Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 6 דקות, ChemGuy85 כתב:

אפשר להגיד ביי ביי לאירועים ומסעדות. 

 

 

לא ביי ביי

 

אלא אותו הדבר,אפס שמירה על הנחיות.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

בקיצור ליאור נביא וצודק בעיניין החקיקה וזה בנושא האכיפה. [או לפחות זאת גם התשובה של ביבי]

 

ליאור הנביא!

ליאור הנביא!

ליאור הנביא!

 

עריכה אחרונה על ידי David32

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

הראשונים בשירות הציבורי הם חברי הכנסת שלהזכירכם גם לאחר 3 מערכות בחירות במהלכן לא עשו דבר במשך שנה וחצי וקיבלנו שכר דאגו לאשר לעצמם תוספת שכר בשיא משבר הקורונה בלי להניד עפעף.

קודם כל שיקצצו לעצמם, בסיטואציה הנוכחית עם כמות שיא של שרים ומשרדים הם יקבלו מלחמה והאמת בצדק.

 

חבורה של אפסים, רק מלחמות אגו בראש שלהם.

יצא לי לראות פרק של הישרדות עם נאווה בוקר וואלה איך האישה הזאת היתה בעמדה של לקבל החלטות עם השלכות על כלל הציבור, האישה לא היתה מבינה מה מבקשים ממנה במשימות והיו צריכים להסביר לה פעמיים.

זה רמת האינטלגנציה של חברי הכנסת?!?!

 

 

 

לפני כשעה, halperin96 כתב:

עכשו ברור למה חלק פה מאוד אוהב ומאמין בתקצוב מערכת הבריאות.

 

106506572_1445663702303153_7941195304776312634_o.png

 

אחוזים זה נחמד אבל זה לא מראה את התמונה האמיתית בשטח.

 

בוא כנס לעבוד בשכר מינימום ולאחר 3 שנים תגיע ל9  אחלה עליה (באחוזים) אני בטוח שאתה ועוד רבים יעדיפו להתחיל ב9 ולאחר 3 שנים להיות ב10.5. 

יש הבדל? 

  • רעיון טוב! 1

פורסם
מדידת הישגים אצל מורים הוא משימה כמעט בלתי אפשרית, כיוון שהאוכלוסיות כל כך מגוונות, אפילו בתוך אותו בית ספר. גם הקידום לפי ותק מינימלי.
 
קידום לתפקידי ניהול, פיקוח וכו' שגם מקדמים בשכר, זה עניין אחר, וזה כבר תלוי ביכולות של המורה. 

יודע ומכיר את זה מקרוב (יש מורה במשפחה) ועדיין, המצב שלהם הרבה יותר טוב ממה שאתה מתאר.
כמה שעות שבועיות הן מלמדות? מה ההפרשה שלהן לפנסיה לעומת עובדים במגזר הפרטי?
האם יש להן יום חופשי בשבוע?
כמה ימי חופש בשנה יש להן?
בחודשים יולי ואוגוסט הן בחופש ומקבלות תשלום (בבקשה לא לספר לי את השטות שהן מפרישות מהמשכורת במהלך השנה לשם כך). בקיצור, המצב לא כזה רע כמו שמספרים לנו.
צריך לראות את התגובה של רן ארז ויפה בן דוד לרצון של המדינה לעבור ל-5 ימי לימוד (יום שישי יהיה יום חופשי) כדי להבין עד כמה שהאירגונים האלה מסואבים והסתדרותיים.
הבנתי שנגעתי בנקודה רגישה, אבל צריך להראות את האמת, ולא רק חלק ממנה.
פורסם

800 אלף מובטלים בארץ אבל המדינה צריכה לייבא עובדים מחו"ל. נראה לכם תקין ?

 

"קבינט הקורונה אמנם החליט השבוע לקדם הבאת כ-2,500 עובדים זרים לתחום הסיעוד (מה שעוד מצריך אישור ממשלה), אולם בענף מתריעים על חוסר של כ-6,000 עובדים. בנוסף, מנהלים המוסדות הסיעודיים מאבק מול המדינה בבג"צ על גובה תקצוב החירום שזו תעביר להם כדי להתמודד עם ההוצאות החריגות שנדרשות מהם בשל הקורונה."

איזה כייף לי :)

פורסם

עזבו שטויות, איפה טרנספורטר כשצריך אותו לחוות דעת מקצועית בעקבות ההחלטות החדשות שהתקבלו.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • מעניין 1
פורסם

שחר רואה חיובי בכל דבר. 

ולכן מבחינתו לא שינו שום דבר, 50 באולם ו 250 מחוץ לאולם.

העיקר שיש חוזים חתומים , הזוגות ישלמו בכל מקרה .. גם אם יבטלו וגם אם יעשו אירוע של 50 בלי ריקודים.

 

לגבי היבוא של 2,500 עובדים זרים ..  עכשיו זה לא כל כך משנה, גם אם כולם יהיו חולים בקורונה זה לא ישפיע יותר מידי .

כי הם לא באמת חולים , הם רק חתולים , נשאים , בריאים ... בסה"כ יש להם את הנגיף

 

בדיוק הודיעו שיש תינוק בן שנה ושמונה חודשים חולה. 

מה שמוזר זה, שלא יודעים ממי הוא נדבק, כלומר הוא לא היה בבידוד.

ההורים והאחים נבדקו ולא חולים , לפי ההודעה גם בגן לא ידוע על מקרים אחרים.

 

המשמעות היא ששלחו אותו לבדיקה בגלל תסמינים, או שאני מפספס משהו?

אז יש תסמינים גם בגילאים כאלה.. 

image.png.3e966e32edc97ec92c1b3873dae9e7c0.png

פורסם

אפשר להכניס 50 איש למשך שעה ולהוציאם ולאחר מכן עוד 50 איש ככה תוך 5 שעות 250 איש ושמחו השמים.

  • מצחיק 1

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 20 דקות, מרק10 כתב:

אפשר להכניס 50 איש למשך שעה ולהוציאם ולאחר מכן עוד 50 איש ככה תוך 5 שעות 250 איש ושמחו השמים.

 

שיעשו מה שרוצים , העיקר שנחתמו חוזים עד ספטמבר, איך נכתב פה "חוזים סגורים והלקוח ישלם"

פורסם
לפני 3 דקות, korola כתב:

 

שיעשו מה שרוצים , העיקר שנחתמו חוזים עד ספטמבר, איך נכתב פה "חוזים סגורים והלקוח ישלם"

 

יש סיבה שלא יקבל את הכסף אם זה מה שרשום בחוזה?

שככל הנראה בתקופת הקורונה בידיעה שהדברים דינמיים.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 4 דקות, korola כתב:

 

שיעשו מה שרוצים , העיקר שנחתמו חוזים עד ספטמבר, איך נכתב פה "חוזים סגורים והלקוח ישלם"

 

כול חוזה ניתן להפרה רק צריך עורך דין ממולח.

  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 12 דקות, halperin96 כתב:

 

יש סיבה שלא יקבל את הכסף אם זה מה שרשום בחוזה?

שככל הנראה בתקופת הקורונה בידיעה שהדברים דינמיים.


 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 13 דקות, David32 כתב:


 

השרשור ממרץ ואלו חוזי טרום קורונה.

יש סיכוי שהכניס סעיף שמכסתח אותו בגלל המצב.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...