Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לי אישית יש מתקן מתח בבית + טבעות לביצוע מקבילים.

לא מאוד יקר אבל כמובן שזה לא מספיק.

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, Transporter כתב:

 

לגבי הפיצוי 10500 בוא תשמע בדיחה

מחלקים את זה לשניים

עסקים שמכניסים עד 40,000 בחודש - יגרדו 10500 שח

עסקים שמכניסים עד 80,000 בחודש - יקבלו 3000 שח

 

אתה חושב שעסק שמרוויח 80,000 וחודש שעבר לא קיבל כלום

יקבל עכשיו 3000 שקל

זה לא בדיחה? אתה לא צוחק?

 

 

 

פורסמו התקנות המלאות למי שמעוניין לחפור, אכן מי שהכנסתו החייבת החודשית 40,000 מקבל את המקסימום 10,500 ש"ח

בפועל כל מי שהכנסתו החייבת בין 15,000 ש"ח עד ל 40,000 ש"ח מקבלים 10,500 

ואכן מ 40,000 ועד 83,333 יורדים עד ל 3,000 ש"ח .   מי שהכנסתו החייבת קצת יותר מ 83,333 לא יקבל כלום. 

כל זה בתנאי שב-4 חודשים מרץ-יוני תהיה נפילה של 25% בהכנסות - כלומר שתהיה ירידה של חודש מלא. 

 

image.png.0e51a7717788bea349768e47ac7d172e.png

 

לגבי הפיצוי הנוסף שמפצה את העסק על ההוצאות - צריך ירידה של 25% במחזור של חודשיים - מרץ - אפריל 

בקובץ הזה מופיע עסקים רק עד מחזור של 300,000 ש"ח שזה 25 אלף לחודש.

מקבלים עוד קצת - 700 ש"ח ועד 3,025 ש"ח 

 

כלומר מי שהמחזור שלו כ-20,000 ש"ח לחודש יקבל 13,525 ש"ח 

 

לא מצאתי את התקנות לפיצוי של עסקים בעלי מחזור של 300,000 עד 20,000,000 ש"ח. 

 

image.png.940847800c97839e3853935722c79807.png

image.png.146d7dadb135e6e8bc7da9413467d60b.png

 

 

זה ציטוט מפה, אבל לא הצלחתי להבין את חישוב, צריך לראות את התקנות

 

 

 

image.png.bb128dbd00eeb3fa1ef946947e95638d.png

 

 

 

 

 

קובץ התקנות-8516.pdf

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם (נערך)
לפני 39 דקות, korola כתב:

 

image.png.bb128dbd00eeb3fa1ef946947e95638d.png

 

 

הם משווים את זה למרץ-אפריל 2019\2018 לפי בחירה שלי ?

ד"א כשהם אומרים "מחזור" הם מדברים על הכנסה חייבת ? או מחזור פשוטו כמשמעו ?

 

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 2 דקות, Transporter כתב:

 

הם משווים את זה למרץ-אפריל 2019\2018 לפי בחירה שלי ?

 

 

זה קצת מצחיק , אבל הולך ככה.

לגבי השוואת מחזורים הם משווים מרץ - אפריל 2019 ל מרץ אפריל 2020 , לפי דוחות מע"מ שיוגשו.

לגבי חישוב גובה הפיצוי אז הולכים לפי הדוח השנתי שהוגש לשנת 2018- לוקחים את ההכנסה החייבת ומחלקים ב 12 , זאת ההכנסה החייבת החודשית. 

מי שהקים את העסק רק בשנת 2019 אז צריך להגיש דוח שנתי לשנת 2019 ואז הכנסה חייבת של 2019.

לא ראיתי בשום מקום בתקנות שהיה כתוב לפי בחירתו של הנישום 

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, korola כתב:

 

זה קצת מצחיק , אבל הולך ככה.

לגבי השוואת מחזורים הם משווים מרץ - אפריל 2019 ל מרץ אפריל 2020 , לפי דוחות מע"מ שיוגשו.

