Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 דקות, ChemGuy85 כתב:

לא מסתדר. אפשר לקחת את ההנחייה הזאת ולנגב איתה ת'תחת. כנ"ל חובת חבישת מסכות. אני רוצה לראות שוטרים מסתובבים ברחובות סואנים ומחלקים קנסות. הסגר הסתיים דה-פקטו כל מה שנותר זה להחזיר את מערכת החינוך וסיימנו הכל חוזר לפעול חוץ מטיולים ואולי התחבורה הציבורית הצולעת שלנו. 

 

לא ראיתי התייחסות לחדרי כושר. מה נאמר לגבי זה? 

מנסה להבין מה הסיבה שבגינה החליטו להשיב את מכוני היופי והמספרות בעוד שחדרי הכושר נשארים סגורים, האם זה נובע בגלל סיכויי הדבקה גבוהים יותר או בגלל ביקוש ו"נחיצות" גבוהה יותר של קוסמטיקאיות? 

Mazda 3 2.0L, 2016 

פורסם

אני חושב שאם היה שם מישהו שבאמת היה חושב שהולכים למות כאן אלפים

זה לא היה קורה

 

אתם לא יודעים מה עובר בישיבות האלה ומה הם יודעים יותר מאיתנו

 

 

לפני 1 דקה, doesnotmatter כתב:

 

לא ראיתי התייחסות לחדרי כושר. מה נאמר לגבי זה? 

מנסה להבין מה הסיבה שבגינה החליטו להשיב את מכוני היופי והמספרות בעוד שחדרי הכושר נשארים סגורים, האם זה נובע בגלל סיכויי הדבקה גבוהים יותר או בגלל ביקוש ו"נחיצות" גבוהה יותר של קוסמטיקאיות? 

 

אין חדרי כושר

אין קניונים

וכל הדברים האלה מותנים בזה שזה 500 מטר מהבית שלך

אם המספר היא 2 ק"מ תשאר בלי מספרה

תסתפר לבד

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, Transporter כתב:

אני חושב שאם היה שם מישהו שבאמת היה חושב שהולכים למות כאן אלפים

זה לא היה קורה

 

אתם לא יודעים מה עובר בישיבות האלה ומה הם יודעים יותר מאיתנו

 

 

 

אין חדרי כושר

אין קניונים

וכל הדברים האלה מותנים בזה שזה 500 מטר מהבית שלך

אם המספר היא 2 ק"מ תשאר בלי מספרה

תסתפר לבד

 

עושה רושם שזה לא ממש הולך לעבוד. 

אנשים ילכו להסתפר ולעשות לק ג'ל גם כשזה חוצה את גבול ה-500 מטר. 

 

אבל שוב, למה חדר כושר לא ואיקאה (למשל) כן? 

עריכה אחרונה על ידי doesnotmatter

Mazda 3 2.0L, 2016 

פורסם (נערך)

הסיפור של ה-100/500 מ' די קשה לאכיפה, למרות שאשתי כמעט חטפה קנס במרחק 150 מ' מהבית. 

 

הסיפור של הקוסמטיקאיות הוא כניעה לעבודה "שחורה" שלהן. וכנראה גם לא מעט פוליטיקה. 

 

חדרי כושר כנראה מסוכנים לפחות כמו בתי כנסת (בעצם יותר, בגלל הנשיפות החזקות שמיצרות אירוסולים שהנגיף אוהב), וגם אלה בינתיים לא נפתחים.

 

איקיאה חשוד כהתאמת התקנות לצרכים של מקורבים לשלטון.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 1 דקה, doesnotmatter כתב:

 

עושה רושם שזה לא ממש הולך לעבוד. 

אנשים ילכו להסתפר ולעשות לק ג'ל גם כשזה חוצה את גבול ה-500 מטר. 

 

אבל שוב, למה חדר כושר לא ואיקאה (למשל) כן? 

