Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 2 שעות, Transporter כתב:

מה הקשר בין זה שאני לא מאמין לכותרות של "5000 מונשמים בקרוב" לבין התנשאות ?

לפני כמה שעות טענה שהשפויים בינינו לא מאמינים להפחדות יותר.

כנראה שאתה לא מבין שלמילים יש משמעות.

ציטוט

 

אם לא הייתי גר במגדל הייתי  צריך להאמין לזה

ואם אני  לא מאמין לזה זה בגלל שאני גר במגדל ?

 

כתבת לפני עמוד וחצי שאתה לא "כמו אלו מהפריפריה".

אז מה אתה?

בעבר ירדת על תושבי פלורנטין, ועל אנשים שגרים באזורים אחרים בתל אביב.

מה זה אם לא התנשאות?

ציטוט

 

ואחר כך אתה אומר  שאתה באמת מבין מה כותבים כאן ?


 

חבר יקר, הבלילה הנובורישת שאתה מקיא בכל שרשור - כמו שכבר הסברתי לך בעדינות אתמול - לא עומדת במבחן הבעה של ילד בכיתה א'.

אתה כל הזמן נתקע בסטראוטיפים. שזה די מתאים לנובוריש. מקל על המציאות. מקל לחלק את העולם לטובים ורעים. מבטיח לך שאתה טוב, כי אתה כנראה מבוסס כלכלית.

 

את מה שאני שכחתי כבר שקראתי או למדתי, אתה כנראה לא תצליח לקרוא או ללמוד, גם אם זה יוגש לך בעברית מותאמת לילדים בגן.

בוא, שמור את ההתנשאות שלך למה שאתה טוב בו. הציונים החמודים שאתה מחלק לי או לאחרים הם די מופרכים, בהתחשב ברמה שלך.

וכנראה שאתה לא מצליח להבין את זה, כי אתה בטוח שאתה עוד רגע זוכה בתואר אצולה, אבל זה.. לא בדיוק מה שעובר כאן בפוסטים שלך.

 

 

לפני 2 שעות, sperial כתב:

גני ארועים ומסעדות חיוניים לבעליהם ולעובדיהם, אבל למדינת ישראל הם גורמים נזק בכך שהם מהווים ריכוזים להדבקה בנגיף ומשביתים את העובדים במקומות החיוניים או הבטוחים. אז למדינה, כמדינה עדיף לסגור אותם עד יעבור זעם.

אתה טועה. אתה חייב להבין שאין למדינה עץ כסף, באמת.

 

  • אהבתי 2
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 4 דקות, יבגניפ כתב:

אתה טועה. אתה חייב להבין שאין למדינה עץ כסף, באמת.

קצת קשה אם עץ הכסף נמצא ממש מעליך...

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

 

לפני 12 דקות, halperin96 כתב:

קצת קשה אם עץ הכסף נמצא ממש מעליך...

כנראה :)

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

אין למדינה עץ כסף. גם לא כדי לטפל במאות נדבקים ומבודדים אחרי חתונה המונית. בדיוק כפי שטרנספורטר מתאר - כל האורחים מתחבקים ומתנשקים, ואלה קיני הדבקה.

עם כל הכבוד למיסים שאותו ענף משלם (ויש לי תמיד תחושות לא נוחות בעניין) כאן מדובר במצב שהוא גורם הוצאות והפסדים גדולים. 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 1 דקה, sperial כתב:

עם כל הכבוד למיסים שאותו ענף משלם (ויש לי תמיד תחושות לא נוחות בעניין) כאן מדובר במצב שהוא גורם הוצאות והפסדים גדולים. 

לא יודע מה התחושות שיש לך.

ההפסדים הם כרגע גם תחושה.

 

  • אהבתי 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
 

בנאדם קטן, בנאדם עלוב, זה כל מי ששופט בנאדם לפי כמה הוא מרוויח ונכנס לו לחיים  ומנסה לקשר כל תגובה שלו לכסף

זה נכון גם לגבי מי שרואה גבר עם בחורה במרצדס וחושב שהיא איתו בגלל הכסף ועוד דוגמאות בסגנון שאתה בטח יכול לדמיין לבד.

שים לב שכתבתי שאני פשוט לא מאמין לתאוריה של 5000 מונשמים

אז אני יכול להבין שיש כאן בנאדם שבא ממדינה אחרת, לא  היה מספיק שנים באולפן ולא מבין עברית והוא קורא לזה התנשאות

אבל חבר שלנו השני מבין עברית יפה מאוד

וקישר את זה לכסף ומגדלים וכו'

 

 

 

לא אתה זה שכתבת לפני כמה עמודים משהו על איזה נהג אוטובוס וה 5000 שקל המסכנים שלו?

