Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המסע להחלפת הקופרה (2 תמורת 1)


misterb
שימו לב! השרשור הזה בן 493 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני אוהב את קו המחשבה המציאותי והבוגר שלך וגם האחראי בכל הנוגע לשימוש ברכב ספורט, להבדיל מקו המחשבה הדימיוני והילדותי של רבים ואחרים כאן בפורום שפשוט עוצמים עיניים בפני המציאות.

 

בגלל שאתה "מתוך הבראנז'ה" אז לא תוקפים אותך כמו שנוהגים לעשות כאן חברים מהפורום בכל פעם שמפוצצים להם את הבועה הדמיונית, זועקים את זעקת הקוזאק הנגזל.

 

אני חושב שההחלטה שלך נכונה וחכמה.

 

הנעלם בחישוב שלך הוא בעיקר חישוב ירידת הערך של המיאטה, מאחר וקנית אותה במחיר שמנותק לחלוטין ממחיר מחירון, אין לדעת באיזה מחיר תוכל למכור אותה בעתיד לדעתי ויכולים להיות פערים מאד גדולים בחישוב.

 

אם היה מדובר ברכישה של רכב ספורט אחר במקום המיאטה במחיר מחירון או קרוב אליו היה אפשר להעריך את ירידת הערך בצורה יותר מדוייקת.

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי evc
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תתחדש. מיאטה חלום. מזל שלא חיפשת רכב ספורט סלון בדמות גולייטה וה330 כי לא היית מוצא, זו קבוצה ריקה. ספורט סאלון יעלה לך סביב 350-400 לאמ 3 בת 5-6 יד 2000. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, misterb כתב:

כן, ברור שהיבריד.

👍
סה"כ החישובים שעשיתי נראים דיי מושכלים.
הבולט ביותר (לרעה) הוא התחזוקה של הלאון, ולהערכתי זה בגלל הצמיגים - וגם בגלל דבר נוסף (אפרט בהמשך).
לא יודע כמה עולים צמיגים למיאטה וכמה בכלל תחליף, אבל אם נשווה תפוחים לתפוחים (נסיעה "נורמלית" ולא ימי מסלול) אני דיי בטוח שהאחזקה השנתית של הלאון היא סבירה לגמרי ולא רחוקה שנות אור מכל רכב בנזין אחר שווה ערך טכנולוגית (טורבו בנזין הזרקה ישירה) - כך שבסופו של דבר אם משכללים את הנתונים, זה דיי אותו הדבר. 

 

עוד מילה אחרונה:

לפי הטבלה שלך, אתה משווה צריכת דלק ריאלית של 7.5 ק"מ לליטר בקופרה. לקופרה יש מנוע מאוד חזק וגמיש - ולהערכתי, זה יהיה לא נכון להעריך אותה לפי 7.5 ק"מ לליטר בפרופיל נסיעות הקיים שלך, אם תגדיל אותו ל 30,000 ק"מ בשנה ותשייט הרבה מחוץ לעיר.
סה"כ אם נוהגים בו בתבונה, מוציאים ממנו מספרים דו סיפרתיים מעולים. זה אומר שגם אם תשיג 10 ק"מ לליטר, זה מוריד את העלות החודשית מ 2167 שח ל 1625 ואפילו פחות. ב Q5 של אחי (2.0TFSI DSG7 עם צ'יפ) כשנסענו לאילת חצי מהדרך על המנתק, רשמנו צריכה של 11 ק"מ לליטר... אז אצלך בטוח שאפשר לא פחות מזה.
בהמשך לזה, אתה מעריך את המיאטה ב 10 ק"מ לליטר. תשמע...זה נתון שאפילו למשפחתית אטמוספרית שננהגת בתבונה - הוא אופטימי. אז לדעתי יש פה פיקשוש בהערכה (או שאני סתם לא מבין כלום מהחיים שלי). בגלל שמדובר בק"מ שנתי מזערי, זה באמת בטל בשישים, אבל אם אתה רוצה להיות מדוייק בחישובים שלך - אני הייתי מעריך באופן שונה את הנתון הזה.

