Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן C3


tanga
שימו לב! השרשור הזה בן 1440 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

סיטרואן C3 שנת 2012 (דור שני) 1.6 אוטומטית.

אם לשים רגע בצד את הסטיגמות על צרפתיות, האם לדגם הזה ישנן מחלות ידועות ? בעיות אמינות משמעותיות ? גיר AL4 ?

האם יש סופר מיני עדיפה עד 16,000 ש"ח ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, זה המנוע 120 כ"ס. אשמח לדעת מה הבעיות במנוע.

לגבי הצרכים - גודל של סופרמיני, נסיעות יומיומיות הלוך ושוב של 40 ק"מ לכל כיוון. שיהיה אמין !!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מכיר שיש בעיה בשרשרת טיימינג או שמותחן שבעקבותה התזמון שסטומים מזייף ואז נוצר פיח בשסטומים.

 מעבר לכך אני מאמין שיש עוד בעיות למנוע הזה לא שמעתי עליו תגובות חיוביות מאף אחד שהחזיק רכב איתו.

 

אם ידני בא בחשבון יש לך תקציב שדיי גבולי לפיגו 208 אקסס היא חסרה באבזור אבל רכב מאוד מודרני נוח וחסכוני.

פורד פיאסטה ידנית גם יכולה להתאים פחות טובה מה208 אבל תוכל למצוא בתקציבך רכב יותר שמור ומאובזר

או פיאט פונטו איבו שתהיה כנראה הכי שמורה ומאובזרת אך חלשה יותר ופחות חסכונית.

 

אם רק אוטומט אז אתה מוגבל בעקרון או לסיריון או פורד פיאסטה אבל לנוכח זה שאתה נוסע הרבה וצריך רכב חסכוני הייתי בוחר בידני.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגירסה הזאת של המנוע די אמינה, אבל לא חסכונית.

 

ה-AL4  עדיין מעצבן באופי הפעולה שלו, אבל חף מבעיות.

לפני 2 שעות, Gavrik כתב:

אני מכיר שיש בעיה בשרשרת טיימינג או שמותחן שבעקבותה התזמון שסטומים מזייף ואז נוצר פיח בשסטומים.

 מעבר לכך אני מאמין שיש עוד בעיות למנוע הזה לא שמעתי עליו תגובות חיוביות מאף אחד שהחזיק רכב איתו.

 

הבעיות הן בגירסה המוגדשת לא בגרסה האטמוספרית.

  • רעיון טוב! 1

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בזמנו הייתי מעוניין מאוד באחות התאומה- 208 עם השילוב הזה. ירדה מהפרק בגלל המון בעיות אמינות למנוע שקראתי עליהם בפורומים בחו"ל

  • מבאס 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 ל @פבל יש כזה במשפחה שנים  (פיג'ו 207)  ל- @discoTD5  יש 208 עם השילוב הזה. אם מטפלים בצורה סדירה לא אמורות להיות בעיות.

  • מעניין 1

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה תקציב מעט בעייתי, אין יותר מדי אופציות ראויות מבלי ללכת יותר מדי שנים אחורה, או להגדיל תקציב באופן משמעותי.

 

אבל לדעתי אם כבר ללכת על מותג שלא נחשב לסמל מבחינת אמינות, הייתי הולך על רנו קליאו.אותו מחיר, אותו שנתון, אותו גיר מעצבן, אבל לפחות מנוע ותיק ואמין ללא שמועות וסיפורים על אמינות קלוקלת. 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בת הזוג שלי נוסעת באחת כבר שנתיים וכמעט 50k km.

שלה אחרי מתיחת הפנים (שנתון 2014).

בינתיים הרכב מראה אמינות מופתית (הק״מ עומד עכשיו על 100k km).

זה נכון שהמנוע בדגם הנ״ל נחשב לרגיש ולא מוצלח כמו קודמו (מנוע ה-NFU) אבל רכבים שטופלו בזמן עם חלפים איכותיים (שמן איכותי מאוד חשוב במנוע הזה) לדעתי אמורים להיות בסדר גמור מבחינת אמינות.

 

לדעתי לC3 מספר יתרונות ביחס לאופציות אחרות בסביבת המחיר הנ״ל:

רובן מאובזרות ביחס לשנתון (חלון פנורמאי, בקרת אקלים, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, מחשב דרך)

הרכב מרגיש יחסית חזק

נוחות הנסיעה גבוהה מאוד ביחס לקטגוריה

הישיבה יחסית גבוהה והראות החוצה מעולה.

