Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המסע להחלפת הקופרה (2 תמורת 1)


misterb
שימו לב! השרשור הזה בן 499 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • ספונסר פורום
לפני 37 דקות, misterb כתב:

- נוחות. אני ממש מתבאס לנסוע איתה ברחבי חיפה על כבישים שבורים, כואב לי גם פיזית וגם נפשית על כל בור ושבר שאני עובר (מכירים את ה'אייייי כוסעמקקקק' הזה?)

לגמרי מכירים!😉

וחוצמזה, אתה כבר לא בן 25, מותר לך לרצות גם קצת נוחות בחיים...

 

לנסיעות המנהלתיות שלי חלמתי להצטייד באוקטביה VRS אבל נואשתי מהקרקס שמוצאים במודעות יד2 : ידיים רבות ברכב בן 3 שנים, מחירים פשוט הזויים (מי שמוכר "רק" ב-15,000 מעל מחירון מרגיש פראייר...), ובסופו של דבר "התפשרתי" על A4 עם מנוע ה-2 ליטר (190 כ"ס) מתוך מחשבה שאת הפיניש והנוחות של של ה-A4 לא אקבל בסקודה מחד, ואת הסוסים החסרים אוכל "להשלים" ע"י צ'יפ קטן שיהיה מכוייל יותר למומנט ופחות לכ"ס, וכך לשמור על האופי הנינוח של הרכב, רק עם 40 קג"מ.

מערכת הסאונד של B&O באודי גם היא גרמה לי להתפתות לצד הנוחות. ככה זה כשמזדקנים...

 

תתחדש בכיף!  סקרן לראות לאן תיקח אותך בסופו של יום הבחירה של הדיילי.

 

  • אהבתי 1

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין ומתחבר למה שרשמת בנוגע לקופרה. 

אישית , הייתי רוצה להשתדרג גם להנעה אחורית אבל עם יותר פוטנציאל כח , כמו לדוגמא M135 או אולי באמת משהו על התפר בין יוקרה לספורט.

😈Seat Leon Cupra 280😈

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין אנשים שמחזיקים רכב לתחביב ועוד רכב לדיילי...

 

תתחדש ותהנה! 

הפרדת הרשויות היא נכונה אם יש לך את האפשרות הכלכלית, אל תחפש הצדקה באקסלים.

תתחדש ותהנה!  

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית תתחדש ותהנה! להחזיק שני רכבים למטרה הזאת זה רעיון חביב אבל אתה בטוח שהסונטה שתהיה לך תעשה 1 ל-15 במשולב? לפי מה חישבת את הפחת? ומה יקרה כשמחיר הדלק ישתנה והטיפולים ישנו את התדירות. כנקודת מוצא האקסל מצוין, אבל הייתי מציע אלטרנטיבה נוספת, אם רוב הנסיעות שלך מנהלתיות למה לא לשכור רכב לימי המסלול? זה לא יצא יותר זול? תריץ באקסל...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 שעות, הלוחש למכוניות כתב:

לגמרי מכירים!😉

וחוצמזה, אתה כבר לא בן 25, מותר לך לרצות גם קצת נוחות בחיים...

 

לנסיעות המנהלתיות שלי חלמתי להצטייד באוקטביה VRS אבל נואשתי מהקרקס שמוצאים במודעות יד2 : ידיים רבות ברכב בן 3 שנים, מחירים פשוט הזויים (מי שמוכר "רק" ב-15,000 מעל מחירון מרגיש פראייר...), ובסופו של דבר "התפשרתי" על A4 עם מנוע ה-2 ליטר (190 כ"ס) מתוך מחשבה שאת הפיניש והנוחות של של ה-A4 לא אקבל בסקודה מחד, ואת הסוסים החסרים אוכל "להשלים" ע"י צ'יפ קטן שיהיה מכוייל יותר למומנט ופחות לכ"ס, וכך לשמור על האופי הנינוח של הרכב, רק עם 40 קג"מ.

מערכת הסאונד של B&O באודי גם היא גרמה לי להתפתות לצד הנוחות. ככה זה כשמזדקנים...

 

תתחדש בכיף!  סקרן לראות לאן תיקח אותך בסופו של יום הבחירה של הדיילי.

 

 

תודה!

בהחלט הגיל (46..) עושה את שלו, פעם הייתי מתגרזן בכל נסיעה לעבודה כמעט, היום זה פשוט לא קורה. מניח שיש לזה סיבות נוספות, בין היתר העובדה שיש מסלולים שמאפשרים לעשות את זה בביטחון.

תתחדש על ה-A4, בהחלט בחירה טובה :)

 

 

לפני כשעה, Stav132 כתב:

אני מבין ומתחבר למה שרשמת בנוגע לקופרה. 

