Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לא צריך ללכת רחוק מדי

זה היה בדיוק לפני חודש:
 

קורונה בחברה החרדית: חרף ההנחיות - נמשכות התכנסויות המוניות

ברחוב החרדי ניכרת פעמים רבות התעלמות מהוראות משרד הבריאות, והשבוע נערכו כמה חתונות רבות משתתפים - למרות האיסור על התקהלויות. לשם כך נעשים מאמצי הסברה שקוראים למגזר לציית להגבלות
-
אז הבטיחו לנו שנחכה חודש ונראה כאן את כל ההשלכות
איפה ההשלכות ?
Just now, snoop90 כתב:

 

אז אם 61,000 ימותו וכולם עם מחלות רקע, זה בסדר?

 

אבל המספר הזה  דמיוני ואף אחד לא קבע שזה באמת יכול לקרות

למה לדבר לפי חישובים או אחוזים שבדקו באיטליה או בספרד

בוא נדבר על ישראל

נצרף לך כאן כמה כתבות על בני ברק \ מאה שערים \ בית שמש

אוכלוסיות מספיק גדולות ?

 

כולם הצטופפו, עשו חתונות, מסיבות, תפילות, הלוויות

איפה כל המתים אני שואל ?

פורסם
לפני 4 דקות, Transporter כתב:

כולם הצטופפו, עשו חתונות, מסיבות, תפילות, הלוויות

 

כי זה מה שאמרו בחדשות?

הנה אני כותב לך:

לא כולם הצטופפו עשו חתונות ומסיבות וכו'... אלא אחוז מסוים, כנראה קטן, שקל מאוד להציג בחדשות ולעשות ממנו סיפור.

איפה כל המתים? לא יודע. יכול להיות שבמקרה במקומות האלו לא היו מספיק חולים להדביק.

יכול להיות שלא איבחנו מלא אנשים שחלו מהאוכלוסיות האלו

אבל עזוב, בוא נראה מה התוצאות של השגרה החדשה בעוד כמה ימים.

פורסם
לפני 5 דקות, snoop90 כתב:

 

אז אם 61,000 ימותו וכולם עם מחלות רקע, זה בסדר?

 

ב 2019 מתו בישראל 55,000 אנשים.

רוצה לדעת ממה הם מתו? 

15,400 היו ניצולי שואה - אז כנראה שמתו בגלל שהיו קשישים ואיזה וירוס אקראי או חיידק הרגו אותם.

אני מניח עוד כ-15,000 היו סתם קשישים שמתו מוירוס אקראי או חיידק , אבל הם לא היו ניצולי שואה.

מתוך ה 25,000 שנותרו רובם היו עם מחלות רקע, או המחלה הרגה אותם (סרטן, לב, השמנה , סכרת) או שבזמן הטיפולים בבית החולים הם מתו מזיהום.

 

השאלה האמיתית היא , האם ה 61 אלף שימותו ב 12 חודשים הבאים זה בנוסף ל 55 אלף או חלק מהם.?

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 15 דקות, Transporter כתב:

קורונה בחברה החרדית: חרף ההנחיות - נמשכות התכנסויות המוניות

ברחוב החרדי ניכרת פעמים רבות התעלמות מהוראות משרד הבריאות, והשבוע נערכו כמה חתונות רבות משתתפים - למרות האיסור על התקהלויות. לשם כך נעשים מאמצי הסברה שקוראים למגזר לציית להגבלות
-
אז הבטיחו לנו שנחכה חודש ונראה כאן את כל ההשלכות
איפה ההשלכות ?

 

אבל המספר הזה  דמיוני ואף אחד לא קבע שזה באמת יכול לקרות

למה לדבר לפי חישובים או אחוזים שבדקו באיטליה או בספרד

בוא נדבר על ישראל

נצרף לך כאן כמה כתבות על בני ברק \ מאה שערים \ בית שמש

אוכלוסיות מספיק גדולות ?

 

כולם הצטופפו, עשו חתונות, מסיבות, תפילות, הלוויות

איפה כל המתים אני שואל ?

 

אולי רק אמרו את זה בחדשות כי הכי קל זה לחפש שעיר לעזאזל?

 

עריכה אלי הקדים אותי...

 

 

 

לפני 25 דקות, snoop90 כתב:

אחוז הנפטרים מקורונה מתחת לגיל 50 הוא 1.0

כמות האוכלוסיה בישראל מתחת לגיל 50 היא 6.1 מיליון.