 

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

 

 

 

פורסם (נערך)

 

לפני 22 דקות, sperial כתב:

@Transporter ואו. בעקבות החזרה שלך כמה שבועות לאחור התחלתי לגלגל לאחור. אז מצאתי שהתחלתי להגיב בשרשור מוקדם מאד (#3) ושבתחילה הייתי דווקא די אופטימי. זה היה לפני הקטסטרופה באיטליה, שבתחילה נראתה לכמה אנשים מוגבלת אבל כבר מוקדם היה ברור שהיא חמורה.

 

אתה הצלחת להדליק את יושבי הפורום ב-7 באפריל עם סיפורי הואגיו והאירוח בזמן הסגר, עם הקפדה על אלכוג'ל.

 

וגם מצאתי תחזית שגויה שלי - הייתי משוכנע שתהליך שחרור הסגר יהיה הדרגתי. לא ציפיתי לכניעה כל כך מהירה של נתניהו ללחצים השונים.

 

 

 

חבל שלא מצאת את התחזיות שלי שאומרות שביוני יולי נחזור לאירועים ובמקרה הכי גרוע ספטמבר

נראה לי שהיו כאן כאלה שאמרו שזה לא יקרה עד2021 או 2022

לפני 3 דקות, Nemesis כתב:

לא זה אתה שכתבת לפני כמה עמודים משהו על איזה נהג אוטובוס וה 5000 שקל המסכנים שלו?

Sent from my SM-G970F using Tapatalk
 

 

נהג אוטובוס שמעלה כמה עשרות\מאות נוסעים ביום ומרשה לעצמו להסתובב בלי מסכה

והוא ואנשים כמוהו (זה לא משנה אם מוכרי פלאפל מלצרים בארומה או כרישי נדלן) עושים את זה ומעלים את מספרי ההדבקה ובגללם אני בסוף צריך להפסיק לעבוד

אז כן

מי שמזלזל בחיים של כולם, מגיע לו שיזלזלו בו

אני יכול לרוץ בהפקות חוץ שלי עם מסכה בחום של הצהריים אז  גם הוא יכול  לשבת במזגן באוטובוס עם  מסכה

ואם הוא מזלזל בנו, נזלזל בו בחזרה

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 9 דקות, יבגניפ כתב:

אתה היחיד, אבל היחיד שמזכיר כל הזמן כמה הוא מרוויח. או יותר נכון - רומז. 

אתה לא שם לב לזה? 

אף אחד חוץ ממך לא מדגיש איפה הוא גר כטעון תומך להחלטות ("אני מול הפריפריה", "אני מול פלורנטין").

אף אחד לא מספר איזה רכב יש לחברה שלו או לו.

יש עוד.

 

הדבר העיקרי שהוא מסרב להבין (למרות שלשם הוא כל הזמן מסיט את הדיון) זה שההתנהגות שלו היא בדיוק, אבל בדיוק ההתנהגות של הישראלי המכוער, שבטוח שהכל מגיע לו בגלל X Y Z, וזיבי על כל השאר. המשתנה שגורם להתנהגות הזאת בכלל לא רלוונטי, אלא ההתנהגות עצמה. רק מה, הוא משום מה שכנע את עצמו ש"פותחים עליו עין בגלל הכסף" (אנקדוטה - אף אחד לא היה מדבר בכלל על עניין הכסף אם הוא לא היה מעלה את זה כמעט בכל הודעה).

  • רעיון טוב! 4
פורסם

זה סבבה שהדיון עובר קצת לתחום הכלכלי או לכל מיני ניחושים .

אבל בחיאת,למה הטראש טוק הזה מועיל?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 34 דקות, יבגניפ כתב:

כתבת לפני עמוד וחצי שאתה לא "כמו אלו מהפריפריה".

אז מה אתה?

בעבר ירדת על תושבי פלורנטין, ועל אנשים שגרים באזורים אחרים בתל אביב.

מה זה אם לא התנשאות?

 

לא לא

אתה הגבת על זה שכתבתי שאני לא מאמין לסיפורים של 5000 מונשמים

ואמרת שאני מתנשא

 

אם אתה צריך מתורגמן רק תגיד

 

 

לפני 37 דקות, יבגניפ כתב:

לפני כמה שעות טענה שהשפויים בינינו לא מאמינים להפחדות יותר.

כנראה שאתה לא מבין שלמילים יש משמעות.