לגבי חישוב גובה הפיצוי אז הולכים לפי הדוח השנתי שהוגש לשנת 2018- לוקחים את ההכנסה החייבת ומחלקים ב 12 , זאת ההכנסה החייבת החודשית. 

מי שהקים את העסק רק בשנת 2019 אז צריך להגיש דוח שנתי לשנת 2019 ואז הכנסה חייבת של 2019.

לא ראיתי בשום מקום בתקנות שהיה כתוב לפי בחירתו של הנישום 

 

רגע רגע עצור

ציטוט

הכנסה חודשית ממוצעת מעסק" - סכום ההכנסה
החייבת מעסק לשנת 2018 , ולגבי עצמאי בעל עסק
חדש - סכום ההכנסה החייבת מעסק לשנת 2019 ,

 

זה אומר שאם אני לא עסק חדש

מחשבים אותי לפי 2018 ?

 

טוב

יש שם יותר מדי סעיפים וסייגים

הרואה חשבון בטח ישמח לקרוא ולהראות לי מה רלוונטי אליי

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 7 דקות, Transporter כתב:

 

רגע רגע עצור

 

זה אומר שאם אני לא עסק חדש

מחשבים אותי לפי 2018 ?

 

עצרתי ונשמתי, הם עשו סלט.

מה שהם יכולים לקחת מ2019 , כלומר סכומים שקשורים למחזור ומדווחים בדוחות למע"מ , הם לוקחים מ 2019.

אם צריך משהו שהוא הכנסה חייבת אז לוקחים מ 2018. 

במידה ומישהו פתח את העסק ב 2019 , או פתח ב 2018 והיה בהפסד, אז אין הכנסה חייבת ב 2018 ולכן יקחו את ההכנסה החייבת מ 2019.

פורסם (נערך)
לפני 1 דקה, korola כתב:

 

עצרתי ונשמתי, הם עשו סלט.

מה שהם יכולים לקחת מ2019 , כלומר סכומים שקשורים למחזור ומדווחים בדוחות למע"מ , הם לוקחים מ 2019.

אם צריך משהו שהוא הכנסה חייבת אז לוקחים מ 2018. 

במידה ומישהו פתח את העסק ב 2019 , או פתח ב 2018 והיה בהפסד, אז אין הכנסה חייבת ב 2018 ולכן יקחו את ההכנסה החייבת מ 2019.

 

אני מאמין שכל פעם שכתוב "מחזור עסקאות" מתכוונים לרווח נקי = הכנסה חייבת נכון ?

למרות שהמילה מחזור פירושה ברוטו

 

תיקון

ציטוט

"מחזור עסקאות" - כמשמעותו בהגדרה "מחזור עסקאות
של עוסק" בחוק מס ערך מוסף;

 

אז הכל שם הולך לפי מחזור ברוטו ?

כלומר אם באותה שנה היה לי מחזור ענק אבל קניתי מספר רכבים וציוד

זה לא מעניין אותם ?

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

יש כמה רמות של ברוטו ונטו.

רמה ראשונה - שכתוב מחזור - זה המחזור של העסק - כלומר כל ההכנסות ללא מע"מ 

רמה שנייה - הכנסה חייבת - זאת ההכנסה של בעל העסק אחרי שנוכו כל ההוצאות מהמחזור - שכירות ,משכרות, ריבית, דלק, ביטוחים , ביטוח לאומי

רמה שלישית  -  נטו שאתה מביא הבייתה - אחרי הפחתה של מס הכנסה מההכנסה החייבת 

פורסם (נערך)
לפני 17 דקות, korola כתב:

יש כמה רמות של ברוטו ונטו.

רמה ראשונה - שכתוב מחזור - זה המחזור של העסק - כלומר כל ההכנסות ללא מע"מ 

רמה שנייה - הכנסה חייבת - זאת ההכנסה של בעל העסק אחרי שנוכו כל ההוצאות מהמחזור - שכירות ,משכרות, ריבית, דלק, ביטוחים , ביטוח לאומי

רמה שלישית  -  נטו שאתה מביא הבייתה - אחרי הפחתה של מס הכנסה מההכנסה החייבת 

 

אני רוצה לקוות שאנחנו מדברים כאן לפחות על הרמה השניה?

