Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2131 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 1 שעה, m3x7r3m3 כתב:

 

Local Dimming אין בסדרות הללו, רק ב-SM9000.

אם הקונטרסט ממש חשוב לך אז הפאנל של הסמסונג עדיף, הוא נותן ניגודיות טובה גם בלי Local Dimming.

אם הקונטרסט לא כזה קריטי (נניח טלוויזיה לסלון ואתה לא צופה בחושך מוחלט בד"כ) אז האיכות תמונה של ה-SM8100 עדיפה בהרבה לדעתי.

 

בסקירה של ה 8600 ב rtings יש סקשן ספציפי לפירוט על ה local dimming, וכל תוצאה בגוגל לגבי ה 8100 מפרטת לגביו.

הטלויזיה היא טלויזיה לסלון, אבל הולכים לראות דרכה סרטים באיכות גבוהה ככה שביצועים טובים מספיק בסצינות חשוכות זה חשוב.

כנראה אין מנוס ואצטרך להתגלגל למחסני חשמל או משהו

פורסם

RTings בוחנים את מצב ה-Local Dimming בכל סקירה שלהם.

ב-SM8600 יש לך חלוקת תאורה עומדת (כלומר כמה גופי תאורה עומדים) וזהו.

 

ל-Local Dimming צריך מינימום חלוקה למטריצה כלשהי. אין את זה בסדרות האלו, אלא ב-SM9000 ומעלה.

 

לדעתי האישית אם אתה לא צופה בחושך מוחלט, הקונטרסט יספיק.

אם אתה כן צופה בחושך מוחלט זה כבר עניין אישי.

 

אצלי הטלוויזיה בסלון, גם כשצופים התאורה במטבח כמעט תמיד פועלת וזה לא חשוך לגמרי.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אפשר לסכם את על השרשור הזה בזה שתקנה LG ותתחדש. גם כהמלצה אישית לאחר הרבה חפירות זה מה שאני עשיתי.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

יודעים להגיד אם הדגם הבא של סמסונג מומלץ?
UE65RU7092U
נמכרת עכשיו ב-2,800 ש"ח.

לא צריך סמארט וכו', רק 65" שתהיה אמינה עד כמה שאפשר להמר על זה, ואיכות תמונה סבירה-טובה.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם (נערך)

מזה 3 שנים העסק שייך ל-HiSense. לא יודע איך השפיע על הדגמים והייצור.

 

@Moonlight Theory דרך אגב, בדצמבר קניתי את הסמסונג UE65RU8000U - המפרט דומה מאד ל-7092 אבל מדובר בסמארט. כמובן שאיני יכול להעיד שמדוב רבאותו פאנל. ההפרש במחיר זעום, ומבחינת שביעות הרצון - מצויינת לשידורי YES,  נעשה שימוש מועט למטרות אחרות. החיבור ל-LAN קוי (שלא קיים ב-7092) יתרון בהזרמת ה-VOD.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ספריאל תודה, אמנם מנסים לחסוך אבל ההפרש לא משמעותי, אם יש עוד המלצות אשמח לשמוע - רק לנטפליקס.
אגב עשיתי טעות וראיתי מחשבון מרחק-גודל, מישהו ניסה 65" במרחק של כ-3.5 מטרים? אני רואה ש-75" יקרות לפחות ב-50%.

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

×
×
  • תוכן חדש...