Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקלת בלמים טויוטה פריוס+


chezik
שימו לב! השרשור הזה בן 655 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ראיתי ברכב של חבר תקלה מוזרה, מעניין אם מישהו פה יוכל לתת כיוון.

נדלקו יום אחד נורות של: בלם יד, נורה נוספת עם אותו סמל בצבע כתום, נורת בקרת יציבות, ונורת ABS, בנוסף - מאותו רגע הלחיצה על דוושת הבלם צריכה להיות חזקה / עמוקה יותר כדי לקבל את הבלימה הרצויה.

בדיקה במוסך מורשה של טויוטה: המוסכניק טוען שלא מופיע בכלל שום קוד תקלה רלוונטי ואין לו מושג מה הבעיה, החליף נוזל בלמים כולל ניקוי מערכת, לא עזר. מבחינתו השלב הבא זה להחליף את המשאבת בלמים, 11,000 ש"ח, לא מתחייב שיפתור את התקלה.

מבדיקה שלי: המיכל של נוזל בלמים עומד קצת רופף, נראה שחסר לו תפסן אחד, אבל זה במיקום שאין לי גישה אליו לבדוק האם צריך בורג או פין או משהו אחר, ניסיתי קצת לשחק עם המיכל ולמצוא לו תנוחה יציבה, כל הנורות נמחקו והדוושה חזרה בתשובה, לאחר כמה שעות שוב הכל חזר.

להרכיב חיבור קבוע לייצב את המיכל נראה שייקח הרבה התעסקות ולפרק כמה חלקים באיזור כדי לקבל גישה, לפני שאני מנסה אשמח לדעת האם מישהו מכיר תופעה כזאת והאם אני בכיוון הנכון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 655 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...