Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הנה עוד כתבה שחיכיתי לה כמה ימים (כי אני מסכים שפחות רלוונטי להסתכל על כתבות מלפני חודש)

הנתונים שפרסם משרד הבריאות מוכיחים שוב שהאוכלוסייה הפגיעה ביותר היא של בני 70 ומעלה. 29.29% מהנפטרים היו בני 90 או יותר, 34.34% היו בני 89-80 ו-24.75% בני 79-70. כלומר 88.38% מהנפטרים בישראל מקרב חולי הקורונה הם בני יותר מ-70.  

 

אז שוב

ברור לכולנו שיש גם חולים מתחת לגיל 70

ברור שאם המחלה הזאת תמשיך עוד 5 שנים יהיו כאן גם חולים בני 15

השאלה כמה הם מתוך הכלל

עד עכשיו נראה שלא הרבה

 

מישהו חייב לשבת שם למעלה עם הנתונים ולהסיק מסקנות

לא אמרתי שהוא צריך לחשוב כמוני אבל נראה שאני בכיוון

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5720547,00.html

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)
לפני 16 דקות, Transporter כתב:

אמרתי לפתוח ולשמור על מרחק סביר בין שולחנות

אמרת גם שלמסעדות לא שווה לפתוח ככה.

 

 

https://www.businessinsider.nl/coronavirus-blood-clots-strokes-young-patients-2020-4?international=true&r=US

מה הבעיה לשחרר צעירים, יאללה החוצה. אני פאקינג נשאר בבית.

 

עריכה אחרונה על ידי David32

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני 7 דקות, Transporter כתב:

הנה עוד כתבה שחיכיתי לה כמה ימים (כי אני מסכים שפחות רלוונטי להסתכל על כתבות מלפני חודש)

הנתונים שפרסם משרד הבריאות מוכיחים שוב שהאוכלוסייה הפגיעה ביותר היא של בני 70 ומעלה. 29.29% מהנפטרים היו בני 90 או יותר, 34.34% היו בני 89-80 ו-24.75% בני 79-70. כלומר 88.38% מהנפטרים בישראל מקרב חולי הקורונה הם בני יותר מ-70.  

 

אז שוב

ברור לכולנו שיש גם חולים מתחת לגיל 70

ברור שאם המחלה הזאת תמשיך עוד 5 שנים יהיו כאן גם חולים בני 15

השאלה כמה הם מתוך הכלל

עד עכשיו נראה שלא הרבה

 

מישהו חייב לשבת שם למעלה עם הנתונים ולהסיק מסקנות

לא אמרתי שהוא צריך לחשוב כמוני אבל נראה שאני בכיוון

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5720547,00.html

 

אנחנו ממש טוחנים מים.

 

הנקודה שאתה ממשיך להתעלם ממנה היא שמדובר במחלה קשה גם לצעירים שלא מתים אבל כנראה נשארים עם נזק לריאות וכליות. 

 

זהו עד כאן. סיימתי. אני פורש מהדיון עד שיהיה משהו חדש ומעניין. 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • מעניין 1
פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, David32 כתב:

אמרת גם שלמסעדות לא שווה לפתוח ככה.

 

 

אני לא דברתי על ככה

אמרתי שהכל תלוי כמה אנשים פיזית מאשרים

ואמרתי שלא שווה לעבוד על טייק אווי ומשלוחים בלבד

אבל גם וגם וגם אולי שווה

 

יש הבדל בין להגיד תכניסו 50 במקום 250

לבין להגיד שימו שולחנות במרווחים של 1.5 מטר

 

אבל בשביל להגיד דברים כאלה צריך לשבת ולחשוב

ואני לא יודע עד כמה באמת רוצים לחשוב

וזה מחזיר אותי למה שכתבתי יותר מוקדם

יכול להיות שנוח להם לקחת את הזמן ולהגיד כרגע תעבדו רק משלוחים וטייק אווי

כאילו שזה באמת כזה ריאלי.

מי רוצה להזמין סביח במשלוח? 

או שווארמה?