 

החסרונות היחסיים בעיני הם צריכת הדלק הלא נמוכה (ממוצע של 1/13) והגיר המיושן, הבעייתיות שלו נוכחת בעיקר מחוץ לעיר שם מספר יחסי ההעברה הנמוך (4) גורר שיוט בסלד גבוהה יחסית.

בגדול ממליץ מאוד, כמו כן תוכל למצוא את ה208 עם אותו המנוע במחירים יחסית נמוכים.

 

בהצלחה!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • רעיון טוב! 1
Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | Land Rover Discovery TD5
VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 13 דקות, davemustaine87 כתב:

אבל לפחות מנוע ותיק ואמין ללא שמועות וסיפורים על אמינות קלוקלת. 

 

כן, כי בקליאו III הרלוונטית החלפת רצועת תזמון עולה כמו מנוע קומפלט ב-C3...

 

אם אתה יורד מה-C3, בתקציב הזה הייתי יורד שנה שנתיים ורוכש מאזדה 3 (אם כבר)

  • מעניין 1

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן יש לנו במשפחה 207 עם אותו מנוע. היא עלתה לכביש באפריל 2012 ונרכשה ע"י ההורים שלי בנובמבר 2013. נכון להיום היא עברה קצת פחות מ-60k ק"מ ללא שום בעיות במנוע. היא גם לא טופלה מי יודע מה באהבה, טיפול פעם בשנה במוסך כללי ודי זהו. 

סך הכל, בעיות אמינות הן הדבר האחרון שמפריע באוטו הזה. הייתי פוסל אותו קודם על צריכת דלק נוראית (אצלנו בערך 9 ק"מ לליטר, נסיעות עירוניות כמעט לחלוטין), התנהגות מעצבנת של הגיר או מנוע רועש מדי. 

  • מעניין 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 שעות, Gavrik כתב:

אני מכיר שיש בעיה בשרשרת טיימינג או שמותחן שבעקבותה התזמון שסטומים מזייף ואז נוצר פיח בשסטומים.

 

בדגם האטמוספרי 120 כ"ס יש הזרקת דלק רב נקודתית רגילה ולא הזרקה ישירה כמו בגדם הטורבו.

 

מנועים עם הזרקה רגילה לא סובלים מבעיית הפיח מכיוון שהדלק מוזרק לסעופת היניקה לפני השסתומים, בכל מחזור יניקה הדלק עובר דרך השסתומים, מנקה, משמן ומקרר אותם, הפיח לא נצבר. 

 

השרשרת עדיין יכולה להתארך אבל העומס עליה קטן יותר לעומת מנוע טורבו לכן התופעה פחות נפוצה ומגיעה בקילומטרז' יותר גבוה. היצרן במשך השנים עידכן 7 פעמים את השרשרת ואת החלקים הנלווים (שינויים במבנה ובחומרים). השרשראות החדשות אם לא פתרו את הבעיה לגמרי, די צמצמו אותה. 2012 זה כבר אחרי העידכונים הראשונים, השרשראות הכי בעייתיות היו ב 2007-2008. 

 

אני לא אומר שזה המנוע הכי טוב והכי אמין, ממש לא, אבל בעיית הפיח לא קיימת בדגם האטמוספרי. 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיות המוכרות לי ביחס לפרינס נטול הטורבו הינן שלאחר 7-8 שנים גומיות השסתומים מפסיקות לאטום ונוצרת צריכת שמן ועישון. זה מקשה על מעבר טסט וגם יכול להרוס את הממיר הקטליטי.

משאבת ואקום מפתחת נזילת שמן. נשמע זניח אבל עלויות התיקון הן בין אלף לאלפיים ש"ח.

בנוסף חיישני תזמון שסתומים נוטים לסיים את חייהם מוקדם וגורמים לכלמיני נורות תקלה וזיופים.

גיר AL4 בשנים הללו כבר אמין משמעותית אבל עדיין דורש לפעמים החלפת שסתומים מעת לעת.

 

שי

 

  • מעניין 1

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, Gavrik כתב:

אני מכיר שיש בעיה בשרשרת טיימינג או שמותחן שבעקבותה התזמון שסטומים מזייף ואז נוצר פיח בשסטומים.

 מעבר לכך אני מאמין שיש עוד בעיות למנוע הזה לא שמעתי עליו תגובות חיוביות מאף אחד שהחזיק רכב איתו.

 

נראה שהתבלבלת בין המנוע הנ"ל 120 כ"ס,
לבין מנוע 1.6 טורבו 155 כ"ס.

למיטב ידיעתי וגם בהתאם להתרשמות מהתייחסות
מעל דפי הפורום, המנוע והגיר אמינים.

עריכה אחרונה על ידי eyalkar
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1440 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...