Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה סוד ההצלחה של הקוריאניות ?


Bob Ross
שימו לב! השרשור הזה בן 1443 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 4 שעות, avi60769 כתב:

בוקר טוב

כבעלים לשעבר של 2 הונדות, וכבעל ליונדאי i 30 בהווה,

בהונדה זול בחצי עלות הטיפולים.

 

טיפלת בכולן במוסך מורשה יבואן?

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בוא תסביר לי בבקשה איך בורר מצבים מכאני למזגן ביונדאי עלה לי באזור ה 2000 שקל ובפלוקסוואגן גולף רחמנא ליצלן במוסך מורשה צ'מפיון בערך שליש מזה. 

לחבר הלך סטארטר ב I20 עם פחות מ 100 אלף ק"מ מטופלת ושמורה מאוד, ביקשו ממנו 2000 שקל.

לאותו חבר הלך המדחס של המזגן - ביקשו ממנו 4000 שקל. 

הן לא מושלמות כלל וכלל.אני כותב את זה בהשוואה לכל הוואגיות הידניות שהיו לי. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, yuvalganim כתב:

לא יודע מה "אמין" בקוריאניות, היונדאי שהייתה לנו תחלוק לחלוטין על נתון האמינות הזה

 

חדשה? טופלה כראוי?

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, mottis כתב:

אני יותר אוהב את אופי הפעולה של תיבה כפולת מצמדים עם העברות הילוכים מהירות ועם ניצול מיטבי של כוח המנוע. בתיבות רציפות יש תחושה של "הילוך אחד ארוך", התגובה ללחיצה על דוושת התאוצה יוצרת באופן מיידי בעיקר רעש ורק לאחר השהייה - הרכב מאיץ.


אני עכשיו בתחילת הקדנציה השלישית שלי עם רכב ליסנג עם תיבת כפולת מצמד ובשש השנים האחרונות הספקתי לגמוע כ- 250,000 ק"מ עם תיבה כזו ואני מאוד נהנה מאופי הפעולה של יחידת הנעה המשלבת מנוע טורבו ותיבה כפולת מצמד.

 

יצא לי לנהוג בטויוטה אוריס סטיישן היברידית, טויוטה קורולה מהדור הקודם, מיצובישי אאוטלנדר, מיצובישי ASX, מיצובישי אקליפס-קרוס וניסאן קשקאי - כולם עם תיבה רציפה. תוואי הנסיעות שלי כולל בעיקר נסיעה יומיומית מירושלים לת"א וחזרה. בעליות, אופי הפעולה של תיבה רציפה הרבה יותר נעים, מהיר ושקט.

נהגתי בקיה נירו, יונדאי איוניק (לפני ואחרי מתיחת הפנים), יונדאי I30, קיה סיד, קיה סטוניק, יונדאי I20וקיה XCEED - כולם עם מנועי טורבו ותיבה כפולת מצמד. בכל הרכבים עם יחידת הנעה זו, יחידת ההנעה הרבה יותר נעימה לנסיעה, נמרצת, גמישה ובסגנון נהיגה רגוע - צריכת הדלק לא רעה.

 

אני חושב שעם השנים, אמינות התיבות כפולות המצמד השתפרה. VAG ופורד היו הראשונים לאמץ אותה והיו שפן נסיונות שלה (פורד נכוותה קשות וחזרה לתיבה פלנטארית), אבל העובדה שלא רק יונדאי וקיה אימצו אותה אלא גם ניסאן וסוזוקי (בויטרה ובקרוס-אובר) מלמדת שאמינות התיבה השתפרה.

 

אומנם אני נוהג ברכב ליסינג, אבל אפילו עם הייתי קונה רכב - לא הייתי קונה רכב עם תיבה רציפה, יש פרמטרים אחרים חשובים מלבד אמינות.

 

 

בהודעת הנ"ל קיימים אי דיוק רב לגבי הרכבים בהם מנוע טורבו
ולגבי הרכבים שבהם תיבת הילוכים כפולת צמדים.


