי זה (קומבינה!!11)

פה אני לא מסכים איתך. כשיש תשתית נוח ואפשר לנסוע בסבבה, מגיעים מהר, אם בצמתים גם שמים רמזורים לאופניים אז בכלל המצב סוכר. ואפשר לרכב ברגוע עם הילד לגן, ואחר כך למשרד, ומשם חזרה הביתה דרך הסופר (תודה שהמציאו תיקים/סלים על אופניים).

 

אני חושב, if you built it they will come.

 

לפני כשעה, ChemGuy85 כתב:

בוא אגלה לך עוד סוד יש הרבה ערים בעולם שהתחילו לאסור על הכלים האלה.

מי? ומה הם התחילו לאסור בדיוק?

 

לפני 3 דקות, Pika007 כתב:

פאקינג רבע שעה.

תיקנתי לך.

ובכלל קשה לקרוא למה שיש בארץ עיר ולא עיר. יש בלאגן מהבחינה הזאת. אולי הקורונה תיתן איזה ניצוץ בראש של מתכנני הערים בארץ ישראל ומשהו ישתנה.

 

אגב רוכב אופניים חשמליים נכנס באבא שלי ב"לא עיר" (טוב, זה בטוח לא עיר) שבה הוא מתגורר, כי אבא שלי עצר להולך רגל.

לא קשור לעיר, כפר, מטרופוליטן.

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

×
×
  • תוכן חדש...