Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 7 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

סביר להניח לפי טופס 6111. מדובר בטופס חובה במחזור מעל 250 אלף לפני מע"מ. 

 

העסקים הגדולים יותר עם מחזור עד 20 מיליון יקבלו פיצוי יותר מהותי.

 

אין מצב לא יעשו את זה. בשנה טובה הם בקושי מצליחים לבדוק 4% מהדוחות.

 

לדעתי יפעלו אוטומטי  לפי 6111 מדובר ברווח והפסד דיגיטלי. 

 

סוף כל סוף עושים משהו עם הטופס הזה אתה לא יודע כמה מתסכל להכין ולשדר אותם.

 

בוא נחכה לפרסום רשמי. 

 

אני לא מכיר את הטופס הזה

זה הטופס שהרואה חשבון מוציא בסוף הדוח ?

לא בקשתי שיעברו על הדוח

רק לבדוק מה סך ההוצאות של 2019

המחשב יכול להוציא את זה בצורה אוטומטית בדיוק כמו שהוא ידע תוך כמה שניות לסמן שאני לא זכאי למענק הראשון

 

עכשיו אתה מודה סוףסוף שמישהו הקשיב לכל מה שאני אומר פה חודש וכולם צחקו עליי וחשבו שההוצאות שלנו כעסק הן לא בעיה של המדינה ?

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 7 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

סוף כל סוף עושים משהו עם הטופס הזה אתה לא יודע כמה מתסכל להכין ולשדר אותם.

 

אופס, אני כבר 10 שנים מכין ומדווח אותו , אף פעם לא ייחסתי חשיבות לאיפה אני רושם את ההוצאות. 

העיקר שבשורה התחתונה הסתדרו לי המספרים.

כמו שאתה אומר.. הם אף פעם לא בדקו אותו .

אבל מה איך לוקחים הוצאות קבועות לעומת משתנות ? 

פתאום עושה שכל השינוי שעשו לגבי הוצאות רכב, פיצלו את הוצאות הדלק משאר ההוצאות .

פורסם (נערך)

 זה טופס שרו"ח משדר למס הכנסה כאשר הוא מגיש את הדו"ח שלך. (חובה במחזור מעל 250 אלף שקל בשנה)

 

הטופס מציג הוצאות והכנסות של העסק בצורה דיגיטלית כלומר הנתונים של העסק שלך מוזנים למאגר נתונים של מס הכנסה. 

 

בצורה הזאת המחשב יודע מה היו ההוצאות וההכנסות שלך באותה שנה ללא מגע אדם. 

 

לפני 4 דקות, korola כתב:

 

אופס, אני כבר 10 שנים מכין ומדווח אותו , אף פעם לא ייחסתי חשיבות לאיפה אני רושם את ההוצאות. 

העיקר שבשורה התחתונה הסתדרו לי המספרים.

כמו שאתה אומר.. הם אף פעם לא בדקו אותו .

אבל מה איך לוקחים הוצאות קבועות לעומת משתנות ? 

פתאום עושה שכל השינוי שעשו לגבי הוצאות רכב, פיצלו את הוצאות הדלק משאר ההוצאות .

 

אף פעם לא עשו עם זה כלום. אני הייתי בדיוני שומה עם מפקחים שאפילו לא ידעו להסתכל על הטופס הזה. 

 

מה שכתבת לגבי שלא ייחסת חשיבות זה בדיוק מה שעבר לי בראש אני חושב שהמון רואי חשבון/יועצי מס סתם הכניסו מספרים העיקר שיסתדר בסוף. 

 

אני מהמקפידים והטופס הזה עינוי. שונא אותו. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

 

אם הבנתי אותו נכון, הוא טוען שאחוזי התמותה של הקורונה לא עוברת את השפעת העונתית על פי מחקר שביצע

 

 

עריכה אחרונה על ידי Bob Ross
לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם
לפני 1 דקה, korola כתב:

 

אופס, אני כבר 10 שנים מכין ומדווח אותו , אף פעם לא ייחסתי חשיבות לאיפה אני רושם את ההוצאות. 

העיקר שבשורה התחתונה הסתדרו לי המספרים.

כמו שאתה אומר.. הם אף פעם לא בדקו אותו .

אבל מה איך לוקחים הוצאות קבועות לעומת משתנות ? 

פתאום עושה שכל השינוי שעשו לגבי הוצאות רכב, פיצלו את הוצאות הדלק משאר ההוצאות .

 

ממוצע לא ?

לפני 3 דקות, ChemGuy85 כתב:

 זה טופס שרו"ח משדר למס הכנסה כאשר הוא מגיש את הדו"ח שלך. 