רק לדוגמא:

ברכבים קיה נירו ויונדאי איוניק - מנועי בנזין רגילים ותוספת של מנועים חשמליים  - רכבים היברידיים.

בסוזוקי ויטרה וסוזוקי קרוסאובר - תיבת הילוכים פלנטרית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בארץ זה מחיר וגיר אוטומט של פעם. צריכת הדלק המזעזת של הגיר המיושן לא מפריע לבעלי רכבי ליסינג. בחו'ל יונדאי נכנסו חזק לשוק במשבר הכלכלי האחרון ואז קנו אותם רק בגלל המחיר. קונים הילוכים באירופה אז צריכת הדלק של האוטומט לא הפריע להם

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, eyalkar כתב:

 

בהודעת הנ"ל קיימים אי דיוק רב לגבי הרכבים בהם מנוע טורבו
ולגבי הרכבים שבהם תיבת הילוכים כפולת צמדים.


רק לדוגמא:

ברכבים קיה נירו ויונדאי איוניק - מנועי בנזין רגילים ותוספת של מנועים חשמליים  - רכבים היברידיים. - אתה צודק, טעיתי

בסוזוקי ויטרה וסוזוקי קרוסאובר - תיבת הילוכים פלנטרית - אתה צודק, טעיתי

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, itamarg כתב:

אז בוא תסביר לי בבקשה איך בורר מצבים מכאני למזגן ביונדאי עלה לי באזור ה 2000 שקל ובפלוקסוואגן גולף רחמנא ליצלן במוסך מורשה צ'מפיון בערך שליש מזה. 

לחבר הלך סטארטר ב I20 עם פחות מ 100 אלף ק"מ מטופלת ושמורה מאוד, ביקשו ממנו 2000 שקל.

לאותו חבר הלך המדחס של המזגן - ביקשו ממנו 4000 שקל. 

הן לא מושלמות כלל וכלל.אני כותב את זה בהשוואה לכל הוואגיות הידניות שהיו לי. 

 

נראה לי שאתה קצת מקצין, קשה לי מאוד להאמין שבגולף ועוד מוסך מורשה זה שליש מחיר מיונדאי.

אלא אם כן, בעל המוסך חבר שלו מהמילואים

עריכה אחרונה על ידי Bob Ross
  • אהבתי 1
לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 11.5.2020 בשעה 08:59, asix כתב:

למרות זאת, השוק הישראלי די שמרן ואם המחירים לא היו אטרקטיביים לא היינו רואים הרבה רכבים קוריאניים על הכביש.
זה מתחיל בחברות הליסינג שמקבלות הנחות טובות ובכך מצליחות לדחוף את הרכב לחברות השונות באמצעות מחיר חודשי נמוך.
אולם, בשוק יד שניה המחירים של הרכבים הקוריאניים נמוכים משמעותית מרכבים יפנים מקבילים וזאת למרות הטכנולוגיה והאבזור.
מספיק לראות איך טויוטה ראב 4 או מזדה cx5 שומר על מחיר לעומת צניחת המחיר של הספורטאג'.
ראו אלנטרה וקיה פורטה לעומת מזדה 3 וטויוטה קורולה. פריוס לעומת נירו ואיוניק.
מנקודת מבט אישית, לדעתי, למרות שהרכבים הקורייאנים עשו קפיצת מדרגה משמעותית והרכבים שלהם מאובזרים מאוד ביחס ליפניים חסר ליטוש סופי כדי שהמוצר יהיה בקו אחד עם היפניים והאירופאיים ואתן שתי דוגמאות:
1) מערכת בקרת אקלים. כוונו את המזגן על 21 מעלות וחנו את הרכב. כאשר תיכנסו לרכב ותפעילו את המזגן עם בקרת אקלים כאשר הוא מכוון ל 21 מעלות המפוח הפנימי יעבוד במהירות המקסימלית להרבה מאוד זמן. ברכב אירופאי או יפני הוא יתחיל במהירות המקסימלית לזמן קצר וירד מהר מאוד למהירות נמוכה יותר וזאת לתת תחושה נוחה יותר לנוסעים.
2) בקרת שיוט אדפטיבית - ביונדאי וקיה בדגמים הראשונים כאשר הרכב היה מאט הוא היה מגיע ל 10 קמ"ש ומעביר את השליטה לנהג ולא בולם את הרכב לחלוטין. בהמשך זה עודכן אך רק לאחר שגם הרכבים היפניים הפכו זאת לסטנדרט.

