Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה סוד ההצלחה של הקוריאניות ?


Bob Ross
שימו לב! השרשור הזה בן 1445 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מבחינת הגירים - הגיר הכפול מצמדים של הקוריאנים איננו הצלחה גדולה ולא ממש אמין.

 

 

אני כן חושב שללא חברות הליסינג וההנחות שקיבלו לא היינו רואים כאלה כמויות של רכבים קורייאנים.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

בתור בעל יונדאי, לא נשמע לי הגיוני. הונדה גם מאוד יקרנים באופן כללי.

  • רעיון טוב! 1
לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 30 דקות, asix כתב:

מבחינת הגירים - הגיר הכפול מצמדים של הקוריאנים איננו הצלחה גדולה ולא ממש אמין.

 

 

אני כן חושב שללא חברות הליסינג וההנחות שקיבלו לא היינו רואים כאלה כמויות של רכבים קורייאנים.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

 

 

 

וגם המנועים שלהם לא ברמה של היפנים,נוטים לצריכת דלק גבוהה,אבל הם מדביקים לאט לאט את הפער,מעתיקים מהיפנים והגרמנים.

לדעתי מבחינת אמינות,בממוצע,לא ברמה של היפניות,בעיקר טויוטה והונדה.

הקוריאניות עושות את אותה דרך שעשו היפניות והמתחרה החדש בקנה זה הסיניות שכמו כל מוצרי החשמל בבית שלך מסין גם ברכבים זה יקרה,זה רק שאלה של זמן,הסינים מעתיקים הכל ובמחיר ללא תחרות,גם חברות יפניות בחלקן מייצרות בסין.

עריכה אחרונה על ידי levy
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלי קשר למה שכתבו כאן על איכות הרכבים הקוריאנית שהשתפרה ורכיב הליסינג בישראל בעניין אני לא מבין למה הדיון ממוקד ישראל.

גם באירופה וארהב הם מוכרים יותר מאשר בעבר. אין לי נתונים אבל אני סומך על החברים כאן שיצרפו מייד לינק.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקוריאניות מצליחות כי הן מכוניות טובות. אולי קשה לאנשים לקבל את זה, אבל תוצרת יונדאי וקיה, ברובה המכריע, טובה. המכוניות איכותיות, בנויות היטב, אמינות, לא יקרות לאחזקה, מעוצבות היטב ומתומחרות באופן תחרותי. תוצרת זולה ולא טובה לא תצליח לטווח ארוך מעבר לבום ההתחלתי. הקוריאניות הרבה אחריו, ולא רק בארץ.

הן מכוניות טובות מאוד, אבל איפה שהיבואן לא נותן הנחה גדולה לחברת הליסינג (ראה ערך i30 או קיה סיד שמכוונות לשוק הפרטי), המכירות לא בשמיים.
דבר מאוד חשוב הוא המבחר העצום שיש למותגים הקוראנים, כמעט בכל סגמנט, במיוחד אלו הפופולארים.
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי הם נותנים לקהל הישראלי מה שהוא רוצה.

-פינקטו, i10 וספארק שולטות בתחום המיני כי הן היחידות שהוצעו עם תיבה אוטומטית ואבזור מספק מבלי להרגיש שחסכו עליך - כדי לדעת איך השפיעה התיבה הרובוטית על ה-i10 נצטרך לחכות כמה חודשים.

-הם הראשונים שנכנסו עם משפחתית היברידית ללב השוק - האיוניק הקדימה את הקורולה ההיברידית.

-הם נכנסו עם קרוסאוברים להמון נישות ונישות ביניים (סטוניק, סלטוס, אקסיד וספורטאג').

  • אהבתי 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סך הכל הקוראניות מבצעות את העבודה שלהן ובצורה די טובה.

אני גם חושב שלא מעט קנו את הרכבים האלה בגלל אפקט העדר. אחת ההצלחות גם של קיה הייתה עם הספורטאז' הקודם שבהחלט נראה טוב וזה אולי האספקט הכי חשוב לצרכנים בעולם הג'יפונים.

באמת מסקרן אבל לראות את התפלגות המכירות של קיה ויונדאי. כמה מהן לצרכן הפרטי וכמה לליסינג.

