Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש המלצה לטלוויזיה לסלון


yorng
שימו לב! השרשור הזה בן 1340 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שאפנה אותך למתמטיקה בסיסית בשביל להבחין בהבדל בין 65 ממרחק 1.5 מטר ו-55 ממרחק 0.5 מטר?

 

הנקודה שלי פשוטה: כללי האצבע שכולם מעתיקים זה מזה בלי להפעיל טיפה של שיקול דעת - לא נכונים.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יושב 3.5 מטר על מסך 85 אינץ' בלי שום בעיה. הכל עניין של איכות תמונה.

כלומר, ככל שאיכות התמונה עולה, המרחק מצמצתם בין הצופה למסך. ( הכללים שהיו רלוונטיים לפעם, שימו בצד)

 

אצלי לפעמים יושבים 2 מטר מהמסך (שיש הרבה אנשים זו האפשרות היחידה לישיבה משותפת בסלון) 

כשאני שואל אם זה מפריע, התשובה תמיד  - בכלל לא. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום 

אני ראיתי חישוב , גודל המסך כפול 1.6 לתכנים fh וגודל המסך כפול 1.2 לתכנים של 4k . המרחק המינימלי לישיבה מהמסך .

הזמנתי עכשיו טלביזיה , ויתרתי על oled בגלל עניין הצריבות . המוכר אמר לי , גם כאשר יש צריבות ח.י מחליפים בלי שום בעיה . מעדיף להתקין טלביזיה ולא אחרי שנתיים שיהיו בעיות . הסתפקתי lg un8080 . שהיא תגיע אשווה אותה ל qled של סמסונג שיש ברשותי כעת ולראייתי היא טובה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה 2 cents שלי;

לא מתיימר להיות מומחה TV או דוקטר לפיקסלים, אבל מכל הטלויזיות שיש לי בבית (פלזמה 42 סמסונג, LG 55" שתיקנתי, פנסוניק 50" בת כמעט 5) התמונה הטובה ביותר BY FAR הן מבחינת צבעים (אמיתיים) והן מבחינת רמת ה"שחור" (אדם שלובש חליפה שחורה על רקע שחור) היא של הפנסוניק. גם ה LG טובה בהחלט, אבל הצבעים בפנסוניק פשוט הרבה יותר אמיתיים.
זו בהחלט לא ה"בחירה הטבעית" בגלל ש LG ועוד לא מעט מותגים הם דיי שולטים בשוק, אבל לדעתי שווה לבדוק.

איציק

  • מעניין 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עם איציק,

אמנם אין לי טלויזיות חדישות מסוגי הoled/qled/nanocell אבל מהדורות הקודמים, הפנסוניק מציגה את התמונה הכי נעימה לעין.

נהנה מכל צפייה בה, רק חבל שהיא לא גדולה יותר 😉

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגדול אני נאמן לlg רק בגלל ח.י

קניתי בזמנו טלוויזיה ב3500 ובמהלך שש שנים שהיא בבעלותי הייתי צריך להרחיב אחריות בעוד 1000₪ בערך.

בפועל החליפו לי כבר שלוש טלוויזיות חדשות פלוס שני תיקונים.

מעולם לא נתקלתי בשירות כמו של ח.י

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צר לי , לא קונה טלויזיה חדשה בלי אנדרואיד TV מובנה. כמו רכב חדש בלי אנדרואיד אוטו. איכות התמונה שולית לחלוטין לרוב האנשים .

 ה webOS דיי עלובה מבחינת חנות אפליקציות

 ו air mouse זה דבר מאד מעצבן.

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 37 דקות, r.e.g.e.v כתב:

בגדול אני נאמן לlg רק בגלל ח.י

קניתי בזמנו טלוויזיה ב3500 ובמהלך שש שנים שהיא בבעלותי הייתי צריך להרחיב אחריות בעוד 1000₪ בערך.

בפועל החליפו לי כבר שלוש טלוויזיות חדשות פלוס שני תיקונים.

מעולם לא נתקלתי בשירות כמו של ח.י

 

אתה נאמן למכשירי טלוויזיה שאורך החיים שלהם הוא שנתיים, פלוס קלקול אחד בשנה?!