אישית , הייתי רוצה להשתדרג גם להנעה אחורית אבל עם יותר פוטנציאל כח , כמו לדוגמא M135 או אולי באמת משהו על התפר בין יוקרה לספורט.

 

זהו שכל רכבי ההנעה האחורית שהם גם שמישים כדיילי, לא מספקים מספיק במסלול, זה פשוט סט דרישות סותר בהרבה פרמטרים.

 

לפני כשעה, discoTD5 כתב:

לא מבין אנשים שמחזיקים רכב לתחביב ועוד רכב לדיילי...

 

תתחדש ותהנה! 

הפרדת הרשויות היא נכונה אם יש לך את האפשרות הכלכלית, אל תחפש הצדקה באקסלים.

תתחדש ותהנה!  

 

תודה! גם אני לא הבנתי פעם עד שישבתי וחישבתי.. החישוב שלי די ריאלי, והוא מתייחס לקופרה שהיא יחסית זולה לעומת הנעה אחורית ספורט-סאלון, שמולן החשבון ממש בפער לטובת שני רכבים. תבדוק אותי..

 

לפני 37 דקות, avilior כתב:

ראשית תתחדש ותהנה! להחזיק שני רכבים למטרה הזאת זה רעיון חביב אבל אתה בטוח שהסונטה שתהיה לך תעשה 1 ל-15 במשולב? לפי מה חישבת את הפחת? ומה יקרה כשמחיר הדלק ישתנה והטיפולים ישנו את התדירות. כנקודת מוצא האקסל מצוין, אבל הייתי מציע אלטרנטיבה נוספת, אם רוב הנסיעות שלך מנהלתיות למה לא לשכור רכב לימי המסלול? זה לא יצא יותר זול? תריץ באקסל...

 

כן, חשבתי גם על זה, וזה אולי יקרה בעתיד, כמה סיבות למה לא :

- המושג 'עלות שולית פוחתת', כשאתה שוכר רכב למסלול, כל יום כזה עולה לך בוחטה, ואז יוצא שאתה גם מתקמצן על זה.. כשכבר קנית אוטו למסלול והוא יושב לך בחניה, תוספת העלות להשתמש בו היא פחות משמעותית, ואז יוצא שאתה יותר מגיע למסלול.

- מיאטה מאפשרת גם לעשות טיולי פאן או סתם לצאת לנהיגת לילה כיפית, מה שאין לך במודל השכרה למסלול..

- לא מכיר הרבה אופציות להשכיר רכב למסלול חוץ מהפיג'ו קאפ של פרודרייב (שזה אחלה וכיף אבל הנעה קדמית), והליגה של יובל מלמד עם ה-206. אולי במשך הזמן ייפתחו יותר אופציות, המחירים יירדו וזה יהפוך למשהו ריאלי.
תמיד יכול למכור את המיאטה ולעבור למודל כזה. 

הסונטה עושה 1 ל-15 בסבירות גבוהה בסוג הנסיעות שלי, וגם אם לא - הרגישות לא גבוהה בחישוב, עד 1 ל-10 אני עדיין בעלות זהה לקופרה (שכאמור היא זולה ביחס לחלופות האפשריות).

מחיר הדלק משתקף גם באופציה של רכב אחד ספורטיבי, ולא לטובה, כלומר ככל שהדלק יקר יותר הסונטה יותר משתלמת. הדלק במיאטה זניח כי הקילומטרז נמוך.

פחת חישבתי לפי הערכה מושכלת (הפרשים בין סונטות עם נתונים דומים בהפרש שנתון של שנתיים), הירידת ערך של הקופרה היא ריאלית ונמוכה מאד, כל רכב ספורט-סאלון אחר יירד הרבה יותר.

ירידת ערך של מיאטה זה מדע לא מדוייק, בשנים האחרונות המחירון שלה בכלל עלה.. אין לדעת, אבל ככל שעוברות השנים נשארות מעט מאד כאלה שמורות בשוק, הביקוש גבוה ולכן המחיר נשמר היטב.

 

הנה לינק לאקסל, מי שרוצה לשחק עם השדות - ליצור עותק שלו בדרייב הפרטי, ואז אפשר לערוך.

 

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1HFSV4x5cjeA1856luSxPPG6-rwjnSFubH39JOX28Ol0/edit?usp=sharing

 

 

 

 

 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 53 דקות, misterb כתב:

החישוב שלי די ריאלי, והוא מתייחס לקופרה שהיא יחסית זולה לעומת הנעה אחורית ספורט-סאלון, שמולן החשבון ממש בפער לטובת שני רכבים. תבדוק אותי..

