Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

כן. 

 

אחד הבתי קפה הטובים בת"א

קינוחים ומאפים שעושים במקום ואתה צריך ללכת לויטרינה להסתכל מה נשאר כי הכל נחטף

נוח לי לשבת שם כי זה מתחת לבית אבל גם בתקופה שגרתיב הרצליה הייתי יושב שם פעם בחודש +-

 

אם אתה כבר מגיע לשם תכנס למתחם  לזלמן בשרים לפעמים יש לו דברים ממש טובים (לא תמיד)

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 11 דקות, halperin96 כתב:

בית קפה פעם בחודש זה לא נורא,גם אם הוא עולה 37 שקל.

אפילו עני כמוני יכול להרשות לעצמו.

 

התכוונתי שכשגרתי בהרצליה לא הייתי נוסע במיוחד לת"א לשתות קפה שם כשרציתי להפגש עם מישהו מתחת לבית

היום אני יושב שם יותר כי  זה מרחק הליכה מהבית, ועל הדרך הקפה והמאפים שם טעימים

ואני לא חושב שקפה גדול עולה שם יותר מ 30

אולי אפילו לא יותר מ 25

אבל לא בדקתי אף פעם

פורסם

איך אתה מצליח לא לדעת כמה עולה משהו שאתה קונה?

אני תמיד מבקש קבלה לראות שלא בלבלו בשולחנות ואני משלם על מה שהזמנתי.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 17 דקות, ChemGuy85 כתב:

בית קפה של רוסים?

לא כ"כ.

 

ישבתי כמה פעמים בסניף שלהם ברמת השרון. מקום לא רע, אבל לקפה פרופר יש מקומות טובים יותר. 

ציטוט

בית קפה פעם בחודש זה לא נורא,גם אם הוא עולה 37 שקל.

כאמור, לקפה נטו זה מחיר שלא קיים. ב-40, בערך, כנראה תקבל קפה ומאפה בכל מקום בתל אביב.

זה גם לא שיש פה איזה מנעד עצום במחיר חומרי הגלם. קילו קפה יעלה לך בין 80 ל-160 שח וזהו בגדול.

וזה כבר ממש ממש ממש לא קשור לקורונה, אבל מקומות שמגישים אוכל לא רע לא בהכרח מצטיינים בקפה שלהם. בבייקרי, למשל, קיבלתי יותר מפעם אחת מים רותחים עם חלב שרוף.

 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)
לפני 31 דקות, Transporter כתב:

אחד הבתי קפה הטובים בת"א

קינוחים ומאפים שעושים במקום ואתה צריך ללכת לויטרינה להסתכל מה נשאר כי הכל נחטף

 

לא יודע לגבי ״בית קפה״ֿ אבל המאפים שם בינוניים במקרה הטוב.

 

כדי לקבל פרופורציה, נסה פעם את בולונז׳רי 96. כמה (וכמה) רמות מעל.

 

 

עריכה אחרונה על ידי malcishua
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 12 דקות, malcishua כתב:

 

לא יודע לגבי ״בית קפה״ֿ אבל המאפים שם בינוניים במקרה הטוב.

 

כדי לקבל פרופורציה, נסה פעם את בולונז׳רי 96. כמה (וכמה) רמות מעל.

 

 

 

אין לי מה לנסוע ליגאל אלון כשבא לי להפגש עם מישהי מתחת לבית

כמו שלא נסעתי  לרביבה וסיליה כשגרתי בהרצליה

המאפים שם טריים וטובים לדעתי

לא הייתי נוסע לשם במיוחד בכל מקרה

לפני 15 דקות, halperin96 כתב:

איך אתה מצליח לא לדעת כמה עולה משהו שאתה קונה?

אני תמיד מבקש קבלה לראות שלא בלבלו בשולחנות ואני משלם על מה שהזמנתי.

 

מסכים זה טעות שלי ואני לא בסדר בזה

שואל כמה יצא נותן את הכרטיס אומר להוסיף טיפ וקם

 

בכל מקרה אם היינו שותים שני קפה והיה יוצא לנו 80 שקל הייתי שם לב אחרי כמה פעמים

לפני 13 דקות, יבגניפ כתב:

כאמור, לקפה נטו זה מחיר שלא קיים. ב-40, בערך, כנראה תקבל קפה ומאפה בכל מקום בתל אביב.

זה גם לא שיש פה איזה מנעד עצום במחיר חומרי הגלם. קילו קפה יעלה לך בין 80 ל-160 שח וזהו בגדול.

וזה כבר ממש ממש ממש לא קשור לקורונה, אבל מקומות שמגישים אוכל לא רע לא בהכרח מצטיינים בקפה שלהם. בבייקרי, למשל, קיבלתי יותר מפעם אחת מים רותחים עם חלב שרוף.

