Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הוא רוצה להחזיר את אתגר הטייד פודס?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 38 דקות, David32 כתב:


למי שמתעצל לראות סרטון של דקה:

 

""So supposing we hit the body with a tremendous — whether it's ultraviolet or just a very powerful light — and I think you said that hasn't been checked because of the testing," Trump said, speaking to Bryan during the briefing. "And then I said, supposing you brought the light inside the body, which you can do either through the skin or some other way,"
 
He added: "I see the disinfectant that knocks it out in a minute, one minute. And is there a way we can do something like that by injection inside or almost a cleaning? As you see, it gets in the lungs, it does a tremendous number on the lungs, so it would be interesting to check that."

 


🤐

 

 

desperate times need desperate measures

 

 

 

פורסם
לפני 2 שעות, korola כתב:

אבל... מבחינת 17 מתים מתוך 2000 חולים (או קצת יותר) זה פחות מאחוז, יותר טוב בכל המדינה.

אז יכול להיות שבסוף  (בהנחה שבסופו של דבר הרוב ידבקו) דווקא בבני ברק יהיו פחות מתים

 

 

אמרנו שמסתכלים על מתים מתוך מספר החולים

8.5 חולים מתוך 1000

כשאתה גר בישוב צפוף ואחוזי הדבקה הם מטורפים

כשמדובר באנשים שלא ידעו מה זה מסכות

ונדבקים אחד לשני מה שמאפשר להדבקה להיות הרבה יותר קיצונית פר בנאדם

לא חושב שזה הרבה

 

בכל מקרה

לא מאות ולא אלפי כמו שהבטיחו

 

לפני 2 שעות, sperial כתב:

@Transporter כדאי שתכניס טוב טוב בין האוזניים את מה שמנסים להסביר לך כאן: התמותה אינה כל הסיפור. יש עניין של תחלואה לטווח ארוך שאף אחד לא יודע מה משמעותה. אנשים צעירים שהריאות שלהם נפגעות לטווח ארוך יהפכו לנכים קשים. יש לנו כאן מומחה לשיקום ריאות, אני מקווה שיופיע ויסביר לך מה המשמעות של מחלות מזוג זה. ויש עוד אי אילו סיבוכים שמדברים עליהם פחות. כמובן, כיוון שהמחלה מוכרת בערך 4 חודשים אנחנו לא באמת יודעים מה יקרה לטווח הארוך, ואולי אלה תחזיות שחורות שלא יתממשו. אבל לא היתי בונה על זה. מיום ליום המחלה הנגרמת על ידי הנגיף הזה מתגלה כמסובכת יותר ויותר.

 

חוץ מזה, העולם לא מתקיים על בני 30. העולם מתקיים על בני ה-45-65, אלה שכבר צברו ניסיון רב. אבל עליהם אתה מוכן לוותר. ודרך אגב, גם אתה גורם למחלות עם אמצעי ההגברה שלך. תבדוק את השמיעה שלך ושל חבריך ומה הנזק שגורמים האמצעים שאתה מפעיל.

 

כרגיל התגובות שלך ברמה של ילד בן 12

אני חזרתי וכתבתי כאן שגיל התמותה הוא 70-80 עם מחלות רקע

במקרה הקיצוני 60

 

אפילו העלתי כאן צילום מהחדשות שהציעו שבני 0-50 יצאו ו 70 ומעלה ישבו בבידוד וכתבתי שהם חושבים כמוני 

אתה החלטת שאני אומר שבני 45-65 מיותרים

החלטת שאני אומר שמעל גיל 30 לא רלוונטים

 

אתה לא שווה התייחסות אתה מביך 

 

פורסם (נערך)
לפני 15 דקות, Transporter כתב:

 

אמרנו שמסתכלים על מתים מתוך מספר החולים

8.5 חולים מתוך 1000

כשאתה גר בישוב צפוף ואחוזי הדבקה הם מטורפים

כשמדובר באנשים שלא ידעו מה זה מסכות

ונדבקים אחד לשני מה שמאפשר להדבקה להיות הרבה יותר קיצונית פר בנאדם

לא חושב שזה הרבה

 

בכל מקרה

לא מאות ולא אלפי כמו שהבטיחו

 

 

נכון 8.5 מתים מתוך 1000, זה %0.85 כרגע , אין לנו נתונים לגבי כמות החולים המאומתים בבני ברק לפני 7 ימים,

כי זה ההיסט של זמן התמותה,  כך שיתכן שאחוז התמותה יהיה גבוה קצת יותר. 

