Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התייעצות בנוגע לצמיגים לאיביזה מנוע 1 ליטר, אחרי אכזבה מPS5 ואולי מעבר לCUP2


פוסטים מומלצים

אני עברתי מ PS3 ל PS4 וכרגע עם ASY6 על גלגלים צנומים כמו שלך.

מבחינת אחיזה, בלימה, פידבק, קשיחות בפניות - הגודייר יותר טובים בפער, והיתרון היחיד של המישלין היה באורך חיים.

היתרון מורגש בעיקר בכבישים ציבוריים, במסלול הרגשתי הבדל אבל הוא לא היה גדול.

 

אם אתה רוצה לשפר זמנים במסלול, או את הנהיגה שלך בכלל - את ה"קפיצה" הכי גדולה תקבל משיפור הנהג בעזרת הדרכה, צמיגים זה אולי השיפור השני הכי משמעותי.

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לא הייתי שם קאפ2 בישראל, יש לך מספיק ימי גשם בשביל שזה יהיה בעייתי. בנוסף, לא יודע מה אופי הנסועה שלך (קצרות\ארוכות) אבל הקאפ2 פשוט לא עובד ב 10-20 דק' הראשונות של הנסיעה עד שהוא מתחמם. לא יודע אם יש במידה שלך \ בישראל - אבל מידל גראונד די סבבה יכול להיות Dunlop Sport Maxx Race 2 (בקטגוריה של הקאפ2 אבל קצת פחות גרוע ברטוב ומתחמם קצת יותר מהר)

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, כוכב השחר כתב:

לא הייתי שם קאפ2 בישראל, יש לך מספיק ימי גשם בשביל שזה יהיה בעייתי. בנוסף, לא יודע מה אופי הנסועה שלך (קצרות\ארוכות) אבל הקאפ2 פשוט לא עובד ב 10-20 דק' הראשונות של הנסיעה עד שהוא מתחמם. לא יודע אם יש במידה שלך \ בישראל - אבל מידל גראונד די סבבה יכול להיות Dunlop Sport Maxx Race 2 (בקטגוריה של הקאפ2 אבל קצת פחות גרוע ברטוב ומתחמם קצת יותר מהר)

 

למי שנוסע הרבה במסלול אולי כן, אני לא בטוח שזה המצב אצל פות"ש.

מעבר לאחיזה סמי סליקס לרוב גם יחזיקו מעמד ביותר הקפות לפני שיתחממו יתר על המידה ויתחילו לאבד אחיזה - במישלין במיוחד אבל גם באסי 6 הייתי מרגיש את זה די מהר במסלול, במיוחד בימים חמים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, nadavd4 כתב:

 

למי שנוסע הרבה במסלול אולי כן, אני לא בטוח שזה המצב אצל פות"ש.

מעבר לאחיזה סמי סליקס לרוב גם יחזיקו מעמד ביותר הקפות לפני שיתחממו יתר על המידה ויתחילו לאבד אחיזה - במישלין במיוחד אבל גם באסי 6 הייתי מרגיש את זה די מהר במסלול, במיוחד בימים חמים.

הפוך גוטה הפוך

דווקא במסלול יש לך זמן לחמם כמו שצריך

הכוונה שלי יותר היתה שאם לדוגמה מרבית הנסועה שלך היא 10-15 דק' לעבודה וחזור (לכיוון) אתה בקושי תצליח להנות ממה שקאפ2 אמור לתת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, כוכב השחר כתב:

הפוך גוטה הפוך

דווקא במסלול יש לך זמן לחמם כמו שצריך

הכוונה שלי יותר היתה שאם לדוגמה מרבית הנסועה שלך היא 10-15 דק' לעבודה וחזור (לכיוון) אתה בקושי תצליח להנות ממה שקאפ2 אמור לתת

 

בדרך כלל מי שיקנה את הצמיג הזה יסע איתו מינימום בנס הרים אם לא במסלול.