 

 

 

קבלת חלב שרוף כי יש עובדים שלא יודעים להקציף חלב

בגלל זה אני לא שותה קפה בתחנות דלק

הם  חושבים שצריך לחמם את החלב עד שהוא רותח

 

היה לי לקוח שמייצר קפה, לדעתי JAZZ COFFE

באתי אליו יום אחד לקחת צ'ק והכין לי קפה  אחד הטעימים ששתיתי בחיים

 

בכללי כשאני  יושב לפגישה עם בנאדם הקפה זה סתם כדי להתעורר, רוב הסיכויים שגם אם אין לו טעם נשתה אותו

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 29 דקות, Transporter כתב:

קבלת חלב שרוף כי יש עובדים שלא יודעים להקציף חלב

בגלל זה אני לא שותה קפה בתחנות דלק

הם  חושבים שצריך לחמם את החלב עד שהוא רותח

 

כי יש עובדים שלא יודעים להכשיר את העובדים שלהם לדברים פשוטים כמו "חלב חם - טוב. חלב מבעבע - רע". הכי מצחיקים אותי מקומות שיש בתוך כד החלב מדחום ולמרות זאת הם מצליחים לשרוף את החלב. 

בתחנות דלק, באופן מאוד מפתיע, חוויתי יחסית מעט נפילות. מנסיוני, המקום עם אחוז הנפילות קפה הכי גבוה by far זה אולמות אירועים, חברות אירועים (מה שפעם היינו קוראים לו "בר אקטיבי") או קייטרינגים. אבל ככה זה בכל מקום עם תפקידים שנתפסים אינטרנטית כ"זמניים" (שירות/מסעדנות בישראל, מכירות בצפון אמריקה וכו'). 

  • רעיון טוב! 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם (נערך)
לפני 14 דקות, פבל כתב:

 

כי יש עובדים שלא יודעים להכשיר את העובדים שלהם לדברים פשוטים כמו "חלב חם - טוב. חלב מבעבע - רע". הכי מצחיקים אותי מקומות שיש בתוך כד החלב מדחום ולמרות זאת הם מצליחים לשרוף את החלב. 

בתחנות דלק, באופן מאוד מפתיע, חוויתי יחסית מעט נפילות. מנסיוני, המקום עם אחוז הנפילות קפה הכי גבוה by far זה אולמות אירועים, חברות אירועים (מה שפעם היינו קוראים לו "בר אקטיבי") או קייטרינגים. אבל ככה זה בכל מקום עם תפקידים שנתפסים אינטרנטית כ"זמניים" (שירות/מסעדנות בישראל, מכירות בצפון אמריקה וכו'). 

 

דווקא יש אולמות קפה עם בר קפה מושלם

בד"כ מקומות שמחזיקים צוות ותיק

עלמה אבן יהודה

לוקא 

אלכנסדר הצגה

סיטרוס 50 50

ויה נס ציונה 50 50

חוות רונית מאוד תלוי באיזה יום מגיעים וגם האוכל לא תמיד משקף את המחיר

 

הרבה אולמות לא חושבים שחלב סויה זה דבר שחשוב שיהיה באולם אז אתה צריך לשתות אספרסו ולא תמיד בא לך

בכלל יש אולמות שמבינים שבר קפה ובר יין זה דברים חשובים

לצערי לא כולם

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

כאמור, "אחוז נפילות". כלומר מן הסתם עדיין יש מקומות טובים. 

דווקא בחוות רונית הייתי פעמיים (השקות במסגרת העבודה) ובאחת הפעמים האלה הברמן שהיה שם היה ברור שההכשרה שהוא עבר - אם עבר - הייתה מעפנה במקרה הטוב, ברמה שלא התאפקתי (בדרך כלל אני מתאפק) והסברתי לו איך צריך להקציף חלב (עבדתי כמה שנים בתחום, בין היתר כבריסטה ועברתי כמה הכשרות).

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם
או כמו שיצעקו פה,

ענטישמים!

 

עושים בשכל, לא הייתי פועל אחרת.

האבסורד הוא שהפתיחה המהירה והלא מבוקרת של כל המשק היא שגורמת לנו להיות מוקצים בעולם, ובפועל ובאופן פרדוקסלי, ה"חזרה לשגרה" גורמת לענף התיירות לחטוף מכה אנושה, ומרחיקה אותו מכל סוג של חזרה לשגרה. אז מסתבר שלפתיחה המהירה עלולות להיות גם השלכות שליליות - כלליות וכלכליות, מעבר לעניין הבריאותי.

פורסם
לפני 16 דקות, פבל כתב:

כאמור, "אחוז נפילות". כלומר מן הסתם עדיין יש מקומות טובים. 

דווקא בחוות רונית הייתי פעמיים (השקות במסגרת העבודה) ובאחת הפעמים האלה הברמן שהיה שם היה ברור שההכשרה שהוא עבר - אם עבר - הייתה מעפנה במקרה הטוב, ברמה שלא התאפקתי (בדרך כלל אני מתאפק) והסברתי לו איך צריך להקציף חלב (עבדתי כמה שנים בתחום, בין היתר כבריסטה ועברתי כמה הכשרות).

 

מצד שני עשיתי בחוות רונית הפקת ענק בחנוכה והביאו שם סופגניות ממולאות בקצפת פרווה עם טעם של קצפת  אמיתית

מהבשר שם לא נפלתי

לוקא בבשר הרבה יותר טוב

 

אבל חוות רונית יש אווירה הרבה יותר טובה ומי שמחפש אירועים עד הבוקר עדיף שם הרבה יותר

×
×
  • תוכן חדש...