Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לא בדיוק, לא הגדירו מה אלה מצבים המחייבים זאת.

בכל מקרה, אצלנו הפארקים התחילו להתרוקן. אני בבידוד, אבל האישה / הסבתא עם הילדים עדיין יוצאים למקום מרוחק בפארק שישחקו קצת בכדור וירוצו קצת ויוציאו אנרגיה.

 

לפני 5 דקות, Blaz00r כתב:

משרד הבריאות הוציא הנחיות חדשות - סגר דה פקטו. אסור לצאת מהבית למעט "מצבים המחייבים זאת".

 

פורסם (נערך)
לפני 21 דקות, yossy כתב:

יש לי סטס לאוטו . זה מספיק דחוף או לא?

 

אם אני זוכר נכון הוציאו הוראה שטסט לרכב מוארך בחודש, או משהו כזה. תבדוק את זה.

 

עריכה: "בנוסף לכך, הודיע השר סמוטריץ’, כי כל נהג שתוקף רישיון הנהיגה שברשותו צפוי לפוג בשלושת החודשים הקרובים, יקבל הארכה של תוקף הרישיון בשלושה חודשים נוספים. עוד הנחה השר סמוטריץ’, כי רכב שתוקף רישיונו פג והגיע מועד ביצוע מבחן הכשירות השנתי (טסט) שלו בחודש הקרוב, יקבל ארכה של חודש ימים נוסף. "

עריכה אחרונה על ידי Blaz00r
  • אהבתי 1
  • מעניין 1
פורסם (נערך)
לפני 57 דקות, Benor כתב:

הוציאו אותי לחל"ת של חודש.

מקווה להתפתחויות חיוביות.

אני לא רואה את עצמי חודש נשאר סגור בבית. 

אני ואני ואני. יאללה תתאפסו על עצמכם. אתם לא עדר של אגואיסטים (אני מקווה).

נכון קשה, נכון לא כיף, נכון חונק כלכלית, אבל יש פה עניין שנקרא אחריות קולקטיבית כחברה. ההוראות האלו ניתנות כי הן כתובות בדם.

קיימים מאות אלפי אנשים שנמצאים בקבוצות סיכון בארץ. החיים שלהם כרגע (לפחות עד שהמצב יתבהר) באחריות כולנו, בין אם נרצה בכך או לא.

כשעפים טילים, כולם נכנסים יופי לממ"דים כי התחת שלנו הוא זה שבסכנה.

כשהתחת של אחרים, אנחנו פחות ששים להקשיב להנחיות.

 

רק להבהיר בן, זה לא ספציפי אליך. זה לכל רוח הבכיינות (המוצדקת) שעוטפת את השיח הציבורי בזמן האחרון.

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.
  • אהבתי 5
  • מעניין 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אחריות קולקטיבית וישראלים ... מעולם לא היה. גם לא יהיה.
מצד שני אם זה יתבטא בקנסות כבדים - זו היא הדרך ללמד לקח.

פורסם

הנה פרספקטיבה קצת אחרת, וטענה שהצעדים שמפעילה הממשלה מוגזמים, בהשפעת משרד הבריאות.

כמובן, אני לא יודע אם הוא צודק או אם הוא טועה

  • מעניין 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

להיות דה פקטו סגור כל היום בבית עם הילדים? לא רואה את זה קורה. לא משנה כמה יסבירו שזה חשוב, לא ניתן לעמוד בזה. מי שאין לו ילדים לא מבין את הסיטואציה בכלל. נזק פסיכולוגי מצטבר שיביא למעשי אלימות, גירושין, והרבה דברים רעים אחרים. אני לא ציני ואני לא מגזים. 

  • מבאס 1

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

אין כאן צודק או טועה. זו שאלה שלגיטימי להתדיין עליה: "כמה אתה מוכן להקריב זקנים וחולים כדי לשמור על כלכלה/שגרה וכו'". 

אבל, מהרגע שההחלטה כבר התקבלה על ידי הממשלה (שחיי אותם אנשים יותר יקרים מהנזק הכלכלי העצום שסביר שייגרם) יש לכבד אותה ולציית לה.

האם ניתן היה להיערך יותר טוב? ברור. גם בלי הרבה חכמה בדיעבד. 

אבל אנחנו ישראלים. אנחנו מאוד (מאוד!) לא טובים בלהיערך ובלחשוב קדימה. אנחנו כן טובים בלאלתר ולפתור בעיות בלייב. it is what it is.

  • מעניין 5

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

בס"ד

נראה לי, שלקחת את זה כמה שלבים קדימה.
מנסיון, עם הכנה נכונה, אפשר לפתור הרבה מהבעיות.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם
לפני 3 דקות, SurfHigh כתב:

להיות דה פקטו סגור כל היום בבית עם הילדים? לא רואה את זה קורה. לא משנה כמה יסבירו שזה חשוב, לא ניתן לעמוד בזה. מי שאין לו ילדים לא מבין את הסיטואציה בכלל. נזק פסיכולוגי מצטבר שיביא למעשי אלימות, גירושין, והרבה דברים רעים אחרים. אני לא ציני ואני לא מגזים. 

ומצד שני אל תשכח ש 9 חודשים אחרי הבידוד יהיה בום מטורף של לידות...

  • מעניין 4

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם (נערך)
לפני 18 דקות, יבגניפ כתב:

הנה פרספקטיבה קצת אחרת, וטענה שהצעדים שמפעילה הממשלה מוגזמים, בהשפעת משרד הבריאות.

כמובן, אני לא יודע אם הוא צודק או אם הוא טועה

 

אני יכול להסכים עם הטענה שהצעדים הקיצוניים משמשים, בין השאר, כדי לכסת"ח על חוסר המוכנות של מערכת הבריאות.

 

אבל מצד שני, כשהכתבה מרגישה כמו פרסומת לחברה שלו, או ניסיון להקפיץ את מחירי המניה, אז אני לא יודע עד כמה אפשר לקחת את דבריו ברצינות.

 

אגב, זה לא אתה תקפת את טראמפ לפני שני עמודים בטענה שהוא לא עושה מספיק?

כי אם כן, אז קשה לי להבין איך אתה מביא פה "רפרנס" שטוען את ההיפך.

עריכה אחרונה על ידי gadik6

פורסם
לפני 1 שעה, Benor כתב:

הוציאו אותי לחל"ת של חודש.

מקווה להתפתחויות חיוביות.

אני לא רואה את עצמי חודש נשאר סגור בבית. 

רואה לא רואה אתה צריך להיות כמה שיותר בבית. מקסימום לצאת לנשום אוויר בלי מגע עם אנשים. אני נגיד יוצא לרוץ בשדות ליד הבית.

קניות וכו' עדיף לעשות משלוח ולא ללכת להידחס עם המון אנשים בסופר.

קחו בחשבון שזמני המשלוח הם שבוע קדימה כרגע אז תתכננו את עצמכם בהתאם.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

×
×
  • תוכן חדש...