ולמה אני מתעכב על זה ? כי חלק גדול מהבסיס להשוואה שלך תופס מקום דווקא על העמודה של הדלק (אם נוריד את הצמיגים של הקופרה). 
מעבר לזה ? כל מילה מיותרת. כולנו היינו בני 20 בערך כשקארזפורום נפתח (וגם פחות מזה שהיינו ב YNET וב IOL ז"ל), אבל אז היינו רווקים צעירים וחסונים שיכולנו לספוג גם רכב בלי מתלים בכלל. אבל עברו 20-25 שנים, הרוב כבר בעלי משפחות, מתבגרים\מזקנים (מה שתבחר :-P) ועל הדרך גם מתברגנים. רוצים לחזור הביתה, להנות מהנהיגה גם בלי לשבור עצמות - וכן, גם לקבל קצת (הרבה) שקט לא יזיק. אז לדעתי - אתה בכיוון הנכון ועושה צעד מבורך (שיטיב עם איכות החיים שלך).
שיהיה בהצלחה וכמובן נשמח אם תחזור בעוד שנה לעדכן אותנו וגם את הטבלה שלך ;-) 😄 


איציק

  • רעיון טוב! 2

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, evc כתב:

הנעלם בחישוב שלך הוא בעיקר חישוב ירידת הערך של המיאטה, מאחר וקנית אותה במחיר שמנותק לחלוטין ממחיר מחירון, אין לדעת באיזה מחיר תוכל למכור אותה בעתיד לדעתי ויכולים להיות פערים מאד גדולים בחישוב.

 

אם היה מדובר ברכישה של רכב ספורט אחר במקום המיאטה במחיר מחירון או קרוב אליו היה אפשר להעריך את ירידת הערך בצורה יותר מדוייקת.

נעלם? זה דווקא אחד הדברים הכי ברורים שיש.
מיאטה כמו זו שהוא קנה עלתה בערך שלה ב5 השנים האחרונות בערך ב10-15 אלף ש"ח.

NC נורמאלית משנת 2006 (רכב בן 15) עולה היום החל מ85,000 ש"ח (אם תצליח למצוא נורמאלית).
לפני 5 שנים אפשר היה למצוא ב70.

@איציק נ., הייתה לי מאזדה 3 עם מנוע דומה וגיר אוטומטי, בתוואי ואופי קצת דומה למה שמר ב. מייעד לה - עשתה 7 קמ\ל, המיאטה ששוקלת משמעותית פחות ועם גיר ידני לדעתי תצרוך 9-10 קמ\ל. ככה שלדעתי ההערכה שלו בסדר.
אני אגב מאמין שכסף הוא לא יחסוך, אבל כן ירוויח נוחות ופאן אחר.

  • רעיון טוב! 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שגם עבר למודל הפרדת רשויות לפני כשנה, וגם בתור חבר שעבר איתך את תהליך ההתלבטות וגם חבר של מי שמכר לך - שמח שזה נגמר ככה :)

תתחדש ו(בטוח) תהנה!

את שאר הדברים כבר כתבתי לך :D

עריכה אחרונה על ידי Mr_Shankly
  • אהבתי 2

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהיבט שציינת, מסכים. אם אתה טוחן קילומטרים ובונה על מכירה, צודק.

לגבי בקרת שיוט אדפטיבית, יש לי את זה ברכב של אישתי, אישית , לא סובל את זה. כל רכב שמאיט לפני או חותך הרכב מאיט בפתאומיות וחזר ומאיץ במתינות. בנסיעה בכיש 4 לצפון מצומת מורשה עד בית ליד, החרא הזה מטלטל את הנוסעים כמו נהג חדש וחסר נסיון, אני מכבה את זה כל פעם. לעומת הבקרה הרגילה בקופרה. מאיט רק כשממש צריך ואז resume בצה האצבע וזהו. 

 

זה שהרכב לא מוחצן, לדעתי פלוס גדול. במיוחד שחלק מהסובבים אותי חושבים שזו בכלל איביזה 😄

אגב, אם להפריד שימושים, אישית הייתי בוחר ב BRZ משומשת ואפילו "מתעלל : קצת, כמו לפרק מושב אחורי למשל. ולהרכיב כלוב.