לגבי מקום צפוף - זה משפיע אכן משפיע על צורת ההדבקה , וראינו את זה.

אבל את הכסף סופרים במדרגות, כך שאם נגלה בעוד כמה חודשים שלא יעזור לנו כלום וכולם צריכים לעבור את זה,

אז אכן מה שחשוב זה אחוזי התמותה. 

בשלב זה אנחנו לא יודעים האם:

בהדבקה המונית אחוזי התמותה יעלו כתוצאה מעומס בבתי חולים.

או שבעוד חודש חודשים יסיימו בחינה של אמצעי טיפול שמפחיתים את התמותה. 

 

מי שרוצה לסכם את הוידאו האחרונים מאתמול,

הם מדברים על אחוזי תמותה למי שמגיע למכונת הנשמה בניו יורק.

הם מדברים על פרוטוקולים של טיפולים  

 

 

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם (נערך)

@Transporter תגי לי, את אבא ואמא שלך אתה מוכן להקריב כדי לפתוח את המסיבות? הרי הם בקבוצת הגיל המסוכנת (הנחה סבירה שבני למעלה מ-60, וגם אם בני 58 הסיכון מוגבר. החלוקה לקבוצות גיל נוחה לדיווח, אבל העליה בסיכון רציפה), או שהמסיבות יותר חשובות מהחיים שלהם?

 

האנוכיות והאטימות שלך בלתי נתפסים.

 

עריכה: כל זאת בלי להתיחס לתחלואה החמורה שהולכת ומתגלה כל יום אצל חולי קורונה, כולל צעירים. למשל שכיחות מוגברת של ארועים מוחיים. כתבתי קודם ואתה קוראה לזה "ילדותיות" - התמותה אינה פני הכל. יש נזקים אחרים וגם צעירים ישארו נכים בגלל מחלת קורונה שפגעה בהם. נכות שכולנו נצטרך לסבול ממנה ולממן אותה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 5 שעות, sperial כתב:

 

חוץ מזה, העולם לא מתקיים על בני 30. העולם מתקיים על בני ה-45-65, אלה שכבר צברו ניסיון רב. אבל עליהם אתה מוכן לוותר. ודרך אגב, גם אתה גורם למחלות עם אמצעי ההגברה שלך. תבדוק את השמיעה שלך ושל חבריך ומה הנזק שגורמים האמצעים שאתה מפעיל.

 

רעש גורם נזק כשהוא קיים לאורך זמן,כך מנטרים במקומות עבודה ומנחים על שימוש באמצעי מגן-אם הוא עובד ברעש מזיק כנראה יש לו ולעובדים שלו אטמים.

מרעש באירוע כמו חתונה לא ייגרם לך שום נזק,בלי קשר לזה שסאונדמן טוב יודע לכוון את הרמקולים ולמקם אותם כך שתהיה איכות שמע טובה בכל נקודה בלי לפוצץ לאנשים את האוזניים.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 10 שעות, Transporter כתב:

אחרי שאתה טורח לקרוא ולהגיב על כל מה שאני כותב אני בטוח שהבנת שהתכוונתי למתים

אז תפסת אותי כותב פעם אחת "נדבקים" במקום "מתים"

וואו איזה חד עין אתה

 

באסה הרסתי לך את התאוריה

 

אל תחמיא לעצמך. אני ממש לא קורא את כל הלהג שאתה שופך לדפי הפורום, התגובה האחרונה שלי אליך לפני התכתובת הנוכחית הייתה לפני כמעט 10 עמודים. אני מדלג על הפוסטים שלך כי כולם מכילים את אותו הדבר פחות או יותר. קראת אחד- קראת את כולם.

תפסתי בזוית העין משהו שנראה כמו הזדמנות, ניסיתי להסביר לך בצורה הכי פשוטה שניתן.

עור של פיל זה דבר טוב- עד לרגע בו הוא מכסה את האוזניים ומונע כניסה של מידע. שום "תיאוריה" לא נהרסה, מה שכתבתי באותו פוסט עדיין מוצק לחלוטין ומגובה, אבל מציאות לחוד והעולם הקטן שאתה חי בו לחוד. אין לי כוונה להמשיך את התכתובת הזו, שום דבר לא יצא ממנה גם ככה. אני בספק שאוכל לגרום למידע כלשהו  שאתה לא מעוניין בו להתיישב לך באחת האונות במוח אפילו אם אתקע שם מזרק.

  • אהבתי 4
פורסם

אתם שואלים איך ממשיכות ההדבקות ?