 

הטופס מציג הוצאות והכנסות של העסק בצורה דיגיטלית כלומר הנתונים של העסק שלך מוזנים למאגר נתונים של מס הכנסה. 

 

בצורה הזאת המחשב יודע מה היו ההוצאות וההכנסות שלך באותה שנה ללא מגע אדם. 

 

 

נו בסדר

כשאמרתי לפי דוח לא התכוונתי שיעברו הוצאה הוצאה ויחשבו עם מחשבון

ברור שבכמה לחיצות יכולים להוציא רשימה של כל העסקים שההוצאות שלהם עד 400,000 נגיד

עושים ממוצע

 

השאלה לפי איזה שנה הולכים ?

אני מעדיף 2019 :)

פורסם (נערך)

אם אינני טועה תהיה בחירה בין 2018 ובין 2019. תבחר ב-2019. 

 

אם תראה שמשהו לא מסתדר לך מבחינת המענק אולי זה בגלל שרואה חשבון שלך לא הזין נכון את המספרים. מוקדם עוד לדבר על זה נראה מה יהיה בשבועות הקרובים. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, ChemGuy85 כתב:

אם אינני טועה תהיה בחירה בין 2018 ובין 2019. תבחר ב-2019. 

 

אם תראה שמשהו לא מסתדר לך מבחינת המענק אולי זה בגלל שרואה חשבון שלך לא הזין נכון את המספרים. מוקדם עוד לדבר על זה נראה מה יהיה בשבועות הקרובים. 

 

לפני 3 דקות, Transporter כתב:

 

יש סיכוי שעושים ממוצע הוצאות 2019 ומחזירים לי חודשית ?

 

נראה לי שגם הם לא יודעים איך הם הולכים לעשות את זה, הולך להיות בלאגן. 

ואין לי רואה חשבון, אני מגיש לבד את הדוחות השנתיים  (אופס - פחות הוצאה בדוח - פחות פיצוי)- עוסק מורשה לא חייב רואה חשבון או יועץ מס.

הולך להיות קשה למתכנתים של מס הכנסה, עד שהם יפעילו את היישום הזה באיזור האישי.

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם (נערך)

אין עדיין הנחיות סופיות. המענק דורש חקיקה. 

לפני 28 דקות, korola כתב:

נראה לי שגם הם לא יודעים איך הם הולכים לעשות את זה, הולך להיות בלאגן. 

הולך להיות קשה למתכנתים של מס הכנסה, עד שהם יפעילו את היישום הזה באיזור האישי.

 

אני כבר 3 שנים מחכה להגשה דיגיטלית של דוחות מס. עדיין מחכה... 

 

בארה"ב זה נעשה בלחיצת כפתור בתוכנת הכנת דוחות. תענוג. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 20 דקות, korola כתב:

 

 

נראה לי שגם הם לא יודעים איך הם הולכים לעשות את זה, הולך להיות בלאגן. 

ואין לי רואה חשבון, אני מגיש לבד את הדוחות השנתיים  (אופס - פחות הוצאה בדוח - פחות פיצוי)- עוסק מורשה לא חייב רואה חשבון או יועץ מס.

הולך להיות קשה למתכנתים של מס הכנסה, עד שהם יפעילו את היישום הזה באיזור האישי.

 

למה הולך להיות קשה?

ברגע שנכנס דוח יש רשות מה גובה ההוצאות

לפני 21 דקות, ChemGuy85 כתב:

אין עדיין הנחיות סופיות. המענק דורש חקיקה. 

 

 

 

הבנתי שזה נסגר היום בבוקר

פורסם (נערך)
לפני 11 דקות, ChemGuy85 כתב:

לא מה שאני הבנתי. 

 

ככה אמר שי באבד אם הבנתי נכון

וגם בחדשות כל פעם מזכירים שהכל נחתם

נראה

בכל מקרה התחייב עד ה 10.5 הכסף עובר לחשבונות

 

אני לא מבין איך בעלי מסעדות ירוויחו ככה

טייק אווי זה סבבה, זה לא מכניס רווח כמו ישיבה במסעדה

הזמנות בטייקאווי הרבה יותר קטנות

והורגים את בעלי השווקים

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 1 דקה, David32 כתב:

כמגאי תוציא לטרנספורטר חשבונית על ייעוץ, אל תצא פראייר

 

בינתיים עושים פה בדיוק מה שאני אומר כבר חודש לעשות

אמרתי לפצות עסקים לפי הוצאות ? עשו

אמרו שמי שההוצאות שלו יותר גדולות צריך לקבל יותר ? קיבלו

 

×
×
  • תוכן חדש...