 

עריכה אחרונה על ידי zaf

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, zaf כתב:

לגבי בקרת שיוט אדפטיבית, יש לי את זה ברכב של אישתי, אישית , לא סובל את זה. כל רכב שמאיט לפני או חותך הרכב מאיט בפתאומיות וחזר ומאיץ במתינות. בנסיעה בכיש 4 לצפון מצומת מורשה עד בית ליד, החרא הזה מטלטל את הנוסעים כמו נהג חדש וחסר נסיון, אני מכבה את זה כל פעם. לעומת הבקרה הרגילה בקופרה. מאיט רק כשממש צריך ואז resume בצה האצבע וזהו. 

סיכום מעולה. 

חבל שלא נותנים לבחור מצבי הפעלה בין סתם בקרת שיוט לבקרת שיוט אדפטיבית מעצבנת.

שלא לדבר על עלייה עם עיקול חד שהאוטו מחליט שאתה תיכף נכנס באוטו שבנתיב הימני בכלל ודופק לך ברקס באמצע הסיבוב בעלייה.

זוועה.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום
בתאריך 8.10.2021 בשעה 15:46, misterb כתב:

פעם הייתי מתגרזן בכל נסיעה לעבודה כמעט

זוכר את הנסיעה מתפן לכרמיאל, שבה ישבת עם הפוקוס 2.0 שלך על זנבי עם ה-ZX וולקן???  זה היה באמת מזמן😉

לפני 5 שעות, פריג'י כתב:

לגבי בקרת שיוט אדפטיבית, יש לי את זה ברכב של אישתי, אישית , לא סובל את זה. כל רכב שמאיט לפני או חותך הרכב מאיט בפתאומיות וחזר ומאיץ במתינות. בנסיעה בכיש 4 לצפון מצומת מורשה עד בית ליד, החרא הזה מטלטל את הנוסעים כמו נהג חדש וחסר נסיון, אני מכבה את זה כל פעם. לעומת הבקרה הרגילה בקופרה. מאיט רק כשממש צריך ואז resume בצה האצבע וזהו. 

בדיוק מזכיר לי את הדיונים שאני מנהל עם לקוחותי שמחפשים את הפיצ'ר הזה - ברוב הרכבים שיש את ה-ACC זו מערכת שהיא עדיין בוסרית מכדי להנות ממנה, והופכת את הנסיעה איתה ליותר מתסכלת מאשר נעימה ונוחה...  עוד יבואו מערכות חכמות ממנה, אבל אנחנו עדיין לא שם, בטח שלא אם נשקלל למשוואה את תרבות הנהיגה החותכת של מר ישראלי המצוי...

 

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, evc כתב:

אני אוהב את קו המחשבה המציאותי והבוגר שלך וגם האחראי בכל הנוגע לשימוש ברכב ספורט, להבדיל מקו המחשבה הדימיוני והילדותי של רבים ואחרים כאן בפורום שפשוט עוצמים עיניים בפני המציאות.

 

בגלל שאתה "מתוך הבראנז'ה" אז לא תוקפים אותך כמו שנוהגים לעשות כאן חברים מהפורום בכל פעם שמפוצצים להם את הבועה הדמיונית, זועקים את זעקת הקוזאק הנגזל.

 

אני חושב שההחלטה שלך נכונה וחכמה.

 

הנעלם בחישוב שלך הוא בעיקר חישוב ירידת הערך של המיאטה, מאחר וקנית אותה במחיר שמנותק לחלוטין ממחיר מחירון, אין לדעת באיזה מחיר תוכל למכור אותה בעתיד לדעתי ויכולים להיות פערים מאד גדולים בחישוב.

 

אם היה מדובר ברכישה של רכב ספורט אחר במקום המיאטה במחיר מחירון או קרוב אליו היה אפשר להעריך את ירידת הערך בצורה יותר מדוייקת.

 

 

 

 

 

 

תודה, רק לא הבנתי על מה דיברת בדיוק - על מה לא תוקפים אותי, ואיזו בועה דמיונית?