כלומר ימותו "רק" 61,000.

מקווה לא להיות אחת מהם.

 

אחוז הנפטרים מתחת לגיל 50 הוא לא 1.

דובר כבר כמה פעמים בשרשור 

אחוז התמותה - של כל הגילאים - הוא באיזור 1.5% מסך כל החולים, המאומתים ושאינם מאומתים.

עריכה אחרונה על ידי איצי בר

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם (נערך)
לפני 14 דקות, איצי בר כתב:

 

אולי רק אמרו את זה בחדשות כי הכי קל זה לחפש שעיר לעזאזל?

 

עריכה אלי הקדים אותי...

 

רק אמרו בחדשות

רק צילמו סירטונים

עזוב

אין לי כלום נגד החרדים אבל הדברים האלה באמת קרו

צילמו רחובות שלמים וצפופים שאנשים התלנהלו שם כאילו אין כלום (אני לא מצדיק)

 

אבל בפועל אתה רואה שאין לך פה עשרות או מאות מתים

ואין שום זינוק במספרים

אז דיי. צריך להסיק מסקנות. הוירוס הזה מסוכן לאוכלוסיות מסויימות 

לפני 16 דקות, korola כתב:

 

ב 2019 מתו בישראל 55,000 אנשים.

רוצה לדעת ממה הם מתו? 

15,400 היו ניצולי שואה - אז כנראה שמתו בגלל שהיו קשישים ואיזה וירוס אקראי או חיידק הרגו אותם.

אני מניח עוד כ-15,000 היו סתם קשישים שמתו מוירוס אקראי או חיידק , אבל הם לא היו ניצולי שואה.

מתוך ה 25,000 שנותרו רובם היו עם מחלות רקע, או המחלה הרגה אותם (סרטן, לב, השמנה , סכרת) או שבזמן הטיפולים בבית החולים הם מתו מזיהום.

 

השאלה האמיתית היא , האם ה 61 אלף שימותו ב 12 חודשים הבאים זה בנוסף ל 55 אלף או חלק מהם.?

 

עזוב אותי 2019

אנחנו מדבריםעל ההשלכות של הקורונה

מה זה קשור עכשיו 2019 או 2018 ?

הרי כולנו יודעים שמתים כאן אנשים בפשע, בתאונות, בפיגועים, התאבדויות ועוד ועוד

אבל זה לא קשור לשאלה אם אפשר לפתח מסעדות ושווקים

לפני 20 דקות, EliC25 כתב:

כי זה מה שאמרו בחדשות?

הנה אני כותב לך:

לא כולם הצטופפו עשו חתונות ומסיבות וכו'... אלא אחוז מסוים, כנראה קטן, שקל מאוד להציג בחדשות ולעשות ממנו סיפור.

איפה כל המתים? לא יודע. יכול להיות שבמקרה במקומות האלו לא היו מספיק חולים להדביק.

יכול להיות שלא איבחנו מלא אנשים שחלו מהאוכלוסיות האלו

אבל עזוב, בוא נראה מה התוצאות של השגרה החדשה בעוד כמה ימים.

 

אבל יום יומיים לפני פסח כשעשו בדיקות מקיפות בערים האלה אמרו שההדבקה שם גדול ב 30% מת"א ראשון נתניה וכו'

זה גם שקר?

נתנו נתונים מדוייקים שמראים ששם כל אחד הדביק הרבה יותר ממה שמדביקים כאן

נו עזוב

היו על זה פוסטים, תרוץ אחורה ותקרא

כמה מהמומחים כאן הבטיחו לי לחכות שבועיים שלוש ולראות את ההשלכות

איפה ההשלכות ?

 

נגיד מה שקורה כאן עכשיו זה עצימת עיניים

לפני חודש כולם דיברו על זה, כולם ראו  את אותם סירטונים

אף אחד לא טרח להגיד שזה מפוברק

(אני מסכים שפחות אוהבים את החרדים בארץ אבל הסרטונים לא היו המצאה)

ראו את אותה הלוויה, ראו מה קורה במאה שערים

שידרו משם מהדורות חדשות שלמות וראו איזה עומס ברחוב

כולם הסכימו עם זה

 

עכשיו כשלא קרה שום דבר

אז פתאום עברנו לגישה של "זה בכלל לא היה. מי אמר שזה היה ? מה אתה מקשיב לתקשורת"

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)
לפני 43 דקות, Transporter כתב:

איפה כל המתים אני שואל ?