כי להוביל את טבלת המכירות זה מרשים, אבל אם הרוב הולך לליסינג אז זה קצת פחות.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, Bob Ross כתב:

 

בתור בעל יונדאי, לא נשמע לי הגיוני. הונדה גם מאוד יקרנים באופן כללי.

בוקר טוב

כבעלים לשעבר של 2 הונדות, וכבעל ליונדאי i 30 בהווה,

בהונדה זול בחצי עלות הטיפולים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, levy כתב:

מדוע אתה חושב שתיבה כפולת מצמד טובה יותר מגיר רציף? ביפניות יש התמקדות בגיר רציף שהוא גיר עם פחות חלקים וכתוצאה מכך האמינות בו גבוהה,גיר רציף נעים לנסיעה,בגיר כפול מצמד יש הרבה יותר חלקים ותיחכום דבר הפוגם באמינות,מכיוון שהיפנים שמים דגש על אמינות הם לא ממהרים להכניס את הטכנולוגיה החדישה ביותר לרכבים שלהם.

יחידות ההנעה בקוריאניות לא ברמה של טויוטה והונדה,הקוריאנים משקיעים המון בעיצוב ומצליחים אבל זה שהרכב יפה זה לא אומר שיחידת ההנעה טובה יותר

אני יותר אוהב את אופי הפעולה של תיבה כפולת מצמדים עם העברות הילוכים מהירות ועם ניצול מיטבי של כוח המנוע. בתיבות רציפות יש תחושה של "הילוך אחד ארוך", התגובה ללחיצה על דוושת התאוצה יוצרת באופן מיידי בעיקר רעש ורק לאחר השהייה - הרכב מאיץ.


אני עכשיו בתחילת הקדנציה השלישית שלי עם רכב ליסנג עם תיבת כפולת מצמד ובשש השנים האחרונות הספקתי לגמוע כ- 250,000 ק"מ עם תיבה כזו ואני מאוד נהנה מאופי הפעולה של יחידת הנעה המשלבת מנוע טורבו ותיבה כפולת מצמד.

 

יצא לי לנהוג בטויוטה אוריס סטיישן היברידית, טויוטה קורולה מהדור הקודם, מיצובישי אאוטלנדר, מיצובישי ASX, מיצובישי אקליפס-קרוס וניסאן קשקאי - כולם עם תיבה רציפה. תוואי הנסיעות שלי כולל בעיקר נסיעה יומיומית מירושלים לת"א וחזרה. בעליות, אופי הפעולה של תיבה רציפה הרבה יותר נעים, מהיר ושקט.

נהגתי בקיה נירו, יונדאי איוניק (לפני ואחרי מתיחת הפנים), יונדאי I30, קיה סיד, קיה סטוניק, יונדאי I20וקיה XCEED - כולם עם מנועי טורבו ותיבה כפולת מצמד. בכל הרכבים עם יחידת הנעה זו, יחידת ההנעה הרבה יותר נעימה לנסיעה, נמרצת, גמישה ובסגנון נהיגה רגוע - צריכת הדלק לא רעה.

 

אני חושב שעם השנים, אמינות התיבות כפולות המצמד השתפרה. VAG ופורד היו הראשונים לאמץ אותה והיו שפן נסיונות שלה (פורד נכוותה קשות וחזרה לתיבה פלנטארית), אבל העובדה שלא רק יונדאי וקיה אימצו אותה אלא גם ניסאן וסוזוקי (בויטרה ובקרוס-אובר) מלמדת שאמינות התיבה השתפרה.

 

אומנם אני נוהג ברכב ליסינג, אבל אפילו עם הייתי קונה רכב - לא הייתי קונה רכב עם תיבה רציפה, יש פרמטרים אחרים חשובים מלבד אמינות.

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שנה וחצי סיימתי 5 שנים עם i35. כמעט 300,000 ק"מ בתנאים קשים, לפני החזרתו הרכב עבר בדיקה לפני מכירה עם תוצאה יפה מאוד. במהלך החמש שנים האלו כמות התקלות הייתה קטנה ועלותן נמוכה. זו לדעתי הסיבה שהרכבים הקוראנים נמכרים בכמויות כאלו- יעילות ועלויות תפעול נמוכות. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתרון הענק של הקוראניות בעולם הגדול הוא התמורה הטובה למחיר הרכב , אחריות ארוכה ושרמת שירות טובה.