לגבי הירידת ערך של המיאטה shellcase ענה יפה, רק לציין שהמחיר שציינתי ממש לא רחוק ממחיר המחירון של יצחק לוי בכבודו ובעצמו, תבדוק בעצמך כמה עולה במחירון מיאטה NC 2008, מחירון בסיס - 84K, שזה הזוי אם חושבים על זה במונחים של רכבים רגילים, אבל זה באמת מקרה קצת חריג ואפשר למצוא לזה צידוקים ברמת השוק (היצע/ביקוש).

 

לפני 9 שעות, איציק נ. כתב:

👍
סה"כ החישובים שעשיתי נראים דיי מושכלים.
הבולט ביותר (לרעה) הוא התחזוקה של הלאון, ולהערכתי זה בגלל הצמיגים - וגם בגלל דבר נוסף (אפרט בהמשך).
לא יודע כמה עולים צמיגים למיאטה וכמה בכלל תחליף, אבל אם נשווה תפוחים לתפוחים (נסיעה "נורמלית" ולא ימי מסלול) אני דיי בטוח שהאחזקה השנתית של הלאון היא סבירה לגמרי ולא רחוקה שנות אור מכל רכב בנזין אחר שווה ערך טכנולוגית (טורבו בנזין הזרקה ישירה) - כך שבסופו של דבר אם משכללים את הנתונים, זה דיי אותו הדבר. 

 

עוד מילה אחרונה:

לפי הטבלה שלך, אתה משווה צריכת דלק ריאלית של 7.5 ק"מ לליטר בקופרה. לקופרה יש מנוע מאוד חזק וגמיש - ולהערכתי, זה יהיה לא נכון להעריך אותה לפי 7.5 ק"מ לליטר בפרופיל נסיעות הקיים שלך, אם תגדיל אותו ל 30,000 ק"מ בשנה ותשייט הרבה מחוץ לעיר.
סה"כ אם נוהגים בו בתבונה, מוציאים ממנו מספרים דו סיפרתיים מעולים. זה אומר שגם אם תשיג 10 ק"מ לליטר, זה מוריד את העלות החודשית מ 2167 שח ל 1625 ואפילו פחות. ב Q5 של אחי (2.0TFSI DSG7 עם צ'יפ) כשנסענו לאילת חצי מהדרך על המנתק, רשמנו צריכה של 11 ק"מ לליטר... אז אצלך בטוח שאפשר לא פחות מזה.
בהמשך לזה, אתה מעריך את המיאטה ב 10 ק"מ לליטר. תשמע...זה נתון שאפילו למשפחתית אטמוספרית שננהגת בתבונה - הוא אופטימי. אז לדעתי יש פה פיקשוש בהערכה (או שאני סתם לא מבין כלום מהחיים שלי). בגלל שמדובר בק"מ שנתי מזערי, זה באמת בטל בשישים, אבל אם אתה רוצה להיות מדוייק בחישובים שלך - אני הייתי מעריך באופן שונה את הנתון הזה.

ולמה אני מתעכב על זה ? כי חלק גדול מהבסיס להשוואה שלך תופס מקום דווקא על העמודה של הדלק (אם נוריד את הצמיגים של הקופרה). 
מעבר לזה ? כל מילה מיותרת. כולנו היינו בני 20 בערך כשקארזפורום נפתח (וגם פחות מזה שהיינו ב YNET וב IOL ז"ל), אבל אז היינו רווקים צעירים וחסונים שיכולנו לספוג גם רכב בלי מתלים בכלל. אבל עברו 20-25 שנים, הרוב כבר בעלי משפחות, מתבגרים\מזקנים (מה שתבחר :-P) ועל הדרך גם מתברגנים. רוצים לחזור הביתה, להנות מהנהיגה גם בלי לשבור עצמות - וכן, גם לקבל קצת (הרבה) שקט לא יזיק. אז לדעתי - אתה בכיוון הנכון ועושה צעד מבורך (שיטיב עם איכות החיים שלך).
שיהיה בהצלחה וכמובן נשמח אם תחזור בעוד שנה לעדכן אותנו וגם את הטבלה שלך ;-) 😄 


איציק

 

ברור שתחזוקה של קופרה שננהגת רק בכביש ורק מנהלתי היא משמעותית יותר זולה, האקסל שלי משקף את הפרמטרים הספציפיים שלי, מעולם לא טענתי שהסידור הזה משתלם לכל אחד, בשביל זה יש אקסל שבו אפשר לבדוק בהתאם למשתנים האישיים. אגב, בשנה הראשונה שהייתי עם הקופרה עשיתי כמעט 30K, והצריכה הממוצעת הייתה סביב 8.5, אז כן יכול להיות שיפור, אבל לא לרמת ה-11-12.