🙄

 

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, r.e.g.e.v כתב:

בגדול אני נאמן לlg רק בגלל ח.י

קניתי בזמנו טלוויזיה ב3500 ובמהלך שש שנים שהיא בבעלותי הייתי צריך להרחיב אחריות בעוד 1000₪ בערך.

בפועל החליפו לי כבר שלוש טלוויזיות חדשות פלוס שני תיקונים.

מעולם לא נתקלתי בשירות כמו של ח.י

 

ממש מציאה. הזמן שבזבזת בהמתנה לשירות+טלפונים לא שווה כסף ?

 

אני לא זוכר במהלך חיי שאי פעם הייתי צריך לתן להחליף טלוויזה לאחר 3 שנים. למעשה יש לי טלוויזיה של סוני LCD עם ממיר מובנה

כבר יותר מ-10 שנים ולא נזקקה לשום תיקון ! 

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אממ אכן צר לי שלא חשבתי על הצגת המודעה שלי ככזו..

אני גר במקום שלצערי חברת חשמל הפכו לאתר ניסוי מיוחד.ציוד חשמלי לא שורד אצלנו מעבר לזמן מאוד מאוד קצוב ואתה לא יודע מה יפגע אף פעם . לפני lg לדוגמא נשרפו אצלי באותו שבוע שתי טלוויזיות. לפטופט שנשרף אצלי לא תוקן באחריות יצרן אלא מכיסי.

אחרי ששיקפתי לחברת ח.י מה הולך להיות במסגרת האחריות שלהם (וזה מה שקרה בפועל) הם עמדו מאחורי המוצר שלהם למרות שבפועל זה לא קשור אליהם. אז כן נטו בגלל השירות קניתי והמלצתי לחברים לקנות lg .

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 25.6.2020 בשעה 14:00, misterb כתב:

 

בכללי LG כחברה עדיפה על סמסונג, מבחינת אמינות.

Seriously? 
דיי מדהים אותי כשאנשים אומרים דבר כזה, דווקא על LG, חברה שכל מוצר שלה שנתקלתי בו בשנותיי הקצרות הכיל בתוכו בזמן-אמת תקלה כלשהי, או פשוט סיים את חייו רגע לפני הזמן הלגיטימי למוצר בתחומו לשבוק חיים.
זה כולל כמעט כל תחום באלקטרוניקה בו פגשתי מוצר של LG, אם זה פלאפונים, בהם LG מזמן עושים בית ספר לסינים ב"איך לייצר פלאפון Made In China" (מישהו זוכר ? G4 משהו?), או טלוויזיות של LG (שלושה במספר בבעלותי האישית) שפשוט מתות כשנתיים-שלוש לאחר הרכישה במקרה הרע, או מציגות "Light Bleed" במקרה הטוב. 

 

ולמרות זאת, אוסיף את חצי השקל שלי לדיון המתפתח על עולם הטלוויזיות, כשגם על המתחרה הראשית של LG יש לי מה להוסיף.
רכשתי Q60R 49" QLED לפני כשנה מהיבואן הרשמי עם אחריות אלקטרוניקס פרו (בידיעה שמדובר בשירות מפוקפק שחוויתי על בשרי לפני כמה שנים).
לאחר ההדלקה של הטלוויזיה זה מה שנגלה לעיניי:
mR7uABcVsn87yeMPBWTKcc6l1H33kGssgyv5P1tGjC5_UUnFU8QJ5dxvzkTls6HsBsH4Exr2ZIsJu3iUfeeERW6oCOtlSQCNAewxQTcWWdidyM1UapidyOl63_J9MMLhG2ciY5VwpNovn60g77dzIC3aekQcKTWaznOmbyBJpOYPcpTaMjHwl6GsAWujWR1dwY2CpDIvRxY3t6YFK7lpgY7Xa1aewO6D80JofgAysWQKDLkByZDsCAK4i_CudXC2IrlRLicGnn_y7aHMAvLYOnERtr-m-mzk3fcS3lwB6wuQA8wuI9yzKcA8a_AtlKrE5IVMenDwwOOpbxnTS5Mr5Irr_vFswCwGyqwovLrHlD0bvxOGtiUBUblIBVthzUEpG7IJfoHV9_sdhD0biIWwRAaxC7dPqt-oigylrTJOI10b9WGPQ7bloHnE7SOMwKhqft_UKPyHk9YXQhNHhGvGdZUB1tAzoRHYnR3CVMxCCc2kBDi4JLUUf1Dd_nHEaoH1Etpox0j2mdbxWT1HDGEFtrQtCRk8p5EWIOJYNU-BzC8BWH5gNWuO6si7qYJm1CVffItkHCBgOQfPrV4H0xVDcjKULOcOfd3ePiAVOvSxcwPGqRMAvkOijz1pqYvIqQMLV997ogmG1q2X5FHVYr0mXLMSK_J_-kP1JOVLyMlyh-ZaiWkAIrxrcSNC6kcDE7E=w1292-h970-no?authuser=0

