Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, korola כתב:

 

דווקא יש לנו משפחה בכפר נטר (צמוד לאבן יהודה), באחת השכונות המבודדות, רק מעגל אחד עם וילות של 500 מטר.

הם מדווחים שהם כן מסוגרים ומודעים היטב למה שקורה. 

אבל זה לא מפתיע, תמיד יש כאלה שמצליח להם בחיים,

הם חיים בסרט, עוברים את כל החיים תוך שהם חווים אותם אחרת לחלוטין ממה שבאמת קורה. 

האמת מה רע?  החיים זה מה שאנחנו מספרים לעצמנו.

 

האמת כשהוא אמר את זה קצת נבהלתי בכל זאת אכלתי אצלו ארוחה

אבל שמרנו על מרחק ונקווה שהכל טוב

 

בכל מקרה

אתה יכול להסביר את הקטע עם הקבוע?

אם העסק שלי סגור עכשיו חצי שנה

משתיקים אותי עם פיצוי אחד אחרי שחודש שעבר דילגו עליי?

נניח ונותנים לי 50,000 פיצוי

מה זה עוזר לי אם אני סגור חצי שנה?

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)

בדקתי שוב, הפיצוי הוא כנראה על חודשיים - מרץ ואפריל. 

כלומר שמדברים על תקרה של 15% מהמחזור או 400,000 אלף תקרה.

זה 15% מהמחזור של מרץ ואפריל 2019 ביחד. 

 

וכן, ככה זה בעיתות משבר מתגלגל, מקבלים החלטה על הפעימה הזאת.

לגבי מאי ויוני יקבלו החלטה בהמשך.

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם (נערך)
לפני 14 דקות, korola כתב:

בדקתי שוב, הפיצוי הוא כנראה על חודשיים - מרץ ואפריל. 

כלומר שמדברים על תקרה של 15% מהמחזור או 400,000 אלף תקרה.

זה 15% מהמחזור של מרץ ואפריל 2019 ביחד. 

 

וכן, ככה זה בעיתות משבר מתגלגל, מקבלים החלטה על הפעימה הזאת.

לגבי מאי ויוני יקבלו החלטה בהמשך.

 

אז ממה שהבנת אני מקבל 15% מהמחזור השנתי עד 400,000 תקרה?

ושוב

אתה לא חושב שצוחקים עלינו עם כל ההסברים ההזויים האלה שאני בספק אם רואה חשבון ידע לפרש אותם ?

למה לא לכתוב בצורה ברורה  כמו שאנחנו מפרשים כאן ?

 

אחר כך אנשים מקבלים סכומים לא ברורים לחשבון

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

 

אז ממה שהבנת אני מקבל 15% מהמחזור השנתי עד 400,000 תקרה?

 

זאת התקרה, 15% מהמחזור של מרץ אפריל 2019 - עד תקרה של 400,000.

זה לא אומר שזה מה שתקבל. 

נורא קשה לחשב מה צריך על מנת לקבל בדיוק את ה400,000 ש"ח

כנראה עסק שהמחזור השנתי היה קמת פחות מ 20 מיליון 

ובמקרה המחזור של מרץ ואפריל היה  מעל 2.666  מיליון לחודשיים 

והיו לו ירידות משמעותיות במחזור של מרץ אפריל 2020. 

אז הוא יכול להגיע ל 400,000 ש"ח

 

 

מיסים בארץ תמיד בנויים מסובך, סעיף 1 קובע את גובה המס ואז סעיף אחר נותן פטורים 

וסעיף שלישי פתוח מסלול אחר.

בסופו של דבר מעבירים את כל התקנות לתוכניתן, הוא כותב את התוכנית לחישוב במחשבים של מס הכנסה

וזה מה שיוצא.  לפעמים שיש סטיות שכולם יודעים עליהם , שהמחשב מחשב משהו אחרת ממה שמבינים מהתקנות.

ככה זה בחיים.

 

 

לפני 1 דקה, Transporter כתב:

 

ושוב

אתה לא חושב שצוחקים עלינו עם כל ההסברים ההזויים האלה שאני בספק אם רואה חשבון ידע לפרש אותם ?

למה לא לכתוב בצורה ברורה  כמו שאנחנו מפרשים כאן ?

 

אחר כך אנשים מקבלים סכומים לא ברורים לחשבון

 

רואה חשבון לא צריך לשבת ולחשב הכל, הוא מחכה לעידכון תוכנה, או לאקסל שמישהו חכם אחד עושה.

מכניס את כל הנתונים ומקבל מספר. 