ושוב אני מדגיש - הקופרה נלקחה רק כאמת מידה שיש לי מידע מבוסס לגביה. כל הרכבים ששקלתי היו נותנים שורה תחתונה יותר יקרה בהרבה.

לגבי הצריכה של המיאטה - קח בחשבון שהייעוד שלה זה בעיקר למסלול, ככה שאת רוב הקילומטרים היא תעשה בנסיעה מנהלתית אל/מהמסלול, ופה ושם איזה טיול שלא ישפיע יותר מדי.

הנה דיווח מהשטח של בעלים של NC :

 

 

ציטוט

בנהיגה מנהלתית משולבת (עירוני ובין עירוני) המיאטה צורכת בסביבות ה-1:11 ובנסיעות יותר ספורטיביות עד 1:8. לא רע בכלל בהתחשב בתמורה.

 

 

לפני 6 שעות, zaf כתב:

בהיבט שציינת, מסכים. אם אתה טוחן קילומטרים ובונה על מכירה, צודק.

לגבי בקרת שיוט אדפטיבית, יש לי את זה ברכב של אישתי, אישית , לא סובל את זה. כל רכב שמאיט לפני או חותך הרכב מאיט בפתאומיות וחזר ומאיץ במתינות. בנסיעה בכיש 4 לצפון מצומת מורשה עד בית ליד, החרא הזה מטלטל את הנוסעים כמו נהג חדש וחסר נסיון, אני מכבה את זה כל פעם. לעומת הבקרה הרגילה בקופרה. מאיט רק כשממש צריך ואז resume בצה האצבע וזהו. 

 

זה שהרכב לא מוחצן, לדעתי פלוס גדול. במיוחד שחלק מהסובבים אותי חושבים שזו בכלל איביזה 😄

אגב, אם להפריד שימושים, אישית הייתי בוחר ב BRZ משומשת ואפילו "מתעלל : קצת, כמו לפרק מושב אחורי למשל. ולהרכיב כלוב.

 

 

לגבי בקרת שיוט אדפטיבית - מבחינתי זה שימושי בעיקר בזחילה בפקקים מעיקים, פחות בשיוט מהיר, אבל גם זה לפעמים נחמד ומועיל.

 

 

לפני 33 דקות, הלוחש למכוניות כתב:

זוכר את הנסיעה מתפן לכרמיאל, שבה ישבת עם הפוקוס 2.0 שלך על זנבי עם ה-ZX וולקן???  זה היה באמת מזמן😉

 

 

איך אפשר לשכוח? :) וואלה השנים עפות..

 

תודה לכל המברכים, כמובן שאעדכן כשיהיה מה.

בינתיים יצא לי לעשות ראן אחד של בית אורן בלילה, כיף שונה לגמרי מהקופרה. קודם כל הגיר - אני לא מהטהרנים שחושבים שגיר ידני זה 'הדבר' לנהיגה ספורטיבית, הייתי בשמחה לוקח גיר כמו של הקופרה לכל רכב ספורטיבי, 

זה עובד מצויין במסלול ומשחרר לך את הקשב ואת רגל שמאל שדרושה כדי לתמוך את הגוף בפניות. מאחר והמיאטה זה לא רכב דיילי, הסכמתי לבלוע את הצפרדע הזאת, ולעבוד קצת יותר קשה במסלול.

הגיר שלה והידית ספציפית ברכב שלי (לא מקורית, של מיאטה ND) - פשוט תענוג לשימוש, מהלך קצר, חלק ומדוייק, אם כבר ידני - אז כזה.