 

 

התצוגה הייתה חצויה ל2 חלקים, כל חלק עם גוון אחר.
לא תיארתי לעצמי שישר אחרי הקניה כבר אצטרך לבחון את השירות של אלקטרוניקס פרו, וכך קרה.
הם שלחו 2 נציגים שהגיעו כשלושה-ארבעה ימים אחרי השיחה למוקד, הנציגים אספו את הטלוויזיה למעבדת היבואן ותוך מס' ימים לא רב התקשרו להודיע שמחליפים את הטלוויזיה לחדשה.
עד כאן הכל התנהל טוב משציפיתי.

כשהטלוויזיה החדשה הגיעה, המתקין התקין אותה, ראינו כי טוב והתפזרנו איש איש לתעסוקותיו.
קצת לאחר מכן כשהתיישבתי להנות מהרכש החדש, גיליתי 2 בעיות חדשות:
א) הממשק בין הרסיבר (כרכז לכל חיבורי הHDMI של כל שאר המכשירים שמתחברים לסאונד ולתצוגה) לטלוויזיה שעובד בעזרת HDMI Handshake פשוט סרב לעבוד שוב. דגם זהה, אופן חיבור זהה, נכשל.
ב) פיקסל שרוף ישר מהקופסה. ביאס אותי רצח בימים הראשונים, אחרי זה פשוט התרגלתי כשהבנתי שפיקסל שרוף יחיד לא מכוסה באחריות.


לבסוף, כמסקנה, הכל דרעק.
שמחתי לעזור.

עריכה אחרונה על ידי AlonBar

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, falou כתב:

 

איזה שירות צריך  לטלוויזיה?

 

אתה שואל כאילו מדובר במוצר שלא יכול להתקלקל.

לי חשוב לקבל שירות טוב במידה וצריך במסגרת האחריות.

זה לא קורה עם לא מעט ייבואנים, לרוב השירות ניתן על ידי חברות אחרות ולא ע״י היבואן עצמו.

 

Mazda 3 2.0 SPIRIT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, hans כתב:

שאפנה אותך למתמטיקה בסיסית בשביל להבחין בהבדל בין 65 ממרחק 1.5 מטר ו-55 ממרחק 0.5 מטר?

 

הנקודה שלי פשוטה: כללי האצבע שכולם מעתיקים זה מזה בלי להפעיל טיפה של שיקול דעת - לא נכונים.

 

אתה מדבר על המספרים עצמם - אני מדבר על עצם הקונפסט.

אין ספק שיש טווח מסוים שמחוצה לו הגודל לא הגיוני למרחק הישיבה.

אם הטווח הוא מטר עד 3 מטר, או פי 1.2 או פי 1.5 או מה שלא יהיה אני פחות בעד המתמטיקה הזו ויותר בעד בדיקה במרחק דומה בחנות וצעד או שניים קדימה ואחורה ליתר ביטחון.

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Seriously? 
דיי מדהים אותי כשאנשים אומרים דבר כזה, דווקא על LG, חברה שכל מוצר שלה שנתקלתי בו בשנותיי הקצרות הכיל בתוכו בזמן-אמת תקלה כלשהי, או פשוט סיים את חייו רגע לפני הזמן הלגיטימי למוצר בתחומו לשבוק חיים.
זה כולל כמעט כל תחום באלקטרוניקה בו פגשתי מוצר של LG, אם זה פלאפונים, בהם LG מזמן עושים בית ספר לסינים ב"איך לייצר פלאפון Made In China" (מישהו זוכר ? G4 משהו?), או טלוויזיות של LG (שלושה במספר בבעלותי האישית) שפשוט מתות כשנתיים-שלוש לאחר הרכישה במקרה הרע, או מציגות "Light Bleed" במקרה הטוב. 
 