לא מצאתי שום תיעוד לזה.

כשאומרים "מחזור" יכולים לדבר על מה שהכנסת לפני מעמ, ולפני הפחתת הוצאות

שזה גרוע מאוד

 

בתפיסה שלי לא הגיוני שמתייחסים למחזור לפני ניקוי הוצאות

כי בין שני עסקים שעושים מחזור קצת יותר גדול ממליון נניח יכולים להיות הפרשים משמעותיים 

 

כשמדובר בעסקים עם מחזור של 200-300 אלף זה פחות משמעותי

לפני 3 שעות, sperial כתב:

ביממה האחרונה 1000 מאומתים. נראה מתי יהיה רברס בהקלות.

 

עריכה: בינתיים הודעה כי מדובר בשגיאת הקלדה. נמתין לתיקון.

 

עוד עריכה: המתנו וקיבלנו תיקון. בערך 250. לא משהו חריג לימים האחרונים.

 

 

 

ברור ששגיאה.

בצהריים היה כתוב 90

אני חשוב שמתחת 125 חולים קשה

ומתחת 100-105 מונשמים

יתחילו להיות יותר רגועים

אבל בוא לא נתווכח, כרגע עדיף להתמקד במה אנחנו מקבלים :)

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
Just now, Transporter כתב:

 

אני רוצה לקוות שאנחנו מדברים כאן לפחות על הרמה השניה?

לא מצאתי שום תיעוד לזה.

כשאומרים "מחזור" יכולים לדבר על מה שהכנסת לפני מעמ, ולפני הפחתת הוצאות

שזה גרוע מאוד

 

נעשה את זה לאט ובזהירות

הפיצוי הראשון - זה שהתקרה שלו היא 10,500.

לצורך הפיצוי הזה לוקחים את ההכנסה החייבת  (הרמה השנייה) של 2018, מי שההכנסה החייבת נמוכה ממיליון ש"ח בשנת 2018.

והמחזור  (הרמה הראשונה ) שלו ירד ב-4 חודשים (מרץ -יוני) (השוואה 2019 מול 2020)  ביותר מ 25% . 

אז יקבל פיצוי של 70% מגובה ההכנסה החייבת החודשית של 2018 -  לפי מה שכתבת  40,000 יקבל 10,500. 83,333 יקבל 3,000 ש"ח 

 

הפיצוי השני קשור לעסק ולמחזור (מה שכל הזמן פמפמו 15% )

פה לוקחים את המחזור (הרמה הראשונה) של 2019  ומחלקים ל 3 קבוצות 

עד 300 אלף 

300 אלף עד 1.5 מיליון 

1.5 מיליון עד 20 מליון 

פה מצאתי רק את התקנות של הקבוצה הראשונה .

חילקו את הקבוצה למדרגות - וקבעו פיצוי קבוע של 700 ש"ח, 1,875 ש"ח ו 3,025 ש"ח , חד פעמי 

הפיצוי רק למי המחזור ב-2 חודשים  (לא 4 חודשים) מרץ ואפריל ירד ב 25% . 

שים לב שמי שהמחזור שלו היה 1500 לחודש - מקבל פיצוי של 700 ש"ח - שזה 50% מהמחזור, 

מי שהמחזור החודשי שלו היה 25,000 - יקבל 3,025 ש"ח , שזה  12% מהמחזור.