 

חדר כושר אתה כל הזמן נושם
צריכים  לעשות שינויים משמעותיים בחדרי כושר כמו פחות מכשירים ויותר מרווחים
אנשים מתאמנים ביחד
ואני אישית לא רואה איך אפשר להתאמן עם מסכה

פורסם
לפני 52 דקות, Transporter כתב:

אתם שואלים איך ממשיכות ההדבקות ?

לא בגלל שאנשים ילכו למספרה..

בגלל בן זונה כזה שיודע שהוא חולה ועולה לטיסה

 

בגלל האופרטור וגם. יותר אנשים יידבקו בגלל המספרות והקוסמטיקאיות (כל התנאים להדבקה מתקיימים). וגם (שים לב) בגלל אנשים חולים שעולים על טיסות במודע.

אם במספרות הספרים יעבדו עם מסכות וישמרו על היגיינה גבוהה אפשר להקטין למינימום את ההדבקה. אבל היא תמשיך ותתרחש, לצערינו.

 

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

אני לא מאמין שיסגרו כבר את המדינה

אני לא יודע כמה אתה רואה מה קורה סביבך אבל במימונה ממש לא היה כאן סגר, לפחות לא בת"א

אם מישהו חושב שביום עצמאות תוציאו את הראש מהחלון ותצליחו לנשום בלי להריח מנגלים אתם טועים לגמרי

זה לא עוד חג כמו פסח שעושים רק משפחה.

אנשים פשוט ילכו לשכנים שלהם, לחברים מהשכונה, יסעו יומיים לפני ויתארחו אצל מי שצריך

רוב האנשים לא יוותרו על החג

ואתה יודע מה, אם ככה רוצה הטבע אז ככה נעשה

 

בינתיים עברו שבועיים מתחילת פסח, אנשים התערבבו עם המשפחות שלהם בחג והנה בינתיים רק יורדים בכמויות הנדבקים.

 

יסגרו את המדינה אם האיזון בין כלכלה לתחלואה יופר. ברגע שמחליטים על מנגנון החלטות (תיהיה בטוח שהוא מסווג), יותר קל ללחוץ את ההדק. ולפעמים יצטרכו לאלתר, או כמו שהמלך שאל את הביטוי מהצבא "אירוע מתגלגל". ככה צריך לעבוד מול המגפה הזו.

אני מאמין שבעצמאות יהיה סגר (מחסומים בכבישים וכו') כדי להקטין למינימום את ההדבקה. ברור שיש X אחוזים ששמים פס על החוקים/הנחיות/תקנות. חלקם גם פוליטיקאים ופקידי ממשל. אני לא יודע מה אתה רוצה מהטבע, הוא לא "רוצה" שום דבר. 

מה שאתה רואה עכשיו זה כי בפסח לקחו את זה מאוד ברצינות. כי סגרו הרמטית אזורי הדבקה, ונהגו באחריות. וימשיכו ככה. ואם יראו התרופפות, המלך יעלה לפודיום וימשיך להפחיד, כי כנראה רק ככה זה עובד אצל העם בציון.

 

בתאריך 23.4.2020 בשעה 12:59, Transporter כתב:

אף אחד לא אמר שאם כולם יחלו לא תראה צעירים מתים

אני לא כתבתי את זה בשום מקום

כתבתי שכשמסתכלים על כל אלה שמתו עד היום ומסתכלים על הגילאים

רובם בני 80

 

אני לא כתבתי בשום מקום שצריך לוותר על המסכות וההיגיינה. היגיינה זה דבר חשוב שצריך להקפיד עליו תמיד, לא רק עכשיו

אני אמרתי שרוב המתים הם מבוגרים לכן אפשר לשחרר בהדרגה צעירים

אם תקח את כל המבוגרים שמתו ותשמור עליהם

מי אמר שיחליפו אותם צעירים ביחס של 1 ל 1?