לכל רואה חשבון יש גישה למערכת של רשות המסים ,ברגע שהם מעדכנים כל רואה חשבון רואה לכמה אתה זכאי

פורסם
לפני 20 דקות, korola כתב:

 

זאת התקרה, 15% מהמחזור של מרץ אפריל 2019 - עד תקרה של 400,000.

זה לא אומר שזה מה שתקבל. 

נורא קשה לחשב מה צריך על מנת לקבל בדיוק את ה400,000 ש"ח

כנראה עסק שהמחזור השנתי היה קמת פחות מ 20 מיליון 

ובמקרה המחזור של מרץ ואפריל היה  מעל 2.666  מיליון לחודשיים 

והיו לו ירידות משמעותיות במחזור של מרץ אפריל 2020. 

אז הוא יכול להגיע ל 400,000 ש"ח

 

 

מיסים בארץ תמיד בנויים מסובך, סעיף 1 קובע את גובה המס ואז סעיף אחר נותן פטורים 

וסעיף שלישי פתוח מסלול אחר.

בסופו של דבר מעבירים את כל התקנות לתוכניתן, הוא כותב את התוכנית לחישוב במחשבים של מס הכנסה

וזה מה שיוצא.  לפעמים שיש סטיות שכולם יודעים עליהם , שהמחשב מחשב משהו אחרת ממה שמבינים מהתקנות.

ככה זה בחיים.

 

 

 

רואה חשבון לא צריך לשבת ולחשב הכל, הוא מחכה לעידכון תוכנה, או לאקסל שמישהו חכם אחד עושה.

מכניס את כל הנתונים ומקבל מספר. 

לכל רואה חשבון יש גישה למערכת של רשות המסים ,ברגע שהם מעדכנים כל רואה חשבון רואה לכמה אתה זכאי

 

הבעיה שאף אחד לא באמת מבין מה מגיע לך

לטענתך רואה חשבון גם לא ממש מבין אלא מקבל את מה שהם שולחים לו

אבל בדברים האלה אני נוטה לחשוב שהם מדוייקים כמו שעון

בדיוק כמו החזרים שמגיעים לנו וכו

פורסם (נערך)

בזמן שאתם מתעסקים פה בשטויות, מזל שבממשלה יודעים לעזור למי שבאמת צריך עזרה:

 

דרעי וגפני לחצו ומשרד האוצר אישר מענק של 1080 ש''ח לכל אברך

 

הקצבאות הרגילות להן זכאים האברכים, אם תהיתם, נותרו ללא שינוי והם ממשיכים (והמשיכו) לקבל גם אותן.

עריכה אחרונה על ידי Blaz00r
פורסם (נערך)
לפני 11 דקות, Blaz00r כתב:

בזמן שאתם מתעסקים פה בשטויות, מזל שבממשלה יודעים לעזור למי שבאמת צריך עזרה:

 

דרעי וגפני לחצו ומשרד האוצר אישר מענק של 1080 ש''ח לכל אברך

 

הקצבאות הרגילות להן זכאים האברכים, אם תהיתם, נותרו ללא שינוי והם ממשיכים (והמשיכו) לקבל גם אותן.

 

רגע, הם לא בחל"ת ? למה אצלהם זה פשוט כל כך?

למה לא קבוע להם מדרגות, עם אחוזים , לפי מספר ילדים , מספר תפילות ביום.

החיים פשוט לא הוגנים 

לפני 13 דקות, Transporter כתב:

 

הבעיה שאף אחד לא באמת מבין מה מגיע לך

לטענתך רואה חשבון גם לא ממש מבין אלא מקבל את מה שהם שולחים לו

אבל בדברים האלה אני נוטה לחשוב שהם מדוייקים כמו שעון

בדיוק כמו החזרים שמגיעים לנו וכו

 

גם שעון מקולקל מדייק פעמים ביום. 

תיכף צימגיא יאשר או יכחיש, 

רואה חשבון עובד עם אותה תוכנה של רשות המיסים.

אתה מביא לו את כל החומר, הוא מכניס למערכת ויוצא לו החישוב של ההחזר.

ברגע שהוא משדר את הדוח לרשות המסים, בדר"כ הם מאשרים אותו ולכן אתה מקבל בדיוק את אותו החזר כמי שרואה החשבון שלך חישב.

 

אבל , אם תיתן את כל החומר שלך ל 120 רואי חשבון שונים, אז למרות שהם יזינו את החומר לאותה מערכת.

