Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

אי אפשר למנוע מאזרח לחזור למדינה. וכן, הוא בן זונה. אני מניח שהוא ברח לישראל כי הוא רוצה לקבל שירותי רפואה כאן ולא בארה"ב. 

 

אולי בעתיד תהיה בדיקה שתאפשר זיהוי חולה קורונה תוך 5-30 דקות, אבל היום אין. צוות קרקע בודק חום בשדה ואם אין סימפטומים נותנים להם נותנים לעלות למטוס. 

 

למה לא עוצרים את האנשים האלה גם אם הם בריאים לשבועיים ?

אין בעיה שיכנסו לארץ ויעברו ישר למעצר

 

פורסם

כתבתי - הם מועברים למלונית ייעודית. העובדה שאדם יצא לחו"ל לא הופכת אותו לחשוד בפשע ואינה סיבה לעצור אף אחד.

 

הארוע של הנוסע שידע שהוא חולה חריג, ולכן הטיפול בו צריך להיות מתאים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 5 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

אי אפשר להתאמן עם מסכה. 

 

בגדול צריך להעביר את המכשירים לאוויר פתוח, להגביל את מספר המתאמנים ולהקפיד על מרחק רב בין מתקן למתקן. האמת יכול להיות אחלה חדר כושר במיוחד אם עושים את זה במקום עם נוף יפה לים או נוף עירוני. 

 

הנה רעיון לעסק. 


יש חדרי כושר כאלה. או לפחות חלקים כאלה. אני יודע למשל על Sweat Star באשדוד. היה להם חדר עם מכשירים באוויר הפתוח על הגג.

 

אבל זה לא רק זה, אם הוירוס יוצא בזיעה או בהפרשות אחרות, תחשוב על כל המתקנים המזוהמים שאנשים מתמרחים עליהם או מניחים עליהם מגבת, ואז באותה מגבת משתמשים כדי לנקות את הפנים מזיעה...

פורסם (נערך)

אישית, גם אם חדרי הכושר יפתחו, לא אחזור למועדון בו אני רשום כל עוד מזג האויר יאפשר לי להתאמן שעה ברחובות ובפארק השכונתי. מבחינת קושי מדובר באימון יותר קשה, ההליכה במדרונות של חיפה קשה מאד, ואי אפשר לצפות בטלויזיה בזמן ההליכה, אבל האויר הטרי עדיף על האויר הדחוס של חדר הכושר. כאשר מזג האויר יחייב זאת אשקול את צעדי מחדש.

 

חוץ מזה, כדי שהצפיפות בחדר הכושר תהיה סבירה יצורכו לוותר על 2/3 מהמכשירים, וכדי להשיג סירקולציית אויר מספקת יצוטרכו להשקיע מיליונים במערכות המיזוג. זה לא יקרה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

אתם מבינים למה החזירו מספרות ?

כי הם עושים שחור בבתים

לא בגלל שדואגים להם אלא בגלל שדואגים להרוויח מיסים

(זוכרים שאמרתי שבסוף המדינה תתגעגע לאותם מיסים שכל כך חסרים לה?)

מצחיק שעושים כאן מהלכים רק כשיש אינטרס למדינה, ולא באמת רלוונטי למישהו אם זה מסוכן או לא

כל עוד יש אינטרס והמדינה צריכה את המיסים האלה שהספרים והקומסטיקאיות עושים שחור - נותנים להם לחזור לשיגרה

 

יש יותר עלוב מזה?

 

אגב

כל אלה שאמרו שהמדינה לא חייבת לדאוג להוצאות העסקים

כרגע מתגבשת החלטה לפצות עסקים עד 400 אלף שח לפי גובה הוצאות חודשי  של העסק

 

לפני 24 דקות, sperial כתב:

כתבתי - הם מועברים למלונית ייעודית. העובדה שאדם יצא לחו"ל לא הופכת אותו לחשוד בפשע ואינה סיבה לעצור אף אחד.

 

הארוע של הנוסע שידע שהוא חולה חריג, ולכן הטיפול בו צריך להיות מתאים.

גם אם הוא לא ידע

חזר לכאן התערבב עם כולם והדביק אנשים

זה לא עוזר לעצור את המחלה

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 3 דקות, Transporter כתב:

אתם מבינים למה החזירו מספרות ?

כי הם עושים שחור בבתים

לא בגלל שדואגים להם אלא בגלל שדואגים להרוויח מיסים

 

לפי ההגיון שלך לא היו אמורים לסגור אותם מראש. או לפחות להחזיר אותם בין הראשונים. 