רכב יכול לשמש כדיילי לנסיעות לסופר וחזרה, ובסופש גם לטחון מקצים במסלול. זה לא סותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקום קאפ 2 תרכוש גודייר סופר ספורט, ברידג'סטון פוטנזה ספורט או פירלי P-Zerp. המישלין מסדרת הדגמים הזו מעולם לא הצטיינו בתחום הניהוג והתחושה הספורטיבית. צמיגים מעולים בלי פשרות בחורף ועם זמן חימום קצר מאוד. הייתי גם חושב על יוקוהומה, אבל אני לא ממש מכיר את מצב המותג בארץ מבחינת צמיגי Advan שלהם כמו V107 או מעל.  

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 24.5.2024 בשעה 20:50, Or05230 כתב:

1. התלונה שלך על מריחות מוצדקת, אבל מה שמפתיע אותי זה ש ps4 גם נמרחים, כלומר הדופן רכה. לא ברור ממה סבלת ב ps5.

2. אני מצטער אבל יש בעיה בנהיגה שלך כמו שרמזו מעליי. אתה מעביר משקל לא נכון, אתה "קורע את הרכב" אבל לא נוהג נכון, לא ייתכן שאתה סובל מהצמיג הזה ולא יתכן שאתה מחסל צמיגים ככה עם רכב כזה. גם אם אתה שומאכר או ורסטאפן, כן. אתה יכול לעלות קצב משמעותית כנראה אם תדע איך אתה נכנס ויוצא מפניה כמו שצריך.

עכשיו ה cup2 מעולים, זה מפלצת אחיזה, אבל:

א.אם אתה באמת לא פונה כמו שצריך לפי ההשערה שלי, זה רק יחמיר את המצב. ואז כשהצמיגים ימותו ללא התרעה (וזה המחלה של הקאפ), אז לא תשים לב ותתרסק.

ב. אתה תהנה פחות מהרכב, הוא יהיה רכבת יותר מאשר רכב כיפי לנהיגה. אתה צריך לשחק ולהיות על גבולות האחיזה ולהנות, וגם להרגיש את הרכב.

שורה תחתונה: yoko ad08, nankang ns2r, מדובר בסוג של אקסטרים/סמי מצד אחד אבל מצד שני לא עם טונות של אחיזה וגם לא נמרחים, בדיוק לפי דרישותיך.

תסלח לי על הביקורת אגב. זה לטובתך ולא כדי שתוריד קצב אלא להיפך כדי שתעלה קצב ותהנה יותר

לגבי 2ב'.. רשמת שאלה צמיגים לא עם טונות של אחיזה אבל גם לא נמרחים. איך זה מסתדר? הרי צמיג שנמרח אוחז פחות לא? כדי שהוא יאחוז יותר טוב - הוא צריך להיות בטון.. או שאני טועה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 27 דקות, hondacivic02es כתב:

לגבי 2ב'.. רשמת שאלה צמיגים לא עם טונות של אחיזה אבל גם לא נמרחים. איך זה מסתדר? הרי צמיג שנמרח אוחז פחות לא? כדי שהוא יאחוז יותר טוב - הוא צריך להיות בטון.. או שאני טועה?

 

יש אחיזה ויש קשיחות של הדופן, אלה שני פרמטרים שונים ותאורטית אתה יכול לייצר גם צמיג "בטון" עם אחיזה גרועה - תעשה אותו מעץ.

תפתח תמונות בפייסבוק של ימי מסלול ותעשה זום על הצמיגים של רכב מהרכבים בפניות, ותבין למה הכוונה ב"מריחה".

מדד ה treadwear יהיה יותר רלוונטי מבחינת אחיזה ממש, לפחות כשאתה משווה צמיגים של אותו יצרן, אבל אחיזה זה לא הכל בצמיג ספורטיבי.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי מתחיל מבדיקה של כיוון פרונט (ואולי גם טאצ' פה ושם לכיוון בשביל להתאים אותו לדרישות של הנהג הספציפי) וכמובן, כמו שכבר אמרו, לשחק עם לחץ האויר בגלגלים. ה PS5 לפי כל הביקורות הוא צמיג מעולה שאמור להיות מעל ומעבר לרכב הזה.
 

כמו כן, הרכב עבר כבר את קו ה 80 אלף ק"מ, הייתי מוודא שמערכת המתלים (בולמי זעזועים וכו') במצב טוב (לרבות, כמו שציינתי קודם, נושא הכיוון פרונט וכמובן בלאי טבעי לבוקסות גומי של המשולשים וכד').