באופן כללי אני פחות מאמין בצורת הגשה הזאת שהאוכל מגיע חצי קר, מעוך, שלא לדבר על הציפס

וגם אם אנשים יזמינו ולא חסר פראיירים

 

החשבון שיצא לך בטייק אווי לא קרוב לחשבון שיצא לך בישיבה במסעדה

וגם הרווח על המנה הוא לא אותו רווח

 

בקיצור עזוב

זה כמו להגיד תפתחו מספרות אבל אל תלכו למספרה אם זה 3 ק"מ מהבית

 

לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

 

אנחנו ממש טוחנים מים כאן ואני כנראה פורש מהדיון עד שיהיה משהו חדש ומעניין. 

 

הנקודה שאתה ממשיך להתעלם ממנה שמדובר במחלה קשה גם לצעירים שלא מתים אבל כנראה נשארים עם נזק לריאות וכליות. 

 

זהו עד כאן. סיימתי. 

 

 

אה אוקי

גם כשמשרד הבריאות קובע שכמעט 90% מהנפטרים הם בני 70

אתה מתעקש איתי על צעיר אחד שנפטר

בסדר זאת גם דרך להסתכל על הדברים

באמת עדיף שתפרוש

 

אני לא דוקטור במתמטיקה ואני אומר לך שאם יקחו את אותם 90% ויבודדו אותם וישמרו עליהם (ויפסיקו!!! לתת למשפחות לבקר אותם)

נראה פה ירידה מטורפת בכמות המתים

למרות איקאה למרות ביתילי למרות הום סנטר

תנטרלו את האוכלוסיה הזאת  פשוט!

 

אז נכון יהיו צעירים שיחלו ויחלו קשה חלק מהם

אבל מספר המתים יצנח

 

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

אתה  יכול להגיב איך שתרצה

זה לא ישנה את המציאות

89% מהנפטרים הם בני למעלה מ-70

 

וכמה שיבודדו אותם יותר מהר, ככה יהיה יותר טוב לשאר האוכלוסיה.

סיכוי של 0.03% למות מקורונה בקליפורניה

ואת זה לא אני קבעתי

 

כשעוזבים את האקסלים ומסתכלים על נתוני אמת

זה הרבה פחות מפחיד ממה שמספרים לנו

 

 

פורסם

sperial 

בחדשות אתמול בערוץ 12 היתה כתבה על מוכרי פלאפל אנשים רוצים שימכרו להם פלאפל ב 16 שקלים כולל משלוח 

יש תכתבה  ב n12 

פאלפל.jpg

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם
לפני 4 דקות, yor2 כתב:

sperial 

בחדשות אתמול בערוץ 12 היתה כתבה על מוכרי פלאפל אנשים רוצים שימכרו להם פלאפל ב 16 שקלים כולל משלוח 

יש תכתבה  ב n12 

פאלפל.jpg

 

נו זה ברור

כמה כבר אפשר להרוויח כשאתה מוכר מוצר במחיר כל כך זול ?

דלק לא עולה כסף ?

השליח לא אמור לקבל כסף ?

במיוחד עכשיו כשאנשים לא רוצים בכלל לראות את השליח "כדי לא להדבק"

אבל עזוב את הפלאפל נו

 

בוא נתמקד בנתוני אמת

יותר ויותר מחקרים מראים שיורם לס צדק במספרים

אולי הוא הגזים עם איך שהוא דיבר על הנגיף, אבל במספרים הוא צדק לגמרי

לא מתים מזה כמו שרוצים שנחשוב שמתים מזה.

פורסם
לפני 27 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

אנחנו ממש טוחנים מים.

 

הנקודה שאתה ממשיך להתעלם ממנה היא שמדובר במחלה קשה גם לצעירים שלא מתים אבל כנראה נשארים עם נזק לריאות וכליות. 

 

זהו עד כאן. סיימתי. אני פורש מהדיון עד שיהיה משהו חדש ומעניין. 