בפועל עסקים רבים בכלל לא נסגרו, וגם מבין אלה שנסגרו חלק כבר יכלו לחזור לפעול השבוע וחלק גדול עוד יותר יוכל לחזור בשבוע הבא. מן הסתם מחזירים קודם את מה שצריך - לצערך, אנשים זקוקים לתספורת הרבה יותר משהם זקוקים להגברה באירוע (או לאירוע בכלל).

פורסם

אילו לא ידע היה צריך ללכת למלונית, שם כבר היו מאבחנים אותו. במקרה הספציפי הזה אני מניח שביקורת הגבולות זיהתה אותו, וממילא התנועה בנתב"ג דלילה כך שאם הוא הדביק מישהו זה בניויורק או במטוס הלוך או במטוס חזרה (או בכולם). אבל אין ספק שהבחור ידע - הרי כנראה שזו הסיבה שבגללה חזר ארצה (אשפוז בארה"ב היה מרושש אותו כולל הדורות הבאים) - ולכן צריך טיפול חמור במיוחד. וכפי שכתבתי - הוא עבר עבירה חמורה בעצם יציאתו מפתח ביתו לפני הטיסה לארה"ב, שהרי אדם המופנה לבדיקת קורונה מחוייב בבידוד עד אשר מתקבלת תשובה שלילית (במקרה של בדיקה בגלל תסמינים) או שחלפו 14 יום מהמגע שלו עם חולה מאומת (במקרה של מגע כזה). היוצא מהכלל הוא איש שירות חיוני (בעיקר צוות רפואי) שאינו חייב בבידוד אם היה ממוגן (מסיכה וכפפות).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 33 דקות, MiniMiz3r כתב:

 

לפי ההגיון שלך לא היו אמורים לסגור אותם מראש. או לפחות להחזיר אותם בין הראשונים. 

בפועל עסקים רבים בכלל לא נסגרו, וגם מבין אלה שנסגרו חלק כבר יכלו לחזור לפעול השבוע וחלק גדול עוד יותר יוכל לחזור בשבוע הבא. מן הסתם מחזירים קודם את מה שצריך - לצערך, אנשים זקוקים לתספורת הרבה יותר משהם זקוקים להגברה באירוע (או לאירוע בכלל).

 

מה זה קשור למה שכתבתי ?

כתבתי שהכל כאן עובד לפי אינטרס מגעיל של משרד הבריאות 

מספרות מסוכנות לאנשים, אבל רגע אם הם עובדים שחור אז אין שם סכנה. מה פתאום שהספרים יעבדו בבתים ולא נגזור מזה 50%? לאלא תחזירו את המספרות

אבל אתמול אמרתם שזה מסוכן לא ? לא לא, ברגע שהבנו שעושים שחור זה בטיחותי

מדינה בדיחה

 

זה בכלל לא קשור למקצוע שלי

אני לא ספר ולא מתפרנס מזה. אני אומר שהמדינה צוחקת עלינו

החל מהסיפור הזה ^

ועד הבדיחה הזאת "לוקח זמן לשחרר את המענקים"

אמרו יפה אופירה וברקו לשי באבד - כשרוצים להזיז כאן דברים, לעשות סגר, להוציא הנחיה, לגבש החלטה

כשאנשים כאן מממנים את עצמם כבר חודשיים בלי שקל שנכנס "לוקחים את הזמן" "הפרוצידורה לוקחת זמן"

אמרתי כבר מזמן

אני מוכן לוותר על המשכורת שלי לחצי שנה, בלי מענקים בלי כלום לא רוצה שקל בחשבון בתנאי שמשה בר סימן טוב  ושי באבד מוותרים על שלהם 

ובוא נראה כמה זמן יקח להזיז הכל.

 

פורסם
לפני 41 דקות, Transporter כתב:

אתם מבינים למה החזירו מספרות ?

כי הם עושים שחור בבתים

לא בגלל שדואגים להם אלא בגלל שדואגים להרוויח מיסים

אם לא מצליחים לאכוף משהו, הנזק מאיסור יכול להיות גדול מהתועלת.

למשל: איסור מכירת אלכוהול בארה"ב, שהוביל להתפתחות ופריחת הפשע המאורגן. כנראה משהו דומה אפשר להגיד על סמים היום.

זה לא רק מיסים.

לפני 42 דקות, Transporter כתב:

כל אלה שאמרו שהמדינה לא חייבת לדאוג להוצאות העסקים

כרגע מתגבשת החלטה לפצות עסקים עד 400 אלף שח לפי גובה הוצאות חודשי  של העסק

המדינה לא חייבת שום דבר.

אבל עזוב את זה:

נניח תקבל 400,000 שקל. מחר יעלו את המיסים ברמה כזו שתצטרך בעקיפין להחזיר את ה400,000, גם אם זה יקח זמן מה.