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 25.5.2024 בשעה 10:26, hondacivic02es כתב:

אם ככה אני בודק לגביי יבוא של הPS4S, ( כי את הPS4 כבר לא מיייצרים, והבנתי שה4S אוחזים יותר טוב) ואז אראה איך להתנהל עם זה.

https://www.tyrereviews.com/Compare/SportContact-7-VS-Pilot-Sport-4-S.htm

 

תבדוק את הקונטיננטל.

היום הרכבתי רביעיה של 4s כי הקודמת התייבשה עקב עמידה ממושכת בחודשים האחרונים.  אבל שקלתי את הקונטיננטל בכל זאת. 

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, איציק נ. כתב:

הייתי מתחיל מבדיקה של כיוון פרונט (ואולי גם טאצ' פה ושם לכיוון בשביל להתאים אותו לדרישות של הנהג הספציפי) וכמובן, כמו שכבר אמרו, לשחק עם לחץ האויר בגלגלים. ה PS5 לפי כל הביקורות הוא צמיג מעולה שאמור להיות מעל ומעבר לרכב הזה.
 

כמו כן, הרכב עבר כבר את קו ה 80 אלף ק"מ, הייתי מוודא שמערכת המתלים (בולמי זעזועים וכו') במצב טוב (לרבות, כמו שציינתי קודם, נושא הכיוון פרונט וכמובן בלאי טבעי לבוקסות גומי של המשולשים וכד').

איציק

היי ,

כיוון פרונט עשיתי מיד אחרי הרכבת הצמיגים. מבחינת מתלים אני על קוליאוברים של KW, אני לא חושב שזה משהו שם בגלל שעם הצמיגים הקודמים לא הייתה לי את הבעיה הזו של ה"מריחה" בפניות. וגם בזמנו שאלתי את המתקין והוא אמר שאין תחזוקה שוטפת מסוימת שצריך לעשות עבור המתלים האלה.

 

לגבי הבוקסות גם אותן החלפתי לפני משהו כמו 40 אלף ק"מ, כי הקודמות נגמרו בגלל הקשיחות של המתלים. אני בקרוב בכל מקרה שוב אכנס לכיוון פרונט ועל הדרך אבקש שיסתכלו על הבוקסות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי המריחה של הצמיג תמיד היתה, אבל רק אחרי התקנת הקוילאוברים התחלת להרגיש אותה. לי קרה משהו דומה אחרי שהתקנתי B12, מהסטת הגה מסוימת ממש מרגישים ושומעים מתי הצמיג נשען על הדופן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, nadavd4 כתב:

לדעתי המריחה של הצמיג תמיד היתה, אבל רק אחרי התקנת הקוילאוברים התחלת להרגיש אותה. לי קרה משהו דומה אחרי שהתקנתי B12, מהסטת הגה מסוימת ממש מרגישים ושומעים מתי הצמיג נשען על הדופן.

לא לא את הקוילאוברים הרכבתי לפני 4 שנים, מיד אחרי שקניתי את הרכב. המריחה הזאת היא בוודאות מהPS5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאתה אומר מריחה, אתה מתכוון לתת היגוי עד להחלקה ואיבוד אחיזה? או שאתה מדבר על קריסת דופן הצמיג? קראתי וראיתי לא מעט ביקורות על הצמיג, בכולם התאור של צמיג לא מספיק ספורטיבי למרות יכולות גבוהות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרה לי כמה פעמים שכמעט נזרקתי עם הרכב, עם הPS4 זה לא קרה לי. בוודאות החלקה ואיבוד אחיזה זה מה שהרגשתי. אחרי הכניסה לפנייה או אחרי ה"זריקה" הזנב משתולל ימינה שמאלה, עם הPS4 בוודאות זה לא קרה.

 

מה שעשו עם הPS5 זה ייצרו אותו שיתאים יותר לדיילי, על חשבון אחיזה, אני בוודאות מרגיש את זה. יש לו יתרונות על הPS4 שהוא באמת שקט יותר, נוח יותר, בולם יותר טוב (והיו לי 2 בלימות קיצוניות שהרכב פשוט נעמד במקום כמעט) אבל האחיזה והתחושה הספורטיבית הלכה פייפן. (לפחות מבחינתי).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...