מאמין לך שאתה מאמין לעצמך. 

מזמן הפסקתי לחפש הצדקה להחזיק רכב לתחביב. זה מה שעושה לי טוב, מזה אני נהנה, זה התחביב שלי. זהו.

כלכלי או לא - אני אגב בטוח שלא. אבל הפער לא דרמטי, ואפשר להכיל אותו. זהו. נהנים בגבולות האפשרויות. 

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוץ מהקטע של ההנעה האחורית, לא מבין למה למכור את הקופרה. גם אני היהרתי בנושא. מסכים לגבי השיבושים, במקרה שלי זה יותר זוועה בכניסה לחניון בעבודה שהשנהלת הביניין החליטה לשים פסי האטה מפלסטיק כל 5 מטר על פני כל קומת החניון 🥵,  אמנם לא לקחתי אותה עדיין למסלול, אבל בשיקלול עלות/תועלת היא עדיין הבחירה הטובה ביותר שיש לי כרגע. 

אגב אני עם  PS4S במחיר מעט טוב יותר ממה שציינת. זה לא ממש דיל בריקר לימי מסלול.

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוסיף +1 ומסכים עם כל מה שנאמר (הפרדת רשויות וכו' וכו' וכו').

בעניין הסונטה - אני מניח שמדובר בדגם הייבריד, נכון ?

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 31 דקות, zaf כתב:

חוץ מהקטע של ההנעה האחורית, לא מבין למה למכור את הקופרה. גם אני היהרתי בנושא. מסכים לגבי השיבושים, במקרה שלי זה יותר זוועה בכניסה לחניון בעבודה שהשנהלת הביניין החליטה לשים פסי האטה מפלסטיק כל 5 מטר על פני כל קומת החניון 🥵,  אמנם לא לקחתי אותה עדיין למסלול, אבל בשיקלול עלות/תועלת היא עדיין הבחירה הטובה ביותר שיש לי כרגע. 

אגב אני עם  PS4S במחיר מעט טוב יותר ממה שציינת. זה לא ממש דיל בריקר לימי מסלול.

 

זה לא רק הקטע של הנעה אחורית, זה צריכת דלק וחוסר נוחות ביום יום, פלוס חוסר פינוק בתא נוסעים שמבאס קצת.

אני לא יכול להתפשר על צמיגים פחותים מקאפ2 כי אני מתחרה, אין לי סיכוי להיות תחרותי על PS4S, ניסיתי..

 

לפני 20 דקות, איציק נ. כתב:

מוסיף +1 ומסכים עם כל מה שנאמר (הפרדת רשויות וכו' וכו' וכו').

בעניין הסונטה - אני מניח שמדובר בדגם הייבריד, נכון ?

 

כן, ברור שהיבריד.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה פינוק חסר בתא הנוסעים? בהנחה שלא מדובר בהחלפה למודל 2021 שזה מבחינתי רק גורע.

 

אני בדיילי מכוון מיתלים למצב קומפורט, כל השאר יותר במצב ספורט או נורמל. אבל זה אני. כך שלמעט פסי ההאטה הזוועתיים בחניון שאני נאלץ לסבול כל יום בכניסה והיציאה, הרכב לא נופל מכל רכב אחר.

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

ברור שקומפורט, ועדיין זה די בלתי נסבל, ולא רק בפסי האטה. כל חריץ בכביש, מכסה ביוב, פס חיבור של אספלט, הכל עובר כאילו אתה נוסע על עגלת סופר.

מבחינת פינוק בתא נוסעים, שלי 2018, לא יודע מה יש לך, אבל אין לי בקרת שיוט אדפטיבית שזה מאד נוח, בידוד רעשים לא מצטיין בכלל, ובכלל אין אוירה של רכב יקר, מי שלא מכיר חושב שזה סתם עוד אוטו של סיאט.. 

ושוב - אני לא מנצל את הצד הספורטיבי של האוטו כמעט בכלל ביום יום, אז למה לסבול מצריכת דלק גבוהה, נוחות גרועה, וכל שאר המגרעות כשאין דיבידנדים שמשתמשים בהם בתמורה?

בימים שהייתי טוחן את בית אורן כל יום - ברור שהייתי סופג את זה ומבסוט, אבל זה לא המצב היום. גם בשנתיים האחרונות כשעשיתי 10-12K בשנה זה היה סביר כי לא נסעתי הרבה, אבל לעשות 25-30K זה כבר משמעותי.

תוסיף לזה את העובדה שגם לטחון קילומטרים על רכב ספורט יקר זה לא רעיון טוב - שוחטים אותך במכירה ובכלל קשה למכור.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 499 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...