Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
Just now, David32 כתב:

תיהיה לי בריא טרנספורטר, אמן תקבל הכי הרבה.

 

 

לא רוצה לקבל הכי הרבה

עסק שהיו לו פי 2 יותר הוצאות ממני שיקבל יותר

עסק שהוציא 500 שקל, לא צריך לקבל 6000!

זה מה שאמרתי מההתחלה

ויש אנשים שמוציאים פי 100 ופי 500 יותר ממני

שיקבלו יותר.

זה כל מה שביקשתי

והנה זה קורה

אחרי שזלזלו ברעיון הגאוני שלי

פורסם
לפני 13 דקות, Transporter כתב:

אחרי שזלזלו ברעיון הגאוני שלי

טרנספורטר, ממציא הקומוניזם.

 

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)

ביממה האחרונה 1000 מאומתים. נראה מתי יהיה רברס בהקלות.

 

עריכה: בינתיים הודעה כי מדובר בשגיאת הקלדה. נמתין לתיקון.

 

עוד עריכה: המתנו וקיבלנו תיקון. בערך 250. לא משהו חריג לימים האחרונים.

 

 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 3 שעות, Bob Ross כתב:

 

אם הבנתי אותו נכון, הוא טוען שאחוזי התמותה של הקורונה לא עוברת את השפעת העונתית על פי מחקר שביצע

 

 

 

כבר שמו פה הסבר למה המחקר הזה שווה לת#ת, לטובת הכלל אשים את זה שוב:

 

 

 

פורסם

היה מחקר דומה בניו יורק, שלקחו דגימות מאנשים אקראיים בחנויות, אחוז מי שהיה להם נוגדנים ב NYC היה 21%.

פורסם
לפני 4 שעות, sperial כתב:

מבחינת קושי מדובר באימון יותר קשה, ההליכה במדרונות של חיפה קשה מאד, ואי אפשר לצפות בטלויזיה בזמן ההליכה

מסכים איתך, אבל כנראה רוב המתאמנים במכון לא עושים אימונים דומים לשלך, אלא דומים לאימונים העצימים שלי ושל @ChemGuy85, אימונים מגדילי ארבע ראשי, שרירי האמסטרינג וכמובן עכוז. סוג כזה של אימונים קשה לעשות בבית בלי מגוון ציוד, ובכל זאת אני מעיד על עצמי שגם אם עוד יומיים יחזירו את המכוני כושר אני לא אמהר לחזור להתאמן, לכל הפחות אחכה לראות כמה שבועות מה תמונת המצב, ולכל היותר אמשיך להתאמן בבית ואבטל את המנוי.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 3 דקות, khalil כתב:

היה מחקר דומה בניו יורק, שלקחו דגימות מאנשים אקראיים בחנויות, אחוז מי שהיה להם נוגדנים ב NYC היה 21%.

 

לינק? והאם זה עבר ביקורת עמיתים?

פורסם
לפני 11 דקות, ChemGuy85 כתב:

זינוק גדול במספר הנדבקים בספרד 6,700 מאובחנים חדשים בהשוואה ל-3,000 פלוס מינוס בשבועיים האחרונים. 

 

נראה מה יהיה בימים הקרובים. 

 

https://www.worldometers.info/coronavirus/country/spain/

 

הם הוסיפו לחישוב גם את הבדיקות הסרולוגיות שהם התחילו לבצע. ועוד בערך 1500 ממקודם שנעלמו להם והוסיפו היום...

פורסם

@EliC25 אנחנו מקבוצות גיל שונות, אותי מעניין הכושר האירובי, לא קוביות בבטן. 

 

דרך אגב, יש לנו גן נחמד בשכונה, ויש בו כמה מתקני כשור וכוח, ומדי פעם אני רואה אנשים מתאמנים שם.

 

בכל מקרה, גם אימוני כוח אפשר לעשות עם ציוד בסיסי. אולי פחות נוח ופחות יעיל מהמתקנים היקרים ותופסי המקום של חדר הכושר, אבל הרבה יותר טוב מכלום. ועם פתיחת החנויות אפשר יהיה לקנות קצד ציוד בסיסי שיהיה אישי ויחסוך את סכנת ההדבקה במתקן הציבורי הצפוף.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 4 שעות, sperial כתב:

אישית, גם אם חדרי הכושר יפתחו, לא אחזור למועדון בו אני רשום כל עוד מזג האויר יאפשר לי להתאמן שעה ברחובות ובפארק השכונתי. מבחינת קושי מדובר באימון יותר קשה, ההליכה במדרונות של חיפה קשה מאד, ואי אפשר לצפות בטלויזיה בזמן ההליכה, אבל האויר הטרי עדיף על האויר הדחוס של חדר הכושר. כאשר מזג האויר יחייב זאת אשקול את צעדי מחדש.

 

חוץ מזה, כדי שהצפיפות בחדר הכושר תהיה סבירה יצורכו לוותר על 2/3 מהמכשירים, וכדי להשיג סירקולציית אויר מספקת יצוטרכו להשקיע מיליונים במערכות המיזוג. זה לא יקרה.


מתי להערכתכם חדרי הכושר ישובו לפעול? וכאשר תתקבל החלטה מהממשלה לאפשר לפתוח חדרי הכושר, כיצד בסופו של דבר יצליחו לאפשר שגרת אימונים עם מינימום סיכויי הדבקה? או שלא יתבצע שום שינוי ובעצם חדרי הכושר יפעלו כפי שהיו לפני הקורונה?

Mazda 3 2.0L, 2016 

פורסם
לפני 4 דקות, sperial כתב:

אנחנו מקבוצות גיל שונות, אותי מעניין הכושר האירובי, לא קוביות בבטן. 

כמובן שצחקתי, היו לי קוביות בבטן אולי שנה מצטברת בכל החיים שלי.. מעניין אותי בעיקר להיות בריא ולא לתת לגוף להתנוון ולכאוב מחוסר תנועתיות.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 7 דקות, doesnotmatter כתב:


מתי להערכתכם חדרי הכושר ישובו לפעול? וכאשר תתקבל החלטה מהממשלה לאפשר לפתוח חדרי הכושר, כיצד בסופו של דבר יצליחו לאפשר שגרת אימונים עם מינימום סיכויי הדבקה? או שלא יתבצע שום שינוי ובעצם חדרי הכושר יפעלו כפי שהיו לפני הקורונה?

אני מניח שחדרי הכושר, כמו פעילות תיירותית ועוד כמה ענפים, יהיו בין האחרונים לחזור ולפעול. ויהיו שינויים משמעותיים, למשל ריווח המכשירים, אולי כללי שמירת ניקיון, זרימת והחלפת אויר, מלתחות וכו'. וכיוון שהמקומות יצטרכו להיות פחות צפופים גם המנויים יתיקרו (זה יתרום להפחתת הצפיפות). 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...