Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הג'ק פשוט...קרס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2214 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נהיה תקר בגלגל.

עצרתי בצד הדרך.

מעלה את הג'ק ולפתע, בום, הג'ק קרס.

 

מאוד מפליא.

 

מיקום מדוייק, כביש נקי מאבנים  שום דבר שיגרום החלקה, קרס...

 

ג'ק חדש לגמרי.

20200528_184142.jpg

20200528_184131.jpg

20200528_184137.jpg

פרנקופיל מושבע!

פורסם

למה שלא נעבור בעצם לשיטה של האמריקאים? משחה לתיקון צמיג וקומפרסור לניפוח 

במקום עכשיו להתעסק עם ג'קים קורסים וסכנות נוספות

Suzuki Alto GLX 1.0 2011 

 

פורסם (נערך)

גם הג'ק עגלה לא תקין 100 אחוז, יורד לך לאט לאט בגובה,

רצוי לשים את הגלגל המפונצ'ר קרוב לג'ק מתחת לרכב למקרה שהוא שוקע.

בהונדה ג'אז הורידו את ערכת החלפת גלגל הספייר,

בקיט ניפוח הכוללת קומפרסור ומיכל חומר המתברג לקומפרסור לתיקון פנצ'ר.

עריכה אחרונה על ידי avi60769
פורסם

יש לי ג'ק הידראולי/עגלה, הצלחתי לתפוס חבר שהביא לי את הג'ק ואחרי 5 דקות כבר יצאתי לדרך.

 

בנוגע לספריי ולקומפרסור.

יש לי קומפרסור קטן, 2 בוכנות למילוי אוויר.

הבעיה היתה שהאוויר יצא בגלל שהצמיג נפרד משפת הגלגל.

אני חושב שהלחץ אוויר של הקומפרסור הוא קטן מדי בשביל "לנעול" את הצמיג על הגלגל.

 

בנוגע לג'ק המקורי, זה הפתיע אותי.

הכל יכול לקרות, אבל שזה קורה, זה מפתיע.

פרנקופיל מושבע!

פורסם

מצורת הקריסה הוא לא ישב במקום.

 

בלי קשר לג'ק אף פעם לא סומכים עליו. לא נכנסים מתחת ולוקחעם בחשבון שהוא יכול ליפול.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני כשעה, Night Driver כתב:

מצורת הקריסה הוא לא ישב במקום.

 

בלי קשר לג'ק אף פעם לא סומכים עליו. לא נכנסים מתחת ולוקחעם בחשבון שהוא יכול ליפול.

 

מקבל את דעתך, אולם, חולק עליה.

הג'ק ישב במקום שלו הן לפי הספר והן לפי האיור, שנמצא על הג'ק עצמו.

פרנקופיל מושבע!

פורסם

האם נגרם נזר נוסף?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 10 שעות, ariel000 כתב:

 

מקבל את דעתך, אולם, חולק עליה.

הג'ק ישב במקום שלו הן לפי הספר והן לפי האיור, שנמצא על הג'ק עצמו.

יכול להיות שישב במקום אבל לא כמו שצריך.

 

לפי התמונות המגבהה צריך לשבת ככה שהקאנט יושב בחריץ. ממה שרואים הראש הסתובב, קרע את השיניים והראש הסתובב. דבר כזה מעיד על לחץ רק בפינה אחת.

 

בלחץ מאוזן הוא לא יקרוס גם בלי השיניים.

 

עריכה: כל זה לא סותר את העובדה שמגבהה צריך להיות מתוכנן לעמוד בטעויות סבירות של המשתמש הפשוט.

עריכה אחרונה על ידי Night Driver

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
למה שלא נעבור בעצם לשיטה של האמריקאים? משחה לתיקון צמיג וקומפרסור לניפוח 
במקום עכשיו להתעסק עם ג'קים קורסים וסכנות נוספות

במקרה של קרע אף קומפרסור או משחה לא יעזרו.
גם הג'ק עגלה לא תקין 100 אחוז, יורד לך לאט לאט בגובה,
רצוי לשים את הגלגל המפונצ'ר קרוב לג'ק מתחת לרכב למקרה שהוא שוקע.
בהונדה ג'אז הורידו את ערכת החלפת גלגל הספייר,
בקיט ניפוח הכוללת קומפרסור ומיכל חומר המתברג לקומפרסור לתיקון פנצ'ר.

יורד לאט? אתה יכול להוריד אותו בשניה כשאתה מסובב את הבורג שמשמאל לידית.
פורסם (נערך)

יצא לי להחליף גלגל כבר פעמיים בשני הרכבים החדשים שהיו ברשותי ; בשניהם הגיע הג'ק מהסוג המצולם. בשתי הפעמים הג'קים חטפו זווית/הטיה שלא הניחה את דעתי (משטח ישר, אספלט כהלכתו, הג'קים מוקמו בדיוק במקום שמוקצה עבורם) אך בסופו של דבר הם הצליחו לשרוד את ההחלפה. אם תדרש החלפה נוספת ברכב הנוכחי אני לא יודע כמה אוכל לסמוך עליו.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם
לפני 2 שעות, asafasraf כתב:


במקרה של קרע אף קומפרסור או משחה לא יעזרו.
יורד לאט? אתה יכול להוריד אותו בשניה כשאתה מסובב את הבורג שמשמאל לידית.

 

נראה לי הוא התכוון שהג'ק יורד לאט כשאתה לא מעוניין שהוא ירד כלל.

  • רעיון טוב! 2

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

×
×
  • תוכן חדש...