מודה שהירידה בכוח מורגשת מאד, הייתי שמח לאיזה 20-30% יותר, אבל המנוע מאד כיפי, עם נשימה מעולה בסל"ד גבוה, גמיש בנמוך, סאונד אמיתי, והכל עובר אליך ישירות דרך ה'גג'. קשה מאד לנהל שיחת טלפון אם לא נוהגים בסל"ד נמוך ומהירות נמוכה. גם לשמוע מוזיקה זה מאתגר.. בתוכנית להחליף את מערכת השמע, היא לא מהמוצלחות (יש שם מערכת אנדרואיד סינית גרועה).

זויות הגלגול אפסיות, ומשלמים על זה בקשיחות מאד גבוהה, יותר גרוע מהקופרה אפילו.. אבל שוב - מאחר וזה לא דיילי אין בעיה, זה היופי.

לא לקחתי אותה לקצה בכביש עדיין, מגלה אותה לאט לאט, ומעדיף שזה יהיה במסלול עם פחות חשש ויותר מרווח לטעויות.

 

 

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 7.10.2021 בשעה 17:10, misterb כתב:

..... ואז ראיתי בפייסבוק מודעה על מכירה של מיאטה NC1 2008 .....

וואו, זה טוויסט מעניין!

תתחדש ותהנה, יש במכוניות האלה משהו מאוד כיפי, הקופרה מעולה, המיאטה היא מכונת נהיגה מהנה בטירוף

עומר :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני בדרך להפרדת רשויות, אבל כרגע 2 דברים עוצרים אותי:

 

1. האם יש לי כח וזמן להתעסק עם 2 רכבים? מוסך, טסט וכו' - זה כאב ראש לא קטן, ואתה עוד קונה רכב בן 13 כך שמה שאתה מכיר מהקופרה (0 תקלות) כבר לא יהיה רלוונטי

2. האם ביום יום אני לא אתבאס בנסיעות רגילות (כשאני על ה 3008 של אשתי זה מבאס לצורך העניין), מניח שביודנדאי זה די דומה.

 

מעניין לשמוע אם חשבת על הדברים האלו ויש לך תשובה טובה :) 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


חשבתי בכובד ראש על 2 הנקודות.

טסט זה פעם בשנה אז זה באמת שטויות לעשות עוד טסט.

לגבי הסונטה - מוסך אמור להיות רק לטיפולים גם, זה רכב אמין מאד. גם אם יהיו 2-3 ביקורים נוספים במוסך זה לא יהרוג אותי, אני יכול לעבוד גם מהחדר המתנה במוסך :)

המיאטה בהחלט תדרוש יותר תשומת לב, לא בהכרח בגלל תקלות יותר בגלל התעסקות עם כוונונים/שדרוגים וכו. מודע לזה ומוכן לזה, זה חלק מהתחביב..

 

לגבי התבאסות - אני חושב הפוך - אני יותר אהנה בדיילי עם הסונטה, אבל את זה ימים יגידו :)

  • אהבתי 1

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמשיך לעקוב - הנקודה של מעבר למכונית "נוחה" מדגדג לי כל הזמן...

מצד אחד כל פעם שנוהג ברכב "נוח" מתבאס מהניתוק ובכלל מהעדר הזמנה לאתגר ותגמול - מנגד באמת של הדברים, עם הכבישים ההרוסים בארץ הקודש, מכונית כזו מאפשרת להגיע מהר יותר...(כי בספורטיבית אתה עושה הכל כדי לא להתרסק ופשוט מוריד קצב)

 

כך שמאוד מעניין אותי האם תשלים עם ויתור על יום יום עם פלפל. יתכן וזה אפשרי רק במקרה כמו שלך - מקדיש סופי שבוע לנהיגה על מסלול - כך שלא גוזר על עצמך התנזרות כללית מסוג הסיפוק הזה.

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

החלטה מצויינת ואני פחות מתעכב על השקל עכשיו.

יפנה אותך לתחביב עם כלי שתואם את היכולות שלך. תוכל להשקיע בשיפורים שלא היית עושה כדיילי וללכת עוד לקצוות.

תתחדש!

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 493 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...