 

אני עדיין אומר שכל מי שמסתכל על זה בצורה שפויה מבין שאנחנו לא קרובים ל 5000 מונשמים

אם אתה חושב שמי שרואה 5000 מונשמים באופק הוא שפוי לבריאות

זה גם שפוי לחשוב שכל הקורונה זה המצאה של ביבי וטרמפ ושאסור להתחסן כי מחדירים שבבים

אתה צודק

רק מי שגר במגדל חושב כמוני

איזה מתנשא אני

 

אני שניה עולה לגג לראות אם יש שם אנטנה של 5G

אני כבר כמה ימים מרגיש שמרגלים אחרי זה בטח קשור לאנטנה הזאת

לפני 33 דקות, sperial כתב:

גם לא כדי לטפל במאות נדבקים ומבודדים אחרי חתונה המונית. בדיוק כפי שטרנספורטר מתאר - כל האורחים מתחבקים ומתנשקים, ואלה קיני הדבקה.

 

צודק לגמרי

אם אותם אנשים לא ילכו לחתונות אין סיכוי שהם יפגשו את המשפחות שלהם ויתנשקו איתם

אני אישית לא מכיר מישהו שעשה ארוחת שישי עם המשפחה בחודשים האחרונים

כל מי שאני מכיר עושה ארוחת שישי לבד  עם מסכה וכפפות

ושתדע שרוב ההדבקות בגל הראשון היו בכלל בחתונות

אז הגיוני שאם יסגרו את ענף האירועים לא יהיו הדבקות

 

אבל אני חושב שאם זה יקרה יצטרכו לסגור גם את המסעדות הברים המועדונים והקניונים

כי נראה  לי שהיו שם  קצת יותר הדבקות מבחתונה

אז שוב צריך לסגור את המשק

 

מעניין אם זה יקרה

פורסם (נערך)
לפני 10 דקות, Transporter כתב:

לא לא

אתה הגבת על זה שכתבתי שאני לא מאמין לסיפורים של 5000 מונשמים

ואמרת שאני מתנשא

שוב אתה ממשיך להראות שאתה לא מבין מה אתה כותב.

אתה נובוריש מתנשא בכלליות. גם בפוסטים האחרונים שלך זה צץ. גם בהוא שהתייחסתי אליו. אותו הלייטמוטיב. אתה עושה את זה גם בתגובות אלי, ומתגלה גם כגזען טיפוסי. 

ומה שהכי כיף בזה הוא שהנובורישיות שלך כ"כ ברורה שאף אחד בפורום לא קונה אותה. ליטרלי אף אחד פשוט לא קונה את התדמית שאתה מנסה לשווק..

בשביל ההתחלה, למד להשתמש  בסימני פיסוק. בחייאת מה שקדוש לך. לא מתים אם שמים נקודה בסוף משפט. זה יותר וודאי מספקולציות על קורונה, מבטיח לך. וזה יתרום לסגנון. בהצלחה.

לפני 13 דקות, halperin96 כתב:

זה סבבה שהדיון עובר קצת לתחום הכלכלי או לכל מיני ניחושים .

אבל בחיאת,למה הטראש טוק הזה מועיל?

הוא לא. בכלליות תקשורת עם אנשים שלא רואים אף אחד חוץ מעצמם היא קשה. אי אפשר באמת לשכנע אדם, שהמעמד הרגעי שלו בחיים מכתיב את כל מערכת המוסר שלו, בזה שיש אולי עוד משהו במציאות חוץ ממנו.

בכל זאת, יש משהו מאוד מצחיק בטעונים שיש כאן, וחוסר היכולת של שניים מהמגיבים להבין ולהכיל כמה הפוזיציה שלהם מכתיבה את כל התודעה שלהם. ויש משוה מאוד מצחיק בזה ששניהם בטוחים שהם שיא האובייקטיביות ופצחו לחלוטין את העולם שבחוץ.

אבל לפעמים גם איגנור ליסט הוא חבר.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 46 דקות, יבגניפ כתב:

כתבת לפני עמוד וחצי שאתה לא "כמו אלו מהפריפריה".

אז מה אתה?

בעבר ירדת על תושבי פלורנטין, ועל אנשים שגרים באזורים אחרים בתל אביב.

מה זה אם לא התנשאות?

 

נכון מאוד

כשדיברו על אנשים שרואים שראש הממשלה שלהם דופק אותם ועדיין מצביעים רק לו

זה אופיינים בעיקר לפריפריה

אמרתי שאני לא כמוהם

 

וכששיתפתי כאן קישור של אנשים בפלורנטין יושבים אחד על השני באמצע אי תנועה ושותים בירה בלי  מסכות ובלי ריחוק 

אמרתי ואני עדיין אומר שאני לא כמוהם

 

אם זה התנשאות בשבילך תתמודד

 

 

לפני 3 דקות, יבגניפ כתב:

שוב אתה ממשיך להראות שאתה לא מבין מה אתה כותב.