מי שהמחזור החודשי שלו היה 8300 יקבל רק 700 ש"ח שזה 8%  

 

למדרגה הבאה - מחזור שנתי של 300,000 עד 1.5 מיליון - רשמו שהפיצוי יהיה בן 30% ל 6% 

אז אני מניח שגם פה יש מדרגות מוזרות

 

לקבוצה השלישית - 1.5 מיליון עד 20 מיליון (שנתי) - לא ברור מה עשו פה, אבל רק לקבוצה הזאת רשום שיחשבו את המחזור בניכוי ההוצאות 

(לא ברור לי למה התכוונו) , ואז יש מדרגות של 10% עד 50% - לא ברור ממה, 

אבל בכל מקרה הפיצוי לא יעלה על 15% מהמחזור החודשי או מ400,000 ש"ח 

 

בקיצור - צריך את כל ההנחיות ולהכניס את הכל לאקסל

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, korola כתב:

 

נעשה את זה לאט ובזהירות

הפיצוי הראשון - זה שהתקרה שלו היא 10,500.

לצורך הפיצוי הזה לוקחים את ההכנסה החייבת  (הרמה השנייה) של 2018, מי שההכנסה החייבת נמוכה ממיליון ש"ח בשנת 2018.

והמחזור  (הרמה הראשונה ) שלו ירד ב-4 חודשים (מרץ -יוני) (השוואה 2019 מול 2020)  ביותר מ 25% . 

אז יקבל פיצוי של 70% מגובה ההכנסה החייבת החודשית של 2018 -  לפי מה שכתבת  40,000 יקבל 10,500. 83,333 יקבל 3,000 ש"ח 

 

הפיצוי השני קשור לעסק ולמחזור (מה שכל הזמן פמפמו 15% )

פה לוקחים את המחזור (הרמה הראשונה) של 2019  ומחלקים ל 3 קבוצות 

עד 300 אלף 

300 אלף עד 1.5 מיליון 

1.5 מיליון עד 20 מליון 

פה מצאתי רק את התקנות של הקבוצה הראשונה .

חילקו את הקבוצה למדרגות - וקבעו פיצוי קבוע של 700 ש"ח, 1,875 ש"ח ו 3,025 ש"ח , חד פעמי 

הפיצוי רק למי המחזור ב-2 חודשים  (לא 4 חודשים) מרץ ואפריל ירד ב 25% . 

שים לב שמי שהמחזור שלו היה 1500 לחודש - מקבל פיצוי של 700 ש"ח - שזה 50% מהמחזור, 

מי שהמחזור החודשי שלו היה 25,000 - יקבל 3,025 ש"ח , שזה  12% מהמחזור.

מי שהמחזור החודשי שלו היה 8300 יקבל רק 700 ש"ח שזה 8%  

 

למדרגה הבאה - מחזור שנתי של 300,000 עד 1.5 מיליון - רשמו שהפיצוי יהיה בן 30% ל 6% 

אז אני מניח שגם פה יש מדרגות מוזרות

 

לקבוצה השלישית - 1.5 מיליון עד 20 מיליון (שנתי) - לא ברור מה עשו פה, אבל רק לקבוצה הזאת רשום שיחשבו את המחזור בניכוי ההוצאות 

(לא ברור לי למה התכוונו) , ואז יש מדרגות של 10% עד 50% - לא ברור ממה, 

אבל בכל מקרה הפיצוי לא יעלה על 15% מהמחזור החודשי או מ400,000 ש"ח 

 

בקיצור - צריך את כל ההנחיות ולהכניס את הכל לאקסל

 

קודם כל תודה

דבר שני

שים לב שכתבת באותו משפט: פיצוי קבוע של XXXX, חד פעמי

קבוע וחד פעמי לא מסתדר

 

אתה אומר בעצם שכשמדברים על מחזור שנתי בין 300,000 ל 20 מליון (בעניין הפיצוי של ה 10% עד 50%

מדובר על מחזור ברוטו ברוטו ברוטו, לפני ניקוי הוצאות ולפני מעמ ?

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, Transporter כתב:

 

קודם כל תודה

דבר שני

שים לב שכתבת באותו משפט: פיצוי קבוע של XXXX, חד פעמי

קבוע וחד פעמי לא מסתדר

פיצוי קבוע - הכוונה למספר קבוע כמו 700 ש"ח לכל מי שהמחזור החודשי שלי 1,500 ש"ח עד 8,333 ש"ח

וחד פעמי - כלומר למרות שהפיצוי נגזר מהמחזור החודשי , אז אין כוונה שאישרו מעכשיו ועד תום המשבר לשלם לנו סכום חודשי קבוע. 