 

זה העניין, אי אפשר להסתכל על הנתונים עכשיו ולהלשיך על העתיד. ניסו להסביר את זה לפניי, אבל אני רוצה לנסות שוב (אני חושב שהתמונה הופיעה כבר):Judgement Extrapolations - Map and Territory

 

זה לא ברור או מובן איך להשליך את הידוע לנו היום (ואין הרבה מידע בכל מקרה על המחלה הזו) לגבי מה יקרה עוד חודש. כולם מנחשים. גם הפרופ' בוויצמן לא יודעים. הם בונים מודלים לא טראיוויאלים בכלל ומנסים "לנחש" מה תיהיה התוצאה. זה שעד עכשיו (שים לב) המתים הם בעיקר מבוגרים לא מעיד (זה הקטע הקריטי) על מה עתיד לבוא.

 

כשמדברים על היגיינה עכשיו לעומת בעבר, מדגישים ניקיון ידיים סופר קפדני (כמה אנשים אתה מכיר שהיו מנקים ידיים 20 שניות אחרי השירותים? אז עכשיו מצפים שינקו כך כדרך קבע). מדובר על אי נגיעה בפנים (פה, אף עיניים), נסה לעמוד בפקק או בתנועה איטית ולספור כמה אנשים מחטטים באף. ללכת עם מסכות זה שינוי קשה. זה לא נוח, זה עולה כסף, זה מסורבל. אבל זה מונע הדבקה (בשני הכיוונים). 

זה נחמד לשמוע שאתה בעד לשחרר בהדרגה, אבל באותה נשימה אתה מכניס את הצעירים כאילו הם חסינים. הם לא. יש כל כך הרבה אנשים בסיכון, פשוט לא רוצים להכניס לפאניקה את האוכלוסיה. אף אחד לא אומר שיחליפו אותם ביחס 1 ל-1. אבל אם היו קצת יותר שקופים, או שלתקשורת או פוליטיקאים היה אינטרס לא היית מפסיק לשמוע כמה אנשים נמצאים בסיכון. ואז המספרות יישארו ריקות גם כשהן ייפתחו.

 

הנקודה שלי, היא שכל אחד צריך להישמר ולשמור על הסביבה הקרובה עד שיהיה עוד מידע/טיפולים/וכו'.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם (נערך)

בעיה קשה להתאמן עם מסיכה. לכן ב"התאווררות" מותר להתאמן ללא מסיכה. אבל יש הבדל עצום בין חדר הכושר הסגור והדחוס לבין אימון בפארק עם רוח קלה שמפזרת את האירוסול לריכוז לא משמעותי של חלקיקים. 

 

כאשר אני יוצא להליכה אני נושא מסיכה ביד, עוטה אותה כאשר אני לא יכול להתרחק מאנשים לפחות 5 מ'.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 55 דקות, Transporter כתב:

למה לא מכניסים לכלא את מי שאישר לאנשים לחזור לכאן אחרי שהבינו שהטיסות האלה הפיצו כאן את המחלה מלכתחילה?

אם מדינה לא מאפשרת לאזרחיה להכנס בחזרה זאת אומרת שכל מדינה אחרת תדרוש ויזה מראש מישראלים או אפילו תוכל לגרש אותם אקטיבית.

מניעת כניסה מאזרחים ישראלים זה צעד מאד דרסטי.

 

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

כמובן שאתה צודק לגבי הכניסה למדינה, אבל יש עניין של עליה על המטוס, וכאן גם מדינה זרה יכולה להפעיל סמכות ולמנוע מחולים לעלות למטוס ולהדביק אחרים. במיוחד אם מדובר באזרחים שלה, אני מניח שמדובר בטיסה של יונייטד, למרות שאתמול או היום כנראה היתה טיסה של אלעל מניו יורק. וביונייטד הצוות אמריקאי, והאמריקאים ירצו להגן עליו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 1 דקה, Gosser1860 כתב:

 ואם יראו התרופפות, המלך יעלה לפודיום וימשיך להפחיד, כי כנראה רק ככה זה עובד אצל העם בציון.