לא בגלל שאנשים ילכו למספרה..

בגלל בן זונה כזה שיודע שהוא חולה ועולה לטיסה

בגלל שהמחלה הזאת כבר אוטוטו 4 חודשים מוכרת למשרד הבריאות ועדיין מאשרים טיסות מחול לישראל

אבל עוד שבועיים יאשימו את הקוסמטיקאיות והמספרות בקפיצה במספרים

 

20200424_150219.jpg

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

צריך מיום ראשון הקרוב לספור שבועיים ולראות את המגמה. רק אז תהיה אפשרות לדעת עד כמה פתיחת חנויות\מספרות\טייק אווי מהמסעדות ועוד.. מעלים את קצב ההדבקה (וכל מה שנובע מזה - חולים קשה\מתים).

כל הדיון הזה (שלפעמים עובר גבול של כבוד מינימלי מאחד לשני) הוא לא מעבר לניחושים.

גם אני קראתי את הכתבה על בעיות התקרשות דם (בנוסף לבעיות נשימתיות ) אצל חולי קורונה קשים ולא רק - אם זה נכון,  צריך לעשות הכל כדי לא להידבק בדבר הזה, ולא משנה מה הגיל.

בינתיים בסין סגרו עיר נוספת (ליד הגבול עם רוסיה ) בת 10 מיליון תושבים .

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 3 דקות, Ldh_88 כתב:

למה לא מכניסים אדם כזה לכלא?

 

למה לא מכניסים לכלא את מי שאישר לאנשים לחזור לכאן אחרי שהבינו שהטיסות האלה הפיצו כאן את המחלה מלכתחילה?

פורסם (נערך)

^^  כי אי אפשר למנוע מישראלי לחזור ארצה. כמובן שחברת נתעופה והרשויות בארה"ב היו יכולות למנוע ממנו לעלות על המטוס, אבל לא היה ולא היתה יכול להיות להם הידיעה על כך שנדבק. 

 

בעיה. בכלא הוא ידביק אחרים. אבל מספיק לתבוע ממנו את נזקי חברת התעופה (עיכוב וחיטוי המטוס) וכן נזקי הצוות ושאר הנוסעים. גם אם ימכור כלייה ישאר בחובות. ועל זה כדאי להוסיף גם איזה רישום פלילי ועונש מתאים. דרך אגב, יש עוד סעיף שעליו אפשר להגיש נגדו אישום, וזו הפרת בידוד, שכן מרגע שנדרשת בדיקת קורונה על הנבדק לשהות בבידוד עד קבלת התשובה (או 14 יום מיום החשיפה לחולה, אם נחשף).

 

זה לא מפחית כהוא זה מהצורך ב"ריחוק חברתי" בנסיבות אחרות.

 

@vladclarלא סתם עיר. חרבין עיר חשובה מאד. ובמאמר מוסגר, גם עם היסטוריה יהודית מעניינת.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 8 דקות, vladclar כתב:

צריך מיום ראשון הקרוב לספור שבועיים ולראות את המגמה.

מחדד:
אפשר לראות שכבר מתחילת השבוע אנשים זורקים Zין וכולם ברחובות. לדעתי אפילו לא צריך שבועיים מראשון הקרוב (גל הקלות נוסף), אלא שאם יש משהו, כבר בטווח של (החל מעכשיו) ועד שבוע הבא, אתה אמור לראות מספרים אחרים לגמרי.
למעשה, כבר משבוע שעבר ביום חמישי שנגמר החג, בכבישים ובכלל רואים שכולם בחוץ - הימים הקרובים הם בהחלט מדד נוסף להקלות של אחרי החג. נראה מה השקפים יספרו לנו בקרוב...
 

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

טכנית, איך הגבלת ה-100/500 מטר מסתדרת עם פתיחת חנויות וכו'?

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם (נערך)

לא מסתדר. אפשר לקחת את ההנחייה הזאת ולנגב איתה ת'תחת. כנ"ל חובת חבישת מסכות. אני רוצה לראות שוטרים מסתובבים ברחובות סואנים ומחלקים קנסות. הסגר הסתיים דה-פקטו כל מה שנותר זה להחזיר את מערכת החינוך וסיימנו הכל חוזר לפעול חוץ מטיולים ואולי התחבורה הציבורית הצולעת שלנו. 

 

בדיוק היום חזרתי לראות ערסים רוכבים על קורקינט מזגזגים על המדרכה מראה שלא ראיתי קרוב לחודשיים. ככה יודעים שהקיץ מגיע והסגר נגמר. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...