מה זאת אומרת? כל יום יש נדבקים ומתים.

 

לפני 31 דקות, איצי בר כתב:

אחוז התמותה - של כל הגילאים - הוא באיזור 1.5% מסך כל החולים, המאומתים ושאינם מאומתים.

שזה אומר שאם כל אזרחי מדינה ידבקו באותו הרגע, ימותו 136 אלף. לפי הנתונים של קורולה, גם ככה 55 אלף היו מתים. אז בגלל הקורונה ימותו רק 81 אלף נוספים.

ברור לגמרי שזה לא יקרה כי שיטחנו את העקומה ויש מכשירי הנשמה ואפילו יש כאלה שיודעים לשים מסיכה. כלומר הגבול התחתון של נפטרים הוא 0 והגבול העליון הוא 81 אלף. כמה אזחרים אתה מוכן להקריב?

עריכה אחרונה על ידי snoop90
פורסם (נערך)
לפני 15 דקות, Transporter כתב:

 

קשה להתמודד כששמים את העובדות מול העיניים וצריך להודות שטעינו אה?

 

ממש לא.

אתה לא מבין שאם זה בסוף מתברר כשטות אני מרוויח בדיוק כמוך?

אני לא מרוויח מזה שאני יושב בבית, אני לא מרוויח מזה שהולך להיות מיתון כלכלי - זה לא דברים שהם טובים לי, אני צריך בדיוק את ההפך.

הלוואי וכולנו פה טועים, זה מה זה יהיה לי טוב, אולי אפילו אוכל להחזיר חלק מהתוכניות שהיו לי ונאלצתי לבטל.

 

עריכה אחרונה על ידי David32
  • רעיון טוב! 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 1 דקה, snoop90 כתב:

מה זאת אומרת? כל יום יש נדבקים ומתים.

 

שזה אומר שאם כל אזרחי מדינה ידבקו באותו הרגע, ימותו 136 אלף. לפי הנתונים של קורולה, גם ככה 55 אלף היו מתים. בגלל הקורונה ימותו רק 81 אלף נוספים.

ברור לגמרי שזה לא יקרה כי שיטחנו את העקומה ויש מכשירי הנשמה ואפילו יש כאלה שיודעים לשים מסיכה. כלומר הגבול התחתון של נפטרים הוא 0 והגבול העליון הוא 81 אלף. כמה אזחרים אתה מוכן להקריב?

 

אתה מצד אחד אומר שכרגע המספרים נמוכים כי היה פה סגר מטורף

אבל ממש באמצע הסגר כשכולנו השתדלנו

היו אוכלוסיות שבמשך כמה ימים נפגשו, יצאו לקניות בחנויות קטנות, הצטופפו בדירות צפופות, תפילות, הלוויות

זה אמור ליצור קפיצה  איפשהו בין כל הירידות במספר הנדבקים לא ?

איפה הקפיצה הזאת ?

 

למה לא שומעים על 6-10 חרדים שנפטרו היום או אתמול או שלשום ?

יש לך פי  10 ופי 20 יותר חולים בבני ברק ירושלים ובית שמש משאר הערים

 

https://www.haaretz.co.il/health/corona/MAGAZINE-1.8751319

 

לפני 2 דקות, David32 כתב:

 

ממש לא.

אתה לא מבין שאם זה בסוף מתברר כשטות אני מרוויח בדיוק כמוך?

אני לא מרוויח מזה שאני יושב בבית, אני לא מרוויח מזה שהולך להיות מיתון כלכלי - זה לא דברים שהם טובים לי, אני צריך בדיוק את ההפך.

הלוואי וכולנו פה טועים, זה מה זה יהיה לי טוב, אולי אפילו אוכל להחזיר חלק מהתוכניות שהיו לי ונאלצתי לבטל.

 

 

זה לא משנה

לא אמרתי שאתה רוצה שימותו, אמרתי שקשה להודות שטעית בתחזיות

אם יהיו פה 1000-2000 חולים ביום אני אודה שטעיתי

בינתיים רואים שחור על גבי לבן איזו הדבקה מטורפת הייתה באוכלוסיה החרדית

אף אחד כאן לא כתב תשובה הגיונית איפה כל המתים

למה אנחנו לא שומעים על המון חרדים שנפטרו השבוע ?

יש בערך 5000 מאומתים

איפה ההשלכות של זה?