אתה תקבל 120 מספרים שונים, כי יש 1000 דרכים שונות למיין ולהכניס את החומר שלך לסעיפים ולטבלאות

 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, Blaz00r כתב:

בזמן שאתם מתעסקים פה בשטויות, מזל שבממשלה יודעים לעזור למי שבאמת צריך עזרה:

 

דרעי וגפני לחצו ומשרד האוצר אישר מענק של 1080 ש''ח לכל אברך

 

הקצבאות הרגילות להן זכאים האברכים, אם תהיתם, נותרו ללא שינוי והם ממשיכים (והמשיכו) לקבל גם אותן.

 

אתה מבין מה מעצבן אותי ???

ביבי ושי באבד עובדים על הציבור שכל הפרוצידורות האלה מסובכות ולוקחות זמן

אבל כשבאמת יש אוכלוסיה שמפחדים ממנה טיקטק מעבירים טיקטק עושים

בדיחה.

 

והנה קבל עוד משהו שכבר אמרתי כאן כמה פעמים KOROLA

"איש מוכשר וכוחני. חושב שהוא יודע הכול": מי אתה, משה בר סימן טוב?

כעת מתגלה כי אותו בר סימן טוב, כשהיה בכיר באוצר - קיצץ ללא רחם את מערכת בריאות, ודגל באסטרטגיה של "הרעבה". אנשי בריאות, אוצר ופוליטיקאים בכירים מספרים על אדם רב–יכולות אך גם כוחני, שההתנהלות שלו בנושאים קריטיים, ובראשם בדיקות הקורונה, מעלה שאלות קשות.

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5719600,00.html

 

יש אנשים שמתראיינים ואתה רואה שהם באתמ רוצים שיהיה טוב

אולי אין להם מספיק כוח, אולי ביבי לא סופר אותם, אבל הם רוצים בטובת הציבור

נגיד כחלון, שי באבד 50%.

ויש אנשים שמשדרים לך שאתה מעניין להם את התחת. אחד מהם זה משה בר סימן טוב והחייל שלו איתמר גרוט(אה)ו שבלי בעיה אמר שמשחקי כדורגל בכלל לא על הפרק בחצי שנה הקרובה

ואחר כך תיקן את עצמו כשאמרו לו שהוא מגזים וזרק תשובה בלי לחשוב.

 

לפני 1 שעה, korola כתב:

גם שעון מקולקל מדייק פעמים ביום. 

תיכף צימגיא יאשר או יכחיש, 

רואה חשבון עובד עם אותה תוכנה של רשות המיסים.

אתה מביא לו את כל החומר, הוא מכניס למערכת ויוצא לו החישוב של ההחזר.

ברגע שהוא משדר את הדוח לרשות המסים, בדר"כ הם מאשרים אותו ולכן אתה מקבל בדיוק את אותו החזר כמי שרואה החשבון שלך חישב.

 

אבל , אם תיתן את כל החומר שלך ל 120 רואי חשבון שונים, אז למרות שהם יזינו את החומר לאותה מערכת.

אתה תקבל 120 מספרים שונים, כי יש 1000 דרכים שונות למיין ולהכניס את החומר שלך לסעיפים ולטבלאות

 

 

כל מה שקשור לקיזוזים \ החזרי מס \ זיכויים

אין מה להגיד - הכל עובד שם כמו שעון

שילמת שקל יותר ? יחזירו לך אותו בדיוק באותה מהירות שיבקשו ממך להוסיף אם שילמת פחות

 

הבעיה שהמענקים האלה לא ניתנים אוטומטית לפי מחשב אלא צריכים חקיקה והחלטות של אנשים שפחות אכפת להם

והבעיה הזאת תיפטר רק כשיחליטו שבשעות משבר אותם שרים מקצצים במשכורות בצורה משמעותית עד שחוזרים לשיגרה

כי כשאתה מקבל משכורת כרגיל קל לנאום ולהגיד שהכל חשוב לך, וכשנגמר השידור לצחוק לכולם בפנים.

אני מאוד מקווה שפעם הבאה שאנשים ילכו להצביע יזכרו איך התייחסו אליהם.

ואני הצבעתי 3 פעמים מחל

 

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)

טענה מעניינת שהאנטי שפיתחו כלפי hydroxychloroquine לא נובע מזה שהתרופה אולי לא יעילה נגד קורונה ועלולה להיות מסוכנת אלא בגלל שטראמפ המליץ עליה. בנוסף מחיר עלול לשחק תפקיד hydroxychloroquine נמצאת בשוק 70 שנה ועולה כמה דולרים לחפיסה בזמן שתרופת "הפלא" החדשה remdesivir עולה הרבה מאוד כסף. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)

לא הקדשתי 45 דקות להרצאה הזו, אבל לכלורוקווין (וגם לאזיתרומיצין שעליו דיברו בתחילת הדרך) תופעות לואי לבביות שעלולות להיות קטלניות. בימים כתיקונם אפשר לעקוב אחרי זה די בקלות באמצעות אקג, אבל בחולים קורונה קשים המעקב הזה מסורבל מאד וכרוך באפשרות חשיפה של הצוותים לחולים, ולכן יש הסתייגות מהשימוש בתרופות אלה. דווקא כיוון שתופעות הלואי שלהן מוכרות היטב. 