אתה מרוצה?

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

היום רציתי להיכנס לחניון בגן העיר. בשביל להיכנס לחניון צריך לעבור דרך שער הקניון. בשער יושב שומר שפוגש אלוהים יודע כמה אנשים ביום ומודד להם חום. איפה ההיגיון? 

פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, יבגניפ כתב:

אם לא מצליחים לאכוף משהו, הנזק מאיסור יכול להיות גדול מהתועלת.

למשל: איסור מכירת אלכוהול בארה"ב, שהוביל להתפתחות ופריחת הפשע המאורגן. כנראה משהו דומה אפשר להגיד על סמים היום.

זה לא רק מיסים.

 

הדוגמא שלך לא טובה..פשע מאורגן לא מעניין את המדינה. מעניין את המדינה כשפוגעים לה בכיס

עד לפני כמה ימים צעקו כאן  שידונו בעניין המספרות אחרי עצמאות או ב 10.5 או כל תאריך הזוי אחר שזרקו

פתאום נהיה דיבור על כסף שחור, אפילו לא חיכו שבועיים מאז ההחלטה הקודמת

3 ימים אחרי ההחלטה מספרות נפתחות

בדיחה וזילזול באינטיליגנציה שלנו

 

מחר יגלו ששפים עובדים שחור בבתים, יפתחו גם מסעדות

זאת בדיחה

ואין לי  שום בעיה עם זה שפתחו אותם, ההפך זה טוב מאוד

הטענות שלי רק לממשלה שצוחקת עלינו

 

לפני 6 דקות, יבגניפ כתב:

המדינה לא חייבת שום דבר.

אבל עזוב את זה:

נניח תקבל 400,000 שקל. מחר יעלו את המיסים ברמה כזו שתצטרך בעקיפין להחזיר את ה400,000, גם אם זה יקח זמן מה.

אתה מרוצה?

 

קודם כל המדינה חייבת

אנשים מכל סקטור אפשרי צועקים את זה

חלקם הגיעו למצב שתכף דופקים להם הוצאה לפועל בדלת

המדינה חייבת בדיוק כמו שהיא חייבת לשכירים. זה דבר ראשון 

דבר שני

 

אני מוכן לשלם מעמ 20% ולא לקבל שום מענק אם אומרים לי מחר צא לעבוד

אני לא צריך את הטובות של אף אחד מהם

אני לא צריך שהם יתנו לי כסף רק שיתנו לי להמשיך לעבוד

 

אז כן אין לי בעיה שיעלו מיסים ויעלו הכל כל עוד נותנים לי לעבוד

ואין לי בעיה לא לקבל שום מענק אם אני חוזר מחר לעבוד

אם אומרים לי שאני חוזר עוד חצי שנה אז כן המדינה צריכה לעזור לנו בכל מחיר

וזה מה שהולך לקרות עד ה 10.5

 

אגב מה שעושים לאנשי השווקים זה יריקה בפנים, חוץ מלעבור לידם סגורים ולעשות להם זין בפנים עשו הכל 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

מישהו בכלל ראה פרסום של כל הפרטים הקטנים?

הבנתי שהפיצוי מחולק ל2 חלקים.

פיצוי לעוסק מורשה - אם הייתה ירידה של 25 % במחזור למשך 4 חודשים  (מרץ עד יוני) אז מקבלים 70% מההכנסה החייבת עד 10,500 ש"ח.

האם יש מנגנון של הפחתה? בהתחלה דיברו שיעשו את זה כמו הגרפים של הקורונה, עולה עולה עולה ואז יורד יורד יורד ... ככה שרק מעט יקבלו את המקסימום.

 

לגבי הפיצוי של ההוצאות? אמרו 50% ירידה במחזור לפי מרץ אפריל.

אבל איך מחשבים את הפיצוי?  לפי אחוז מהמחזור או לפי אחוז מההוצאות? איך הם יודעים מה ההוצאות שלי?  טופס 6111 שדווח?

פורסם
לפני 5 דקות, יבגניפ כתב:

אבל עזוב את זה:

נניח תקבל 400,000 שקל. מחר יעלו את המיסים ברמה כזו שתצטרך בעקיפין להחזיר את ה400,000, גם אם זה יקח זמן מה.

אתה מרוצה?

הוא לא יספוג את זה. תהיה עליית מחירים רוחבית בענף שלו ומי שיממן את זה בסופו של דבר הוא הלקוח הסופי (כולנו, דרך אגב, לקוחות סופיים.... בין אם זה בסופר או בכל חנות אחרת). אז מה שעלה עד היום X יעלה X+10% או אולי יותר, לך תדע.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)
לפני 15 דקות, korola כתב:

מישהו בכלל ראה פרסום של כל הפרטים הקטנים?