 

ציטוט

אתה אומר בעצם שכשמדברים על מחזור שנתי בין 300,000 ל 20 מליון (בעניין הפיצוי של ה 10% עד 50%

מדובר על מחזור ברוטו ברוטו ברוטו, לפני ניקוי הוצאות ולפני מעמ ?

 

כן, בדיוק.

ברובד הזה הפיצוי הוא לעסק ולא לבעל העסק.

ולכן בודקים את המחזור המלא של העסק  - כל ההכנסות של העסק בשנה (2019). 

אבל שוב, לא ראיתי את התקנות המלאות של החלק הזה 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם (נערך)
לפני 22 דקות, korola כתב:

פיצוי קבוע - הכוונה למספר קבוע כמו 700 ש"ח לכל מי שהמחזור החודשי שלי 1,500 ש"ח עד 8,333 ש"ח

וחד פעמי - כלומר למרות שהפיצוי נגזר מהמחזור החודשי , אז אין כוונה שאישרו מעכשיו ועד תום המשבר לשלם לנו סכום חודשי קבוע. 

 

 

כן, בדיוק.

ברובד הזה הפיצוי הוא לעסק ולא לבעל העסק.

ולכן בודקים את המחזור המלא של העסק  - כל ההכנסות של העסק בשנה (2019). 

אבל שוב, לא ראיתי את התקנות המלאות של החלק הזה 

 

 

אוקי

לא הבנתי את החלק של קבוע\לא קבוע

אבל אני מניח שזה לא רלוונטי למחזורים היותר גבוהים ?

 

אגב KOROLA

בלי לסטות מהניתוח של המענקים שאולי נצליח להבין אותו

 

הייתי בארוחה אצל חבר באבן יהודה היום

הוא מספר לי  שבשכונה שלהם בכלל לא יודעים שיש הנחיות, עוברים מאחד לשני והוא אפילו לא יודע אם יש לו מסכה בבית

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)
לפני 18 דקות, Transporter כתב:

 

אוקי

לא הבנתי את החלק של קבוע\לא קבוע

אבל אני מניח שזה לא רלוונטי למחזורים היותר גבוהים ?

מה הכוונה ליותר גבוהים ?

מחזור מעל 20 מיליון ? כנראה את זה עדיין לא קבעו.

בנוסף - שים לב שמדובר על עסק- כלומר אם אתה מחזיק את העסקים שלך במספר חברות,

ולא תחת חברה אחת , אז נראה שכל חברה נבחנת לפי המחזור שלה, לא נראה שמאחדים את כל המחזורים. 

 

אבל זה מעבר להבנתי 

 

 

לפני 18 דקות, Transporter כתב:

אגב KOROLA

בלי לסטות מהניתוח של המענקים שאולי נצליח להבין אותו

 

הייתי בארוחה אצל חבר באבן יהודה היום

הוא מספר לי  שבשכונה שלהם בכלל לא יודעים שיש הנחיות, עוברים מאחד לשני והוא אפילו לא יודע אם יש לו מסכה בבית

 

דווקא יש לנו משפחה בכפר נטר (צמוד לאבן יהודה), באחת השכונות המבודדות, רק מעגל אחד עם וילות של 500 מטר.

הם מדווחים שהם כן מסוגרים ומודעים היטב למה שקורה. 

אבל זה לא מפתיע, תמיד יש כאלה שמצליח להם בחיים,

הם חיים בסרט, עוברים את כל החיים תוך שהם חווים אותם אחרת לחלוטין ממה שבאמת קורה. 

האמת מה רע?  החיים זה מה שאנחנו מספרים לעצמנו.

עריכה אחרונה על ידי korola
×
×
  • תוכן חדש...