הקוראנים מציעים מגוון ענק של רכבים ומיוצגים בכל הנישות ותתי הנישות ברכבים שרובם טובים פלוס, ובעצם לשם הם מכוונים....

נוהג באיוניק למעלה מחצי שנה (בליסינג) והאמת אין לי מילה רעה להגיד על הרכב , מרווח, חסכוני, מצויד הן ברמת אביזרי הבטיחות והן מבחינת אביזרי נוחות , נכון הרכב אינו מתעלה לרמת מובילי הקטגורית המשפחתיות, אבל לישראלי הממוצע הרכב הוא די והותר לצרכיו, וכאשר אתה בוחר רכב ליסינג זה די והותר עם בונוס בשווי שימוש מופחת.

 

באם אתה לקוח פרטי היתרון (וגם החיסרון בעת מכירה) הוא היכולת לקנות את הרכבים במסלולי יד 2 0ק"מ במחירים נמוכים משמעותית מזה של היבואן , יתרון לא קטן למי שלא רוצה להוציא 140K על רכב חדש מיבואן ובכל זאת רוצה לקרוע נילונים.

בקיצור הקוראנים פונים בעיקר לשכל ולתמורה הגבוהה שהרכב נותן עבור מחירו, ככל הנראה זה עובד להם לא רעף המכירות במגמת עליה קבועה במיוחד בארה"ב.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמורה גבוהה למחיר גם כחדש וגם כמשומש.

לא מדובר על עשור אלא כבר מעל ל2 עשורים שיונדאי תופסת פה נתח שוק לא רע בגלל הליסינג, בסוף שנות ה90 עם האקסנט ואז קצת אחרי תחילת ה2000 עם הגטס שנמכרה בכמויות מטורפות וגם האקסנט. החל מ2011 שקיה התחילה למכור את הפיקנטו ועדכנה את הפורטה, אופטימה וקצת לאחר מכן גם את הריו, קיבלנו תוספת יפה למכירות של הקוריאנים. בתור רכב משומש בן אדם יכול לקנות יאריס או ג'אז בנות 13 ב20 25 אלף שקל, או לקנות קיה ריו בת 7 באותו מחיר. 

בתור מי שמחזיק והחזיק 4 קוריאניות ב8 שנים האחרונות, עלות החלקים גם כן נמוכה מאוד והרבה מן הראבים האלו יכולים להמשיך לנסוע גם בתחזוקת שבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, avi60769 כתב:

בוקר טוב

כבעלים לשעבר של 2 הונדות, וכבעל ליונדאי i 30 בהווה,

בהונדה זול בחצי עלות הטיפולים.

 

אתה כנראה מטפל במוסך מורשה ( מה שמקפיץ את המחיר משמעותית) והרכב שלך חדש, אז ייתכן גם ומחירי החלפים לחדשות עלו בהשוואה לעבר.

אני עם יונדאי שנת 2006  והחלפים די זולים אצלי, אולי באמת כי הרכב ישן.

מצד שני, רב החברים פה בשרשור דווקא ציינו ההפך ממך לגבי עלות הטיפולים.

עריכה אחרונה על ידי Bob Ross
לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 11.5.2020 בשעה 09:32, itamarg כתב:

שוק הליסינג שולט פה. לא הצרכן הישראלי. מכיר מישהו שמהעבודה יכל לקבל רק יונדאי או טויוטה. אז ככה הן משיגות שליטה על השוק...

לא בגלל שהם רכבים טובים. אני למשל אחרי 6 שנים עם היונדאי I20, חושב שעושים מיונדאי יותר ממה שהיא בקשר לאמינות. 

זה רכב שעדיין איכות הפלסטיקה שלו לא מי יודע מה וכן, יש להן לא מעט תקלות פשוט עיתונות הרכב לא מפרסמת את הכל ודואגת להשתיק איפה שיש בעיות. 

הם ממש משתפרים עם השנים. הרבה יותר ממגמת השיפר ביצרנים אחרים. וגם רוב התקלות הן לא תקלות משביתות וחלפים מקוריים הרבה יותר זולים מיצרנים אחרים. ככה שזה גם משפיע.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1445 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...