 

השיא היה לפני חודש אז כבר היינו אמורים לראות את ההשלכות

עד היום לא ראינו שום דבר

אז אפשר להסיק מזה משהו על גילאי התמותה

פורסם
לפני 3 דקות, Transporter כתב:

אבל ממש באמצע הסגר כשכולנו השתדלנו

היו אוכלוסיות שבמשך כמה ימים נפגשו, יצאו לקניות בחנויות קטנות, הצטופפו בדירות צפופות, תפילות, הלוויות

זה אמור ליצור קפיצה  איפשהו בין כל הירידות במספר הנדבקים לא ?

איפה הקפיצה הזאת ?

למה באמצע? אתה טוען שהם הקפידו על ההנחיות, הפסיקו, ואז כשנכנסו כוחות המשטרה, הם חזרו להקפיד?

יש מתים חרידים.

לך תדע מאיזה הצטופפות הם מתו -  לגמרי יתכן ש50 חרידים הצטופפו ומת חרידי אחר,  שלא היה חלק מהאירוע אבל מת בעקבותו.

פורסם
לפני 1 דקה, snoop90 כתב:

למה באמצע? אתה טוען שהם הקפידו על ההנחיות, הפסיקו, ואז כשנכנסו כוחות המשטרה, הם חזרו להקפיד?

יש מתים חרידים.

לך תדע מאיזה הצטופפות הם מתו -  לגמרי יתכן ש50 חרידים הצטופפו ומת חרידי אחר,  שלא היה חלק מהאירוע אבל מת בעקבותו.

 

צרפתי קישור לטבלה שמראה שבערים שלהם יש פי 10-20 יותר נדבקים מאצל חילונים

זה שמתוך 200 מתים יש רב אחד, זה לא מספיק כדי להגיד "הנה ההשלכות של זה שלא הקשיבו להנחיות"

עבר חודש מאז הבלאגן איתם

אני מצפה לראות 10-20-30 מתים חרדים. אבל אין כאלה

אם היו - היו דואגים לסקר את זה ולהגיד "הנה- מה שאמרנו לפני חודש התגשם"

 

 

פורסם
לפני 11 דקות, Transporter כתב:

זה לא משנה

לא אמרתי שאתה רוצה שימותו, אמרתי שקשה להודות שטעית בתחזיות

 

לא היו לי תחזיות.

לא יודע אפילו במה טעיתי.

אבל תראה:

 

 

חברים, אני טעיתי. מודה.

שתדעו שזאת לא פעם ראשונה שאני טועה, אתה טועה האמת די הרבה בחיי.

ושתדעו שאני ממש מקווה שכולנו פה חוץ מטרנפורטר טועים, ושהקורונה זה שטויות, ושנחזור במאי או יוני חזרה לשגרה, והמשק יתאושש, ולא יהיה גל שני ולא שלישי.

 

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני 10 דקות, Transporter כתב:

זה שמתוך 200 מתים יש רב אחד, זה לא מספיק כדי להגיד "הנה ההשלכות של זה שלא הקשיבו להנחיות"

 

עצם העובדה שלא מקיימים הנחיות לא מבטיחה שיקרו ההשלכות.

אבל אם כן מקיימים את ההנחיות, כנראה לא יקרו ההשלכות.

אם נסעתי ללא חגורה ולא רק לי כלום, האם אני יכול להמשיך לנסוע ללא חגורה?

עריכה אחרונה על ידי snoop90
פורסם
Just now, snoop90 כתב:

עצם העובדה שלא מקיימים הנחיות לא מבטיחה שיקרו ההשלכות.

אם נסעתי ללא חגורה ולא רק לי כלום, האם אני יכול להמשיך לנסוע ללא חגורה?

 

אבל עצם העובדה שנדבקו  שם פי 10-20 לא אומרת שחלק מהם צריכים למות אם "כל אחד יכול למות" ?

אה רגע..אז אולי לא כל אחד ?

הנה היה לך פה ניסוי אמיתי. לא סימולציה, לא  תחזיות של ברבאבא 

עובדתית יש טבלאות שמראות כמה נדבקים יש בבני ברק, בית שמש, ירושלים

מישום מה אנחנו לא רואים פה את כל אותם חרדים שהפרו את הכללים מתים

 

וזה גורם לי לחשוב שאולי הלחיצו אותנו קצת יותר מדי

יש אנשים שצריכים להשמר יותר. יש אנשים שיכולים להוריד את מפלס החרדה

×
×
  • תוכן חדש...