אתה נובוריש מתנשא בכלליות. גם בפוסטים האחרונים שלך זה צץ. גם בהוא שהתייחסתי אליו. אותו הלייטמוטיב. אתה עושה את זה גם בתגובות אלי, ומתגלה גם כגזען טיפוסי. 

ומה שהכי כיף בזה הוא שהנובורישיות שלך כ"כ ברורה שאף אחד בפורום לא קונה אותה. ליטרלי אף אחד פשוט לא קונה את התדמית שאתה מנסה לשווק..

בשביל ההתחלה, למד להשתמש  בסימני פיסוק. בחייאת מה שקדוש לך. לא מתים אם שמים נקודה בסוף משפט. זה יותר וודאי מספקולציות על קורונה, מבטיח לך. וזה יתרום לסגנון. בהצלחה.

 

אז אולי  בגלל שאני לא שם סימני פיסוק אתה מצטט אותי כותב שאני לא מאמין שיהיו 5000מונשמים וכותב שאני מתנשא

נבדוק אולי אני יכול לתרום לך תרגום בשפת הסימנים

לפני 5 דקות, יבגניפ כתב:

הוא לא. בכלליות תקשורת עם אנשים שלא רואים אף אחד חוץ מעצמם היא קשה. אי אפשר באמת לשכנע אדם, שהמעמד הרגעי שלו בחיים מכתיב את כל מערכת המוסר שלו, בזה שיש אולי עוד משהו במציאות חוץ ממנו.

בכל זאת, יש משהו מאוד מצחיק בטעונים שיש כאן, וחוסר היכולת של שניים מהמגיבים להבין ולהכיל כמה הפוזיציה שלהם מכתיבה את כל התודעה שלהם. ויש משוה מאוד מצחיק בזה ששניהם בטוחים שהם שיא האובייקטיביות ופצחו לחלוטין את העולם שבחוץ.

אבל לפעמים גם איגנור ליסט הוא חבר.

 

לא הכחשתי  לרגע אני באמת לא רואה אותך

אתה עוד מישהו אנונימי שעונים לו כאן  רק כשמשעמם 

מסתבר שגם ראש הממשלה חושב שהפוזיציה שלי מכתיבה את התודעה

אז בינתיים אני בצד הנכון

פורסם

האינטרנט לא נגמר ב-CF

 

CF לא נגמר בשרשור הקורונה

 

ושרשור הקורונה לא נגמר בטרנספורטר

  • מעניין 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

פנס: מחצית מחולי הקורונה החדשים בארה"ב הם בני פחות מ-35

 

סגן נשיא ארצות הברית, מייק פנס, התייחס לעלייה בתחלואת הקורונה, ואמר כי מחצית מהחולים החדשים בנגיף, הם מתחת לגיל 35. פנס הוסיף כי ב-16 מדינות בארה"ב עדיין רואים עלייה מתמדת בנתוני התחלואה.

 

אולי זה מסביר את התמותה היחסית נמוכה בחודשים האחרונים? מבוגרים הרבה יותר שומרים על עצמם ורוב החולים הם צעירים שעוברים את המחלה יחסית בקלות. 

לפני 3 שעות, Blaz00r כתב:

 

הדבר העיקרי שהוא מסרב להבין (למרות שלשם הוא כל הזמן מסיט את הדיון) זה שההתנהגות שלו היא בדיוק, אבל בדיוק ההתנהגות של הישראלי המכוער, שבטוח שהכל מגיע לו בגלל X Y Z, וזיבי על כל השאר. המשתנה שגורם להתנהגות הזאת בכלל לא רלוונטי, אלא ההתנהגות עצמה. רק מה, הוא משום מה שכנע את עצמו ש"פותחים עליו עין בגלל הכסף" (אנקדוטה - אף אחד לא היה מדבר בכלל על עניין הכסף אם הוא לא היה מעלה את זה כמעט בכל הודעה).

 

אני לא רוצה להישמע כמו פסיכולוג בגרוש, אבל עצם העובדה שזה מקפיץ אותך ככה כל פעם מחדש מראה שזה נוגע לך בנקודה רגישה. 

 

בכלל ה-trash talk הזה בכלל לא לעניין. הדיון הוא על קורונה והשלכות הוירוס על העולם. בואו ננסה לשמור על הנושא המקורי. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...