Jump to content

osos9

  • פרסום הודעות

    27
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

0 נייטרלי

אודות osos9

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. שמח שפתחתי את השרשור דרך מי עשית ?
  2. אהה הבנתי ויש מקום להתמקח איתם ? או שזה מה שהם מציעים וזהו ?
  3. אה אני קובע איתם נגיד 5.5 שקל לליטר ואם מחר המחיר יורד ל4 (לדוגמה) אז אני עדיין משלם 5.5 ?
  4. ומבחינת מחיר ? לא הבנתי למה אומרים מחיר מחירון, זה לא הולך לפי מחיר הדלק בזמן התדלוק ?
  5. מה זאת אומרת מחיר הדלקן ? הבנתי שיש רק תשלום על התקנה חד פעמית, לא תשלום חודשי על המנוי. או שאני טועה ?
  6. היי, אני לקוח פרטי ואני חושב על לעשות דלקן, הבנתי שהיום כל התקן שמתקינים הוא אוניברסלי ורק צריך לפתוח ״כרטיס לקוח״ בכל חברה שאני רוצה להשתמש בה עם הדלקן. השאלה שלי, מה החסרונות של דלקן, למה לא לעשות ? מבחינת מחיר זה יוצא יותר יקר/יותר זול/ אותו מחיר ? ההבדל הוא רק בנוחות או שיש עוד דברים טובים/לא טובים ?
  7. נכון אומרים שאסור לא לנהוג באוטו הרבה זמן וחייבים להתניע אותו ואפילו לעשות סיבוב כדי שהמצבר לא ילך (או משהו כזה) אז איך זה עובד עם מכוניות חדשות שעוד לא נמכרו ומחכות במכס ? הרי תמיד הקילומטרז׳ מאוד נמוך ואני בספק שהם לוקחים כל אוטו ועושים איתו סיבוב של חצי שעה פעם בשבוע .. יכול להיות שפשוט אין להם מצבר ושמים רק ברגע שהמכונית נמכרת ?
  8. קודם כל אני מופתע שיש רמת גימור חדשה, אני כבר כמעט חודש חורש על כל הדגמים אז נראה לי רק בימים האחרונים הוסיפו. עדיין הrs line מדברת אליי יותר מהzen החדש אתה קנית גם את הקליאו או שבלי קשר אמרת שהעדפת אותה על הקורסה ?
  9. נכון סליחה, זה אוטומטי רגיל בקורסה. אז גיר רטוב בעל 7 הילוכים, היית ממליץ ללכת על הקליאו ?
  10. אז אחרי התלבטויות בין הקליאו לקורסה הגעתי למסקנה שאין מושלם. אהבתי יותר את הקליאו מבחינה פנימית רק שהיא מגיעה בלי בקרת שיוט אדפטיבית ועם גיר רובוטי דו מצמדי. והקורסה מגיעה עם בקרת שיוט אדפטיבית וגם עם גיר אוטומטי רגיל אבל פחות אהבתי את הבפנוכו (מערכת מולטימדיה, בקרי שליטה של המזגן, חומרים, לוח מחוונים - בכל אלה אני מעדיף את הקליאו). הקליאו יותר מדברת אליי נטו בגלל העיצוב הפנימי ואיכות החומרים כמו שאמרתי מקודם ואני יכול לחיות בלי הבקרת שיוט האדפטיבית אבל ממש מפחיד אותי הגיר הרובוטי. קראתי עליו המון, יש הרבה ביקורות שאומרות שהוא יכול להתקלקל גם אחרי 20 אלף קילומטר ואפילו פחות, ולהחליף אותו יכול להגיע ל7000 שקל. מצד שני לחלק מהאנשים אין בעיות בכלל. מי יכול להרגיע אותי בנושא ?
  11. קליאו החדשה קיבלה 5 כוכבים ומהנסיעת מבחן שעשיתי בכביש עירוני, היה בידוד די טוב.
  12. וואלה ? חשבתי בגלל שזה מערכת אוטומטית אז היא יודעת מתי ללחוץ על הבלם ומתי לא והיא יותר "רגועה" על הבלמים מאשר בן אדם
  13. חשבתי על זה, אבל חוץ מהלוח מחוונים המגניב, היא די אותו דבר כמו הקורסה ולפי השוואות שעשיתי, אני יותר מתחבר לקליאו מבחינת פנים הרכב ה208 החדשה חיצונית, אוכלת את 2 האחרים
  14. הגעתי להתלבטות בין 2 הרכבים האלה. עשיתי נסיעת מבחן רק על הקליאו בינתיים (ונהנתי ממש), כי הקורסה קצת בעייתית מבחינת זמינות. על הנייר, הם כמעט אותו דבר מבחינת אבזור, יש לשניהם הכל, ההבדל היחידי הוא שבקורסה יש בקרת שיוט אדפטיבית ובקליאו אין. ומבחינת גיר, הקורסה אוט׳ טיפטרוניק והקליאו אוט׳ רובוטית דו מצמדית. חיצונית הקורסה מנצחת, פנימית הקליאו. קורסה 3 ציל׳, קליאו 4 (הבנתי שזה משמעותי פה לאנשים חח) יש לי נטיה קלה לכיוון הקליאו אבל הבקרת שיוט האדפטיבית קורצת לי בקורסה בגלל שאני הרבה בפקקים והיא יכולה להועיל, בקליאו אני אהיה הרבה על גז ברקס גז ברקס מה שיכול להוביל לבלאי מואץ .. מה אומרים ?
  15. היי, כאשר כמעט רוב הנסיעות שלי הן בפקקים מ/אל העבודה, האם המערכת הזו מזיקה או דווקא מועילה ? האם היא חסכונית בדלק (בהתחשב במצב הנסיעות שלי) או דווקא צורכת יותר כי יש יותר ״התנעות״ ?
×
×
  • Create New...