Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 7 שעות, אליה כתב:

אבל ברור לך שנזק יגרם. זו בדיוק הנקודה של levy.

לא. 

ברור שזה לא נעים אבל רם ייגרם נזק ואיזה נדע רק אחרי שאנשי רפואה ינסו וזו בדיוק הנקודה. בדקו ולא הצליחו למצוא קשר בין הקרינה לנזק ולכן המהנדס יודע איזו קרינה יש אבל לא מה היא גורמת.

 

 

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 13 שעות, levy כתב:

אני מהנדס עם 30 שנה בתחום האלקטרומגנטיות וקרינה.

תיקרא קצת ותבין במה מדובר בלי ניפנופי ידיים.

 

סליחה על הזלזול, אבל מהנדס עם 30 שנה בתחום האלקטרומגנטיות לא היה כותב טקסטים פח אשפה כמו שכתבת.

 

אם אתה מהנדס אלקטרומגנטיות אני צנצנת, עם מכסה.

יש אולי סיכוי קלוש שאתה יודע שיש הבדל בין LF ומיקרוגל.

 

אין סיכוי שאתה יודע שיש הבדל בין קרינה מייננת וקרינה בלתי מייננת.

אין שום סיכוי שאתה יודע לגבי חדירות של תדרים שונים את העור או השפעות שלהם.

 

לפני 13 שעות, levy כתב:

תשאיל מד קרינה מקצועי ותיקח רכב היברידי לסיבוב בסיטואציות שונות תמדוד קרוב לכיסאות ולריצפה ואז תבין מה קורה,יש המלצות של אירגון הבריאות הבינלאומי שחקר את הנושא וממליץ עוצמות בסדרי גודל פחות.

אנשים שלא עובדים בתחום ולא ראו מה זה מד קרינה מחליטים ככה סתם שאין שום בעיה.

 

מה יעזור לך מד קרינה? כאילו עם כל הכבוד מה תמדוד שם? מינוס משהו dBm?

 

לפני 12 שעות, אליה כתב:

אבל ברור לך שנזק יגרם. זו בדיוק הנקודה של levy.
איננו יודעים איך תתבטא השפעת הקרינה, אבל היא בטוח מזיקה לפי הערכים הנמדדים(לטענתו).
כמו שירית במישהו במרכז הגוף. מה יקרה בדיוק יקבעו במיון, אבל נזק ממשי בטוח יגרם..

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

 

בניגוד לנזק פיזי חודרני או טראומה, אין נכון להיום שום ידיעה שייגרם נזק מקרינה בלתי מייננת בעוצמות נמוכות.

 

לפני 9 שעות, levy כתב:

תשאיל מד קרינה מקצועי ותיקח רכב היברידי לסיבוב בסיטואציות שונות תמדוד קרוב לכיסאות ולריצפה ואז תבין מה קורה,יש המלצות של אירגון הבריאות הבינלאומי שחקר את הנושא וממליץ עוצמות בסדרי גודל פחות.

אנשים שלא עובדים בתחום ולא ראו מה זה מד קרינה מחליטים ככה סתם שאין שום בעיה.

אם קרינה אלקטרומגנטית לא מזיקה לטענת מספר אנשים מדוע יש תקינה בעולם? בתחום הסלולר לדוגמא.

מדוע חברות חשמל בעולם מפוקחות עם תקנים, שזאת קרינה אלקטרומגנטית שהוכח שהיא גורם לתחלואה עקב התדר הנמוך,גם ברכבים היברידים התדר יחסית נמוך כמה עשרות קילו הרץ.

מדוע טויוטה עושה מאמצים בכל דור של פריוס להקטין את הקרינה? סתם ככה.

 

הכל עניין של עוצמה ,תדר וזמן חשיפה,תדר נמוך יותר חדיר יותר.

מדוע אירגון הבריאות הבינלאומי ממליץ על פחות מ 1 מיליגאוס? סתם יושבים שם מומחים.

מדוע יש תקינה לטלפון סלולרי sar? ומהנדסים מתכננים טלפון כדי לעמוד בתקינה.

בעוצמה גבוהה של קרינה אלקטרומגנטית אפשר להרוג אדם.

 

אתה יודע שטלפון סלולרי מייצר הרבה יותר קרינה מאשר רכב היברידי כן?

אתה יודע שאם אתה גר קרוב לים אתה מקבל יותר קרינה ממכשירי קשר של ספינות כן?

אתה יודע שעמודי חשמל מייצרים יותר קרינה מרכב היברידי כן?

 

אתה גם יודע שהטלפון הסלולרי מייצר את הקרינה בהרבה יותר תדרים על הספקטרום כן?

אתה גם יודע שהשכן שלך שיש לו נתב WIFI מייצר יותר קרינה?

אתה יודע שהגוף של השכן שלך מייצר קרינה?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

תגידו, חייבים לדחוף את ההיסטריה על הקרינה לכל מקום?

 

בכל שרשור שמזכירים בו רכב היברידי, תמיד צץ מישהו כזה.

 

לא מתאים לך - אל תקנה. מציעים להסיע אותך ברכב היברידי - תסרב בנימוס ולך ברגל.

 

אבל אל תגרום לי להחנק מענן עשן שחור רק כי קראת בקבוצת טפשת אימהות בפייסוש על קרינה.

  • אהבתי 3

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

משום מה ההיסטריה מקרינה ברכב היברידי הרבה יותר נפוצה בישראל מאשר בשאר העולם. אני באמת לא מבין איך זה קורה במדינה שהאינטרס שלה לצמצם את התלות בנפט הוא לא רק סביבתי אלא גם בטחוני. 