הבנתי שהפיצוי מחולק ל2 חלקים.

פיצוי לעוסק מורשה - אם הייתה ירידה של 25 % במחזור למשך 4 חודשים  (מרץ עד יוני) אז מקבלים 70% מההכנסה החייבת עד 10,500 ש"ח.

האם יש מנגנון של הפחתה? בהתחלה דיברו שיעשו את זה כמו הגרפים של הקורונה, עולה עולה עולה ואז יורד יורד יורד ... ככה שרק מעט יקבלו את המקסימום.

 

לגבי הפיצוי של ההוצאות? אמרו 50% ירידה במחזור לפי מרץ אפריל.

אבל איך מחשבים את הפיצוי?  לפי אחוז מהמחזור או לפי אחוז מההוצאות? איך הם יודעים מה ההוצאות שלי?  טופס 6111 שדווח?

 

אני כבר כתבתי את זה כן...

לדעתי לגבי הוצאות ירצו לראות דוח 2018 או 2019 לפי בחירת העסק

 

לגבי הפיצוי 10500 בוא תשמע בדיחה

מחלקים את זה לשניים

עסקים שמכניסים עד 40,000 בחודש - יגרדו 10500 שח

עסקים שמכניסים עד 80,000 בחודש - יקבלו 3000 שח

 

אתה חושב שעסק שמרוויח 80,000 וחודש שעבר לא קיבל כלום

יקבל עכשיו 3000 שקל

זה לא בדיחה? אתה לא צוחק?

 

אגב KORONA

זוכר מה אמרתי מההתחלה?

הוצאות העסק זה מה שחשוב

ולכיוון הזה הולכים עכשיו.

אם עסק יושב על 150,000 שכירויות

צריך לדאוג לו הרבה יותר מעסק שההוצאה שלו זה רישיון לפוטושופ..או לפטופ לעסק, או דברים קטנים כאלה

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)
לפני 28 דקות, korola כתב:

מישהו בכלל ראה פרסום של כל הפרטים הקטנים?

הבנתי שהפיצוי מחולק ל2 חלקים.

פיצוי לעוסק מורשה - אם הייתה ירידה של 25 % במחזור למשך 4 חודשים  (מרץ עד יוני) אז מקבלים 70% מההכנסה החייבת עד 10,500 ש"ח.

האם יש מנגנון של הפחתה? בהתחלה דיברו שיעשו את זה כמו הגרפים של הקורונה, עולה עולה עולה ואז יורד יורד יורד ... ככה שרק מעט יקבלו את המקסימום.

 

לגבי הפיצוי של ההוצאות? אמרו 50% ירידה במחזור לפי מרץ אפריל.

אבל איך מחשבים את הפיצוי?  לפי אחוז מהמחזור או לפי אחוז מההוצאות? איך הם יודעים מה ההוצאות שלי?  טופס 6111 שדווח?

 

סביר להניח לפי טופס 6111. מדובר בטופס חובה במחזור מעל 250 אלף לפני מע"מ. 

 

העסקים הגדולים יותר עם מחזור עד 20 מיליון יקבלו פיצוי יותר מהותי.

לפני 26 דקות, Transporter כתב:

 

אני כבר כתבתי את זה כן...

לדעתי לגבי הוצאות ירצו לראות דוח 2018 או 2019 לפי בחירת העסק

 

 

אין מצב לא יעשו את זה. בשנה טובה הם בקושי מצליחים לבדוק 4% מהדוחות.

 

לדעתי יפעלו אוטומטי  לפי 6111 מדובר ברווח והפסד דיגיטלי. 

 

סוף כל סוף עושים משהו עם הטופס הזה אתה לא יודע כמה מתסכל להכין ולשדר אותם.

לפני 26 דקות, Transporter כתב:

 

אני כבר כתבתי את זה כן...

לדעתי לגבי הוצאות ירצו לראות דוח 2018 או 2019 לפי בחירת העסק

 

לגבי הפיצוי 10500 בוא תשמע בדיחה

מחלקים את זה לשניים

עסקים שמכניסים עד 40,000 בחודש - יגרדו 10500 שח

עסקים שמכניסים עד 80,000 בחודש - יקבלו 3000 שח

 

אתה חושב שעסק שמרוויח 80,000 וחודש שעבר לא קיבל כלום

יקבל עכשיו 3000 שקל

זה לא בדיחה? אתה לא צוחק?

 

בוא נחכה לפרסום רשמי. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
×
×
  • תוכן חדש...