 

 

 


מקריאה של ההודעות שלך עכשיו וקריאה של ההודעות בתחילת השרשור אפשר לקבל את הרושם ששום דבר לא השתנה.
המצב כמובן רחוק מכך.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

טרנספורטר 

 

אני בעד בעלי העסקים 

אבל יש גבול בו נראה מה היה אחרי השחרור 

קישור לכתבה

 

https://www.mako.co.il/news-israel/2020_q2/Article-1f5ef2f13eda171026.htm?sCh=31750a2610f26110&pId=1082126421

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם (נערך)
לפני 1 דקה, yor2 כתב:

טרנספורטר 

 

אני בעד בעלי העסקים 

אבל יש גבול בו נראה מה היה אחרי השחרור 

קישור לכתבה

 

https://www.mako.co.il/news-israel/2020_q2/Article-1f5ef2f13eda171026.htm?sCh=31750a2610f26110&pId=1082126421

 

לא הבנתי כל כך מה כתבת

גם אני לא מצדיק תורים צפופים

אני בעצמי לא מזמין ממסעדות כבר כמעט חודשיים

יש קצב בירושלים שהיה עושה לי משלוחים ואני לא עובד איתו  כי אני רוצה לראות מי חותך לי את הבשר 

וכמה זה שחותך לי שומר על ההנחיות וכו'

 

אבל בין לסגור הכל לבין לפתוח תוך כדי שמירה על אסטטיקה, יש פער עצום

כשרוצים לפתור בעיה יושבים וחושבים

לפני המון זמן כתבתי כאן  שצריך לעשות שעות ביום שרק מבוגרים יבואו לפארקים

או לקניון, או לחנות, או לסופר פארם

והנה השבוע דברו על זה בחדשות

 

למה לוקח כל כך הרבה זמן לחשוב על זה?

הרי יושבים שם למעלה אנשים יותר מבוגרים ממני, כנראה יותר מנוסים ממני ולא פחות חכמים

למה אנשים צריכים לבכות בשידור חי למצלמה ולהגיע למצב שהם תכף נזרקים מהבתים כדי שמישהו יסכים להתייחס אליהם ?

ולמה רק בערב יום השואה ראש הממשלה נחשף לבעיה?

איפה הוא היה לפני 3 שבועות ומה הוא חשב שקורה לעסקים בזמן הזה?

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

קודם למה אתה תוקף

 

אני עוקב מהדף הראשון  בהתחלה לא ידעו מה קורה אז עצרו הכל 

אחשב מנסים לשים קרוז קונטרול למחלה 

זה ידוע שהמדינה לא עוזרת 

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, yor2 כתב:

קודם למה אתה תוקף

 

אני עוקב מהדף הראשון  בהתחלה לא ידעו מה קורה אז עצרו הכל 

אחשב מנסים לשים קרוז קונטרול למחלה 

זה ידוע שהמדינה לא עוזרת 

 

לא תקפתי בכלל

עניתי והסברתי בעדינות איך אני רואה את הדברים

ואין לי טענות לאף אחד כאן גם לא לחבר שלנו שהגיב מעלייך ומתעלם מכל נתון אמת שמראים לו

הטענות שלי הן לממשלה ולבושה וחרפה שמייצג את משרד הבריאות כרגע

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 36 דקות, Transporter כתב:

 

נו זה ברור

כמה כבר אפשר להרוויח כשאתה מוכר מוצר במחיר כל כך זול ?

דלק לא עולה כסף ?

השליח לא אמור לקבל כסף ?

במיוחד עכשיו כשאנשים לא רוצים בכלל לראות את השליח "כדי לא להדבק"

אבל עזוב את הפלאפל נו

 

בוא נתמקד בנתוני אמת

יותר ויותר מחקרים מראים שיורם לס צדק במספרים

אולי הוא הגזים עם איך שהוא דיבר על הנגיף, אבל במספרים הוא צדק לגמרי

לא מתים מזה כמו שרוצים שנחשוב שמתים מזה.

 

 

לא מתים מזה כמו שרוצים שנחשוב...?תגיד את זה לארה"ב,ספרד,איטליה...

 

בנוגע לאולמות,אתה צודק.הם צריכים להפתח!!! אבל תחת מגבלות,עד 19 אנשים בכל אירוע.

חיטוי מלא של כל המקום אחרי האירוע וכל מה שנדרש.אם אפילו הנחיה אחת לא תבוצע,קנס של 5000שקל על המקום.

 

×
×
  • תוכן חדש...