  • אהבתי 1
  • אחראי פורום
פורסם
לפני 1 שעה, eladts כתב:

משום מה ההיסטריה מקרינה ברכב היברידי הרבה יותר נפוצה בישראל מאשר בשאר העולם. אני באמת לא מבין איך זה קורה במדינה שהאינטרס שלה לצמצם את התלות בנפט הוא לא רק סביבתי אלא גם בטחוני. 

לא השוויתי למדינות אחרות, לא את מידת ההיסטריה ולא את כמות ההיברידיות על הכביש, אבל הכמות פה בוודאי מרשימה

ביחס לשוק כזה קטן כך שלא הייתי מבזבז זמן על עוד תוצר טמקא והסביבה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
תשאיל מד קרינה מקצועי ותיקח רכב היברידי לסיבוב בסיטואציות שונות תמדוד קרוב לכיסאות ולריצפה ואז תבין מה קורה,יש המלצות של אירגון הבריאות הבינלאומי שחקר את הנושא וממליץ עוצמות בסדרי גודל פחות.
אנשים שלא עובדים בתחום ולא ראו מה זה מד קרינה מחליטים ככה סתם שאין שום בעיה.
אם קרינה אלקטרומגנטית לא מזיקה לטענת מספר אנשים מדוע יש תקינה בעולם? בתחום הסלולר לדוגמא.
מדוע חברות חשמל בעולם מפוקחות עם תקנים, שזאת קרינה אלקטרומגנטית שהוכח שהיא גורם לתחלואה עקב התדר הנמוך,גם ברכבים היברידים התדר יחסית נמוך כמה עשרות קילו הרץ.
מדוע טויוטה עושה מאמצים בכל דור של פריוס להקטין את הקרינה? סתם ככה.
 
הכל עניין של עוצמה ,תדר וזמן חשיפה,תדר נמוך יותר חדיר יותר.
מדוע אירגון הבריאות הבינלאומי ממליץ על פחות מ 1 מיליגאוס? סתם יושבים שם מומחים.
מדוע יש תקינה לטלפון סלולרי sar? ומהנדסים מתכננים טלפון כדי לעמוד בתקינה.
בעוצמה גבוהה של קרינה אלקטרומגנטית אפשר להרוג אדם.
 
 
אולי תשתף אותנו כבר באיזה לינק עם המלצה של אירגון הבריאות העולמי להמנע מרכבים הברידיים.

אני לא עוקב אחרי הפרסומים שלהם אבל מאוד אופתע לגלות שהם נגד שימוש ברכבים הברידיים.

אתה כבר כמה פעמים כתבת שהם נגד.... שגר לינק בבקשה

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

פורסם

אם מדדתי 3.6 רנטגן, זה טוב או רע?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 8 דקות, ליעד נ. כתב:

אני אענה לך במקומו,

תשאיל מד קרינה מקצועי ותתחיל למדוד מתחת לרגליים.

 

כמה?

שבע.

מה שבע?

מה כמה?

 

 

פורסם
לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

לגמרי לחתימה.

  • מעניין 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

איך חדרו לפורום מתנגדי חיסונים וחובבי כורכום שלא כתבלין? 

כחובב שריפת דלק מאובנים  (6.2 ק"מ לליטר זה הממוצע שלי כבר שנה) רכב היברידי זו יופי של המצאה למי שרוצה לחסוך בצריכת הדלק. רכבים משעממים את התחת אבל גם מאזדה 3 וקורולה בנזין זה לא בדיוק ביקור בלונה פארק, אז לפחות שיהיה חסכוני יותר וגם מאובזר יותר בחסות הטבות המס. היברידי פלאג-אין עם טווח משמעותי זה בכלל להיט, למי שמקפיד להטעין, עבור מרבית האנשים זה באמת אפס צריכת דלק למעט נסיעות אל הדודה והדוד שבחרו לגור במצפה כורכם. 

 

יהיה מעניין לראות בקרוב את נוסחת המס הירוק החדשה. עקרונית המס על היברידי אמור לעלות ל-50% בשנה הבאה ובשנת 2022 מיסוי רגיל, 83% והפחתה של הטבת מס. אני מניח שבשלב הזה נראה יותר ויותר רכבי פלאג-אין עממיים ואולי בכלל חשמליים. מה שכן, נערי האוצר שלנו הם כנראה בוגרי הבולשוי שכן הם מאוד גמישים בנוסחאות שלהם ומוכנים לעדכן אותה כל שנה מחדש. אם הגרעון העצום, לא אתפלא אם שוק הרכב יהיה הראשון לספוג תוספת מיסוי, בטח ברכבים היברידיים. 

  • מעניין 1
פורסם
בתאריך 12.7.2020 בשעה 21:06, levy כתב:

אני מהנדס עם 30 שנה בתחום האלקטרומגנטיות וקרינה.

תיקרא קצת ותבין במה מדובר בלי ניפנופי ידיים.

יאללה בוא נקרא: על איזה הספק מדובר?

מה עם חוק ריבוע המרחק?

תא הסוללה וכלוב פאראדאי?

ובלי נפנופי ידיים כן?

 

בתאריך 12.7.2020 בשעה 22:43, אליה כתב:

אבל ברור לך שנזק יגרם. זו בדיוק הנקודה של levy.

ברור למי?

למה ברור?

איזה נזק?

ממה?

למה?

 

לפני 23 שעות, ליעד נ. כתב:

תשאיל מד קרינה מקצועי ותתחיל למדוד מתחת לרגליים.

עדיף מונה גייגר. יותר קל למצוא אחד כזה אמין והתוצאות יהיו לא פחות מפתיעות.

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

×
×
  • תוכן חדש...