 

כל זאת בלי להתיחס להתנהלות המטומטמת והמבישה של טראמפ.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

תקדיש 45 דקות כי הוא מדבר על תופעות לוואי שציינת. לטענתו מדובר בתופעת לוואי מאוד שולית ידועה היטב מעל 60 שנה ומתרחשת אצל אחוז מאוד זניח בקרב מטופלים בתרופה במינון נכון והיא נופחה מעבר לכל פרופורציה בשביל לעשות שיימינג לתרופה. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)

הבעיה היא שאותה תופעת לואי נדירה באנשים בריאים לכאורה, כאלה שמקבלים את התרופה למניעת מלריה ואפילו לטיפול בה. אבל כאן מדובר בחולים הרבה יותר מורכבים עם פגיעה בכליות ובמאזני חומצה-בסיס ואלקטרוליטים, ולכן הם הרבה יותר רגישים.

 

כיוון שעדיין לא הצטבר מספיק מידע צריך להזהר בתרופות אלה, וזו הסיבה שבגללה הן נבחנות במחקרים מבוקרים, שבהם נבדקים גם היעילות וגם תופעות הלואי. אם תכיר את התהליך של מציאת תרופות והכנסתן לשמוש תגלה שיה הרבה מאד מקרים בהם תאופות נראות מבטיחות בשלב המוקדם של דיווחים אנקדוטליים, אבל מתגלות כחסרות יעילות ואף מזיקות במחקרים המבוקרים. ועוד דבר - הרבה טיפולים שתאורטית נראים הגיוניים מתגלים כחסרי ערך ואף מזיקים, וטיפולים אחרים, שעל פניהם חסרי הגיון, מתגלים כיעילים, וההסבר לכך מתגלה רק כעבור זמן רב אם בכלל. לכן לא מעניינות אותי תאוריות מדעיות וגם לא תאוריות קונספירציה, אלא תוצאות המחקרים. 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

נכון, חסר מספרים והבעיה היא שאף אחד לא נותן מספרים אלא רק אומר "תרופה מאוד מסוכנת עלולה לגרום למוות אסור להשתמש!!!!11111%$#@" 

 

ב-70 שנה שהתרופה הזאת קיימת בשוק אף אחד לא עשה רעש. טראמפ זרק את השם של התרופה שם שהוא שמע כנראה מיועציו הרפואיים ופתאום כולם משתוללים. 

 

על זה הוא מדבר בהרצאה. כמובן לא טרחת לצפות בסרטון ורצת לזרוק את השני שקלים שלך. ההרצאה מתחילה בדקה ה-10.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

החישוב שלהם צריך להיות גמיש יותר. בעסקים רבים אחרים מה שנכנס במרץ הוא בכלל על חשבונית של פברואר וכו' ויש בכלל עסקים חדשים יחסית שצומחים כל שנה באופן משמעותי ועבורם ההכנסה של 2018 תהיה נמוכה אפילו מ-2020 אבל זה לא אומר שהם לא הפסידו הכנסה בחודשי ההסגר האלו, בין אם כי העסק סגור או כי הפעילות בכלל המשק ירדה משמעותית. 

פורסם

טור דיעה מעניין של רווית הכט בארץ, שתוהה מאיפה צץ כל האנטי לבר סימן טוב בימים האחרונים.

אני, בגדול, די מסכים.

אומנם לא בניתי פה אקסלים על מיליוני מתים, ולא פרסמתי קישורים לסרטונים מפחידים ביוטיוב של גורואים לשעת צרה, אבל בכל זאת, אני חושב שמי שעדיין מזלזל במחלה - כנראה לא כ"כ שם לב מה קורה בעולם בחודשים האחרונים. אפשר לבקר הרבה מהפעולות שננקטו או לא על ידי ההנהגה, ברשות ביבי ובר סימן טוב, אבל אפשר גם לנחש שבממוצע התגובה של המדינה הייתה טובה, ומנעה עוד אלוהים יודע כמה מקרי הדבקה ומוות.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
×
×
  • תוכן חדש...