למרות מה שרשמתי, הרכבים אינם גרועים, ועושים בעיקר את מה שהצרכן הישראלי צריך שזה לייצר תחבורה טובה, איכותית , אמינה ויחסית זולה.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
 

מתי לאחרונה חיפשת סופרטג' וראית מחירי נמוכים?
רכבים טובים גם מיליסינג נמכרים היטב וקרוב מאוד למחירי מחירון.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, שני סרטונים נחמדים על ההיסטוריה של הרכבים של קיה ויונדאי 

 

 

 

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתי לאחרונה חיפשת סופרטג' וראית מחירי נמוכים?
רכבים טובים גם מיליסינג נמכרים היטב וקרוב מאוד למחירי מחירון.
אתה בטוח? מכרת ספורטאג'?
השוק שלהם מוצף. כמו בימי המזדה 3.
אנשים שניסו למכור במחירי מחירון או קרוב מדווחים שאין טלפונים וצריכים לרדת במחיר בצורה משמעותית.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לנו יש איוניק מליסינג קרוב לשנתיים בלי שום תקלות. ובכללי לא שמעתי על אף בן אדם אצלנו בחברה (אחת מחברות ההיטק הגדולות במדינה) שחווה תקלות באיוניק. אני לא יודע אם האמינות תחזיק לאורך שנים רבות אבל כרגע אין שום בעיות אמינות.

ולדיון, כמאט 7 שנים עם מאזדה 3, בזמן זה היתה גם אוריס וכרגע עם איוניק ולאחרונה המאזדה הוחלפה ב 3008 מודל 2018. האיוניק מציגה חבילה דיי שלמה למשפחה, חיסכון בדלק מספיק מקום, מערכות בטיחות מתקדמות, מערכת מולטימדיה סבירה ובונוס בשווי שימוש נמוך. החיסרון שהיא לא עושה שום דבר יותר טוב מאף אחד מהרכבים האחרים. אז כרכב ליסינג זה מעולה אבל 5 דקות ב 3008 וישר אתה רואה ו רגיש את הפער. ושלא היה אי הבנות, אני ממש לא חובב צרפתיות (או אירופיות) אבל למי שמחפש יותר אז זה רק שם.

טסלה 3 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקוראניות היום רוכבות בעיקר על הגל של תופעת העדר. הן הפכו לגיטימיות ופופולריות בסוף שנות התשעים ובתחילת שנות האלפיים בזכות הרבה פח ואבזור לשקל ובזכות אמינות טובה.

לאורך השנים נסעתי ונהגתי בהרבה, מעולם לא החזקתי באחת מרצון. אף לא אחת מהקוראניות נתנה לי הרגשה של רכב שהייתי רוצה להחזיק. הנהיגה בכולם הייתה תחושה של יעילות חסרת כל נשמה והנאה באופן בולט, דבר שבהחלט לא מפריע להרבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי התקלות - מתוך צי של כ 60 נירו ואיוניק הוחלפו ללא מעט סוללה היברידית. מנורת מנוע נדלקת לסירוגין והתקלות הן בחיישן טמפ'.

גם המוט הגה מתחיל להרעיש ( המיסב בתוך המוט).

מערכת מולטימדיה נתקעת לסירוגין.
האכזבה הכי גדולה היא מהחוסר מקצועיות של המוסכים באיתור תקלות והרכבים הולכים וחוזרים למוסכים.
לגבי המערכת בלימה אוטונומית - לא הייתי סומך על המערכת. הפעלתי את המערכת בהרבה סוגים של רכבים. ביונדאי וקיה לא הצלחתי מעולם.


Sent from my LG-H815 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1443 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...