 

ככה זה עובד אצל בני אדם נקודה. בתרבויות איפה ש-Social Distancing  דבר בשגרה, מקובל לעבוד מהבית, הולכים ברגיל עם מסכה ובקושי יש ילדים יהיה יותר קל לווסת את הוירוס. בתרבויות אחרות יהיה הרבה יותר קשה במיוחד תרבויות שמקדשות את זכויות הפרט לדוגמא ארה"ב. יודע מה המוטו של ניו-המפשייר? Live free or die. תשמע זה טיעון לגיטימי. 

 

בסופו של דבר מה שישתלט על הוירוס זה מערכת החיסון שלנו או חיסון/טיפול תרופתי יעיל. כל שאר הדברים שאנחנו עושים זה ניסיון להרוויח זמן. 

 

 

פורסם
לפני 1 דקה, sperial כתב:

כמובן שאתה צודק לגבי הכניסה למדינה, אבל יש עניין של עליה על המטוס, וכאן גם מדינה זרה יכולה להפעיל סמכות ולמנוע מחולים לעלות למטוס ולהדביק אחרים. במיוחד אם מדובר באזרחים שלה, אני מניח שמדובר בטיסה של יונייטד, למרות שאתמול או היום כנראה היתה טיסה של אלעל מניו יורק. וביונייטד הצוות אמריקאי, והאמריקאים ירצו להגן עליו.

 

המדינה לא הודיעה לפני חודשיים שמפסיקים להכנס לארץ ?

מה קרה?

איך ממשיכים עם הטימטום הזה?

במקרה מדובר בבן זונה שידע

מה עם אלה שלא יודעים ?

פורסם

אי אפשר למנוע מאזרח לחזור למדינה. וכן, הוא בן זונה. אני מניח שהוא ברח לישראל כי הוא רוצה לקבל שירותי רפואה כאן ולא בארה"ב. 

 

אולי בעתיד תהיה בדיקה שתאפשר זיהוי חולה קורונה תוך 5-30 דקות, אבל היום אין. צוות קרקע בודק חום בשדה ואם אין סימפטומים נותנים להם נותנים לעלות למטוס. 

פורסם (נערך)

בהחלט שלא. המדינה הודיעה שלא תכניס זרים, והיתה תקופה בה היה מותר להכניס זרים שמצהירים שהם נכנסים לבידוד של 14 יום.

 

הזכות להכנס למדינה היא זכות בסיסית של כל אזרח. בתקופה הנוכחית יש דרישה מכל מי שמגיע להכנס לבידוד 14 יום במלונית, עם אופציה לבידוד עצמי בנסיבות מיוחדות, שאין לי מושג מהן.

 

@ChemGuy85 אחת מחברות התעופה המפרציות, אני חושב שאמירייטס, מכניסה בימים אלה בדיקה מהירה לנוסעים העולים על טיסותיה. נדמה לי שמדובר בבמשהו ניסיוני ושמופעל רק בדובאי עבור נוסעים יוצאים - אבל לא ירדתי לפרטים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 12 דקות, Transporter כתב:

 

חדר כושר אתה כל הזמן נושם
צריכים  לעשות שינויים משמעותיים בחדרי כושר כמו פחות מכשירים ויותר מרווחים
אנשים מתאמנים ביחד
ואני אישית לא רואה איך אפשר להתאמן עם מסכה

 

אי אפשר להתאמן עם מסכה. 

 

בגדול צריך להעביר את המכשירים לאוויר פתוח, להגביל את מספר המתאמנים ולהקפיד על מרחק רב בין מתקן למתקן. האמת יכול להיות אחלה חדר כושר במיוחד אם עושים את זה במקום עם נוף יפה לים או נוף עירוני. 

 

הנה רעיון לעסק. 

×
×
  • תוכן חדש...