ולמרות זאת, אוסיף את חצי השקל שלי לדיון המתפתח על עולם הטלוויזיות, כשגם על המתחרה הראשית של LG יש לי מה להוסיף.
רכשתי Q60R 49" QLED לפני כשנה מהיבואן הרשמי עם אחריות אלקטרוניקס פרו (בידיעה שמדובר בשירות מפוקפק שחוויתי על בשרי לפני כמה שנים).
לאחר ההדלקה של הטלוויזיה זה מה שנגלה לעיניי:
mR7uABcVsn87yeMPBWTKcc6l1H33kGssgyv5P1tGjC5_UUnFU8QJ5dxvzkTls6HsBsH4Exr2ZIsJu3iUfeeERW6oCOtlSQCNAewxQTcWWdidyM1UapidyOl63_J9MMLhG2ciY5VwpNovn60g77dzIC3aekQcKTWaznOmbyBJpOYPcpTaMjHwl6GsAWujWR1dwY2CpDIvRxY3t6YFK7lpgY7Xa1aewO6D80JofgAysWQKDLkByZDsCAK4i_CudXC2IrlRLicGnn_y7aHMAvLYOnERtr-m-mzk3fcS3lwB6wuQA8wuI9yzKcA8a_AtlKrE5IVMenDwwOOpbxnTS5Mr5Irr_vFswCwGyqwovLrHlD0bvxOGtiUBUblIBVthzUEpG7IJfoHV9_sdhD0biIWwRAaxC7dPqt-oigylrTJOI10b9WGPQ7bloHnE7SOMwKhqft_UKPyHk9YXQhNHhGvGdZUB1tAzoRHYnR3CVMxCCc2kBDi4JLUUf1Dd_nHEaoH1Etpox0j2mdbxWT1HDGEFtrQtCRk8p5EWIOJYNU-BzC8BWH5gNWuO6si7qYJm1CVffItkHCBgOQfPrV4H0xVDcjKULOcOfd3ePiAVOvSxcwPGqRMAvkOijz1pqYvIqQMLV997ogmG1q2X5FHVYr0mXLMSK_J_-kP1JOVLyMlyh-ZaiWkAIrxrcSNC6kcDE7E=w1292-h970-no?authuser=0
 
 
התצוגה הייתה חצויה ל2 חלקים, כל חלק עם גוון אחר.
לא תיארתי לעצמי שישר אחרי הקניה כבר אצטרך לבחון את השירות של אלקטרוניקס פרו, וכך קרה.
הם שלחו 2 נציגים שהגיעו כשלושה-ארבעה ימים אחרי השיחה למוקד, הנציגים אספו את הטלוויזיה למעבדת היבואן ותוך מס' ימים לא רב התקשרו להודיע שמחליפים את הטלוויזיה לחדשה.
עד כאן הכל התנהל טוב משציפיתי.

כשהטלוויזיה החדשה הגיעה, המתקין התקין אותה, ראינו כי טוב והתפזרנו איש איש לתעסוקותיו.
קצת לאחר מכן כשהתיישבתי להנות מהרכש החדש, גיליתי 2 בעיות חדשות:
א) הממשק בין הרסיבר (כרכז לכל חיבורי הHDMI של כל שאר המכשירים שמתחברים לסאונד ולתצוגה) לטלוויזיה שעובד בעזרת HDMI Handshake פשוט סרב לעבוד שוב. דגם זהה, אופן חיבור זהה, נכשל.
ב) פיקסל שרוף ישר מהקופסה. ביאס אותי רצח בימים הראשונים, אחרי זה פשוט התרגלתי כשהבנתי שפיקסל שרוף יחיד לא מכוסה באחריות.


לבסוף, כמסקנה, הכל דרעק.
שמחתי לעזור.


הכוונה הייתה בתחום הטלויזיות, לא בהכרח באופן גורף. וכן - זה חד משמעי.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...